Gå til innhold

Glabarn?


GlaJenta88

Anbefalte innlegg

Håper virkelig formen er bedre GlaJenta og at det ikke er svineinfluensan som melder sin ankomst - den må vi sørge for å holde borte!!!

Lånekassen er virkelig vriene å ha med å gjøre... Håper alt ordner seg til slutt, og samboeren din må jo få borteboerstipend, jeg kan jo ikke skjønne noe annet! Det gjorde broren min som lærling iallefall og han hadde hverken samboer eller barn!

Husker ikke om jeg har sagt det før jeg, men: GRATULERER SOM KOMMENDE TANTE!! :hoppe:

Svineinfluensa er det nok ikke. Da er jeg i så fall ferdig med den, da. Så det hadde kanskje vært litt godt å få den inn i systemet, og danne antistoffene med én gang. Jeg er definitivt på bedringens vei i alle fall! :Nikke:

Ja, også er det så lang behandlingstid synes, jeg. :sukk: Jeg får jo ikke ro i sjelen før jeg har fått dette under kontroll. Tenk hvis de bare kommer med "Vi beklager å ha sendt deg dette brevet", da. :rødme: Det hadde vært deilig det! Og at pengene tikket inn på konto så fort semesteravgiften er betalt.

Han har egentlig ingen grunn til å få bortebostipendet sånn ellers, ettersom vi bor så nærme allting. Han hadde "ikke noen grunn" til å flytte ut, men vi gjorde det jo fordi vi ville bo sammen. Vi bor jo omtrent i hagen til foreldrene hans. :fnise: Men jeg lurer litt på hvordan de vurderer samboer med felles barn rett og slett. Nå er jeg såpass langt på vei, at hvis barnet velger å komme imorgen, så vil de forsøke å redde det. Og da blir han jo samboer med felles barn allerede i morgen. Eller, så får han ikke stipend før han har fått barnet, altså etter eller fra og med termindato. :sukk: Jeg vet neimen ikke. Håper det ordner seg i alle fall. For den kjemien var igrunn ganske så heftig. Hadde nesten glemt det, jeg. Er så sint på meg selv som har meldt meg av eksamener altså! :kjempesinna:

Ja, nå blir jeg jaggu tante igjen! :strix:

Hei, hvordan går det :)

Håper det ordner seg med lånekassen altså.. Har du begynt å lese enda da? Jeg har eksamen om en mnd og jeg har ikke fått tid til å lese enda... (så sitter jeg på KG en del da:p)

Hvordan er formen?

Min kjære har vært syk i nesten en uke nå.. Muligens svineinfluensaen.. Men han er snart frisk nå håper vi!! :)

Joda, det tusler og går her. Nå er det bare halsen som henger igjen. Ellers så er formen god! :Nikke: Jeg gleder meg dessuten til å få begynt på skolen igjen! :hoppe:

Jada, jeg kastet meg over bøkene dagen etter at jeg fikk det brevet. Men guud så kjedelig stoffet egentlig er! :sukk: Skal du konte du også soffy? I hvilket fag da?

Uff, det er jo ikke noe stas med syke kjærester heller. Han her har sluppet unna alt sammen, og det er jo enda en ting som gjør at jeg ikke tror det er influensa. Det er jo relativt smittsomt mener, jeg. Og han jeg deler seng med og omtrent hoster på hver eneste natt burde jo da også ha blitt syk. Nei, det var nok fordi jeg var så dum å sitte ute uten ytterjakke, gitt. Det gjør jeg ikke igjen for å si det sånn! Nå har alle høstjakkene mine funnet plassen sin ute på stumtjeneren i gangen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært veldig dårlig på å oppdatere her inne synes, jeg. Men nå skal jeg bli flinkere! Lover!

