Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei gii deg, det går ikke an?! :ler:

Går det an å ha homofile sims og da?

Husker ikke helt hva som skjedde, men det var noe merkelig som pågikk mellom to damer i simsen min og tenkte det var litt homofilt over det. Jeg tenkte jeg bare oppfattet feil, men kanskje det var homofili i sims?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å ha homofile sims og da?

Husker ikke helt hva som skjedde, men det var noe merkelig som pågikk mellom to damer i simsen min og tenkte det var litt homofilt over det. Jeg tenkte jeg bare oppfattet feil, men kanskje det var homofili i sims?

Det er absolutt homofili i sims ja, jeg har to damer som akkurat ble kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt homofili i sims ja, jeg har to damer som akkurat ble kjærester.

Men fordi du styrer dem til det?

For det gikk vel i sims 2 og? Men kan de være det og falle for "personen på gata" uten at du styrer dem til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men spilte du med en annen familie i mellomtiden da? Hvis du bytter spillbar familie eller hva det nå heter så fortsetter de simmene du spilte med først.

Hadde ikke byttet noe som helst, bare avsluttet spillet og da jeg begynte å spille igjen neste dag så var det skjedd ting gitt ;)

Følte meg litt snurt rett og slett :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi fikk en guttebaby som viste seg å være jente.. Tror det er en bug i spillet! :sukk:

Jeg fikk trillinger :) Da puttes alle babyene i en kurv, så bæres de hjem! Har spilt en stund nå..men får bare guttebabyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men fordi du styrer dem til det?

For det gikk vel i sims 2 og? Men kan de være det og falle for "personen på gata" uten at du styrer dem til det?

Disse har jeg styrt til det ja. Men jeg tror det er like sannsynlig at de tilfeldigvis faller for en av samme kjønn som en av motsatt. Det virker som de alle er bifile.

Endret av Gåsemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi fikk en guttebaby som viste seg å være jente.. Tror det er en bug i spillet! :sukk:

Jeg fikk trillinger :) Da puttes alle babyene i en kurv, så bæres de hjem! Har spilt en stund nå..men får bare guttebabyer!

Det gjør faktisk jeg og!!

Det er jo mulig at det er en bug ja?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse har jeg styrt til det ja. Men jeg tror det er like sannsynlig at de tilfeldigvis faller for en av samme kjønn som en av motsatt. Det virker som de alle er bifile.

Jepp. Var homofili i Sims 1,2 og 3.

I mine simbyer er det for mange damer (starter ofte single damer, men sjelden single menn), så de blir ofte lesbiske :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare får guttebabyer altså

Jeg fikk 5 guttebabyer til jeg bestemte meg for å prøve en siste gang, da fikk jeg jammen jente gitt!

Så: 1 ut av 6 babyer er jente :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å ha homofile sims og da?

Husker ikke helt hva som skjedde, men det var noe merkelig som pågikk mellom to damer i simsen min og tenkte det var litt homofilt over det. Jeg tenkte jeg bare oppfattet feil, men kanskje det var homofili i sims?

Selvfølgelig får det an å ha homofile sims. Det har jeg hatt ofte. Men jeg snakket om transvestitt baby. Jeg fikk en guttebaby og gidde han navn, men når de kom hjem, var babyen en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig får det an å ha homofile sims. Det har jeg hatt ofte. Men jeg snakket om transvestitt baby. Jeg fikk en guttebaby og gidde han navn, men når de kom hjem, var babyen en jente.

Ja, jeg skjønte jo at det var det du mente.

Men hva du kan gjøre og hvorfor det skjer, kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg kjøpe sims 3 uten å ha spillt sims 1 eller 2? Eller henger disse samen på noen måte?

Det er bare til å kjøpe :) Trenger ikke ha spilt 1 eller 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bare til å kjøpe :) Trenger ikke ha spilt 1 eller 2 :)

Så kjekt, da må jeg kjøpe det:) har bare spilt på mobilen, men blitt hekta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SÅÅ lyst å spille!!! Men er så stakkarslig fattig :lete: Oppdater masse, så kan jeg leve gjennom deres spillopplevelser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig får det an å ha homofile sims. Det har jeg hatt ofte. Men jeg snakket om transvestitt baby. Jeg fikk en guttebaby og gidde han navn, men når de kom hjem, var babyen en jente.

Kanskje noen forvekslet baby på vei hjem :ler:

Hm. Dere sier spillet går så fort - men hos meg, når jeg trykker på nr. 4, går det like tregt som nr. 3. Det går ikke like fort som i Sims 2. Går det ann å stille inn på dette?

Tips (vet ikke om noen har nevnt dette)

1. Når man er inne i møbelavdelingen i spillet, trykk på R for å deretter trykke på et møbel i hjemmet. Da kan du forandre alt av farger og stoff på møblene.

2. For dere som sier dere ikke kan bevege bildet med musa; gå på innstillinger, og sjekk at dere har krysset av for... eh.. husker ikke hundre prosent hva det heter, men noe med kanter.. Da kan dere styre som før, og slipper å styke med piltastene :)

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. For dere som sier dere ikke kan bevege bildet med musa; gå på innstillinger, og sjekk at dere har krysset av for... eh.. husker ikke hundre prosent hva det heter, men noe med kanter.. Da kan dere styre som før, og slipper å styke med piltastene :)

Kantrulling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...