Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Gjest Meticulous

Kan noen datakyndige sjeler forklare meg hvorfor det er ulike krav til stasjonære pc'er og laptop'er?

Jeg kjørte ovennevnt test på laptop'en min, og i følge testen skulle sims 3 gå greit.

Mener dog å ha lest at prosessoren må være kraftigere ved spille på laptop....

Tar testen høyde for pc-type også?

Bør jeg kunne kjøpe spillet ubekymret uansett, så lenge testen er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LanaLane

Som sagt, jeg bare sier, om dere har laptop, pass på vifta.

Min er en spillpc, men sims 3 takler den ikke fordi vifta ikke er sterk nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg på at postmannen skal legge pakke i postkassa mi!!!!!!!!! spillet ble forhåndsbestilt av min kjære :rødme: noen som har fått meg seg hvor sims engasjert jeg er kanskje :fnise:

GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meticulous
Som sagt, jeg bare sier, om dere har laptop, pass på vifta.

Min er en spillpc, men sims 3 takler den ikke fordi vifta ikke er sterk nok.

Ok, men hvordan merker man om vifta er sterk nok da...? :klø:

*meget pc-ukyndig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk spillet i posten i dag, og fnt ut at jeg ikke har nok ram eller riktig versjon av os x på macbooken min til å spille :'(

Det betyr at jeg må vente helt til etter sommerferien og kapre kjærestens pc :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk spillet i posten i dag, og fnt ut at jeg ikke har nok ram eller riktig versjon av os x på macbooken min til å spille :'(

Det betyr at jeg må vente helt til etter sommerferien og kapre kjærestens pc :eeeh:

fikk du den idag og så får du ikke spilt!!!?? :klø: da tror jeg at jeg hadde blitt gal!!! huff...... stakkars!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

nå er det ikke sååå mange timer til man får kjøpt spillet!! kommer nok til å være lite morsom å være sammen med i helgen ja ;)

:hoppe: GLEDER MEG :hoppe:

misunner de som har fått spillet alt....har SÅ lyst til å spille nå altså :sjenert:

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, er skikkelig misunnelig på de som allerede har det!! men vi får det vi også etterhvert.. må vente til det kommet i postkassa, og jeg syns postmannen kunne vært litt kjappere med leveringen altså :fnise:

merker at det begynner å ta slutt på tålmodigheten når det gjelder dette!!

tror ikke jeg kommer til å være så sosial når spillet kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ :tristbla:

Testet den siden hvor man teste om pc`n din fungerer for spillet, men min gikk ikke.. Video kortet var for lite !?!?!

Samme her!

Men jeg skal jaggu prøve allikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Jeg begynner å få oversikten over problemene mine her... På min laptop har cd/dvdsaken sluttet å lese plater... Bare jobber og jobber og ingenting hender, får dermed heller ikke kjørt noen recovery.

På mannens laptop kan jeg rydde litt på c og kjøre det, men den maskinen pleier å koke og så slå seg av med Sims 2, så da blir det vel ikke noe bedre med Sims 3?

Og på den stasjonære, som jeg hadde tenkt å spille på vil ikke cd/dvdsaken ut i det hele tatt! Helt fastlåst, enten jeg prøver å løse ut fra min datamaskin eller manuelt med knappen. Selv ikke om jeg lirker og lurer med lommekniven til gubben. Svarte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Jeg begynner å få oversikten over problemene mine her... På min laptop har cd/dvdsaken sluttet å lese plater... Bare jobber og jobber og ingenting hender, får dermed heller ikke kjørt noen recovery.

På mannens laptop kan jeg rydde litt på c og kjøre det, men den maskinen pleier å koke og så slå seg av med Sims 2, så da blir det vel ikke noe bedre med Sims 3?

Og på den stasjonære, som jeg hadde tenkt å spille på vil ikke cd/dvdsaken ut i det hele tatt! Helt fastlåst, enten jeg prøver å løse ut fra min datamaskin eller manuelt med knappen. Selv ikke om jeg lirker og lurer med lommekniven til gubben. Svarte!!!

:murvegg::haar::hakeslepp::sjokkert::tristbla:

OFF OFF OFF!!!!

Føler med deg!

Og så på alle pcene... Ikke ment to be....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Dere som spiller, kan jeg spørre om noe?

Barna mine er voksne, og jeg flytta dem ut. Men nå kan jeg ikke spille dem, bare besøke dem? Er jo en knapp som heter "make active household", men da hadde jeg mista familien de flytta ut fra. På settings kan jeg ikke gjøre noe...

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg::haar::hakeslepp::sjokkert::tristbla:

OFF OFF OFF!!!!

Føler med deg!

Og så på alle pcene... Ikke ment to be....

Nei det ser jammen ikke slik ut... Nå leker jeg mekaniker, siden mannen er på jobbreise frem til helgen og helgen i seg selv er rimelig fullbooket... Desperat etter i det minste å få ut det spillet som sitter i og sette i mitt, så får ungene heller vente en stund på Josefine. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica
Jeg fikk spillet i posten i dag, og fnt ut at jeg ikke har nok ram eller riktig versjon av os x på macbooken min til å spille :'(

Det betyr at jeg må vente helt til etter sommerferien og kapre kjærestens pc :eeeh:

Hvilken Os X-versjon har du?

Kan jeg spørre hvor gamle dere sims-fan er?

21 her, kjenner mennesker fra 5-50 som elsker Sims...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest last ned

eg lasta ned spillet på 2 timer, funka so berre det. og billig og ikkje minst so ligg da so lett tilgjengelig på datan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...