Det jo en hel uke siden jeg har oppdatert her inne, jo. Jeg hadde jo jobbhelg nå i helgen som var, så på lørdag møtte jeg opp for å i alle fall forsøke meg. Det skulle jeg nok ikke ha gjort. Jeg klarte dagen igjennom, men herrejemimi så ille jeg hadde det da. Dessuten var det en av de verste dagene jeg har hatt på jobb, men så ufattelig mye greier på en gang. Fordelen med det var jo at dagen gikk relativt kjapt. Derfor ble jeg hjemme på søndag. (Hvordan fungerer sånn egenmelding egentlig? Jeg har ikke vært så mye syk at det gjør noe, men jeg må levere en lapp sånn at jeg får penger for vakten, sant?)

Så har jeg blitt bedre, og så mye verre. Det var to netter på rad hvor jeg våknet av at jeg omtrent sluttet å puste. Det minnet veldig om astmaanfallene jeg hadde når jeg var mindre, og hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg nok bare kjørt på med en inhalator av noe slag for å se om det hjalp. Nå turde jeg jo ikke det, og dessuten fant jeg ikke anfallsmedisinen min heller. På tirsdag tilbrakte jeg hele dagen på legekontoret. Bare ventet og ventet. Ufattelig kjedelig! Og når jeg endelig kom inn, så var det egentlig bare et klapp på skulderen og at "Ja, hoste er kjedelig" omtrent. :kjempesinna: De tok senken, CRP, og den var på litt over 20. Så da har jeg mest sannsynlig hatt en infeksjon i kroppen, men siden den da tydeligvis var på vei nedover (dette var jo min 11. dag med forkjølelse) gadd man ikke å styre med noe antibiotikakur e.l. Så hele dagen var igrunn bortkastet. Ikke tok de flere blodprøver heller. Ikke engang svangerskapsprøvene! For de skal, og må jeg, ta hos gynekologen som fastlegen min har henvist meg til. Jeg trodde jo at han henviste meg for ultralyddelen, ikke "bortviste" meg som pasient. Så needless to say, gikk jeg hjem og byttet fastlege. Jeg fikk kranglet til meg mer av den anfallsmedisinen, da. Så da brukte jeg den før jeg la meg, og den natten hostet jeg mye mindre. Om det da er fordi forkjølelsen tross alt er på hell, eller om inhalatoren hjalp, vet jeg ikke. Men det bryr jeg meg ikke om heller. Jeg fikk i alle fall sove.

Igår var jeg kjempeflink! Jeg stod opp tidlig, spiste frokost og gjorde husarbeid frem til kl. 15.30! Jeg vasket vinduer, vasket gardiner, satte over klesvask, tok ned klesvask, støvsuget, tørket støv, vasket badet, vasket samtlige gulv, ryddet hele soverommet, kjøkkenet og stua, jeg vasket kjøkkenet (til og med inni mikrobølgeovnen). Ja, i det store og hele. Tok til og med trappen ute i oppgangen! Men herreminhatt så vondt jeg hadde i bekkenet når jeg var ferdig! :sukk:

På ettermiddagen tok jeg en tur til ei god venninne som driver å flytter, også hentet jeg en annen venninne som skulle på visning, for så å treffe en tredje venninne. :ler: Så jeg fikk jaggu vært litt sosial også! Men kjemi fikk jeg ikke lest i det hele tatt, da. Så idag skal jeg bare sette over én vaskemaskin (som for øvrig er ferdig til å henges opp nå) og slappe av. Vil se en film nå snart før jeg setter igang med kjemien. :sukk:

Dessuten skulle jeg egentlig bake kake, men sambo ville ikke ha! Han har bursdag idag, serru! :bursdag: Men noe kake ville han visst ikke ha. Evt. så er det at han vil at jeg skal roe meg ned, og ikke "stresse" med det. Likevel så vet han jo at jeg er glad i å bake, så jeg kan ikke helt skjønne det heller. Vi får se hva jeg gjør. Jeg må i så fall på butikken for å kjøpe kefir og slikt. Det tar jo ikke noe tid å smelle sammen en langpannekake heller. Middagen idag består forresten av pepperbiff, champignonstuing, brokkoli og pommes noisettes. (Han ville ikke ha poteter, for det hadde vi til fiskebollene tidligere i uken) :fnise:

Det er ikke sikkert han får noen gave av meg heller.. Jeg får se om cdon har rukket å sende meg det. Hvis ikke må jeg nok en tur opp på Elkjøp eller Lefdal for å finne en liten ting. Han har jo tross alt bursdag!

