Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også EA-konto fra før av. Det jeg gjorde var at jeg logget inn på www.thesims3.com, så kom det automatisk opp en side hvor jeg skulle registrere spillet med serial coden.

Når jeg hadde gjort det gikk jeg inn på my account eller noe sånn, eller den "butikken" på sims 3-siden, så var det knapper hvor jeg kunne trykke for å laste ned gratistingene.

Ja, å registrere spillet var null problem. Jeg fikk også lastet ned den gratisbyen, men jeg har lett og lett, og finner ikke noe sted jeg kan taste inn de kodene jeg fikk... Ikke i butikken, ikke under exchange, ikke på min profil... Får sende en mail til cdon og spørre, tror jeg. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår fikk jeg endelig prøvd spille litt ordentlig, og jeg må si at på visse ting ble jeg bare mer og mer skuffet!! Liker spillet, for all del :Nikke: men syns det er noenting de kunne ha beholdt fra sims2! som når de skal bruke bil, de lukker ikke opp bildøra og setter seg inn, men bilen dukker opp i gata ved dem og vips er de inni bilen! I tillegg kommer jeg ikke over selve simmene ligner mer på simmene i sims1 enn de i sims2, de ligner ikke på de som jeg lager og det syns jeg er skikkelig dumt! en ting til som jeg syns er utolig dårlig,er det dette med babyer. paret mitt fikk en liten gutt i går og syns det var veldig stas :Nikke: men måten de skifter bleie på (utenstellebordet), de mater han uten å være i nærheten av kjøleskapet og den lille babyen rørte nesten ikke på deg.. bare lå der som en liten bylt, og minte meg mer om babyene i sims1!! :( også kunne ikke foreldrene gi barnet til hverandre, nei da.. den som holdt han måtte legge han på gulvet så den andre kunne ta han opp.. ikke kunne faren snakke med han mens moren holdt han heller.. her savner jeg sims2 veldig og syns EA kunne forbedret seg! i hvertfall holdt på det som var i sims2. Det er ikke noe problem når man spiller simmer som kun fokuserer på karriere, men jeg spiller for å lage familie tre og for å se generasjner vokse.. da ødelegger sånne enkle ting faktisk ganske mye..

Er ikke meningen å være negativ, for jeg er en ivrig sims fan :Nikke: men har blitt skuffet over at spillet til tider ligner mer på sims1 enn sims2.. igår ble jeg så irritert at jeg vurderte å legge inn sims2 igjen.. vet ikke om dette er noe som kan bli bedre med eventuelle tilleggspakker heller :klø: Er det noen andre som har irrtert seg over dette!? :klø: også kan de vel snart gjøre så babyer og toddlere får dyne vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Kan godt hende at det er ting som blir rettet opp i en expansion pack, eller en oppdatering av spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende at det er ting som blir rettet opp i en expansion pack, eller en oppdatering av spillet.

jeg håper det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inemor83

Jaaa, du KAN lage tomter uten å lage simmer først! :D Oppdaget det igår. hihi!

Bare trykke på "Rediger by" det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meticulous
Doesn't funk. Vet det er flere som ikke får den der til å funke. Så jeg er litt skeptisk til om jeg skal kjøpe Sims 3 eller ei. Typen min (som har peiling på sånt)mener det skal gå fint, men ser jo at de fleste med laptop tydeligvis sliter...:(

Det funker fint på laptopen vår iallfall.

Den er ikke spesielt dyr (etter min målestokk). Betalte vel mellom 6 og 8000 (husker ikke eksakt) for 2 mnd siden da vi kjøpte den.

Den var på kampanjetilbud på en norsk nettbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og vil spille :sukk:

