Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Jeg spilte 14 timer i går, i dag klarer jeg ikke helt å bli fenget.

Laget ei diger, sliten dame med blant annet insane og evil som personality traits i dag, det var jo morsomt nok.

Føler ikke det er så mye å gjøre i spillet sånn egentlig.

Sukk.

Er litt enig med deg. Det var liksom ikke det helt store..

Men spille må jeg alikavell :P

Hekta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, nå føler jeg meg hinsides dum. Jeg forhåndsbestilte fra cdon.com, og i dag fikk jeg denne mailen fra dem:

Hva i all verden er det meningen jeg skal gjøre med disse kodene? Jeg finner virkelig ingen steder å skrive dem inn. Det kommer ingen "instrukser på skjermen" som de nevner, og jeg hadde EA-konto fra før. Noen som vet...?

Spaceworld har det til 349 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får beskjed om at jeg ikke har bra nok grafikk-kort eller noe sånt, når jeg prøver å starte sims 3. Jeg kunne spille sims 2, hvorfor ikke sims 3? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 5720ZG.. broren min har samme type og har det samme problemet og han vet om flere som har acer (andre modeller som har det problemet også) han snakket noe om at det kunne være noe galt med skjermkortet (?) som gjorde at vifta tullet så. han hadde fått høre nesten rett etter at han og jeg hadde kjøt at det var en del som det var noe feil på med skjermkortet som gjorde at vifta tullet veldig etter et par år...får se om jeg får ringt til acer og hørt med dem om sånn. han skulle sjekke det ut senere i sommer da han er avhengi av å ha pc til eksamen..og han har en skikkelig ordentlig spill pc til å spille med... ;) kan kontakte deg igjen når og hvis jeg finner ut noen gode råd og tips jeg :Nikke: her er vi alle man på saken for å sid et sånn :fnise:

-- tror forresten det ikke hjelper så veldig med laptop pute heller, for vi bygde nemlig noe ggreier til å sette min på sånn at den kom skikkelig godt opp fra bordet...men etter 5 min. stoppet den igjen..tror rett og slett av viften ikke vifter godt nok så den blir overopphetet eller noe.. kan ikke så mye pc, men var det broren min snakket om og han har utdannet seg i noe pc greier..

---- også er det en del som advarer mot sånne usb vifte ting, var vist ikke noe trygt og sånn..men det vet jeg ikke helt hvorfor..så vurderer å kjøpe en sånn for å sjekke..men først etter å ha snakket emd acer ;)

nå har samboer kjøpt dvd ting til sin og spillet holder på å installeres på den i skrivende stund :hoppe:

Hmm... håper the sims 3 fungerer på min data. jeg har en acer aspire 5930g, og jeg tror den holder til alle spesifikasjonen, det eneste er at prossessoren og video-kortet ikke er så bra som det kunne vært. og viften blir jo litt varm innimellom. men jeg spilte fint the sims 2 med alle utvidelsespakkene og med høye grafikk innstillinger og det gikk fint... Blir spennende å se :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Pokker heller at jeg ikke dro ut for å kjøpe spillet i går, dro ut glad og forventningsfull i dag, og fant ut at det var utsolgt overalt her! Jeg som skulle kose meg med sims i helga. :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HJELP NÅ !

Hei :)

dette er sikkert det enkleste spørsmålet, men når jeg har laget familien, flyttet den inn i et hus, HVORDAN KOMMER JEG MEG INN I HUSET ? :S

svar nå, helst i dag ..

er helt, jaa ...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får beskjed om at jeg ikke har bra nok grafikk-kort eller noe sånt, når jeg prøver å starte sims 3. Jeg kunne spille sims 2, hvorfor ikke sims 3? Noen som vet?

Det krever mer av pc'en din fordi Sims 2 er snart fem år gammelt, og grafikken på Sims 3 er oppdatert. Skulle bare mangle egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

dette er sikkert det enkleste spørsmålet, men når jeg har laget familien, flyttet den inn i et hus, HVORDAN KOMMER JEG MEG INN I HUSET ? :S

svar nå, helst i dag ..

er helt, jaa ...

Mvh

De går jo inn av seg selv? Tar bare litt tid før man får se innsiden av huset, men ikke mer enn kanskje maks 5 sekunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg storkoser meg jeg :nigo: Har ei dame som har grønne fingre, er neat freak, klumsete og loner. Holder seg med plantene og løper over hele byen for å finne sjeldne frø. Kjempegøy :fnise: Koser meg med å lage en svæææææær hage til henne. Prøve meg på å bygge hus snart også, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare svarer på litt diverse ting her ...