Jess, det var det tror jeg. En liten oppdatering i alle fall! :Nikke: Snakkes plutselig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Er ikke bare du som har lite tid til å oppdatere, jeg har også vært sløv og opptatt i det siste...

Så godt at du er på bedringens vei :jepp:

Jeg ligger dårlig nå, og har blitt sykemeldt i 7 dager pga frykt for svineinfluensa. De tester visstnok ikke lengre, men så fremt du har symptomer så sykemelder de deg... Så her sitter jeg da - vondt i kroppen, litt feber, nyser, hoster og kaldsvetter.. blir nok morsomme 7 dager...

Så flink du har vært med :husarbeid::klappe:

Det skulle vært gjort her også, men formen tilsier ikke det nå...

:bursdag: til samboeren med dagen i dag!! :blåse:

Ha en fin torsdag!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har vært på KG, har flyttet og ikke fått internett før nå.

Trist å høre at du er syk og om problemene med lånekassen. Jeg håper det går bra med kjemien!

Når skal du begynne på skolen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsj på Lånekassen (selv om jeg elsker dem for tiden, de har gitt meg MASSE, MASSE, MASSE penger!!!) og bæsj på vondt i bekkenet! Håper ikke det blir verre! Var på stranden med et vennepar der hun er 6mnd på vei (har en gigantisk nydelig mage) og hun sliter heftig med ryggen og bekkenet, herlig gravidgange i fart på rundt 3km/t :fniser: Hun er kjempeskjønn da, men ikke søren om du skal få det, eller jeg for den saks skyld!

Det nærmer seg med stormskritt ;) Blir så spennende! *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Simbelmynë

Heisann! Lenge siden jeg har vært innom her nå! Har hatt en liten KG-pause, men nå er jeg litt i gang igjen. Følger spent med på hvordan det går med deg :) Synd at du er syk! Er du bedre nå?

Hilsen Simbelmynë (tidligere Caya)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Er ikke bare du som har lite tid til å oppdatere, jeg har også vært sløv og opptatt i det siste...

Så godt at du er på bedringens vei :jepp:

Jeg ligger dårlig nå, og har blitt sykemeldt i 7 dager pga frykt for svineinfluensa. De tester visstnok ikke lengre, men så fremt du har symptomer så sykemelder de deg... Så her sitter jeg da - vondt i kroppen, litt feber, nyser, hoster og kaldsvetter.. blir nok morsomme 7 dager...

Så flink du har vært med :husarbeid::klappe:

Det skulle vært gjort her også, men formen tilsier ikke det nå...

:bursdag: til samboeren med dagen i dag!! :blåse:

Ha en fin torsdag!!

:klemmer:

Jeg skal aldri si at jeg skal bli flinkere til å oppdatere altså. Da kommer jeg jo absolutt ingen vei! Frisk har jeg blitt, men bekkenet har blitt teit. :gjeiper: Det er jo bare typisk det ;) Dvs. jeg hoster faktisk ENDA! Makan, tror ikke luftveiene er helt vennlige lenger, men shit au. Noen plager må man regne med antar, jeg.

Så trist at du har blitt syk, da! (Men jeg håper, og regner med, at du har blitt frisk igjen nå?)

Jaggu ble han et år eldre han også ;)

:klem:

:vinke:

Innom og oppdaterer meg :)

Koselig å "se" deg igjen, godt du er på bedringens vei!

