Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Gjest irr

Anbefalte innlegg

* At de går med sko inne, virker veldig spesielt på meg.

* At alle ser "perfekte" ut til enhver tid.

* At man kan høre publikum le i sit-coms, aldri skjønt greia med det.

* Dårlige vitser og spøker som publikum tilsynelatende synes er svært morsomme, da de ler noe helt forferdelig. Jeg ler sjeldent av noe som virker så påtatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

I USA og på de britiske øye går de med sko inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I heseblesende actionfilmer går de aldri på do, de spiser ikke, dusjer aldri eller sover, selv om det foregår over dager og uker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen blir kidnappet eller lignende, virker det som om de ikke har menneskelige behov, eller må forhandle seg til å få gått på toalettet og få mat (i det minste litt). Er det virkelig ting kidnappere ikke tenker på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen blir kidnappet eller lignende, virker det som om de ikke har menneskelige behov, eller må forhandle seg til å få gått på toalettet og få mat (i det minste litt). Er det virkelig ting kidnappere ikke tenker på?

Ofrene blir heller aldri særlig skitne eller tynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Filmer som er basert på bøker med virkelig unødvendige feil. Forstår at de ikke kan være identiske, men noen ganger blir det for dumt. Som å fjerne en av hovedrollene i boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I usa tar man ikke av sko inne. Flere andre land og de ikke gjør det. jakka lurer jeg og på, selv om det ikke er noe å henge jakker på så ser du ikke at noen jakker ligger slengt noe sted og de sitter jo ikke inne med jakka på..

Sex med bh går vel på at skuespilleren gjerne ikke er comfy med å vise puppa på tvn..

De henger av seg jakken i sin egen garderobe, ellers så har de en dør på veggen ved ingangen som fører til et lite mini-walk-in til jakker.

Anonymous poster hash: 429cf...aac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I heseblesende actionfilmer går de aldri på do, de spiser ikke, dusjer aldri eller sover, selv om det foregår over dager og uker.

Hadde blitt en utrolig kjedelig film og kort handling om man skulle følge alle sammen på do 5-6 ganger om dagen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde blitt en utrolig kjedelig film og kort handling om man skulle følge alle sammen på do 5-6 ganger om dagen.

Enig. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan irritere seg over slikt. Jeg ser ikke på en film for å se hovedpersonene gå på do.

Anonymous poster hash: 71cc4...bdd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

En heistur varer akkurat så lenge at man blir ferdig med samtalen. Å ta heisen opp 3 etg (i samme serie) kan noen ganger ta 2 sekunder og andre gangerc2 minutter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Husker jeg så jeg Lizzie McGuiver og forstod ikke hvordan det var så lyst ute hver gang de sto opp kl 6. Eller at de alltid så pene ut når de våknet, hadde flust av tid til å kle seg og ikke måtte stresse for å komme seg til skolen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet jeg da vel. Jeg synes allikevel det er irriterende. Og jeg synes også det er irriterende at de går med sko inne, jeg synes det ufattelig uhygenisk.

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amortentia

Ja, det vet jeg da vel. Jeg synes allikevel det er irriterende. Og jeg synes også det er irriterende at de går med sko inne, jeg synes det ufattelig uhygenisk.

Det verste er vell når de sitter/ligger i senga med sko på! spesielt sånne ungdoms serier (pretty little liars, one three hill, gossip girl etc)

For min del så irriterer jeg meg grønn over;

- hvor pen de ser ut når de griner!

- Oversminket og perfekte til alle tider

Hater når ting er så klisjé aktig og obvious. Når du vet at ting kommer til å skje, før det skjer. Irriterer meg så mye, er så lei av slike serier/filmer.

Må være gode skuespillere og/eller story for at jeg skal følge serien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Sheldons brettedings... fungerer utmerket!

