Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvordan jeg kan få flyttet ut familien min, med pengene deres, slik at de kan kjøpe seg et større hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæhæhæh!! Installerte spillet helt knirkefritt! Men så når jeg skal spille, så må den koden skrives inn en gang til, og da vil plutselig ikke koden virke! Hva er feil! KRISE! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går fort altså! Men det er gøy! Tok litt tid før jeg skjønte hvordan jeg skulle bevege på bildet da, men morro :jepp:

Hvordan gjør du det?

Jeg må bevege med pilene..

Kan du bevege med musen?

Og simene mine våkner om natten, hvordan får jeg dem til å sove helt til klokken blir 6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker venstre piltast så kan du på en måte dra peke mot den kanten du vil bildet skal bevege seg mot! Men det er ikke like lettvint som i 2ern da, men det funker!

Jeg antar at hvis du legger dem senere så sover de lenger også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått den :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

:hoppe: :hoppe: driver å innstallerer nå :jepp: får ikke spilt særlig idag, men gjett om helga er opptatt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bruker venstre piltast så kan du på en måte dra peke mot den kanten du vil bildet skal bevege seg mot! Men det er ikke like lettvint som i 2ern da, men det funker!

Jeg antar at hvis du legger dem senere så sover de lenger også?

Du kan bare bruke piltastene altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan jeg kan få flyttet ut familien min, med pengene deres, slik at de kan kjøpe seg et større hus...

I veska til simmene finnes mobiltelefonen, klikker du på den kan du velge "flytt ut" og hvilke simmer som skal være med, du velger også om du skal selge alle møblene de eier eller ta de med i familiens beholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt en dame, kan jeg lage en mann som bor i samme byen slik at di skal treffes og bli kjærester?

Får det ikke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I veska til simmene finnes mobiltelefonen, klikker du på den kan du velge "flytt ut" og hvilke simmer som skal være med, du velger også om du skal selge alle møblene de eier eller ta de med i familiens beholder.

Da skal jeg prøve på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende kan du jo endre så mye du vil?

De har jo uansett en "generell look" som er annerledes enn den i the sims 2. Men sannsynligvis blir jo dette bedre når det kommer masse cc med realistiske skins, sminke osv. Men akkurat nå... urk.

En annen ting er hvor UTROLIG lenge man må sitte og se på at de sover! Kjære vene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo uansett en "generell look" som er annerledes enn den i the sims 2. Men sannsynligvis blir jo dette bedre når det kommer masse cc med realistiske skins, sminke osv. Men akkurat nå... urk.

En annen ting er hvor UTROLIG lenge man må sitte og se på at de sover! Kjære vene.

Så leit å høre at du ikke er fornøyd, men jeg skjønner deg faktisk litt!

Hva var det cc var igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

CC er nedlastninger til spillet, costum content. Og modthesims2 har alt laget en egen side med nedlastninger til modthesims3.

http://linna.modthesims.info/browse.php?gs=2

Desverre har jeg ingen pc å spille sims 3 på her, får se om jeg får kjøpt spillet før jeg skal hjem til foreldrene mine på langhelg neste gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre at du ikke er fornøyd, men jeg skjønner deg faktisk litt!

Hva var det cc var igjen?

custom content, ting (hår, objekter, sminke osv) som er laget av spillere :)

nå begynner det å bli litt kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

custom content, ting (hår, objekter, sminke osv) som er laget av spillere :)

nå begynner det å bli litt kjekt :)

Godt å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt splitter nye sims 3 vil ikke engang laste på maskinen det. :tristbla:

Sjekket linken over her og har ikke nok CPU, CPU speed og Video Ram... Kan det være derfor, at den rett og slett ikke kommer inn?

¨

kommer det samme på meg, har du funnet ut hva du skal gjøre for å få den bort ?? :S:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må innrømme at jeg har jukset allerede. Jeg elsker å pusle med husene mine, bygge og ominnrede i det uendelige, så jeg rett og slett ha ubegrenset med penger. :ler: Heldigvis funker motherlode-koden fra Sims 2.

Funker den altså? Så tøft!

Mannen kommer hjem i kveld... Får se om jeg klarer å overtale ham til å skaffe ny brenner/leser til meg så jeg kan spille hele lørdagen... Får bruke alle triks i boka. :fnise::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...