Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

SKUFFA.

Spilt sims i mange år, storfan av sims 2 og store forventninger til sims 3.. men jøss så dårlig grafikk! Noen detaljer, møbler osv er veldg skarpe, men ellers er det mye "grøt" og tåkete objekter. Ikonene som dukker opp i venstre hjørne når de gjør noe, er utrolig dårlige! Sims 2 er 20 ganger bedre der!

Har stilt inn på høyeste oppløsning, og har en relativt ny PC.

Oversiktsbildet over byen er bare tåke. Savner å zoome inn på husene og studere dem før jeg velger.

Og dårlig utvalg i interiør - de vil selvsagt at vi skal kjøpe objekter i sims-shopen eller hva det heter, for virkelige penger. Samt at jeg mistenker det følger på en mengde expansion packs etterhvert.

Mange morsomme funksjoner i spillet, men tåka ødelegger.

Det spiller vel ingen rolle om PC'n er relativt ny hvis skjermkortet er for dårlig for det som er anbefalt for spillet. Har det samme problemet og ble veldig skuffa, men jeg skal prøve det på en annen (kanskje en stasjonær) først, og se om det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Villevall

Går det virkelig ikke an å kjøpe nye klær til simmene? Er det noe jeg har gått glipp av her? Ser en sier at man skal kjøpe seg kommode og klikke på den. Men mine simmer får ikke flere klesvalg da........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

custom content, ting (hår, objekter, sminke osv) som er laget av spillere :)

nå begynner det å bli litt kjekt :)

Koster det noe og laste ned ting fra disse sidene ? :)

Er forresten suuperfornøøyd med spillet!! :D

Snakk om innertier :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Det varierer litt om det koster noe.

Modthesims2, som jeg mener var den desidert beste siden til sim2, har gratis nedlastning. De har så smått begynt å få ting til sims 3 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har ikke kjøpt sims 3, men lurer på om simsene kan gå på skole, slik at vi ser når de går på skolen å slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PC'en min bestod ikke testen for å klare sims3, jeg lurer på om det er noen vits i å prøve å oppgradere den, det er en ASUS, den er 4 år til høsten. Eller om det kanskje vil koste såpass mye at, jeg like gjerne kan kjøpe ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanna_*

Hei :-) Ser det er noen som jakter på frø. Hvordan i all verden får du simmen til å gjøre det?:s

Hehe, skjønner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC'en min bestod ikke testen for å klare sims3, jeg lurer på om det er noen vits i å prøve å oppgradere den, det er en ASUS, den er 4 år til høsten. Eller om det kanskje vil koste såpass mye at, jeg like gjerne kan kjøpe ny.

Laptop eller stasjonær?

Ville heller kjøpt meg en ny hvis det er laptop hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laptop eller stasjonær?

Ville heller kjøpt meg en ny hvis det er laptop hvertfall.

Laptop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaceworld har det til 349 kr :)

Det var da virkelig ikke det jeg spurte om... :ler: Jeg HAR spillet, men jeg fikk også noen koder fra cdon.com som jeg tydeligvis kan bruke til å laste ned noe gratisgreier, men det finnes ingen steder å skrive inn disse kodene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da virkelig ikke det jeg spurte om... :ler: Jeg HAR spillet, men jeg fikk også noen koder fra cdon.com som jeg tydeligvis kan bruke til å laste ned noe gratisgreier, men det finnes ingen steder å skrive inn disse kodene!

Jeg hadde også EA-konto fra før av. Det jeg gjorde var at jeg logget inn på www.thesims3.com, så kom det automatisk opp en side hvor jeg skulle registrere spillet med serial coden.

Når jeg hadde gjort det gikk jeg inn på my account eller noe sånn, eller den "butikken" på sims 3-siden, så var det knapper hvor jeg kunne trykke for å laste ned gratistingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Hei :-) Ser det er noen som jakter på frø. Hvordan i all verden får du simmen til å gjøre det?:s

Hehe, skjønner ikke.

Når du er i byen, hold nøye øye md fortau og pleier. Rundt omkring finner du små frø på bakken. Særlig rundt science-senteret og i parker/gravstedet er sjangsene store for å finne frø. Du kan også samle på gems, steiner, briller, sommerfugler og metaller. Sommerfugler finner man i parkene, biller ved fiskesteder (enste stedet jg har funnet dem så langt hvertfall), gems ligger litt forskjellige steder og metaller og steiner har jeg ikke funnet enda. Kan ikke fortelle hvor i Sunset Valley det er lurt å leite, siden jeg har kun spilt i Riverview eller hva nå enn den andre byen heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S-O-S!!

Jeg har ventet spent på Sims 3, og skal kjøpe meg en rimelig maskin som kan kjøre spillet.Det trenger ikke å være en monster spillmaskin.(helst laptop)

Har noen peiling på om Sims 3 går fint å spille på Acer Aspire 7735ZG? Jeg vet at minstekrav for pc-spesifikasjoner som kreves for å kjøre ligger på nett, men jeg skjønner ikke stort..

På forhånd takk for hjelpen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Du får antagelig ikke en rimelig laptop som greier å kjøre spillet. Når skal folk forstå at billige maskiner er billige for en grunn? Sims 3 er et EKSTREMT krevende spill, og trenger gode maskiner for å kjøre ordentlig. Skal du først kjøpe så kjøp en stasjonær som du kan kjøpe nye deler til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da virkelig ikke det jeg spurte om... :ler: Jeg HAR spillet, men jeg fikk også noen koder fra cdon.com som jeg tydeligvis kan bruke til å laste ned noe gratisgreier, men det finnes ingen steder å skrive inn disse kodene!

Siterte visst feil innlegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til alle som lurer på om de kan spille spillet på sin pc:

Sjekk denne nettsiden.

(Velg "The Sims 3 pc" > si ja til å laste ned/kjøre div. programmer > se hva som står på nettsiden etterpå)

Nå skal i alle fall jeg kjøpe det ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coarvi
Til alle som lurer på om de kan spille spillet på sin pc:

Sjekk denne nettsiden.

(Velg "The Sims 3 pc" > si ja til å laste ned/kjøre div. programmer > se hva som står på nettsiden etterpå)

Nå skal i alle fall jeg kjøpe det ^_^

Doesn't funk. Vet det er flere som ikke får den der til å funke. Så jeg er litt skeptisk til om jeg skal kjøpe Sims 3 eller ei. Typen min (som har peiling på sånt)mener det skal gå fint, men ser jo at de fleste med laptop tydeligvis sliter...:(

Er litt sært at sims 3 skal kreve så sinnsykt mye, siden sims 2 tydeligvis funka glimrende på laptop (sto jo på spillene og expansionene at de skulle funke på laptop) mens sims 3 abolutt ikke fungerer til det.

Jeg forstår jo hvorfor det er sånn, at spillet krever mer og blabla, men er bare en litt rar utvikling, for da har de plutselig gått veldig vekk fra at sims skal passe de yngre også (som definitivt var den største kjøpergruppa på spillsjappa der jeg jobba ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krever faktisk veldig lite, sammenliknet med hva som er vanlig for spill i dag. At man sliter med laptop, er pga. grafikk-kort som sjelden er de beste der. Med mindre man legger litt penger i den, er ikke laptoper generelt laget for å spille på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...