:overrasket: Hvor får man kjøpt sånn? Er det tidlig å starte med julegavene allerede? :ler2:

Sex med bh går vel på at skuespilleren gjerne ikke er comfy med å vise puppa på tvn..

Jeg tror det er mest pga sensur, det er ikke lov å vise pupp på amerikansk tv. Forekomst av naken pupp i film vil også dytte opp aldersgrensa betydelig, merkelig nok ser de ut til å ha større problemer med nakenhet enn vold.

Grunnen til at de ikke spiser eller drikker er fordi da blir det ofte feil etter de klipper. I enkelte serier går vinglasset fra å være fullt til å være halvfullt til å være fullt igjen, og det hopper opp og ned fra klipp til klipp. Det er også irriterende.

Sant det, når de først spiser eller drikker så er det en fallgruve for følgefeil, glass går fra halvtomme til fulle i hytt og pine, isbiter dukker opp og forsvinner, mat forandrer seg i form og mengde. Og sigaretter har også en tendens til å både vokse og krympe litt om en annen, bli nedrøkt på 10 sekunder eller vare i 10 minutter.

Stemmer på en såkalt prikk :) Leste en gang at det også er derfor de ofte bruker de hvite takeaway-boksene om de faktisk skal ta et tygg eller to - da vises det ikke fra klipp til klipp hvor mye mat som er igjen i boksen.

Her (Skottland) er det mindre vanlig, mye pga været naturlig nok. Innesko/tøfler er derimot vanlig, mange bytter sko når de kommer inn så de ikke drar det skotske været utover hele leiligheten :) Mange går forsåvidt i sokker også, kommer litt an på hva de er vant med hjemmefra og om det er gulvkaldt eller ikke. Selv pleier jeg å spørre første gang jeg er på besøk hos noen (og prøver desperat å huske det til neste gang :fnise: ), er som oftest greiest å følge verten. Hjemme hos meg selv går jeg med ullsokker (gulvkaldt som bare juling).

I USA har jeg inntrykk av at det er litt forskjellig, kjenner mange amerikanere som irriterer seg over at alle går med sko inne på film og TV og at det liksom skal være normen i USA, for de selv gjør ikke det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Hvor får man kjøpt sånn? Er det tidlig å starte med julegavene allerede? :ler2:

Det var "tilbud" via GroupOn eller Let's Deal for ca et år siden, men den finnes sikkert på Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg kjøpte min på thinkgeek.com eller noe. Søk på "folding board for clothes" så finner du den.

Anonymous poster hash: e0a83...4cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er lov å vise pupp på amerikansk tv jo. i sex og singelliv er det iallefall to av de som viser alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er lov å vise pupp på amerikansk tv jo. i sex og singelliv er det iallefall to av de som viser alt

Det er lov på kabel som HBO (abonnementskanaler som er reklamefrie) men ikke på nettvekskanaler (åpne kanaler med reklame) som NBC, ABC, FOX osv.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er lov på kabel som HBO (abonnementskanaler som er reklamefrie) men ikke på nettvekskanaler (åpne kanaler med reklame) som NBC, ABC, FOX osv.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

åja ok men uansett. Carrie viser aldri puppene selv om hun har lov så da går det nok på hva hun er comfy med å vise..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

åja ok men uansett. Carrie viser aldri puppene selv om hun har lov så da går det nok på hva hun er comfy med å vise..

Det var kanskje fordi skuespilleren ikke ville vise seg naken.

Det har jo også noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange skuespillerne går mye opp og ned i vekt gjennom sesongene. Andre bytter hårfarge, frisyre og lengde. Det som irriterer meg er at når de har flashbacks så ser de alltid ut som de gjør i nåtid! Feks i King of Queens:

Når overvektige Carrie ser tilbake på sin ungdomstid, er hun feit der også. Når slanke Carrie ser tilbake på akkurat samme tid, er hun slank! Jeg skjønner jo at det er umulig å gjøre noe med dette, men likevel!

Anonymous poster hash: a48bd...bdb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...