De 10 euroene du får med i collector's edition får du også med i den vanlige utgaven. De blir til 1000 poeng på hjemmesiden, som du kan bruke til å lase ned hår, klær, møbler, hus osv. Får ganske mye rart for 1000 poeng.

Når det gjelder hva du kan gjør i spillet (ser at noen ikke syns det er noe gøy lenger, etter å ha lagt en person og spilt litt) ikke glem at du nå kan sykle den en tur og følge simmen hvor som helst! Ta med gitaren til parken og spill litt og underhold andre! Dra på kino. Møt andre simmer i parker. Dra å tren, dra å svøm, dra å fisk! :D Det er MYE mer å finne på nå enn i Sims 2, er egentlig bare du som setter bergrensninger.

Husk å bruke livslykkepoengene dine! Min Sim trenger ikke gå på do mer...haha! :D

For å laste ned Riverview trykker du bare på linken som kommer opp når det lille "launch"-bildet for å starte spillet dukker opp. Da kommer du inn på hjemmesiden.

Have fun. :) Vet jeg har det!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg storkoser meg jeg :nigo: Har ei dame som har grønne fingre, er neat freak, klumsete og loner. Holder seg med plantene og løper over hele byen for å finne sjeldne frø. Kjempegøy :fnise: Koser meg med å lage en svæææææær hage til henne. Prøve meg på å bygge hus snart også, tenker jeg.

:fnise: høres ut som en morsom dame :Nikke: bildet?? :sjenert:

spilte litt igår, men syns det er så skuffende at simmene ikke ser ut sånn som man lager dem :klø: syns liksom ikke de ligner helt!! flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk spillet igår. Jeg er ikke helt overbevist enda, grafikken på spillet er mye dårligere enn 2'ern, men det har vel mye å gjøre med at skjermkortet er for dårlig. Skal prøve å få spilt det på kjærestens datamaskin så snart det er mulig. Setter jeg alle innstillingene på max går jo spillet så treigt. Så jeg får bare spille med dårlig grafikk i starten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte også skru ned grafikken, og da ble det ikke såå bra.. syns på mange måter sims2 var bedre, men sims3 blir nok best når man blir vant til det og når jeg får meg nytt skjermkort!!! må nok ha det ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Jeg håper noen finner en måte ganske snart til å lage egne skintones, øyne, hårteksturer og sånt jeg da... I Sims 2 hadde jeg customt content som var ganske mye mer realistisk, uvant å spille med tegneseriesimmer igjen :fnise:

Miso: Skal prøve å ta et bilde av henne i morgen jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper noen finner en måte ganske snart til å lage egne skintones, øyne, hårteksturer og sånt jeg da... I Sims 2 hadde jeg customt content som var ganske mye mer realistisk, uvant å spille med tegneseriesimmer igjen :fnise:

Miso: Skal prøve å ta et bilde av henne i morgen jeg! :jepp:

JAA!!! :hoppe: *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trinemor83

Og en annen ting: Så det var en som spurte ang. bygging av hus/tomt:

Du KAN lage egen tomt og bygge eget hus, men du må nå lage en sim først som flytter inn på den tomten hvor du vil bygge hus.

Litt kjipt, men går altså ann å bygge eget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ikke glem at du nå kan sykle den en tur og følge simmen hvor som helst! Ta med gitaren til parken og spill litt og underhold andre! Dra på kino. Møt andre simmer i parker. Dra å tren, dra å svøm, dra å fisk! :D

Har gjort alt det der :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg detter ut :(

Plutselig så låser alt seg og spillet slutter å virke :kjefte:

Det har skjedd på sims 2 også..

Noen som vet hva som er problemet?

Kanskje du må deaktivere brannmuren/virusprogrammet ditt? Jeg har aldri på dne når jeg spiller, men da må internett også deaktiveres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

SKUFFA.

Spilt sims i mange år, storfan av sims 2 og store forventninger til sims 3.. men jøss så dårlig grafikk! Noen detaljer, møbler osv er veldg skarpe, men ellers er det mye "grøt" og tåkete objekter. Ikonene som dukker opp i venstre hjørne når de gjør noe, er utrolig dårlige! Sims 2 er 20 ganger bedre der!

Har stilt inn på høyeste oppløsning, og har en relativt ny PC.

Oversiktsbildet over byen er bare tåke. Savner å zoome inn på husene og studere dem før jeg velger.

Og dårlig utvalg i interiør - de vil selvsagt at vi skal kjøpe objekter i sims-shopen eller hva det heter, for virkelige penger. Samt at jeg mistenker det følger på en mengde expansion packs etterhvert.

Mange morsomme funksjoner i spillet, men tåka ødelegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...