Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Først av alt, Gratulera så masse med 2mnd bryllupsdag!! :strix::klem:

Leit at du ikke har hørt noe fra potensielt arbeidssted, det virket jo til å være en hyggelig arbeidsplass om enn dog kanskje ikke med de mest utfordrende arbeidsoppgavene. Jeg er sikker på at det ordner seg til slutt, det kan da absolutt ikke være meningen at du skal være stuck med Mr. Dickhead, han høres forresten skikkelig ufordragelig ut :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt, Gratulera så masse med 2mnd bryllupsdag!! :strix::klem:

Leit at du ikke har hørt noe fra potensielt arbeidssted, det virket jo til å være en hyggelig arbeidsplass om enn dog kanskje ikke med de mest utfordrende arbeidsoppgavene. Jeg er sikker på at det ordner seg til slutt, det kan da absolutt ikke være meningen at du skal være stuck med Mr. Dickhead, han høres forresten skikkelig ufordragelig ut :angry:

Takk!! :strix:

Rart at jeg skulle nevne den jobben akkurat nå - for for ett minutt siden fikk jeg mail om at jobben var gått til noen andre.. Svarte faen.... :sinna:

Men det er sant som du sier - det var ikke de mest utfordrende arbeidsoppgavene, så kanskje jeg bare skal være glad for det. Men jeg vil så gjerne boooooort!! Jeg vil klaske oppsigelsen i bordet og si FØKK JU (i hvert fall stille inne i hodet mitt.. :sjenert: )!

Men men, da er det bare å kjempe videre!!! *prøver å motivere meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt at du ikke fikk jobben, men opp med hodet!! Det er noe som venter på deg der ute! :Nikke: Mr. Dick er åpenbart en tosk, og det er kjipt at du må bruke energien din på å grue deg til å møte ham, å snike seg rundt er utrolig slitsomt. Håper det løser seg!

La oss håpe magefølelsen ikke stemmer i dette tilfellet, og at prøvingen ikke tar så lang tid.

Tvi tvi! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:troest: Uff, det skal ikke være sånn at man må liste reg rundt i gangene og grue seg til å dra på jobb! Synd med den andre jobben, men det betyr jo bare at du er ett skritt nærmere drømmejobben :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom nå *skammeseg*

Leser at du ikke fikk den jobben, men det er flere jobber der ute, bare fortsett å lete :kose:

Ellers så har jeg fått meg ny dagbok.. *hint hint* :fnise:

Håper du får en fin dag :klemmer: Gratulerer med to måneder som gift forresten :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt at du ikke fikk jobben, men opp med hodet!! Det er noe som venter på deg der ute! :Nikke: Mr. Dick er åpenbart en tosk, og det er kjipt at du må bruke energien din på å grue deg til å møte ham, å snike seg rundt er utrolig slitsomt. Håper det løser seg!

La oss håpe magefølelsen ikke stemmer i dette tilfellet, og at prøvingen ikke tar så lang tid.

Tvi tvi! :hug:

Ja, det SKAL løse seg, sånn er det bare!! :jepp: Dessverre er juli en stille måned, men jeg følger med på annonser og det som måtte komme. :)

Ellers så hadde jo en bolle i ovnen løst mine problemer et års tid ja... :lur:

:troest: Uff, det skal ikke være sånn at man må liste reg rundt i gangene og grue seg til å dra på jobb! Synd med den andre jobben, men det betyr jo bare at du er ett skritt nærmere drømmejobben :Nikke:

Å, Ansjis, igjen imponerer du meg med din fantastiske evne til å se positivt på ting! Drømmejobben - here I come! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom nå *skammeseg*

Leser at du ikke fikk den jobben, men det er flere jobber der ute, bare fortsett å lete :kose:

Ellers så har jeg fått meg ny dagbok.. *hint hint* :fnise:

Håper du får en fin dag :klemmer: Gratulerer med to måneder som gift forresten :strix:

Fant boka di! Gleder meg til å følge med der! :)

Gratulerer med 2 måneders bryllupsdag kjære deg :strix:

Takk og bukk!

Min kjære syntes ikke det var normalt å feire 2 måneders-dagen, han sa at man bare kan feire hele år!! :hakeslepp: I går spurte jeg "Vet du hvilken dag det er i morgen?" Han: "23. juli" Jeg: "Og hva skjer da?" Han: "Det er bare 10 måneder til vi kan feire ettårsdagen!!" Fjols.. :fnise: Klart vi skal feire!! :duskedame: Om han vil eller ikke! :lur: Noen voldsom fæst er det jo heller ikke snakk om.. Jeg syns bare vi kan sku av tven og spise en god middag sammen med litt vin til! Det skal ikke mere til! Dét sier han nok ikke nei til, hvis jeg først setter i gang! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer med Mr Dick. I dag er han så blid som en sol, og skravler i vei om ditt og datt... Hmm.. hva er det han ønsker på nå?? :klø: (Ikke mistenksom jeg da, neeei...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Kanskje han har "fått seg" noe :hoho:

sorry couldnt help it...... :sjenert:

:ler:

Forøvrig helt enig i at en slik begivenhet som 2 måneders bryllupsdag må feires :jepp:

Håper dere får en koselig kveld. Mat og vin høres ut som en bra plan :strix: Og hvis du tilbyr dessert attåt...:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han har "fått seg" noe :hoho:

sorry couldnt help it...... :sjenert:

:hoho: Kanskje det! I så fall er det et bilde jeg IKKE ønsker å ha i hodet.. Urk.. blææ.. ekle mannen.. :spy:

:ler:

Forøvrig helt enig i at en slik begivenhet som 2 måneders bryllupsdag må feires :jepp:

Håper dere får en koselig kveld. Mat og vin høres ut som en bra plan :strix: Og hvis du tilbyr dessert attåt...:lur:

Jeg skal nok sørge for noko attåt ja.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Kanskje det! I så fall er det et bilde jeg IKKE ønsker å ha i hodet.. Urk.. blææ.. ekle mannen.. :spy:

Jeg skal nok sørge for noko attåt ja.. :lur:

:hoho: Skjønner godt at du ikke vil ha det bildet oppi hodet :fnise:

Håper dere koser dere med

feiringen i dag uansett om din kjære vil eller ikke;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...