Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Sår simmene mine fikk barn stod barnefaren og laget pannekaker når hun begynte å føde, så han tok liksågodt med seg pannekakene til sykehuset, han bærte på dem både inn og ut av sykehuset :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica
Kanskje noen forvekslet baby på vei hjem :ler:

Hm. Dere sier spillet går så fort - men hos meg, når jeg trykker på nr. 4, går det like tregt som nr. 3. Det går ikke like fort som i Sims 2. Går det ann å stille inn på dette?

4 er likt tempo som 3. Forskjellen er at speed 3 fortsetter frem til du endrer tempo. Speed 4 fortsetter kun i det tempoet til den nåværende aktiviteten er over. Altså, om simmen din driver med noe som tar lang tid og du trykker på 4, så hopper den over på speed 1 når den aktiviteten er over. Veldig kjekt igrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sår simmene mine fikk barn stod barnefaren og laget pannekaker når hun begynte å føde, så han tok liksågodt med seg pannekakene til sykehuset, han bærte på dem både inn og ut av sykehuset :ler:

Hahahaa... sims er så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sår simmene mine fikk barn stod barnefaren og laget pannekaker når hun begynte å føde, så han tok liksågodt med seg pannekakene til sykehuset, han bærte på dem både inn og ut av sykehuset :ler:

Det der tror jeg nesten kunne skjedd i virkeligheten, jeg har hørt utrolig mye rart som blivende fedre har sagt/gjort i forbindelse med fødselen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 er likt tempo som 3. Forskjellen er at speed 3 fortsetter frem til du endrer tempo. Speed 4 fortsetter kun i det tempoet til den nåværende aktiviteten er over. Altså, om simmen din driver med noe som tar lang tid og du trykker på 4, så hopper den over på speed 1 når den aktiviteten er over. Veldig kjekt igrunn :)

Ja, jeg har skjønt det, men min 3, går kjempetregt. Og min 4, skjer ikke i det hele tatt ;p.. Før på Sims 2 så gikk 3'ern veldig fort. De løp rundt i huset, men jeg syns tiden nå går så tregt --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være fordi spillet er stort å dra for datamarskinene?? :klø: vet ikke, bare forslag.. syns nesten det går fortere å bruke speed2 og ikke 3 jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coarvi

Leste på diskusjon.no at man ikke bør be naboene gå mens de holder babyen. Da tar de ungen med seg og den kommer ikke tilbake! Fantastisk spill altså med alle disse små syke detaljene (bugsene, forhåpentligvis)... :P

Det som irriterer meg mest er at ting tar like lang tid som i sims 1. Å gå på do tar hva, 15-20 simmeminutter? Spise tar en evighet i simmeminutter. Det irriterte meg såpass i sims 1 at jeg sluttet å spille til slutt, og jeg mistenker at det blir enden for via her og etterhvert (når jeg er lei av å bygge hus). Skal det være så sabla vanskelig å få tida til å være mer naturtro? Man rekker jo ikke å gjøre noe som helst før man må sove:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det siste der irriterer meg veldig også. Jeg hadde en sulten og skitten sim som våknet en time før carpoolen kom, og da tenkte jeg at det gikk fint å få henne til å dusje og spise før jobb. Men hun sprang ut av huset etter å ha stått i dusjen i en og en halv time, og ble dritsur av mangel på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hushjelpen min presterte å plukke om babyen hos meg og var på vei ut døra!! :hoho: begge foreldrene løp etter å kjefte noe voldsomt.. tre ganger prøvde den mannlige hushjelpen seg!! verspesjuk eller hva???!!! :fnise:

tips til mat, kjøp druer på butikken!! de dekker bra matbehov :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sims 2 gikk det ann å kjøpe den grønne drinkmaskinen som gjorde at du ble noen dager yngre.

Hvordan får vi det til på sims 3?

Går det ann å bli yngre, nå er snart dama mi gammel og hun ønsker seg 10 barn.

Dette ønske har jeg lyst å oppfylle.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse nyttige tips her! :)

Jeg koser meg med sims3, men har eksamen i morgen og er faktisk flink til å holde meg unna pc`n. Har miniPC selv, men spiller på samboerns stasjonære.

