Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

På mitt livsønske, så står det at jeg må nå nivå 10 i politikk. Hvordan gjør man det? Jeg finner ikke ut hvordan man "studerer" politikk.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har jobb innenfor politikk. Er det bare det de mener? Det står jo at jeg må ha nivå 10 i politikk, Så trodde det fantes sånn som feks karisma og matlaging, bare i politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sim som ble leder av den frie verden, altså level 10 innen politikk. Det er egentlig et veldig enkelt livstidsønske, mye lettere å nå lvl 10 innen politikk enn feks medisin. Men hvis du har gode evner i karisma blir simmen fortere forfremmet :) Husk også å løse alle utfordringene i forbindelse med jobben; skaff donasjoner fra bestemte personer, les bøker, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd å gjøre de utfordringene, men noen klarer jeg ikke. Feks den andre simmen min fikk en utfordring, om å lae en kake og ha med til jobbn så kollegaene skulle gå smake. Men når jeg trykker på kjøleskapet så kommer det aldir opp alternativ å bake kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_Lise_*

Jeg har et problem jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med... Vi er to stykker som spiller sims på samme datamaskin, med hver vår familie. Når den ene har spillt og den andre skal spille med sin familie mister man alltid ønsker og utfordringer. Her om dagen hadde jeg kjøpt bokhandleren, men skjøtet som viste at jeg eide den var forsvunnet når han hadde spillt i melomtiden... Over 20.000 simeloner rett ut av vinduet :(

Vi trykker på bytt aktiv husstand når vi skal bytte familie...Finnes det noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sally_*
Jeg har et problem jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med... Vi er to stykker som spiller sims på samme datamaskin, med hver vår familie. Når den ene har spillt og den andre skal spille med sin familie mister man alltid ønsker og utfordringer. Her om dagen hadde jeg kjøpt bokhandleren, men skjøtet som viste at jeg eide den var forsvunnet når han hadde spillt i melomtiden... Over 20.000 simeloner rett ut av vinduet :(

Vi trykker på bytt aktiv husstand når vi skal bytte familie...Finnes det noen råd?

Dere må lagre spillet i to ulike spill. Når dere spiller i samme spill men bytter husstand så vil den andre sine simmer leve livet som de vil. Når man starter opp så kan man velge hvilket spill man vil spille i, tror det går an å lagre opp til 5 stk. Da kan dere spille i ulike byer også om dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lise_*
Dere må lagre spillet i to ulike spill. Når dere spiller i samme spill men bytter husstand så vil den andre sine simmer leve livet som de vil. Når man starter opp så kan man velge hvilket spill man vil spille i, tror det går an å lagre opp til 5 stk. Da kan dere spille i ulike byer også om dere vil.

Men hvis vi vil spille i samme by, men med hver vår familie. Kan man gjøre det hvis man velger to ulike spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis vi vil spille i samme by, men med hver vår familie. Kan man gjøre det hvis man velger to ulike spill?

Du kan, i hovedmenyen, velge å kopiere en av de allerede eksisterende spillene/byene dine, dermed vil simmene dine være der, men du kan velge å spille på en annen familie uten at de originiale i den originale byen blir endret på noen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man finner (frø til) livsplante (eller hva det heter) og/eller flammebusk (elns)?

Har faktisk greid å finne dødsblomstbusk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan det kan være sosialt å snakke til en plante...

:fnise:

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har klart å laste ned cc som går på å slette påvirkningen på kjønnet ved å spise vannmelon og epler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, tror jeg har linket til den før i tråden. Fra modthesims2 siden. Den funker :)

Men jeg får ikke til å laste det ned når jeg kommer til den siden...

Får beskjed om at det ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No cookies found!

No valid MTS login could be found. Please note that you must be logged into MTS to use this server.

Reasons for this not working are:

* If you are logged in, then make sure you aren't using any kind of cookie blocker, like Norton Internet Security.

* Try allowing "modthesims.info" in your security software for cookies.

* MAKE SURE you have ticked the "Remember Me" option when logging in. If you do not, then you will not be able to download.

Generated by getfile.php

Dette er det jeg får opp når jeg trykker på download filen...

Har du klart å laste det ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Har du en konto på modthesims? Og er du innlogget?

Jeg har lastet den ned ja, og hadde ingen problemer.

Edit: Jeg brukte forresten denne for å installere, så er man sikker på at alt havner riktig!

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd å gjøre de utfordringene, men noen klarer jeg ikke. Feks den andre simmen min fikk en utfordring, om å lae en kake og ha med til jobbn så kollegaene skulle gå smake. Men når jeg trykker på kjøleskapet så kommer det aldir opp alternativ å bake kake.

Er det småkaker du skal ha med? Tror det krever level 5 eller 6 i matlaging, pluss at du må kjøpe oppskriften i bokhandelen og lese den først. Da skal det komme opp "server dessert" når du klikker på kjøleskapet/komfyren. Når de er ferdigbakt ber du simmen om å legge vekk rester og så bare åpne kjøleskapet og dra kakene over til ryggsekken til simmen.

Edit: legg over kakene fra kjøleskapet rett før simmen skal på jobb, så råtner de ikke så fort

Endret av Mermaid Blues
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...