Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det virkelig sant at EA vil ødelegge for oss spillere så vi ikke kan bruke custom content? Er flere som sier det på andre forum.

Og hvorfor det i såfall? Er ikke muligheten for custom content i sims 2 en av grunnene til at det solge så bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

noen som vet hvordan simmer kan bli kjærster?flytte sammen of gifte seg? mener da hvis du styrer en sim og h*n møter en annen.. har fått til at de får barn men det kommer ikke opp at de er i et forhold på relasjoner heller har jeg ikke fått valget å flytte sammen. så noen hadde en sim som ble spurt av en datastyrt som om å flytte inn, hvordan får jeg til det? vil flytte inn i huset til pappaen til sim babyen, og spiller med moren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være fordi spillet er stort å dra for datamarskinene?? :klø: vet ikke, bare forslag.. syns nesten det går fortere å bruke speed2 og ikke 3 jeg..

Skulle nesten trodd det, men pcen kunne dratt to spill på en gang (ja, den er superbra), for det er broren min sin spillpc - og han er nerd med den beste pcen, så jeg forstår ikke hvorfor det går så tregt.. :/ Men men.. :) Det er kjedelig å sitte og vente på at de skal komme hjem fra jobb, for de kommer jo aldri føles det ut som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hvis jeg registrer spillet på nett, med seriekode og sånn for å få tilgang til p kjøpe nye ting på nettsiden til sims3, betyr det da at jeg kun kan spille spillet på den pc som jeg bruker til å registrere spillet? eller kan jeg legge det inn på andre pc i etter tid og spille på andre?? vil ikke at det skal bli låst til kun en pc, hender jo at pc går føyken og da er det litt kjipt hvis spillet er låst til en. vet at man bare kan spille på en pc av gangen og da med cd i hvis man da ikke har crack som gjør aat du kan spille uten da.. noen som vet? har litt lyst til å kjøpe stæsj og sånn men ikke hvis jeg da ikke kan legge den inn på flere pc'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg registrer spillet på nett, med seriekode og sånn for å få tilgang til p kjøpe nye ting på nettsiden til sims3, betyr det da at jeg kun kan spille spillet på den pc som jeg bruker til å registrere spillet? eller kan jeg legge det inn på andre pc i etter tid og spille på andre?? vil ikke at det skal bli låst til kun en pc, hender jo at pc går føyken og da er det litt kjipt hvis spillet er låst til en. vet at man bare kan spille på en pc av gangen og da med cd i hvis man da ikke har crack som gjør aat du kan spille uten da.. noen som vet? har litt lyst til å kjøpe stæsj og sånn men ikke hvis jeg da ikke kan legge den inn på flere pc'er :)

Du kan legge inn på så mange pcer du vil, men du må ha dvd-en for å spille. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg prøver å lage en Sim...får de en merkelig farge i fjeset enten helt hvit eller svart..Noen andre som har opplevd det??

Ble forresten litt skuffet over spillet, i forhold til hva jeg syntes om Sims2 den gangen det kom ut..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg greide ikke å dy meg jeg heller, og lastet ned spillet på pc'n til foreldrene mine. Jeg synes det var veldig bra jeg!

Likte spesielt hvor mye nærmere man kommer simmene, og hvor mye mer interessante de blir å snakke med når man kan finne ut faktiske ting om dem.

Likte også veldig godt å kunne gå rundt og utforske verden, og det faktum at jeg tilstadighet får tilbud om å bytte jobb ;)

Ellers er jeg enig i at nivå 3 går veldig treigt, men regner med at det har sammenheng med pc'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det riktignok en stund siden jeg spilte Sims 2, men jeg har aldri bitt meg merke i at nivå tre-spoling går tregt i Sims 3.

Hvis en av dem som mener nivå 3 går tregt kunne postet systemspesifikasjonene sine, så hadde nysgjerrigheten min blitt stilt (og jeg blitt veldig glad og sånn).

Om du ikke har dem i hodet - som enkelte av oss - så kan du gå inn på Start -> Kjør ... -> og skrive "dxdiag" (da uten gåseøyne). I Vista kan du også bare skrive dxdiag rett i søk-feltet nederst i startmenyen. Deretter bare kopierer du verdiene for Minne og Prosessor (begge under System-fanen), samt det som står listet som Enhet -> Navn under Skjerm-fanen hit. Jeg venter i åndeløs spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ÆÆh! går det ikke an å styre på mer enn èn familie i ett nabolag?

Jeg lagde to forskjellige familier som jeg tenkte kunne være rivaler, men jeg får ikke til å flytte begge familiene i nabolaget.

