Linnda Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter #201 Del Skrevet 12. oktober 2002 Bare en liten ting til. Noen av dere har kanskje lagt merke til at jeg ikke har vært på msn i det siste(håper jeg da.... ), det er fordi den har klikket fullstendig. Får ikke logget meg på lengre. Aner ikke hva som er galt. Har prøvd å slette den, for så å installere hele greia på nytt, men det funker fortsatt ikke. River nesten av meg håret i frustrasjon !!! :x :evil: :o :evil: :evil: :x :evil: :x Noen som har et godt råd ?? Pliiiiiiis......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #202 Del Skrevet 13. oktober 2002 Så har det skjedd igjen....... I går kveld litt over ni ringte svigermor med en fryktelig tung beskjed. Broren hennes er død.... :cry: Altså onkelen til sambo. Han hadde bare falt om på kjøkkengulvet i huset sitt. Akkutt hjertestans. Ene fetteren til sambo og dama hans hadde vært der og startet munn-til munn-metoden og hjertekompresjoner til ambulansepersonalet kom og tok over, men det var desverre ikke til hjelp. Vi kan ikke riktig tro at det er sant......... :cry: :cry: :cry: :cry: Bare tre uker etter vi var i sambo sin fars begravelse, dør altså en ny nær person i sambos liv. Hva er meningen med det her.... Lille Håp(24+2) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 13. oktober 2002 #203 Del Skrevet 13. oktober 2002 Nei.... :cry: Det var skikkelig leit! Virker ikke som dere skal få annet å gjøre enn å være triste om dagen. Håper virkelig at dere får nyte graviditeten og gleden ved livet nå snart. Dette var virkelig sørgelig å høre. Kondolerer så masse! Håper dere kommer dere gjennom dette på en best mulig måte. Klemmer fra Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 13. oktober 2002 #204 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg kondolerer så mye, vennen. Det er ingen som kan forutsi når vi mister noen, og jeg har ikke møtt noen som vet hvorfor slikt skjer. *trøsteklem* Ang. MSN; er det bare den du har problemer med, eller er det andre programmer også? Forslag: forsøk på nytt og avinstaller MSN (add/remove programs i kontrollpanelet) -> restart maskinen -> installer MSN på nytt Er det dette du har prøvd???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. oktober 2002 #205 Del Skrevet 13. oktober 2002 :o uffda Tuva.. Dette var fryktelig trist.Mye på en gang. Ønsker dere alt godt fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 16. oktober 2002 #206 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei Jeg vil bare si at jeg er lei meg for det som har skjedd med familien deres! Men håper at dere har det bra og kan se litt framover selvom det virker tungt nå..... Ønsker dere alt godt her i livet Klem fra *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter #207 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det vi ikke vet har vi ikke vondt av... Det har jeg sagt mange ganger før, men aldri har det vært så sant som nå. Det har vært en helvetes vanskelig og tøff uke for å si det mildt. Den sorgen som har preget familien har vært vanskelig å fordøye, vanskelig å se på og å være en del av. Alle tårene, alle spørsmålene som ikke får noe svar.. :cry: :cry: Har vært litt redd for sambo. Først mistet han pappaen sin, også onkelen sin som han hadde et veldig nært og godt forhold til. Hvordan skulle dette gå..........????? Han åpnet seg heldigvis mye dagen før begravelsen. Vi fikk snakket mye og grått mye. Det var tøft, men også godt...... Jeg er glad for at den verste tiden er over nå. Livet går videre, om ikke i samme dur som før. Merker at sambo har blitt mye mer oppmerksom mot magen. Han koser den og stryker den mange ganger om dagen. Ligger med hodet på magen og snakker med den. Gleder seg masse over hvert