Jump to content
Involvert

Den store sims 3 tråden

Recommended Posts

Småkjekset

Skjønner ikke hvordan jeg kan få flyttet ut familien min, med pengene deres, slik at de kan kjøpe seg et større hus...

Fortsetter under...

Guest Miam

Hæhæhæh!! Installerte spillet helt knirkefritt! Men så når jeg skal spille, så må den koden skrives inn en gang til, og da vil plutselig ikke koden virke! Hva er feil! KRISE! :lete:

Miel
Aller mest synes jeg simmene er utrolig stygge,

Utseende kan du jo endre så mye du vil?

lille_mei
Tiden går fort altså! Men det er gøy! Tok litt tid før jeg skjønte hvordan jeg skulle bevege på bildet da, men morro :jepp:

Hvordan gjør du det?

Jeg må bevege med pilene..

Kan du bevege med musen?

Og simene mine våkner om natten, hvordan får jeg dem til å sove helt til klokken blir 6?

Kit

Hvis du bruker venstre piltast så kan du på en måte dra peke mot den kanten du vil bildet skal bevege seg mot! Men det er ikke like lettvint som i 2ern da, men det funker!

Jeg antar at hvis du legger dem senere så sover de lenger også?

Guest Miso

jeg har fått den :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

:hoppe: :hoppe: driver å innstallerer nå :jepp: får ikke spilt særlig idag, men gjett om helga er opptatt :lur:

Annonse

lille_mei
Hvis du bruker venstre piltast så kan du på en måte dra peke mot den kanten du vil bildet skal bevege seg mot! Men det er ikke like lettvint som i 2ern da, men det funker!

Jeg antar at hvis du legger dem senere så sover de lenger også?

Du kan bare bruke piltastene altså?

TittTitt

Lana, hva mente du med det active househol? Er det på sims 2 eller sims 3 eller alle?

Kit

Unnskyld! Mente selvfølgelig venstre musetast! Gikk litt fort!

DollyDelux
Skjønner ikke hvordan jeg kan få flyttet ut familien min, med pengene deres, slik at de kan kjøpe seg et større hus...

I veska til simmene finnes mobiltelefonen, klikker du på den kan du velge "flytt ut" og hvilke simmer som skal være med, du velger også om du skal selge alle møblene de eier eller ta de med i familiens beholder.

lille_mei

Jeg har lagt en dame, kan jeg lage en mann som bor i samme byen slik at di skal treffes og bli kjærester?

Får det ikke til...

Småkjekset
I veska til simmene finnes mobiltelefonen, klikker du på den kan du velge "flytt ut" og hvilke simmer som skal være med, du velger også om du skal selge alle møblene de eier eller ta de med i familiens beholder.

Da skal jeg prøve på det :)

Haris Pilton
Utseende kan du jo endre så mye du vil?

De har jo uansett en "generell look" som er annerledes enn den i the sims 2. Men sannsynligvis blir jo dette bedre når det kommer masse cc med realistiske skins, sminke osv. Men akkurat nå... urk.

En annen ting er hvor UTROLIG lenge man må sitte og se på at de sover! Kjære vene.

Annonse

lille_mei
De har jo uansett en "generell look" som er annerledes enn den i the sims 2. Men sannsynligvis blir jo dette bedre når det kommer masse cc med realistiske skins, sminke osv. Men akkurat nå... urk.

En annen ting er hvor UTROLIG lenge man må sitte og se på at de sover! Kjære vene.

Så leit å høre at du ikke er fornøyd, men jeg skjønner deg faktisk litt!

Hva var det cc var igjen?

Guest Wolfmoon

CC er nedlastninger til spillet, costum content. Og modthesims2 har alt laget en egen side med nedlastninger til modthesims3.

http://linna.modthesims.info/browse.php?gs=2

Desverre har jeg ingen pc å spille sims 3 på her, får se om jeg får kjøpt spillet før jeg skal hjem til foreldrene mine på langhelg neste gang :fnise:

Haris Pilton
Så leit å høre at du ikke er fornøyd, men jeg skjønner deg faktisk litt!

Hva var det cc var igjen?

custom content, ting (hår, objekter, sminke osv) som er laget av spillere :)

nå begynner det å bli litt kjekt :)

Guest Gjest_aina_*

Noen som kan juksekoden til penger? :)

lille_mei
custom content, ting (hår, objekter, sminke osv) som er laget av spillere :)

nå begynner det å bli litt kjekt :)

Godt å høre :)

Guest TK
Mitt splitter nye sims 3 vil ikke engang laste på maskinen det. :tristbla:

Sjekket linken over her og har ikke nok CPU, CPU speed og Video Ram... Kan det være derfor, at den rett og slett ikke kommer inn?

¨

kommer det samme på meg, har du funnet ut hva du skal gjøre for å få den bort ?? :S:S

Guest Kari
Men jeg må innrømme at jeg har jukset allerede. Jeg elsker å pusle med husene mine, bygge og ominnrede i det uendelige, så jeg rett og slett ha ubegrenset med penger. :ler: Heldigvis funker motherlode-koden fra Sims 2.

Funker den altså? Så tøft!

Mannen kommer hjem i kveld... Får se om jeg klarer å overtale ham til å skaffe ny brenner/leser til meg så jeg kan spille hele lørdagen... Får bruke alle triks i boka. :fnise::sjarmor: