Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg laste ned den nye byen, Riverview?

Du må logge deg på her. (Link finnes også i startprogrammet til spillet.)

Hvis du bruker en annen nettleser enn Explorer kan det hende det ikke funker - jeg fikk i hvert fall ikke lastet ned med Opera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_fisken_*

Mulig det har stått før i tråden, men orket ikke lese gjennom alle.

-Hvor bør man kjøpe spillet? vet elkjøp har til 299,- men her får de det ikke inn før 12.juni står det, noe jeg syns er alt for lenge å vente på! gidder ikke kjøpe det til 499 heller.. hm, noen som vet? noen butikker som er de fleste steder? bor i kristiansand. Gleder meg så utrolig til å prøve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg spillet. og timene på jobb gikk rimelig sakte! har en kolega som også gledet seg værre til å komme hjem å spille, det ventet nemlig på henne i postkassen.

lykkelig hjemme installerte jeg spillet og startet å spille, elsket det! i de få min. det varte. tror du ikke min idiotiske pc av en aspire har vifte problemer da, det satte på på full guffe også sloknet pc. og prøvde igjen men det samme skjedde da også. da fant jeg ut at krise er det ikke, kan jo bare legge det inn på stasjonere pc til samboer :) men der hadde dvd rom greia klikka så han har vist problemer med å få spilt dvd plate spill, men han skulle kjøpe en ny dvd rom ting i dag så når jeg kommer hjem i dag skal jeg endelig få spilt det skikkelig :hoppe:

skal nok ringe acer å høre med de, kjenner mange som har det samme problemet som jeg har når det gjelder viften og at hele driten slår seg av når den brukes til noe annet en å lese og skrive på..

gleder meg bare til jeg er hjemme fra jobb i dag, og jeg har ikke begynt på jobb enda :P

Jeg har også en Acer Aspire, og nå i det siste har vifta vært helt saiko! Den BLÅSER noe ordentlig, og den er ikke et år en gang.. Skikkelig kjipt, bli varm og greier.. Hvilken modell har du? Min var inne for rensing av vifte for bare en ukes tid siden, men liten forskjell gitt.. Min er en Aspire 5920G! What to do??! Jeg vil jo spille sims ordenlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hm_*

man kan faktisk støvsuge vifta.. med laptopen avslått vel og merke. ellers som noen andre skrev om tidligere i tråden kan man bruke "vifteplate" under, som du plugger inn i en usb port.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Til dere med Acer og andre laptoper: De fleste laptoper er ikke laget for å håndtere spill, og hvertfall ikke så tunge spill som Sims 3. Har du en laptop til under 10.000 er det lite sannsynlig at den er sterk nok. Det gjelder ikke bare hvor stor prossessor du har, men også kvaliteten på prossesoren. Og alle de andre delene.

Og om du sitter med laptopen rett på fanget når du bruker den: Slutt med det! Vifta suger til seg støv fra tekstiler. Kjøp en laptop-pute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis spillet går veldig tregt, så skyldes det antageligvis også for treg pc, ikke at spillet er tregt i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, skjønner det at den ikke bør stå på fanget og sånn, men vifta blåser jo noe voldsomt bare jeg sitter her på nettet og MSN, ikke noe annet. Men jeg får kjøpe meg et sånt viftebrett eller sånn pc-pute på Ikea da! VIL spille sims! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fisken_*

Jo, men kom av en eller annen grunn ikke så mye vettugt opp der! kanskje jeg søker feil :P Selve spillet ja.

Er ikke viktig at det er lavest pris, men hva og hvor har dere andre kjøpt det f.eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo i full gang allerede. Kjæresten min kjøpte det til meg i dag, så jeg må prøve å treffe han snart, gleder meg :D Har eksamen på onsdag, så burde vel prøve å la vær å spille, men det blir nok vanskelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes
Jeg har også en Acer Aspire, og nå i det siste har vifta vært helt saiko! Den BLÅSER noe ordentlig, og den er ikke et år en gang.. Skikkelig kjipt, bli varm og greier.. Hvilken modell har du? Min var inne for rensing av vifte for bare en ukes tid siden, men liten forskjell gitt.. Min er en Aspire 5920G! What to do??! Jeg vil jo spille sims ordenlig :jepp:

jeg har en 5720ZG.. broren min har samme type og har det samme problemet og han vet om flere som har acer (andre modeller som har det problemet også) han snakket noe om at det kunne være noe galt med skjermkortet (?) som gjorde at vifta tullet så. han hadde fått høre nesten rett etter at han og jeg hadde kjøt at det var en del som det var noe feil på med skjermkortet som gjorde at vifta tullet veldig etter et par år...får se om jeg får ringt til acer og hørt med dem om sånn. han skulle sjekke det ut senere i sommer da han er avhengi av å ha pc til eksamen..og han har en skikkelig ordentlig spill pc til å spille med... ;) kan kontakte deg igjen når og hvis jeg finner ut noen gode råd og tips jeg :Nikke: her er vi alle man på saken for å sid et sånn :fnise:

