Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Når jeg har installert sims 3, så kommer jeg liksom inn på nabolaget også når den laster til å lage en sim så klikker den og går ut av sims.. Det er veldig irriterende, har slettet nesten alle sims 2 spillene også .. så vet liksom ikke hva som er feil jeg.. :sukk:

kanskje du må skru ned på instillingene!!? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt ned, og opp oppløsningen, men tiden går enda seint :sukk:

Så får jeg alltid oppdrag fra jobben om å lese enkelte bøker, så kommer det fram hva de heter, men finner ingen av de bøkene.

Hvordan kan man bli kjærester, forlove seg ol?

Hvis du har godt nok forhold til hverandre så vil det alternativet komme av seg selv vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg missunner dere som klarer å spille dette spillet uten custom conten og hacks.

Håper virkelig noen får i gang de modifikasjonene jeg vil ha så jeg også kan spille. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gifte seg, forlove seg eller bli kjærester må de først ha godt forhold, så må de kysse mye og utføre masse romantiske handlinger etter hverandre til det kommer opp ''xxx synes at yyy er ekstremt uimotståelig'', da ligger alternativet ''spør om å bli kjærester'' inne på romantisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i oppløsningen, sett ned grafikken generelt, det bør hjelpe, og du vil ikke se så veldig stor forskjell. F.eks. kan du begynne med den øverste av de "slidebarene" som er der, jeg husker ikke hva den heter,

Trodde det var der jeg hadde ordnet det. Inne på innstillinger på spillet sant? Kansje jeg skal prøve den høyeste? :klø: Syntes spillet er bra, men det med tiden trekker så jævlig ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sim er en forretningskvinne som har seg med sjefen, og han er gift... :fnise: Etter en årnings, var ringen på fingen borte... (?)

Morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva?? Jeg trodde ikke 'Årnings' var å kysse/kline!? :ler:

Utrolig vanskelig det skulle være å få kyss o.l. av sjefen. Det var aldri problem så lenge begge to befant seg i sengen, men verre da begge stod på gulvet. Har til og med livstidslykken 'Attraktiv'...

Hvor langt har dere andre kommet i karrieren (og da mener jeg sims :fnise:)? Jeg er blitt 'Divisjonsleder' i forretningslivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg tror jeg er kommet like langt som deg, Gul Nonstop (spiller på engelsk, men mener siste forfremmelsen het division leader).

Jeg forundrer meg litt over de romantiske tingene som kyss osv. Når simmen min treffer en sim som er en romantisk interesse, starter de liksom "på nytt" med hva hun kan gjøre hver gang. Det er liksom bare kompliment, flørt, og de "standardalternativene", også må hun liksom jobbe seg oppover så de andre kommer opp... Og det selv om dette er simmer som hun har hatt et romantisk forhold til lenge! Merkelig og irriterende!

Men synes godt de kunne funnet et bedre ord enn "årnings" på norsk altså :fnise: På engelsk heter det WoHoo, synes det er mye bedre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt konsernsjef. Bare 2 nivåer igjen til jeg er toppleder for et megaselskap... Det lønner seg å ligge med sjefen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg har installert sims3, kan jeg ikke spille det. Jeg trenger nytt grafikkort..

hvor kan jeg kjøpe dette på nett? Og til hvilken pris bør jeg kjøpe? (trenger det egentlig bare slik at jeg kan spille dette spillet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når jeg har installert sims3, kan jeg ikke spille det. Jeg trenger nytt grafikkort..

hvor kan jeg kjøpe dette på nett? Og til hvilken pris bør jeg kjøpe? (trenger det egentlig bare slik at jeg kan spille dette spillet..)

Når du ikke vet svaret på dette, anbefaler jeg deg å ikke begynne med det alene. Få noen datakyndige til å hjelpe deg med å bytte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Spillet kom for to uker siden :P Første tilleggspakke sies at kommer i November, det er ingen info om hva det blir i den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor langt har dere andre kommet i karrieren (og da mener jeg sims :fnise:)? Jeg er blitt 'Divisjonsleder' i forretningslivet.

I familien jeg spiller sammen med kjæresten er mannfolket Internasjonal Superspion (Jack Bauer!), og mens kvinnfolket er Femstjerners Gourmetkokk, eller noe slikt - som er høyeste nivå i sine respektive karrierer. Begge drar inn noe mellom 1500 og 2000 simeolons per arbeidsdag, eventuell overtid (og i politikarrieren blir det mye av det) ikke inkludert. Vanskeligste karrierevei synes å være en militærkarriere, hvor toppnivået (Astronaut) krever ørten forskjellige ferdigheter og masse venner. På den annen side, lønnen og antallet fridager gjør det verdt det. 8D

når jeg har installert sims3, kan jeg ikke spille det. Jeg trenger nytt grafikkort..

hvor kan jeg kjøpe dette på nett? Og til hvilken pris bør jeg kjøpe? (trenger det egentlig bare slik at jeg kan spille dette spillet..)

Komplett.no har alltid levert de gangene jeg har brukt dem. Men, som nevnt over, om du ikke helt vet hvordan du skal gripe dette an, så vil jeg ikke anbefale at du bytter ut kortet ditt selv - det kan fort blir mer styr enn Sims 3 er verdt.

Få heller et datakyndig medlem av familie eller vennekrets til å sjekke hvilke kort PC-en din er kompatibel med, plukke ut et kort tilpasset dine behov, og til slutt montere det. :)

Til slutt; Sims-relatert underholdning som er både morsomt, trist og rørende på en gang: The story of being homeless in The Sims 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet kom for to uker siden :P Første tilleggspakke sies at kommer i November, det er ingen info om hva det blir i den enda.

jeg vil ha nååååå... er så utålmodig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...