Gå til innhold

Glabarn?


GlaJenta88

Anbefalte innlegg

Du kan ta flåtten med en pinsett :) Bare pass på å vri rundt flåtten før du drar den ut, for da får du med alle føtter og "følehorn", hehe, de som den spiser blod med! :gjeiper: Men det går som regel bra om du venter en dag også.. :)

Deilig med sommerferie da! Håper du får kost deg massemasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest soffy

Gratulerer så masse med studieplass! :)

Håper du får ut flotten til pusen din uten noen problemer. Ekle insekter!! Er det i morgen du skal på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta flåtten med en pinsett :) Bare pass på å vri rundt flåtten før du drar den ut, for da får du med alle føtter og "følehorn", hehe, de som den spiser blod med! :gjeiper: Men det går som regel bra om du venter en dag også.. :)

Deilig med sommerferie da! Håper du får kost deg massemasse!

Å ja, så jeg kan klare å ta den med en "vanlig" pinsett også? Men jeg tror ikke jeg vil bruke de jeg har til det heller egentlig. Jeg regner med at de har flåttpinsett på apoteket? Hvis ikke, får jeg bare kjøpe en vanlig en :) Jeg var egentlig nødt til å vente til idag, ettersom jeg ikke hadde klart å holde pus fast og samtidig forsøkt å få den av.. Må nok ha hjelp av sambo da, ja. Den er så keitete plassert også, under haka. Hun har nok stukket nesen sin i ting hun ikke hadde noe med, ja. :ler: Pus er frisk og rask, men nå jeg vet ikke helt hvor lang tid det tar fra flåtten biter seg fast og til symptomene kommer, hvis det skulle være noe virus på den. Det går nok fint å vente til Glagutten kommer hjem tror, jeg.

Ja! Ferie! :hoppe: Idag er det jo ultralyd! :strix: Og resten av ferien er som sagt ganske så åpen. Deilig å ikke ha noe planlagt egentlig. :Nikke:

Gratulerer så masse med studieplass! :)

Håper du får ut flotten til pusen din uten noen problemer. Ekle insekter!! Er det i morgen du skal på ultralyd?

Jo, takktakk! Håper sambo og jeg får tatt den sammen, ja. Er igrunn litt redd for de insektene nå i år, jeg. Én ting er å få den på seg når jeg ikke går gravid, men nå er jeg litt "redd" egentlig. Det viktigste er vel egentlig å få tatt den før den faller av seg selv her inne i leiligheten. Sånn at den ikke fester seg på oss. Haha, tenk så bekymra jeg kommer til å være når :babyjente: / :babygutt: kommer, da! :dåne: Men det er vel noe av det som hører med antar jeg..

Jess! Idag er det ultralyd, igjen! :hoppe:

Blir spennende å se om jeg faktisk er 20+3 eller 19+2 som han trodde forrige gang. Eller om jeg er et eller annet sted i midten. Håper på at ikke terminen blir flyttet så veldig mye nærmere jul i alle fall. :jepp:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar frem tippelisten igjen, jeg. Forhåpentligvis så får vi vite noe idag!

TIPPELISTE

Er det en :babygutt: eller ei :babyjente: i magen min?

_________________________________________________

imli: :babygutt:

mjau-mjau: :babygutt:

Cuba: :babygutt:

Småkjekset: :babyjente:

solsikkesøndag: :babyjente:

babord: :babygutt:

Kit: :babyjente:

_________________________________________________

Å, som jeg gleder meg! :popcorn:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! :klemmer:

Veldig deilig å få det bekreftet vet, jeg! Nå kan jeg begynne å handle inn pensumlitteratur også. :Nikke:

Gratulerer med plass! Jeg har handlet pensumlitteratur ( og leilighet) allerede jeg.. :sjenert: Men heldigvis kom jeg også inn! :)

Veldig spent på ultralydresultater :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er bra med den lille i magen, som mest sannsynlig er en :babygutt::strix: Akkurat som Glagutten trodde. :Nikke:

Nå skal vi se en episode og så gå og legge oss tror, jeg. Mer oppdateringer kommer i morgen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer så mye med en liten :babygutt: Så koselig :) Da fikk samboeren din rett i de maskuline knærne da ;)

Jeg var også på ultralyd i går, og vi får mest sannsynlig ei lita :babyjente: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med plass! Jeg har handlet pensumlitteratur ( og leilighet) allerede jeg.. :sjenert: Men heldigvis kom jeg også inn! :)

Veldig spent på ultralydresultater :popcorn:

Haha, det var noe tøft synes, jeg! :ler:

Kvoten for å komme inn på førskolelærer i år var ca 23 poeng, og jeg har ca 50 tror, jeg. Så det var jo med god margin da! Men likevel, leilighet på studiestedet tror jeg nok ikke jeg hadde turt å kjøpe meg altså. Ikke før man fikk positivt svar i alle fall.