Ja, oppdaterer ikke akkurat så ofte selv lenger, dessverre. Men jaja. Sånn kan det gå ;) Godt å se at du fortsatt er inne på forumet selv også, og ikke bare inne i bloggverden! :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har vært på KG, har flyttet og ikke fått internett før nå.

Trist å høre at du er syk og om problemene med lånekassen. Jeg håper det går bra med kjemien!

Når skal du begynne på skolen igjen?

Har du fått flyttet og greier du da? Hvordan trives du i den nye leiligheten? Og ikke minst med studiet?

Lånekassen trøbler FORTSATT! :kjempesinna: Men jeg håper jeg får en legeattest på at jeg var syk i april-mai-måned, og at de gir seg da, og innvilger lån igjen. :sukk: Sambo fikk bortebo da! Så der ble det jo noen ekstra lapper inn på konto, heldigvis. Dessuten kommer jo jeg til å få engangsstønaden nå snart, og da holder vi oss godt flytende ut året i alle fall. Men, jeg vet ikke om jeg kommer til å få fødselsstipendet fra Lånekassen i januar heller. Jeg kommer til å få vanlig støtte, for da har jeg jo 30 stp til som jeg tar nå i desember, men om jeg da får utbetalt hele høstsemesteret i tillegg til den vanlige kvoten i januar vet jeg ikke. Får jeg ikke det, kommer de til å ta det som om jeg ikke har hatt rett til støtte (noe jeg da ikke har hatt) og har ikke vært støttet av Lånekassen de siste 6 av 10 siste månedene, ergo har man ikke krav på fødselsstipend. Men, det kan hende sambo kan få det istedet, ettersom han egentlig kunne ha fått bortebo siden han fylte 20 (da har man ikke ungdomsrett lenger). Blah. Lei av byråkratirot, jeg.

Det aller beste er jo om jeg får den attesten, da. Så jeg lever i håpet!

Jeg droppen kjemien rett og slett. Orket ikke det ekstra stresset. Jeg er på skolen hver dag på det nye studiet, leser pensum hver dag og det er igrunn nok. Dessuten ble jeg så stresset av tanken på at jeg ikke kunne stryke, at jeg var helt nervevrak. :sukk: Nå har jeg det mye bedre rett og slett. :Nikke:

Jeg begynte på tirsdag 25. august forresten. :)

Bæsj på Lånekassen (selv om jeg elsker dem for tiden, de har gitt meg MASSE, MASSE, MASSE penger!!!) og bæsj på vondt i bekkenet! Håper ikke det blir verre! Var på stranden med et vennepar der hun er 6mnd på vei (har en gigantisk nydelig mage) og hun sliter heftig med ryggen og bekkenet, herlig gravidgange i fart på rundt 3km/t :fniser: Hun er kjempeskjønn da, men ikke søren om du skal få det, eller jeg for den saks skyld!

Det nærmer seg med stormskritt ;) Blir så spennende! *glede seg*

Ja, teite kan de være altså! Håper bare legen min skriver attest på at jeg faktisk slet med diverse svangerskapsplager i april-mai i år, jeg. Gjør han det, så får jeg mest sannsynlig støtte nå i høst også, og da ordner jo alt seg! Har du fått så masse, masse du da? Mer enn det vanlige stipendet på 17'?

Uff, det er ikke noe godt å slite med ryggen. Her har det ikke blitt stort bedre, heller verre. Sliter med å gå faktisk. Men har begynt med fysioterapi da! Og fysiomannen er veldig optimistisk. Så da regner jeg med at det går bra, bare jeg er flink til å gjøre øvelsene mine og ikke løfte eller bære noe som helst de siste månedene. (Får så vidt lov til å bære veska mi altså..)

Hehe, det går ikke så unna med meg heller for tiden, men jaja. Noen ting kan man antakelig ikke forhindre heller. Sånn er det bare.

Ja, nå er det jammen meg ikke lenge igjen!

Heisann! Lenge siden jeg har vært innom her nå! Har hatt en liten KG-pause, men nå er jeg litt i gang igjen. Følger spent med på hvordan det går med deg :) Synd at du er syk! Er du bedre nå?

