Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Gjest Jack Sparrow

Åå! Gled deg til resten av bøkene! Jeg har 20 sider igjen av bok 4, og vil helst miste hukommelsen slik at jeg kan lese de igjen fra starten av uten og vite noe av handlingen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I knew it!! :hoppe:

Det går ikke an å unngå å bli helt oppslukt når man først begynner på de bøkene ;) Søstern min lånte bok nr 1 under ferien i NordNorge i sommer, og hun hater egentlig å lese bøker... Det endte med at hun måtte kjøpe bok nr 2 og 3 også i løpet av ferien fordi hun leste ut alle :fnise:

Koooos deg med bøkene! Du kan glede deg til 4'ern! Det er den aller beste synes jeg...

Den passer også så fint for deg som er nygift og på prøvern ;)

:hug:

Heldig enig!! :tommelopp: Breaking Dawn er bare BEST. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig at disse bøkene bare blir bedre og bedre!! Gleeeder meg til jeg kan gå hjem fra jobbenog kan lese videre!! :nigo:

Etter Twilight skal jeg prøve meg på House of Night-serien, etter inspirasjon fra Neferet (holdt på å bruke gamle-nicket.. Vanskelig å venne meg til!).

Er så fornøyd med almanakken min altså!!

Nei, nå må jeg nesten jobbe litt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart ferdig med bok nr 4!! kribler i hele kroppen etter å lese men prøver å holde meg, spenningen er bare for stor!!! får prøve å holde meg litt til så den varer lengst mulig, men det er ikke lett..

Leste igår at forfatteren har begynt på en bok til, fra Edwards side!! har lest første kapitel og jeg hååååååååååper hun gjør den ferdig... :dåne: jeg vil ha den!!!!! gled deg :hoppe: :hoppe:

tror jeg leser den fra start av når jeg er ferdig :fnise:

ha en goood dag vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder av dere i bloggen :)

Twilight er ikke min stil, men alltid gøy når man finner en bokserie man blir helt oppslukt av :) Jeg leser Cosa Nostra nå (historien om den sicilianske mafiaen). Utrolig interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:fnise: Det tar meg litt tid å venne meg til nytt nick også.... Så det hadde jo ikke vært så rart hvis du brukte det!

Morsomt at jeg har smittet med lyst til å lese House of Night. Jeg er helt hekta! Og jeg skal ta Twilight når jeg er ferdig med de tilgjengelige House of Night-bøkene også, så vi må vel ta et diskutere bøker treff i høst! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snart ferdig med bok nr 4!! kribler i hele kroppen etter å lese men prøver å holde meg, spenningen er bare for stor!!! får prøve å holde meg litt til så den varer lengst mulig, men det er ikke lett..

Leste igår at forfatteren har begynt på en bok til, fra Edwards side!! har lest første kapitel og jeg hååååååååååper hun gjør den ferdig... :dåne: jeg vil ha den!!!!! gled deg :hoppe: :hoppe:

tror jeg leser den fra start av når jeg er ferdig :fnise:

ha en goood dag vennen :klemmer:

Herregud, nå må jeg le litt av meg selv... Føler meg litt forelsket i Edward Cullen.. :fnise: Mannen liker veldig godt at jeg leser denne boken, for jeg oppfører meg tydeligvis litt nyforelsket, og siden Edward ikke er her, så lar jeg det gå ut over Mannen. :ler:

Nydelige bilder av dere i bloggen :)

Twilight er ikke min stil, men alltid gøy når man finner en bokserie man blir helt oppslukt av :) Jeg leser Cosa Nostra nå (historien om den sicilianske mafiaen). Utrolig interessant!

Jeg visste ikke at det var min stil heller, men det var det jammen! Jeg må leie filmen når jeg blir ferdig med boka!

Men en sann historie om mafien høres også spennende ut!

:fnise: Det tar meg litt tid å venne meg til nytt nick også.... Så det hadde jo ikke vært så rart hvis du brukte det!

Morsomt at jeg har smittet med lyst til å lese House of Night. Jeg er helt hekta! Og jeg skal ta Twilight når jeg er ferdig med de tilgjengelige House of Night-bøkene også, så vi må vel ta et diskutere bøker treff i høst! :jepp:

Jeg syns treff i høst er et utmerket forslag!! Med eller uten bok-diskusjoner! :nigo: (Men heldigvis uten Bride War... :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom på en særs våt mandagskveld for å ønske deg en fin uke.

:klem:

PS! Jeg savner heten og :sol: vi hadde for en stund siden... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom på en særs våt mandagskveld for å ønske deg en fin uke.

PS! Jeg savner heten og :sol: vi hadde for en stund siden... :sjenert:

Takk, det samme til deg!!