livstegn han får. For hvert lille spark og dytt. Det er akkurat som om han har forstått hvor dyrbart livet er og at vi ikke skal ta den for gitt, men ta vare på og nyte. Kjenner at jeg er sliten selv også. Skal til legen neste uke å få redusert stillingen min. Kommer til å be om en 40% sykemelding, dvs at jeg jobber 3 dager i uka. Ellers så har jeg rundet uke 25 og startet på uke 26. Ses. Klemmer fra Lille Håp(25+1) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. oktober 2002 #208 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hei Tuva Takk for hilsen.Såå bra at dere fikk snakket mye saammen før begravelsen. Tror nok at det gjorde godt for dere begge selv om det var vondt. Så fint at han vier magen din mye oppmerksomhet , den blir virkelig "Lille Håp" nå... Tror nok det er positivt. Det er et ordtak som går slik" du får ikke mer enn du tåler" og dere "tålte" dette også... Håper du har det bra. Stor klem fra Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 21. oktober 2002 #209 Del Skrevet 21. oktober 2002 For all you were, and all you are I want to tell you about the lucky star The lucky star, which you are in The lucky star, it has you within When you died, it happened something weird You were born again, in warm breeze and air The lucky star, I can see it’s you It’s you right through The lucky star, the brightest of them all Started shining once I hit the wall My comfort, through rainy days It shined in many ways The lucky star, it cheered me up It smiled and waved when I needed it the most I know your always watching, and you’ll always do I promise what will always remain, is the memory of you Tenker på deg Tuva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #210 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei, hei.... Jeg er litt trist i dag.... eller jeg har egentlig vært det siden mandag. Poona-vennen har mistet babyen sin.......... :cry: :cry: :cry: Ble kjent med Poona på snartgravid-sidene i desember i fjor, rett etter jeg hadde mistet. Og vi har fulgt hverandre gjennom mange måneder med skuffelser og nå til slutt gleder. Poona ble jo gravid bare en kort uke etter meg..... Så urettferdig at hun måtte miste babyen sin igjen. :( Jeg gråter med deg Poona. :cry: :cry: Skriver ikke noe mer i dag. Dette avsnittet i dagboka mi er til Poona. Koz fra Lille Håp(25+6) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 24. oktober 2002 #211 Del Skrevet 24. oktober 2002 Poona, om du leser: *trøsteklem* Har ikke ord..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter #212 Del Skrevet 26. oktober 2002 Heisann, hoppsann !! Nå er jeg LEI ! Lei av oppussing. Startet i midten av september med å pusse opp gangen. Rev av gipsplater, tak, gulv, alt sammen. Trappen var det også et lekkert teppe på ( NOT ! ) som vi selvfølgelig rev av med stor glede ! Sambo startet med å pusse trappen og da kom det første dødsbudskapet. Pappaen hans var død. Ikke noe mer opppussing den uka. Så startet vi igjen og satte opp nye sponplater og pusset ferdig trappa, da kom det neste dødsbudskapet. Onkelen til sambo var død... Ikke noe mer oppussing da heller. Så nå var det nesten så vi ikke turde å starte på'n igjen i frykt for et nytt sjokk.....Men det må man jo bare. Vi får vel tro at det er over for en stund nå.... Oppussingen tusler og går. Har nå fått opp furutaket og 4 nye furudører + at vi har sparklet og pusset alle skjøter og hjørner på sponplatene. Det som mangler nå er å lakke trappa,listene og dørene, tapetsere, male veggene og legge gulv. Urgh............det er mye jobb igjen............ Heldigvis får vi hjelp av mamma og pappa til å tapetsere. Å male veggene går fort, den verste jobben er å lakkere. Gleder meg virkelig til vi blir ferdige. Syntes vi har drevet å pusset opp i all evighet. :x Ellers så har jeg rundet uke 26, og startet på uke 27 !! :) Dette står det på nettdoktor om uke 27 : Uke 27, 25 oktober till 31 oktober 2002: *Det ufødte barnet måler cirka 33 cm och veier cirka 900 g. *Hodet er over 7 cm i diameter. *Har lært seg å kjenne igjen sin mors hjerterytme. Det er ganske fantastisk. Nå er alle organer ferdig utviklet. Babyen skal bare legge på seg og modnes. Nå skal jeg legge meg ned i sofaen og lese en god bok før senga igjen roper på meg. Ses. Klemmer fra Lille Håp(26+1) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. oktober 2002 #213 Del Skrevet 27. oktober 2002 :cry: :cry: :cry: Uff av meg så mye trist dere har opplevd i det siste jeg har ikke ord kondolerer så masse. Og poona da uff av meg så trist sitter med tårer i øyene etter og lest innleggene dine. Ta vare på deg selv,lille håp og din kjære sambo støtt hvandre i gode og onde dager dere har virkelig hatt det vondt i det siste LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter #214 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei, hei. Argh, i går skulle jeg egentlig vært hos jordmor, men måtte desverre avlyse. Driver med foreldresamtaler på jobben nå, så da måtte jeg prioritere det. Fikk ny time mandag neste uke og det er leeeeenge til. Hadde gledet meg til å få skjekket ting og tang igjen, det er jo 1 mnd siden sist. Fra uke 32 skal jeg begynne å gå til kontroll hver 14.dag. Gleder meg til det også. Det er alltid godt å få bekreftet at ting ser ut som det skal. Jobber nå 60%. Dvs at jeg har "fri" 2 dager i uka. Det er godt for både kropp og sjel. Har jobbet både mandag og tirsdag denne uka, så i dag var det jammen godt med fri. Kjente at jeg var helt knekt i ryggen i går + at jeg var trøtt som en dupp og hadde kynnere. De kynnnerene som kommer når jeg er sliten er virkelig ubehagelige. Det strammer og klemmer. Skulle nesten tro det var noen som holdt hele livmora i et hardt grep. Au, au.... Har ikke slappet av så mye som jeg burde ha gjort i dag, men jeg er så lei av oppussingen som aldri tar slutt. Så i dag kom pappa innom og skjekket at sparklingen var bra nok. Pappaen min er veldig flink med sånt, så det er alltid greit å hente inn litt eksperthjelp derfra. :D Han var fornøyd, så da var det bare å starte med vaskingen. Vasket trappa og begynte på veggene. Taket og gulvet får sambo hjelpe til med. I tilegg har jeg støvsuget stua, datarommet og kjøkkenet. Ingen vits å vaske der før alt er vasket nede i gangen. Det er jo så mye støv rundt omkring at man kunne ha SPYDD ! :evil: Men snart, snart er det ferdig. Pappa trodde at han og mamma kunne hjelpe til med å tapetsere på søndag, så derfra skal det gå ganske greit. Jaja, det var nok om oppussingen for denne gangen. :blunke: Gleder meg til fredag. Da skal jeg til ei venninde. Vi skal lage kylling-panini og bare kose oss hjemme hos henne. :D Men nå kommer gutta snart hjem, så da får jeg starte med middag. Ses. PS:Jeg har regnet litt feil har jeg funnet ut, så jeg skifter uke telling på onsdager i stedenfor fredager. Dvs at jeg er 27+0 i dag !!!! :D :D :D Klemmer fra Lille Håp(27+0) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter #215 Del Skrevet 30. oktober 2002 Måtte bare få med en link slik at dere kan få se magen min ! :D :D http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...