Hilsen Simbelmynë (tidligere Caya)

Jeg har hatt en ganske lang pause selv, jeg! Men satser på å være flinkere utover nå, da. Jeg må jo sitte på PCn uansett, så. Nå er jeg så og si helt frisk! Kjempegreit å være ferdig med forkjølelse altså. Satser på å være ferdig for i år og vel så det, jeg. :ler:

Hvorfor byttet du nick forresten? (Og jeg kjente igjen bildet, ditt, så jeg visste hvem du var ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellan! Nå er det jammen lenge siden jeg har vært her inne, altså. Hovedgrunnen til det er egentlig at jeg har brukt sambo sin PC en del i det siste, og ikke min egen. Og for å logge inn her på KG, må man ha et sånt teit passord på 16 bokstaver og tall elns, så ja. Har lest inne som gjest et par ganger, da. Min bærbare har delvis knekt, så nå er den stasjonær i stedet. :ler: Har en sånn minipc som jeg bruker på skolen, men den er ufattelig treig på internett, så den blir igrunn kun brukt til tekst- og bildebehandling. Så da ble "løsningen" at jeg sitter på PCn til sambo i stua istedet.

Jess, hva har skjedd siden sist? Utrolig mye vil jeg tro. ;) Tja. Sommeren er over her i Vestfold i alle fall. Det virker jammen meg sånn nå i alle fall. Det striregner og er oppholds hvert femte minutt omtrent. Jeg gleder meg faktisk til høsten i år, så det gjør ikke meg noe egentlig. Det minner meg på at det ikke er så lenge igjen til vinteren, julen og :babygutt: kommer! :hoppe: Sambo og jeg gleder oss virkelig til desember, og når jeg har vært på mitt laveste (i forhold til penger, Lånekassen, ta opp eksamener, dårlig form, fikk teit parkeringsbot osv) så har han vært så flink! Han har gitt meg klemmer, sagt at han gleder seg til å hjelpe meg med å pynte til jul (noe jeg alltid må gjøre alene ellers) og på hvor koselig det kommer til å bli i desember.. Han smelter meg glatt når han sier sånn, og da er ting på en måte greit igjen også. Da glemmer jeg igrunn det meste. :rødme: I tillegg har jeg begynt å tenke ganske så annerledes på forskjellige ting. Jeg har aldri hatt økonomiske problemer i hele mitt liv. Jeg har "alltid" jobbet, og har dermed hatt råd til det jeg vil ha av ekstra ting og tang. Jeg har vært flink til å spare (gudskjelov for det nå, da). Men det finnes jo de som har ordentlige økonomiske problemer også, og det har jo igrunn ikke vi. Det er jo bare at jeg ikke har like mye kontroll som før. Verre er det ikke. Javel, vi må gi litt billigere gaver o.l. i år, men det er det. Vi betalter alle regningene våre i tide, og vi har råd til mat. Til og med den maten vi vil ha. Nei, vi har det igrunn ikke så ille at det gjør noe.

Jeg har valgt å droppe å ta opp gamle eksamener. Gammelt er gammelt. Nå vil jeg kun se fremover. Jeg går førskolelærer, og jeg stortrives virkelig på studiet. Men det gjorde jeg jo både på ingeniør og på økonomi også. Likevel føler jeg at jeg har mer "kontroll" på dette studiet. Dessuten skal vi jo få prøvd oss ut snart også. Praksiskuker er 41 og 42. Da er jeg 31-32 (32-33) uker på vei, men bare jeg får i gang bekkentreningen hos fysioterapeuten, så kommer nok det til å gå bra. Jeg kan ikke løfte eller bære, men jeg tror jeg havner på en avdeling med barn fra 3-5 år. Det virket slik i alle fall. Og kjære tid som jeg gleder meg! Jeg har jo aldri jobbet i barnehage før, så jeg vet jo egentlig ikke helt hva jeg går til, men jeg gleder meg for det!