Håper virkelig regnet gir seg snart, det virkelig høljer ned!! Jeg bruker gummibukse og gummistøvler når jeg sykler til jobben om dagen, føler meg som en unge som skal i parken, men det er det eneste som duger. Håper vi kan få en fin august! Heldigvis at jeg har jobbet i hele juli, det har jo bare vært møkkavær allikevel.. :sukk: Savner også solen veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også solen.... Hvor ble den av liksom :lete:

Jeg er også veldig for et treff snart!!! Kanskje vi kunne fått det til før Ansjoni drar? Må skynde meg å lese de bøkene jeg også da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg er også veldig for et treff snart!!! Kanskje vi kunne fått det til før Ansjoni drar? Må skynde meg å lese de bøkene jeg også da :lur:

:hoppe: Ja, før Ansjoni drar :strix:

:opplyser: Jeg har lest de to første bøkene i twilight-serien, sett filmen 2 ganger, og skrev ellers særoppgave om vampyrer på ungdomsskolen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Lenge siden sist!! Og her må jeg si sidene bare har løpt av sted om det går ann å bruke ett sånt teit uttrykk :ler:

Så med andre ord; jeg har ikke klart å oppdatere meg helt... :flau:

Håper du har hatt en fin sommer iallefall!

Det har jeg, tross drittværet...

Den almanakken du skrev om her tidligere var virkelig fiffig :jepp:

Jeg er også sånn almanakk-jente :fnise: Men jeg liker de som er lommebok/almanakk i ett jeg da.

Håper du har hatt en fin start på uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Bra idé!! Før Ansjoni drar!! :hoppe:

:hoppe: Ja, før Ansjoni drar :strix:

:opplyser: Jeg har lest de to første bøkene i twilight-serien, sett filmen 2 ganger, og skrev ellers særoppgave om vampyrer på ungdomsskolen :nigo:

Når drar du egentlig? :klø: Det vet du kanskje ikke selv enda eller?? Holder du til så nære Oslo at det er mulig å komme på treff eller? Jeg vil for all del ikke gå glipp av å lese den gamle særoppgaven din, som jeg regner med du tar med?!!? ;)

:hallo:

Lenge siden sist!! Og her må jeg si sidene bare har løpt av sted om det går ann å bruke ett sånt teit uttrykk :ler:

Så med andre ord; jeg har ikke klart å oppdatere meg helt... :flau:

Håper du har hatt en fin sommer iallefall!

Det har jeg, tross drittværet...

Den almanakken du skrev om her tidligere var virkelig fiffig :jepp:

Jeg er også sånn almanakk-jente :fnise: Men jeg liker de som er lommebok/almanakk i ett jeg da.

Håper du har hatt en fin start på uken!

Her har det vært mye babbel, og ikke så masse nytt! Hadde jo håpet å kunne melde om både bolle i ovnen og ny jobb - eller i hvert fall én av delene, men dessverre... :sur: Skal til legen mandag neste uke for å høre om de kan skaffe noe medisin til meg for å få i gang mensen... :sukk:

De siste par ukene har vært fine, for da har suste-sjef vært på ferie! :tommelopp: Trives mye bedre da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å guuuuuuuuuuuud, jeg blir gaaaaaaaaaaal!!!!!!!!!!!!!!!! :bond: :bond: Naboene over oss har kjøpt seg playstation med trommespill, og de spiller det HELE TIDEN!!!

DunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunkDunkdunkdunk

:bond::bond::bond::bond::bond::bond::bond::bond:

:bond::bond::bond::bond::bond::bond::bond::bond:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: litt, men skjønner at du blir irritert.

(Edit: da var boka fin igjen.)

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er sykt irriterende, de kjøpte seg det forrige fredag, for halvannen uke siden. Forrige helg var helt ille, da spile de non-stop. Først trodde vi faktisk at de bare "hygget seg" litt, og tenkte at det var litt morsomt (de er også nygifte og på vår egen alder) :fnise: Men etter en stund skjønte vi at SÅ godt er det ingen som syns det er, så dette må være noe annet! :skratte:

Hmm.... kanskje de merket hvor irritert jeg ble, for nå ble det faktisk stille...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Så fort som mulig! (Men ikke siste uka i august, for da er jeg på ferie. Håper jeg. Ikke at vi har bestilt noe enda, men det er nå engang planen.)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ja!! Bra idé!! Før Ansjoni drar!! :hoppe:

Når drar du egentlig? :klø: Det vet du kanskje ikke selv enda eller?? Holder du til så nære Oslo at det er mulig å komme på treff eller? Jeg vil for all del ikke gå glipp av å lese den gamle særoppgaven din, som jeg regner med du tar med?!!? ;)

Det vet jeg ikke enda :sukk: Men, jeg bor nærme nok til å være med ja, ellers hadde det jo ikke vært så farlig om det var før eller etter ;) Veldig koselig hvis det blir før da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...