Går det virkelig ikke an å ha mer enn en familie i ett nabolag?? dårlig gjort! >(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coarvi
ÆÆh! går det ikke an å styre på mer enn èn familie i ett nabolag?

Jeg lagde to forskjellige familier som jeg tenkte kunne være rivaler, men jeg får ikke til å flytte begge familiene i nabolaget.

Går det virkelig ikke an å ha mer enn en familie i ett nabolag?? dårlig gjort! >(

Selvfølgelig går det an. Hvorfor får du ikke til å flytte begge familiene inn? Hva er det som går galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sår simmene mine fikk barn stod barnefaren og laget pannekaker når hun begynte å føde, så han tok liksågodt med seg pannekakene til sykehuset, han bærte på dem både inn og ut av sykehuset :ler:

Min sim var så sporty at hun tok sykkelen til sykehuset da hun skulle føde og barnefaren var på jobb :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive et lite innlegg, siden jeg har gitt uttrykk tidligere for at jeg er misfornøyd med spillet. Prøvde spillet på en annen pc i helga, og nå synes jeg spillet er kjempebra! Mye bedre enn 2ern, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÆÆh! går det ikke an å styre på mer enn èn familie i ett nabolag?

Jeg lagde to forskjellige familier som jeg tenkte kunne være rivaler, men jeg får ikke til å flytte begge familiene i nabolaget.

Går det virkelig ikke an å ha mer enn en familie i ett nabolag?? dårlig gjort! >(

Jeg og lurer på om det går an? Har egentlig ikke prøvd, men har oppfattet det slik at det ikke går an å spille fler enn en familie per by?

Min sim var så sporty at hun tok sykkelen til sykehuset da hun skulle føde og barnefaren var på jobb :ler:

Hoho, det har min sim gjort også, - to ganger! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lurer på det samme! Hvordan man får lagd flere familier i den samme byen!

har nemlig prøvd alt og det blir bare krøll!

Også en annen ting, blinker det svart hos dere noen ganger? skjermen blir svart ett par ganger etter at jeg feks har kjøpt noe til huset..veldig irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på det samme! Hvordan man får lagd flere familier i den samme byen!

har nemlig prøvd alt og det blir bare krøll!

Også en annen ting, blinker det svart hos dere noen ganger? skjermen blir svart ett par ganger etter at jeg feks har kjøpt noe til huset..veldig irriterende..

Man må gå inn på rediger by, men det er bare mulig å spille en familie av gangen, de andre lever livet sitt videre og blir eldre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Varsia_*
Også en annen ting, blinker det svart hos dere noen ganger? skjermen blir svart ett par ganger etter at jeg feks har kjøpt noe til huset..veldig irriterende..

Da er det nok pc-en sin feil. Alle sånne ting er som regel pc-en sin feil. Jeg ser folk lister og problem etter problem her inne, Sims går knirkefritt på min pc, speed 3 går raskt, ingenting henger seg opp, grafikken er på fullt. Så det er ikke spillet sin feil hver gang noe går galt...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det er mange som lurer på det "samme", men jeg spør i tilfelle noen gidder å hjelpe meg.

Jeg vet allerede at det ikke funker å spille TS3 på noen av PCene i dette huset. Har lenge tenkt på å kjøpe meg en stasjonær da jeg bare har laptop for øyeblikket... Er student og dermed ikke rik, så det må være en rimelig stasjonær, samtidig som det må være mulig å spille TS3 (med noen tilleggspakker i fremtiden) på den.

Kunne f.eks denne ha funket: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=457682

??

Hvis det er noen her som kan hjelpe meg hadde det vært flott, jeg er HELT på blåtur når det gjelder slike ting, men sånn som jeg ser det så er det iallfall nok RAM, men det var også alt jeg klarte å finne ut. Den så liksom så "Liten" og grei ut, hadde passet fint inn på skrivepulten ved siden av alle eksamensoppgavene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en av dem som mener nivå 3 går tregt kunne postet systemspesifikasjonene sine, så hadde nysgjerrigheten min blitt stilt (og jeg blitt veldig glad og sånn).

Only for you: :)

Operativsystem: Windows Vista Home Premium 6.0

Systemmodell: HP Pavilion tx2500 Notebook PC

Prosessor: AMD Turion X2 Ultra-Dual-Core Mobile ZM-80 (2CPU's), ~2.1GHz

Minne: 2812MB RAM

ATI Radeon HD 3200 Graphics

Det går treigt på speed 3 hos meg, men det er til å leve med. Spillet kræsjet noen ganger med en gang jeg begynte å bruke det, men samarbeider fint etter jeg oppdaterte driveren til skjermkortet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...