Fagene vi har er forresten; Matematikk (ikke min type vanlig matematikk, men å lære og lære bort matematikk til barn fra 0-6 år), Fysisk fostring (Gym egentlig. Lære om barns fysiske utvikling, og å lære barn å bli glad i det å være ute. Noe jeg strengt tatt trenger å lære selv..), Drama (Dette sier seg selv. Handler mest om muntlig fortelling, og rolleskaping), RLE (Religion, livssyn og etikk) og Pedagogikk. Og det er mye pensum! Men det går igrunn greit også. Bare jeg klarer å sette meg ned nå snart og skrive ferdig to innleveringer, skal jeg være fornøyd. (Skal logge inn etterpå, for å si ifra om jeg har klart å være så flink..)

Jess. Når det gjelder serier, har jeg jo sett ferdig Grey's Anatomy, og ble så ufattelig skuffet når "sesongstarten" på TV2 denne uken ikke var sesongstart i det hele tatt. Det var jo midt i siste sesong, ikke ny sesong i det hele tatt. Vet ikke når de nye episodene kommer ut i USA heller egentlig, men jess. Har igrunn ikke tid eller ork til å sitte oppe og se på TV uansett, men likevel. Jeg hadde jo tenkt til å ta det opp.. Private Practice fant jeg ikke i god nok kvalitet. Det var hakkete og rart, så jeg tror jeg skal ønske meg dem på DVD nå til jul istedet. Også har jeg sett hele Supernatural! Så da kan sambo og jeg se på de episodene sammen fremover etterhvert som det kommer nye episoder. Vi har dessuten sett hele første sesongen av både 13: Fear is real og Fringe. :ler: Nesten greit det har vært dårlig vær her i sommer..

Og nå har jeg jaggu startet på One Tree Hill også. Her har jeg jo sett ganske mange sporadiske episoder, men nå får jeg jo med meg alt sammenhengende. Jeg har ikke kommet lenger enn halvveis i sesong 2 da, men det går glatt noen episoder når jeg sitter og broderer. Jeg tror nok jeg skal klare å bli ferdig til desember i alle fall! Vi har dessuten fått sett ferdig sesong 3 av House MD. Det irriterer meg at sesong 4 ikke har kommet ut med norske undertekster enda. Jeg trenger undertekster på de medisinske uttrykkene altså. Ellers så faller jeg jo helt ut.

Jess. Mer enn det tror jeg ikke jeg kommer på "i farta". :ler:

Men nå er jeg faktisk plutselig tilbake igjen da! Nå skal jeg gå og rulle ut den bolledeigen jeg satte til heving istad! :Nikke:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så gøy du er back in the game!! ;) Høres ut som du har kost deg med serier i allefall!! Men det var rart at du ikke fant skikkelige Private Practice episoder, for jeg har hele sulamitten, og de er i veldig god kvalitet :) Jeg bytter på å laste ned fra www.isohunt.com, www.btjunkie.org, www.mininova.org og en helt fantastisk side som heter www.xtvi.com!! På den siste siden har du massemasse populære serier samlet på en side, det står når den gikk på tv, når neste kommer ut, hva episoden heter etc. Også kan du bare trykke på episoden og laste den ned, amazing! ;)

Så kjedelig at bekkenet ditt er vondt! Det kan ikke være noe særlig.. Men det er jo bra at fysioterapauten har god tro da, det er jo veldig bra når de proffe er positive :) Håper du blir bedre snart!