Hva var det du skulle studere igjen? Ingeniørfag, produktdesign?

Hvordan gikk det i dag? Håper alt er bra med bebisen!

Alt gikk fint! :jepp:

:danse::babygutt::5:

Ja, tenke seg til!

EN GUTT :babygutt: :D

Ja, det var det han mente han så i alle fall! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer så mye med en liten :babygutt: Så koselig :) Da fikk samboeren din rett i de maskuline knærne da ;)

Jeg var også på ultralyd i går, og vi får mest sannsynlig ei lita :babyjente: :rødme:

Ja, det var nesten godt at det ikke var ei jente med maskuline knær, gitt. :ler: Så koselig med ei lita :babyjente: da! Det er såå mye fint å få kjøpt til jenter synes, jeg! Jeg er egentlig ikke så veldig glad i rosarosajenter, men når de er helt små er det bare nydelig!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge målene er jeg 19+5 idag, og ikke 20+3, men jeg fikk ikke til å endre tickeren både slik at dager igjen er riktig og termindato, så antall dager igjen er i alle fall det som er riktig. Dessuten har jeg på følelsen av at jeg ikke kommer til å gå til termin, som nå har blitt satt til 12. desember, uansett, så det er kanskje likegreit. Men både lårbenet og hodeomkrets ble målt til 19+4 igår, så det var visst veldig bra at barnet vokser like fort i bena som i hodet. :jepp: Det var visst veldig vanskelig å se denne gangen også, så vi skal tilbake igjen om to uker, da han ikke fikk sett så mye av hjerteaktiviteten som han hadde håpet på. Han mente ikke å uroe, for han hadde ikke sett noenting galt, men det er greit å være på den sikre siden mente han. Og det er jeg enig i. Så vi får mest sannsynlig bilder om 2 uker. Dessuten får vi jo enda en liten titt inn på den lille. Jeg må si at jeg synes at alle andres ultralydbilder blir mye bedre enn våre! Eller, det aller første, det som ligger i bloggen var klart og fint, men nå ser jeg lite til hva som egentlig er der. Jeg skjønner jo hva det er når legen forklarer, men likevel. Jaja, han så en snopp og en pung, så da er det nok liten tvil ang kjønnet. Vi får se hvor mange ultralyder vi ender opp med, men jeg må innrømme at jeg er fortsatt litt interessert i å få 3Dbilder. Det blir jo et koselig minne å ha også, vil jeg tro. Så nå skal vi tilbake mandag 3. august, også er det jordmor tirsdag 4. august. Vet ikke om sambo gjerne vil være med dit, men det hadde kanskje vært like greit. Sånn at jeg slipper å gjenta meg selv når jeg kommer hjem. Det er ikke sikkert at jeg husker alt heller, for den saks skyld.

Jo, og en annen ting jeg synes var så rart, var at han holdt den doppleren veldig over til høyre og veldig høyt opp! Så mamma lurte på om han hadde sett "den andre" også. :hakeslepp: Ho må ikke tulle sånn synes, jeg! Men da hadde han jo sett det på den første ultralyden uansett, da. Og der var det bare én!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woaaah! En GUTT! :babygutt:

Herlighet! Gratulerer så mye! Jammen hadde ikek Glagutten rett i de maskuline knærne, hehe! :klappe:

Håper dere får med klare og fine bilder neste gang da, moro at dere får se en gang til. Alt er helt sikkert bra med den lille gutten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merker at jeg begynner å bli dreven på å tippe riktig kjønn! :ler:

Gratulerer med guttebaby, var vel det dere trodde selv også? Og så fint at alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en :babygutt: i magen.

Vi har heller ikke planlagt noe i ferien, deilig å ta dagene som de kommer :)

Planen var egentlig å dra til syden, men nå er jeg nesten glad vi droppet det.

Gratulerer med studieplass, jobber selv i barnehage og stortrives med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var noe tøft synes, jeg! :ler:

Kvoten for å komme inn på førskolelærer i år var ca 23 poeng, og jeg har ca 50 tror, jeg. Så det var jo med god margin da! Men likevel, leilighet på studiestedet tror jeg nok ikke jeg hadde turt å kjøpe meg altså. Ikke før man fikk positivt svar i alle fall.

Hva var det du skulle studere igjen? Ingeniørfag, produktdesign?

Produkt- og systemdesign, ja :)

Det hører med at det ikke er så langt unna da, og vi har masse venner og familie der..så vi kunne nok tenkt oss å flyttet dit uansett. Det er et nytt studie, og ifjor var snittet veldig lavt, så jeg var sikker på å komme inn...i år var snittet 48 eller noe sånt da, og jeg hadde 54..så jeg var ubehagelig nær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...