Gå til innhold

Min første......


Linnda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest marilyn

hei,, jeg heter marilyn og har nettopp lest begynnelsen på dagboken din.. Jeg er nemlig 4+3 skjønner du og er like engstelig som deg... Jeg merket det med en gang at jeg var gravid, og har murringer, stikkinger og vondt hele tiden... Og det er fælt! Man blir jo så grusomt engstelig for at det ikke skal gå bra!!

Men det var fint å lese om lille tuva og at det gikk bra med deg.. Graturlerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sitter man her på jobb med tårer i øynene, da :roll:

Helt rørt.

Kos deg med den lille.

Gleder meg sånn til det er min tur.

Klips + småtten, 28+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei, hei ! :vinke:

For det første: TUSEN TAKK for alle gratulasjoner og hilsner. Det varmer skikkelig !! :Nikke: :smile:

Jeg har ikke vært flink til å oppdatere daboka mi ser jeg. :oops: Kan jeg skylde på ammetåka ??? :blunke:

Tiden har gått kjempe fort. Jeg kan nesten ikke tro at jenta mi er 5 uker på fredag !!!!!! :o :D

Vi koser oss hjemme hver dag nå.

Begynner å bli kjent med det lille vidunderet mitt og har fått laget noen rutiner på ting. Ammingen som var et problem i starten, har vi nå fått dreisen på og hun suger godt. :)

Hun har også lagt på seg godt. Har vært til veiing på helsestasjonen hver uke for å skjekke at hun legger på seg nok.

Fødselsvekten hennes var 3080, også gikk hun ned til 2840 gram på det minste. Men nå på mandag veide hun 3600 akkurat !! :D :D Så hun får i seg nok og melka jeg har er næringsrik !! :kgsmil:

Ellers så har ikke jeg noen rett til å skrive graviditetsdagbok lengre. Jeg er jo ferdig med å være gravid for en stund ! :)

Men siden jeg liker å skrive dagbok kommer jeg til å opprette min egen under generell. Håper dere vil stikke innom der. :)

Jeg kommer også til å skifte nick. Siden mitt lille vidunder skal hete Tuva, kan ikke jeg ha det som nick lengre. Jeg bytter til Loppa, som jeg har hatt på snartmamma og nå på nybaktmamma. :)

TUSEN TAKK for følget så langt. Det har vært kjempe godt å ha dere her, både i gode og onde dager. :blunke:

En spesiell takk til Qlio, som har blitt en god venninde!

Glad i deg snuppa. :kyss: Nå skal jeg heie deg i mål !! :Nikke:

Masse, masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...