Tenk så langt du er på vei da, jøje meg! Snart er det jul, og babytime! Det blir sikkert helt utrolig. Har dere kjøpt mye ennå eller? Synes det høres kjempekoselig ut å gå og handle til en liten en, nåh :rødme:

Nå må jeg løpe! Vi skal ha pannekaker til middag i dag, og det tar jo litt tid. Men nå rumler magen! :fnise: Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så gøy du er back in the game!! ;) Høres ut som du har kost deg med serier i allefall!! Men det var rart at du ikke fant skikkelige Private Practice episoder, for jeg har hele sulamitten, og de er i veldig god kvalitet :) Jeg bytter på å laste ned fra www.isohunt.com, www.btjunkie.org, www.mininova.org og en helt fantastisk side som heter www.xtvi.com!! På den siste siden har du massemasse populære serier samlet på en side, det står når den gikk på tv, når neste kommer ut, hva episoden heter etc. Også kan du bare trykke på episoden og laste den ned, amazing! ;)

Så kjedelig at bekkenet ditt er vondt! Det kan ikke være noe særlig.. Men det er jo bra at fysioterapauten har god tro da, det er jo veldig bra når de proffe er positive :) Håper du blir bedre snart!

Tenk så langt du er på vei da, jøje meg! Snart er det jul, og babytime! Det blir sikkert helt utrolig. Har dere kjøpt mye ennå eller? Synes det høres kjempekoselig ut å gå og handle til en liten en, nåh :rødme:

Nå må jeg løpe! Vi skal ha pannekaker til middag i dag, og det tar jo litt tid. Men nå rumler magen! :fnise: Håper du har en fin dag!

Ja, nå tror jeg at jeg er tilbake igjen! :nigo:

Så mange sider du har på lager da! Her så betaler Glagutten for en RapidSharekonto, så vi pleier å bare laste ned fra de sidene som er tilknyttet RapidShare. Altså, ikke torrent, men andre filer. Da går det innmari mye raskere enn de "vanlige" torrentene, så jeg har jo helt glemt dem omtrent! :ler: Jeg forsøker meg på Private Practice igjen nå da ;)

Ja, bekkenet er ikke noe digg. Det verste er når det flytter seg oppover i ryggen og nedover i bena også egentlig. Da blir omtrent alt helt låst. Jaja, men jeg kommer meg ut av senga på egenhånd fortsatt i alle fall. Fysiomannen sa at det var fint at jeg kom så fort jeg fikk vondt, men at jeg egentlig skulle ha vært der før jeg merket noe til det. Må stramme opp bekkenbunnen elns, for da er det mindre sjans for at den glir ut. Så jadda. Her ligger jeg på gulvet og gjør øvelser. :ler: Men han mente at med regelmessig trening, og siden jeg ikke har hatt vondt så lenge, kom vi til å klare å fikse det ganske så bra. Og da blir det en noe lettere fødsel også. Det er visst noe skikkelig ork å slite med symptomgivende bekkenløsning under fødsel. Jaja, for håpe jeg blir sterk nok innen den tid. :tommel:

Tiden flyr virkelig forbi altså! Jeg husker jo godt da jeg startet denne boka! Og satt der helt i sjokk i sofaen. :ler: Tenk at det er så lenge siden da! Haha, ja, vi er nesten ferdige vi. :fnise: Tror ikke jeg skal kjøpe flere klesplagg selv i alle fall! Har omtrent alt vi trenger, minus ull. Har ikke så mang pysjer i 56, men har jo en del i 62, og det gjør sikkert ikke så mye at pysjen er litt stor i starten heller. Og noe kommer vi nok til å få også sånn uansett. Og man vet vel best hva man "mangler" når barnet kommer også vil jeg tro. Sånn ellers har vi fått låne vugge av onkelen og tanta mi, som faren til onkelen min har laget. Og den er såå fin! Så vi har ikke kjøpt seng enda, ettersom vi ikke trenger det før i april elns. Har tenkt til å kjøpe den Hensvik-sengen på Ikea da. Synes den er helt kurrant og fin egentlig. Vi har vogn, men ikke bilsete. Det skal vi mest sannsynlig kjøpe i Sverige tenker jeg. Prisnivået er omtrent det samme, men pga valutakursen lønner det seg jo egentlig. Håper at det ikke drøyer for lenge før vi får tatt den turen heller egentlig, i alle fall mtp bekkenet og slikt. Det blir nok bedre enn hva det er nå, men jeg må jo regne med å bli relativt mye tyngre enn hva jeg er idag. Blir spennende å se om jeg har lagt på meg og evt hvor mye nå til fredag.