Det funker på min laptop, men det går så innmari treigt pluss at grafikken er så dårlig. Og da orker jeg ikke. Får prøve igjen når jeg har funnet meg en bedre datamaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor laster man ned spillet? På EA Norge får jeg bare lastet ned Sims3-sangen ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok sin tid å laste det ned. Men no har jeg det. Skal prøve det straks. Er spent å se om det funker. Vis ikke får N kjøpe ny data til meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg endelig prøvd spille litt ordentlig, og jeg må si at på visse ting ble jeg bare mer og mer skuffet!! Liker spillet, for all del :Nikke: men syns det er noenting de kunne ha beholdt fra sims2! som når de skal bruke bil, de lukker ikke opp bildøra og setter seg inn, men bilen dukker opp i gata ved dem og vips er de inni bilen! I tillegg kommer jeg ikke over selve simmene ligner mer på simmene i sims1 enn de i sims2, de ligner ikke på de som jeg lager og det syns jeg er skikkelig dumt! en ting til som jeg syns er utolig dårlig,er det dette med babyer. paret mitt fikk en liten gutt i går og syns det var veldig stas :Nikke: men måten de skifter bleie på (utenstellebordet), de mater han uten å være i nærheten av kjøleskapet og den lille babyen rørte nesten ikke på deg.. bare lå der som en liten bylt, og minte meg mer om babyene i sims1!! :( også kunne ikke foreldrene gi barnet til hverandre, nei da.. den som holdt han måtte legge han på gulvet så den andre kunne ta han opp.. ikke kunne faren snakke med han mens moren holdt han heller.. her savner jeg sims2 veldig og syns EA kunne forbedret seg! i hvertfall holdt på det som var i sims2. Det er ikke noe problem når man spiller simmer som kun fokuserer på karriere, men jeg spiller for å lage familie tre og for å se generasjner vokse.. da ødelegger sånne enkle ting faktisk ganske mye..

Er ikke meningen å være negativ, for jeg er en ivrig sims fan :Nikke: men har blitt skuffet over at spillet til tider ligner mer på sims1 enn sims2.. igår ble jeg så irritert at jeg vurderte å legge inn sims2 igjen.. vet ikke om dette er noe som kan bli bedre med eventuelle tilleggspakker heller :klø: Er det noen andre som har irrtert seg over dette!? :klø: også kan de vel snart gjøre så babyer og toddlere får dyne vel ;)

Helt enig! Skikkelig dårlig og håper de ordner det.

Rart at de skal gjøre det dårligere en sims 2?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg registrerer at det er mange som har problemer med spillet, evt ikke har problemer med spillet uavhengig av hva den testen sier.

Jeg har ikke kjøpt det enda, å gidder ikke kjøpe det hvis det ikke virker på pcen. Er det noen som har spilt på en Acer aspire 2920Z? virker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg koser meg med Sims 3, har en taper av en mann som er gift med et geni av et kvinnfolk og de har fått en baby. Men babyen vokser jo aldri opp jo... Nå er den nærmere en uke gammel, hvor lenge må jeg vente da? Permisjonen til moren er jo over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjæresten til Eplefe

Om du trykker på Simology (diamant-ikonet) i sim-menyen, ser du en aldersoversikt i form av en stripe som fylles med grønt. Hold musen over den, så ser du hvor mange dager det er igjen til neste aldersfase. Så vidt jeg husker, bruker ikke babyer mye mer enn 4-5 dager fra fødselen på å bli toddlere - dersom du ikke har endret på det gjennomsnittlige livsløpet til simmene, selvsagt. Når permisjonen er over, er det bare å ringe etter en (stort sett nokså ubrukelig) barnevakt, eller å håpe at barnefaren jobber andre dager/tidspunkt enn moren.

Blitt mye The Sims siden torsdag, uansett. Man blir liksom bare sittende. Ikke hatt noen problemer annet enn at DVD-platen slo seg vrang under installasjon - slapp heldigvis å dra tilbake for å få en ny en, men spillet måtte installeres i Safe Mode. Det kan imidlertid spilles som vanlig, uten problemer.

For øvrig står det jo bakpå spillesken hva som kreves av PC-en din - lettere å basere seg på disse enn å slenge modellnavn på PC-er ut i luften, og håpe at noen har erfaringer med en tilsvarende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant ut av det, men livsløpet er MYYYE lenger i 3, enn i 2. Tror de er babyer 20 + dager før de blir "toddlers"... Så da trenger man barnevakt lenge! Og jeg har ikke endret settinger på dette enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av det, men livsløpet er MYYYE lenger i 3, enn i 2. Tror de er babyer 20 + dager før de blir "toddlers"... Så da trenger man barnevakt lenge! Og jeg har ikke endret settinger på dette enda.

Wow. Mine babyer blir småbarn etter 3-4 dager eller noe...

Du kan jo endre det derre livsløpet (hvis det står på langt livsløp til deg) på innstillinger. Eventuelt er det noe galt, eller så kan det være at du ikke har feiret bursdag til babyen enda (den skal vel vokse allikevel, men bare et forslag :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket helt supert på min data ihvertfall. JEg har Asus X50Z :)

Funket på min data også. Jeg har HP pavillion 6750

Jeg hvar i tvil om det ville funke på min data, men det funket fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra baby til småbarn tar det tre dager, men fra småbarn til barn tar det laaaang tid!

Noen som har fått bestemme trekk fra småbarn til barn?

Eller er det bare fra baby til småbarn og barn til tenåring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...