Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer litt på hva forskjellen er mellom den vanlige utgaven og samlerutgaven.

Noen som vet?

Bare litt ekstrautstyr. Var vel tilgang til å laste ned en ekstra bil, en plakat og en t-skjorte bl a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Bare litt ekstrautstyr. Var vel tilgang til å laste ned en ekstra bil, en plakat og en t-skjorte bl a.

Ok. :) Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette følger med Collector's Edition:

* Selve spillet

* 2GB plumbob minnepenn

* Nedlastbar Europeisk Sportsbil

* The Sims 3 temamusikk

* Tips & hint guide

* SimPoeng verdt 10$ i The Sims 3 butikken

Er dette verdt de 500 kr det koster?

Eller "lønner" det seg å kjøpe den vanlige utgaven??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes
Dette følger med Collector's Edition:

* Selve spillet

* 2GB plumbob minnepenn

* Nedlastbar Europeisk Sportsbil

* The Sims 3 temamusikk

* Tips & hint guide

* SimPoeng verdt 10$ i The Sims 3 butikken

Er dette verdt de 500 kr det koster?

Eller "lønner" det seg å kjøpe den vanlige utgaven??

tips og hint får du fort på nettet gratis også.

de 10$ ekstra tror jeg ikke du får så mye gratis for i shopen på nett egentlig, du mp nok legge til mere penger selv for å handle. det eneste som er av verdi i pakken utenom spillet da selvfølgelig føler jeg er minnebrikken, så da blir jo spørsmålet om du trenger minnebrikke eller har veldig lyst på en minnebbrikke som ser ut som logoen :) selv velger jeg den vanlige utgaven, minnebrikker har jeg nok av fra før ;)

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da så..

Minnepenner trenger jeg vel alltid ( mine blir bare ødelagte av en eller annen grunn), men 2gb er litt lite for meg..

Så da får jeg heller spare de pengene og kjøpe meg en skikkelig en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som spiller, kan jeg spørre om noe?

Barna mine er voksne, og jeg flytta dem ut. Men nå kan jeg ikke spille dem, bare besøke dem? Er jo en knapp som heter "make active household", men da hadde jeg mista familien de flytta ut fra. På settings kan jeg ikke gjøre noe...

Noen som vet?

Jeg har aldri mistet noen av familiene mine ved å bytte det aktive huset. De fortsetter å leve livet sitt og dør kanskje/flytter men de forsvinner ikke i løse lufta om det er det du mener?

Nå har forresten de flinke folka på MTS2 klart å lage nye mønster og importere allerede. :) Ser for meg at det ikke er lenge til vi får masse cc.

Endret av LadyGaga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hvordan merker man om vifta er sterk nok da...? :klø:

*meget pc-ukyndig*

Hvis laptopen blir varmere og varmere mens du spiller og deretter slår seg av, betyr det at vifta ikke er sterk nok.

Kan jeg spørre hvor gamle dere sims-fan er?

27 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meticulous
Hvis laptopen blir varmere og varmere mens du spiller og deretter slår seg av, betyr det at vifta ikke er sterk nok.

:fnise: Ok, det var ikke vanskligere enn det nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Katta85_*

Har dessuten spillet til 299,- på elkjøp :) Tenkte bare å si det :) Har sett det dyrere mange plasser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessuten spillet til 299,- på elkjøp :) Tenkte bare å si det :) Har sett det dyrere mange plasser :)

Sitter spent å venter på at butikkene åpner, slik at jeg får kjøpt det :)

Men det som bekymrer meg er at det ikke står at den er på lager i butikken som er nærmest meg.. Men håper det er det allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Katta85_*

Får håpe at det er pga at det skal komme i dag at det ikke står på "lager". Er på jobb nå, skal ut i lunsjen å handle! Hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at det er pga at det skal komme i dag at det ikke står på "lager". Er på jobb nå, skal ut i lunsjen å handle! Hehehe..

Er det jeg håper på også! Og hvis det er noen der, vil jeg være sikker på å få et av dem før de blir utolgt!!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk det i går! (Og det går knirkefritt på min laptop.) Ser veldig bra ut så langt, og jeg liker at simmene ikke lenger bruker halve døgnet til å spise eller gå på do, det var dritirriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no.. frykter jeg kommer til å kjøpe Sims 3 og bruke litt mer timer på det enn det som er fornuftig etter å ha lest her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på om spillet funker på min pc :forvirret:

Får heller ikke til å prøve det før seint i dag; håper virkelig at dagen går fort! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...