=&threadid=8533 Fin ??? Koz fra Lille Håp(27+0) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 30. oktober 2002 #216 Del Skrevet 30. oktober 2002 Heia Såååå fin mage du har ikke for å skryte over min mage, men sist svangerskap så hadde jeg lik mage som din! Synes det var skikkelig kooooos å kose med den jeg Å som jeg gleder meg å komme like langt som deg Kos og klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 3. november 2002 #217 Del Skrevet 3. november 2002 Det var en veldig flott mage! Koselig og (endelig) få snakke med deg igjen. Det har vært så altfor lenge siden. Takker også for tips og råd jeg fikk. Kommer nok til å smøre "påsan" eller "magehuset" jeg også, for kosens del! Håper kvalmen holder seg unna (har ikke tenkt å kopiere hverken deg eller Sessa på det punktet). *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 6. november 2002 #218 Del Skrevet 6. november 2002 Heisann Tuva vennen min!! Takker så kjempe masse for at du "hørte" på meg, da vi snakket på MSN igår. Var så deilig å kunne legge seg og sove med GOD samvittighet :D Jeg sov derfor helt frem tilkl 10.35 idag Idag skal jeg ha min første time hos fysio. Det gleder jeg meg skikkelig til! Får vel se til å komme meg i dusjen en tur, så jeg kan se ut som folk! Ha en kjempe fin dag, og jeg gleder meg skikkelig til å treffe deg på mandag! Klem fra Sessa 27+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 6. november 2002 #219 Del Skrevet 6. november 2002 Hei Tuva! Har nettopp titta på magebildene dine, og syns du har en hærlig rund mage! Kjempefin! Jeg leser med både vedmod og glede i dagboka di...syns dere har opplevd nokså mye tøffe tak! Sender varme tanker til deg og din kjære...og ikke minst til Poona. Det kan sannelig ikke være lett dette her... :cry: Jeg håper at dere er "ferdige" med slike triste hendelser, og at alt ordner seg til det beste for dere. Jeg må innrømme at jeg er bittelitt misunnelig på deg akkurat nå...som holder på med opp-pussing (selv om du er nokså lei nå ) Det klør i fingrene mine etter å ha noe eget å styre på med, ikke minst planlegge!!! Nesten slik at jeg har lyst til å hamstre fliser og parkett NÅ, men hvor i alle dager skal jeg ha det da? (Vi leier 2-roms nå, og planen er å kjøpe et hus om noen få år). Jaja, det blir nok en gang på meg óg skal du se Hvordan er formen til den lille da? Mye aktivitet? Er det ikke hærlig?!? Jeg koser meg masse med all sparkinga og dultinga...og syns at tida flyr avgårde her! Snart er det vår tur Tuva! Først er det Januarklubben som legger ut den ene fødselsmeldingen etter den andre (og mange desperate "skjer det ikke noe snart"-meldinger) og så er det Februarklubben gitt Du kan tro jeg kommer til å følge med "din" klubb når det nærmer seg! Du får kose deg så godt du kan med opp-pussinga, og ta livet med ro Klem fra Zafir og Lillebror 25+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 6. november 2002 Forfatter #220 Del Skrevet 6. november 2002 Heisann !! Nå går det fremover her !! :) Vi har fått tapetsert og malt alle veggene 2 ganger + at sambo har fått lakket taket 2 strøk !!! Hurra !! Nå begynner jeg endelig å se slutten. Eneste som mangler nå er å lakke trappa 3 strøk, lakke listene 2 strøk og å legge gulvet. På fredag er planen å lakke trappa 1 strøk og på lørdag lakke 2 strøk. Listene skal kappes til riktig lengde og lakkes på lørdag tenker jeg. Kanskje vi blir ferdig til helga er slutt ??? Det hadde vært herlig !!!!! :D :D I dag har det vært fullt kjør på jobben også. Kjenner at jeg har løftet litt for mye i dag. Kynnerene har ikke vært gode og ryggen verker. Godt jeg har fri i morgen og kan slappe av på sofaen og foran pc'n. :blunke: Ellers så har jeg fullgått uke 28 og startet på uke 29 !!!! :D :D :D Nærmer meg 30 uker med stormskritt !!!! Lille Håp sparker og bokser mye i magen min ! Har også begynt å kjenne at h*n hikker. Ganske morsomt. Kjennes nesten ut som en tidsinnstilt bombe som tikker. Holder på ca. 2-3 minutter om gangen. Det er visst veldig bra at h*n hikker for det betyr at h*n svelger fostervann og øver lungene. Ses snart. Klemmer fra Lille Håp(28+0) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg