Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Coarvi
Føler meg litt dum her... men hvordan kan man ha "årnings? :sukk:

det lurer jeg og på! Hun ene har som ønske at de skal gjøre dette (de er forlovet), men alternativet dukker aldri opp, selv om kjærligheten er på topp...=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

er det noen som vet om "data"-simmen kan fri eller er det "jeg" som må gjøre det?? har egentlig lyst til at han skal fri til henne og at han skal be henne flytte inn..og jeg spiller med henne og ikke han ;) noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Per_*
det lurer jeg og på! Hun ene har som ønske at de skal gjøre dette (de er forlovet), men alternativet dukker aldri opp, selv om kjærligheten er på topp...=/

Ja, samme greia her...

dritt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Når simmene er forlovet kan man arrangere bryllup. Det gjør man ved å bruke telefonen og velger alternativet -arranger fest-, og velg så bryllupsfest.

I bryllupet må en av simmene foreslå å vies (alternativet finnes på -romantisk-).

Simmene mine hadde bryllup i parken. :) (-arranger fest et annet sted-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når simmene er forlovet kan man arrangere bryllup. Det gjør man ved å bruke telefonen og velger alternativet -arranger fest-, og velg så bryllupsfest.

I bryllupet må en av simmene foreslå å vies (alternativet finnes på -romantisk-).

Simmene mine hadde bryllup i parken. :) (-arranger fest et annet sted-)

Men hvordan kan man fri? x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men hvordan kan man fri? x)

Man får den ene simmen til å fri ved å trykke på alternativet -romatisk-, der kommer det opp "gift deg med ..." eller noe i den duren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_per_*
Man får den ene simmen til å fri ved å trykke på alternativet -romatisk-, der kommer det opp "gift deg med ..." eller noe i den duren. :)

ahaa... får se nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Føler meg litt dum her... men hvordan kan man ha "årnings? :sukk:

Først må du gjøre nok romantiske aktiviteter til at det kommer opp "xx synes xx er "alluring" (jeg vet ikke ordet på norsk, dessverre). Deretter kan du velge Årnings på menyen. Ellers så kan du be simmen din om å legge seg på senga og slappe av (regner med at det heter det på norsk, engelske kommandoen er hvertfall relax), og når simmen din har lagt seg ned, kan du klikke på den andre simmen og velge "årnings".

er det noen som vet om "data"-simmen kan fri eller er det "jeg" som må gjøre det?? har egentlig lyst til at han skal fri til henne og at han skal be henne flytte inn..og jeg spiller med henne og ikke han ;) noen som vet??

Nei, "data"-simmen kan nok ikke fri. Det må nok hun gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Først må du gjøre nok romantiske aktiviteter til at det kommer opp "xx synes xx er "alluring" (jeg vet ikke ordet på norsk, dessverre). Deretter kan du velge Årnings på menyen. Ellers så kan du be simmen din om å legge seg på senga og slappe av (regner med at det heter det på norsk, engelske kommandoen er hvertfall relax), og når simmen din har lagt seg ned, kan du klikke på den andre simmen og velge "årnings".

Nei, "data"-simmen kan nok ikke fri. Det må nok hun gjøre :)

Takk ;D

Nå blir det årnings på meg og x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg fikk 5 guttebabyer til jeg bestemte meg for å prøve en siste gang, da fikk jeg jammen jente gitt!

Så: 1 ut av 6 babyer er jente :gjeiper:

jeg får nesten bare jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt dum her... men hvordan kan man ha "årnings? :sukk:

En måte er å trykke på senga, så på slapp av. Gjør det samme med den andre simmen. Når begge er i sengen å slappe av, trykker du på den ene, da kommer årnings opp som ett alternativ.

Det bruker også å stå inne i kategorien romantisk, men det tar en stund før det kommer opp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

S-O-S!!

Jeg har ventet spent på Sims 3, og skal kjøpe meg en rimelig maskin som kan kjøre spillet.Det trenger ikke å være en monster spillmaskin.(helst laptop)

Har noen peiling på om Sims 3 går fint å spille på Acer Aspire 7735ZG? Jeg vet at minstekrav for pc-spesifikasjoner som kreves for å kjøre ligger på nett, men jeg skjønner ikke stort..

På forhånd takk for hjelpen.. :)

Jeg har en Acer Aspire 5738ZG og det går som ei kule :) Eneste gangen jeg har opplevd noe form for lag var da jeg hadde maks antall beboere i huset og arrangerte bursdagsfest for et tvillingpar med maks antall gjester og pizzabudet kom samtidig som ungene ble større, og virussjekken min kjørte systemscan i bakgrunnen. Men det var et par sekunder med lag og så gikk det over, så egentlig ikke nevneverdig ;) Ser ut til at 7753ZG ligger litt i samme klassen, eneste forskjellen jeg ser umiddelbart er vel skjermkortet og størrelsen.

Skal også nevnes at min gamle HP Pavillion 6600 klarte fint å kjøre spillet den også, men den er såpass ustabil generelt at jeg bruker den minst mulig.

Fant ut av det, men livsløpet er MYYYE lenger i 3, enn i 2. Tror de er babyer 20 + dager før de blir "toddlers"... Så da trenger man barnevakt lenge! Og jeg har ikke endret settinger på dette enda.

For å speede opp aldring er det egentlig bare å kjøpe bursdagskake og få simmen til å blåse ut lysene, så hopper den opp et alderstrinn. Jeg pleier å gjøre dette med babyene så snart de kommer hjem fra sykehuset, slik at de blir småbarn. Også gjentar jeg prosessen med en gang de har lært å gå+snakke og fått maks erfaring på xylofon og klossboks. Med mor i fødseslpermisjon pleier det å ta maks to dager før de kan sendes på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett par ting som har dukket opp de siste gangene jeg har spilt som gjør meg litt irritert!1

okey, for det første;

når simmene mine blir kjent med noen andre simmer, forsvinner disse fra simpanelet. noen ganger dukker de opp igjen, men man kan ikke ringe dem. Min kvinnelige sim har seg selv som ektefelle og det har den mannlige også, barna deres (to gutter) har hverandre som sønner!! noe er skrudd???? :kjefte: og helt til sist er en rød boks!! rød boks som venn, hva skjer!!?????? min tenåringsgutt får seg jo aldri kjæreste når de han møter forsvinner fra panelet hans!!! :klø:

det andre er, når jeg lagrer så plutselig kutter spillet!! så når jeg går inn igjen er familien min borte!! kan ikke velge den på valgpanelt!! er det noen som har hatt lignende problemer og funnet en løsning på det!!!??? har fått familien min inni spillet igjen ved hjelp av backup fila,men jeg må jo lagre hele tiden for den starter opp ved siste lagring :sukk: kommer det snart en patch som retter opp sånne irriterende feil som dette!!!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så masse rare små feil. En venninne sa igår at familien hennes plutselig hadde forsvunnet, så hun kan ikke spille med de lengre. Hun hadde fått barn og jobbet opp alle scillsene deres og sånt, så bare forsvant de. Og hun har kjøpt spillet lovelig, hun har ikke lastet ned eller noe.

Hos meg går ting fint, er bare dne jævla spolingen som er så treng :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fantastisk bursdagsfest her nylig. Mens lysene ble blåst ut døde den ene gjesten og mor i huset måtte føde. Så noen gjester jublet, andre hylte over moren med rier og atter andre grein over den døde gjesten.

En ting jeg lurer på...min tenåring ble voksen og flyttet ut. Går det ikke an å spille med henne lenger da? Finner henne ikke i byen. Kan besøke henne og invitere på besøk i familien, men ikke spille med henne alene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...