Men det jeg lurte på var egentlig dette med nedlastinger fra hjemmesiden. Jeg har lastet ned spillet, og har derfor ikke slik kode. Men må jeg ha den koden for å lage meg bruker på thesims.com eller er det en annen måte som jeg ikke kjenner til?

Vil gjerne laste ned nye hus og byer osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sims 2 gikk det ann å kjøpe den grønne drinkmaskinen som gjorde at du ble noen dager yngre.

Hvordan får vi det til på sims 3?

Går det ann å bli yngre, nå er snart dama mi gammel og hun ønsker seg 10 barn.

Dette ønske har jeg lyst å oppfylle.

Noen som kan hjelpe meg?

Jeg tror retten ambrosia (jeg spiller på engelsk så jeg vet ikke hva det heter på norsk) kan gjenopplive sims eller gjøre dem yngre.

Ellers kan du jo endre på spill-innstillingene og gi alle simmene veldig langt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CPU Speed

Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [if built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent].

You Have: 1.20 GHz

I følge den linken tidligere i tråden.

Hva er dette og er det tvingende nødvendig? Jeg har en stasjonær PC også, men den er kanskje for gammel? Den er vel 5-6 år gammel, men Sims 2 funker fint på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror retten ambrosia (jeg spiller på engelsk så jeg vet ikke hva det heter på norsk) kan gjenopplive sims eller gjøre dem yngre.

Ellers kan du jo endre på spill-innstillingene og gi alle simmene veldig langt liv.

Ambrosia..

Er det noe du lager i kjøleskapet, eller noe du kjøper i butikken?

Må du ha masse kunnskap for å lage den?

Noen som vet hva det er på norsk?

Endret av lille_mei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CPU Speed

Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [if built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent].

You Have: 1.20 GHz

I følge den linken tidligere i tråden.

Hva er dette og er det tvingende nødvendig? Jeg har en stasjonær PC også, men den er kanskje for gammel? Den er vel 5-6 år gammel, men Sims 2 funker fint på den...

Tallet det er snakk om er klokkehastigheten på prosessoren i PC-en din. Hvis du ikke tidligere har byttet ut noen komponenter i den PC-en, virker det ikke usannsynlig at også resten er en smule utdatert i forhold til The Sims 3 - en singelkjerneprosessor med 1.2 GHz er nemlig ikke mye i dag, og jeg gjetter på at spillet kommer til å kjøre som om du drar det gjennom sirup.

Ambrosia heter Ambrosia på norsk, også. Oppskriften kjøpes på bokhandelen, mener jeg, og krever det høyeste nivået av matlagingsferdighet for å kunne leses, og noen heller eksotiske ingredienser for å kunne lages.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Min kjære samboer er så snill at han kjøpte Sims 3 til meg i dag! Åå, snillingen :rødme:

Har spilt noen timer, men så ble jeg venn med en kar som lurte på om jeg og babyen min ville flytte inn i hans husstand. Okei, greit tenkte jeg, så gjorde vi det, men når vi liksom skulle flyttes over, så stod det bare å lastet og lastet, men ingenting skjedde.. Så måtte bare trykke CTRL+ALT+DEL og slå av spillet :( Er det bare at spillet har låst seg, eller er det flere som har opplevd dette?

Også, har dere noen morsomme tips til hva simmen kan "finne på" om dagene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvordan jeg får tak i det som trengs til Ambrosia?

Ett eller annet med livsfrukt og dødsfisk.

Det går jo ikke ann å få kjøpt det i butikken og hvis jeg skal prøve å fiske det tar det jo flere dager.

Den simmen jeg har som jeg vil at skal leve lenger, blir gammel om 9 simdager. Og da kan hun vel ikke få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sims 2 fikk jeg barn rett før jeg ble gammel..

Er enig i at tiden går treigt i sims3. Fy søren så treigt det går. Er jo ikke vitsi å spole nesten. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt i tvil om jeg skal kjøpe dette spillet eller ikke ... kanskje jeg heller bør kjøpe noen extensions til Sims2 i stedet ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som synes at 3-speed er fort nok? På denne laptopen er det like raskt som i TS2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...