Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Jeg har også spillet originalt, kjøpt og betalt!! ikke lastet ned!! skjønner ikke hvorfor det er så mye småfeil da.. de burde ha ordnet opp i det før de la det ut til salg! forstår virkelig ikke at familiene bare kan forsvinne.. det er så irriterende å ha sånne feil!! :sukk: også bruker de en evighet på å sove, og så blir de så fort trøtte igjen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coarvi
Jeg har også spillet originalt, kjøpt og betalt!! ikke lastet ned!! skjønner ikke hvorfor det er så mye småfeil da.. de burde ha ordnet opp i det før de la det ut til salg! forstår virkelig ikke at familiene bare kan forsvinne.. det er så irriterende å ha sånne feil!! :sukk: også bruker de en evighet på å sove, og så blir de så fort trøtte igjen :dåne:

Nå har ikke jeg opplevd noen av feilene dere nevner, men det er heeelt vanlig at det er småfeil i nyutgitte spill! Det er sånt man må leve med når man ikke har tålmodighet til å vente en stund (til det er lagt ut patcher og oppdateringer)...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg opplevd noen av feilene dere nevner, men det er heeelt vanlig at det er småfeil i nyutgitte spill! Det er sånt man må leve med når man ikke har tålmodighet til å vente en stund (til det er lagt ut patcher og oppdateringer)...;)

da krysser jeg alt jeg har for at det dukker opp en patch eller oppdatering om ikke lenge!! for det er irriterende med sånne småfeil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coarvi
da krysser jeg alt jeg har for at det dukker opp en patch eller oppdatering om ikke lenge!! for det er irriterende med sånne småfeil!!

Men kan det skyldes at maskina er for dårlig da? Nå har ikke jeg peiling på hva som styrer hva, om det er selve spillet sin feil at en familie forsvinner eller om det er pc-en eller hva, så fint om noen dataeksperter kan svare...;) Jeg bare tenkte siden jeg ikke har hørt om særlig mange andre med samme problem, at det ikke er nødv. spillets feil...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke pcn, har en ganske bra pc så skal ikke være det.. har en venninne som har samme problem og har lest om flere!! så satser på at patchen fikser det når den kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coarvi

Ville bare tipse om dette, da jeg vet at mange irriterer seg over at simmene kan leve egne liv mens man styrer en annen familie. Dette skal man kunne skru av i innstillinger (historiefremdrift), men av en eller annen grunn fungerer det ikke hos alle (noen?), og EA jobber med saken. I mellomtiden kan man visst gjøre dette for å skru det av:

Currently, the Story Progression toggle is broken. EA has posted a workaround on their official forums. Verbatim:

1) Find your game executable. It should be here: C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin

2) Create a shortcut on your desktop to the TS3.exe.

3) Right-Click on the shortcut and choose "Properties"

4) In the top line "Target:" go to the end of the line and add this tag –disablestoryprogression [Ed. Note: There is a space before the dash! If you don't put the space before the dash, the shortcut won't work!]

5) From this point on you will need to run your game from this shortcut and NOT through your launcher.

There isn't a work around for Mac at this time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg fikk 5 guttebabyer til jeg bestemte meg for å prøve en siste gang, da fikk jeg jammen jente gitt!

Så: 1 ut av 6 babyer er jente :gjeiper:

Du heldig som faktisk fikk jente i det hele tatt..... Jeg har nesten akuratt instalert spillet.. Men jeg har fått 7 gutter på , får ingen jenter ! det er litt irriterende ... hva kan jeg gjøre ? :) håper på svar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om bug's. Dette var en "snill" bug da:

Den ene Simmen min gikk konstant med en slik ferdighetsmåler over hodet, uten at jeg klarte å fange opp hva det var han gikk rundt og lærte hele tiden. Etter å ha spilt en stund poppet det opp en gratulasjonsmelding om at han hadde nådd toppnivået i ferdigheten hagearbeid. Den du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fisk

Nå har jeg også kjøpt og installert the sims 3. Hadde egentlig tenkt å la være, men ombestemte meg da jeg så den der Alice and Kev-fortellingen noen linket til her oppe.

Etter å ha prøvd litt tror jeg kanskje at dette for meg ikke kommer til å bli et like stort tidssluk/ like besettende som the sims 2 til tider har vært. (Og godt er det). Kanskje er det en vanesak, men jeg syns alle kontrollene er vanvittig knotete. Har problemer med å få en fornuftig view-mode, særlig under bygging, som er det jeg likte best i the sims2. Og så er det litt nedtur å gå fra alle bygningsdetaljer som var tilgjengelig i det forrige spillet, med alle tilleggspakkene, til the sims3, som jo er veldig basic. (Muligheten for å endre tekstur og farge er bra, om enn litt omstendelig).

Noen som faktisk liker å bygge i the sims3 kontra the sims2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Stort sett synes jeg Sims 3 er artig tidsfordriv, men det er en del ting jeg synes mangler her i forhold til Sims 2... Jeg liker å bygge egne nabolag/byer, og det kan man jo ikke i dette spillet. I tillegg er jeg enig med innlegget over her, at det er litt vanskelig å finne en god view mode. Jeg sliter enda litt med å kontrollere kameraføringa fullt ut, og hopper ofte litt for langt.

Men det som irriterer meg aller mest er (som også nevnt flere ganger her før), at tiden ikke går an å speede opp ordentlig som man kunne gjøre i Sims 1 og 2. Det blir fryktelig kjedelig i lengden å vente på at simmene skal sove seg ferdig eller bli ferdig på jobb! :kjefte: Det er jo ikke særlig mye forskjell på nivåene heller... Jeg fatter bare ikke hvorfor de har valgt å nærmest fjerne muligheten til å speede opp tiden...

Men joda, jeg har nok blitt litt hektet. Det stilige designverktøyet og muligheten for å lage artige personligheter er det som er mest gøy. Selv om jeg vet at grafikken hadde blitt bedre og ting hadde gått litt fortere med bedre PC, er jeg storfornøyd med at spillet faktisk funker på min snart 6 år gamle PC! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. tiden hjelper det som regel veldig å skru ned grafikk-instillingene.

Og når det gjelder kamerakontrollene, kan man, i hvert fall i Windows, holde inne høyre museknapp og dra opp eller ned, eller til en av sidene. Drar man sakte får man som regel "perfect view". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Vel, den fikser det folk har klaget mest over hvertfall :) Jeg synes det er så utrolig kjekt at man får beskjed i launcheren om at det har kommet nye updates! Man får jo ikke lov til å spille før man laster den ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tvungen patching er veldig greit for de stakkarene som skal være brukerstøtte hos EA, så slipper de å rundspørre folk for å sjekke om de har fått ordnet seg siste versjon av spillet før de går i gang. At det gjøres i launcheren tyder vel på at de har lært noe av alle MMO-studioene de har snappet opp.

Selv venter jeg i spenning på at de skal oppdatere butikk-saken. Jeg fikk 10 euro med CE-en min jeg vil bruke på noe som ikke bare er reskins av allerede eksisterende gjenstander. Stupebrett (!), for eksempel.

Hurra, 50 poster. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella
Ang. tiden hjelper det som regel veldig å skru ned grafikk-instillingene.

Og når det gjelder kamerakontrollene, kan man, i hvert fall i Windows, holde inne høyre museknapp og dra opp eller ned, eller til en av sidene. Drar man sakte får man som regel "perfect view". ;)

Det er akkurat det med å holde inne høyre museknapp og klare å manøvrere bra, som jeg sliter med... Noen ganger går det kjempegreit, mens noen ganger spretter bare kameraet fort til siden eller ut/inn. Men øvelse gjør jo mester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne patchen var helt genial, for nå kan jeg ha alle grafikk-settingsene på fult og likevel få tiden til å gå fort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...