Da skal jeg til jordmor igjen!

Hvordan går det med deg og din drøm om en liten en da? En hund altså? Har du fått han på gli nå eller?

Å, så digg med pannekaker. Det er det en stund siden vi har hatt egentlig. Jeg har bakt boller idag, jeg. Og glemt hele middagen. :ler: Blir sånn når Glagutten jobber overtid. Jaja, han kommer vel hjem nå snart. Nå må nesten jeg begynne på de hersens innleveringene, hvis jeg skal klare å få dem ferdige idag! Sier ifra når jeg har kommet så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm, er stuptrøtt og halvferdig med to innleveringer. Må nok utsette det til imorgen istedet.. :sukk:

I morgen starter jeg dagen med RLE, så skal jeg på veilledningstime for å snakke om hva slags tilrettelegging jeg kan regne med å få fra januar av når jeg skal forsøke å gjennomføre utdannelsen med barn, så skal jeg og resten av min kollokviegruppe møtes hjemme hos ei i gruppa, så er det fysio kl. 15 og time hos vetrinæren kl. 17. Kjære tid. Og etter DET skal jeg gjøre ferdig innleveringene.. Håper jeg. Tidspunkt for innlevering er mandag kl. 08. Men den ene må leveres på ark, og jeg skal egentlig ikke på skolen på mandag, så det hadde vært fint om jeg kunne få levert den på fredag. Håper jeg. Uff, jeg kjenner jeg begynner å stresse nå altså. Liker ikke å ha så fulle dager som det jeg har i morgen egentlig. Jaja, men det skal gå! :)

Nå skal jeg tusle til sengs forresten. Er jo stuptrøtt om dagen! Merker graviditeten litt mer i hverdagen nå også egentlig. Både på godt og vondt. ;)

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i alle fall god på å oppdatere da! :ler:

:klemmer:

Haha, jeg må jo ta igjen nå vettu! Nå skal man ikke gå glipp av noe fremover, nei! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom å hilser på her :)

Godt å høre at du trives på skolen! Det gjør jeg også :) Kanskje vi har gått forbi hverandre i gangene alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på her :)

Godt å høre at du trives på skolen! Det gjør jeg også :) Kanskje vi har gått forbi hverandre i gangene alt :)

Hehe, ja det kan jo være det! :ler: Så bra at du trives med studiet så langt også!

____________________________________________________

Sånn over til noe annet; 100 dager igjen nå! :strix::duskedame::strix:

Kjære tid, inne på et av disse gravidforumene, så er det ei fra januarforum 2010 som har blitt lagt inn på sykehuset med åpning nå! :hakeslepp: Det håper jeg er en stund til for min egen del altså. Og det virker som om det er noen i nesten alle de andre terminforumene som har født aaltfor tidlig! :( Det er så trist å tenke på! Hun er ikke langt nok på vei til at de kan redde gutten hennes heller, så vi krysser alle fingrene for at han holder seg inne i 2 uker til i alle fall! Aller helst vil man jo gå nesten til termin, i alle fall 37 uker, da barnet er fullbårent, men etter uke 30 går det jo som oftest bra uansett, da. Uff, jaja. Det går nok bra med ho!

____________________________________________________

Plutselig tilbake! Må dusje og spise og gjøre masse rart før jeg skal på skolen. Og nå må jeg jo snart dra også! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 100 dager igjen :hoppe:

Satser på at bebisen holder seg der inne i alle fall en 80 dager til ja :regler:

Ha en fin dag :vinke:

Ja, den har å holde seg inne i alle fall så lenge synes, jeg. Når vi nærmer oss slutten av november, er jeg nok så lei at da kan han bare komme synes, jeg;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...