-- tror forresten det ikke hjelper så veldig med laptop pute heller, for vi bygde nemlig noe ggreier til å sette min på sånn at den kom skikkelig godt opp fra bordet...men etter 5 min. stoppet den igjen..tror rett og slett av viften ikke vifter godt nok så den blir overopphetet eller noe.. kan ikke så mye pc, men var det broren min snakket om og han har utdannet seg i noe pc greier..

---- også er det en del som advarer mot sånne usb vifte ting, var vist ikke noe trygt og sånn..men det vet jeg ikke helt hvorfor..så vurderer å kjøpe en sånn for å sjekke..men først etter å ha snakket emd acer ;)

nå har samboer kjøpt dvd ting til sin og spillet holder på å installeres på den i skrivende stund :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silje_*

Kan ikke simene kjøpe seg klær?

Finner ingen plasser hvor de kan kjøpe seg mere klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har en 5720ZG.. broren min har samme type og har det samme problemet og han vet om flere som har acer (andre modeller som har det problemet også) han snakket noe om at det kunne være noe galt med skjermkortet (?) som gjorde at vifta tullet så. han hadde fått høre nesten rett etter at han og jeg hadde kjøt at det var en del som det var noe feil på med skjermkortet som gjorde at vifta tullet veldig etter et par år...får se om jeg får ringt til acer og hørt med dem om sånn. han skulle sjekke det ut senere i sommer da han er avhengi av å ha pc til eksamen..og han har en skikkelig ordentlig spill pc til å spille med... ;) kan kontakte deg igjen når og hvis jeg finner ut noen gode råd og tips jeg :Nikke: her er vi alle man på saken for å sid et sånn :fnise:

-- tror forresten det ikke hjelper så veldig med laptop pute heller, for vi bygde nemlig noe ggreier til å sette min på sånn at den kom skikkelig godt opp fra bordet...men etter 5 min. stoppet den igjen..tror rett og slett av viften ikke vifter godt nok så den blir overopphetet eller noe.. kan ikke så mye pc, men var det broren min snakket om og han har utdannet seg i noe pc greier..

---- også er det en del som advarer mot sånne usb vifte ting, var vist ikke noe trygt og sånn..men det vet jeg ikke helt hvorfor..så vurderer å kjøpe en sånn for å sjekke..men først etter å ha snakket emd acer ;)

nå har samboer kjøpt dvd ting til sin og spillet holder på å installeres på den i skrivende stund :hoppe:

Okei! Så skjermkortet kan ha noe med saken å gjøre altså, hm.. Alt man ikke vet! :fnise: Huff, ja dette er i allefall knallirriterende!! Blir sprø, også er det jo faktisk en del bråk i tillegg, er sånn jeg ikke gidder å ha den med på forelesning fordi den suser slik :fnise: Takk for info! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke simene kjøpe seg klær?

Finner ingen plasser hvor de kan kjøpe seg mere klær

Lurer på det samme som gjesten over, simmen min giftet seg med en mann som virkelig trenger nye klær!

Kjøp et skap eller en kommode og klikk på den. Der kan dere endre antrekk (uten at det koster noe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte 14 timer i går, i dag klarer jeg ikke helt å bli fenget.

Laget ei diger, sliten dame med blant annet insane og evil som personality traits i dag, det var jo morsomt nok.

Føler ikke det er så mye å gjøre i spillet sånn egentlig.

Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå føler jeg meg hinsides dum. Jeg forhåndsbestilte fra cdon.com, og i dag fikk jeg denne mailen fra dem:

Takk for at du forhåndsbestilte ditt eksemplar av The Sims 3 fra oss. Vi håper du får stor glede av spillet.

For å få tilgang til dine forhåndsbestillingstilbud, følg denne linken; http://no.thesims3.com/

Hvis du ikke allerede har en EA-konto, må du lage en ny brukerkonto. Når du har gjort dette og er logget inn, følger du instruksene på skjermen for å fullføre nedlastningen.

Eksklusivt mønster til spillet

Kode: (...)

LADYTRON: Ghosts

Kode: (...)

Hva i all verden er det meningen jeg skal gjøre med disse kodene? Jeg finner virkelig ingen steder å skrive dem inn. Det kommer ingen "instrukser på skjermen" som de nevner, og jeg hadde EA-konto fra før. Noen som vet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...