Gå til innhold

Glabarn?


GlaJenta88

Anbefalte innlegg

Haha, forlovelsesringer ja :)

Ja det er kanskje ikke dumt det, så får han en stund borte fra deg til å tenke over det...han trengte litt tid for seg selv til å bli vant til hele baby-konseptet også om jeg ikke husker feil?

Haha, ja. Da var han på lan da også! :hoho: Kanskje det er måten å gjøre det på, ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå nærmer det seg virkelig halvveis her! :nigo: Håper jeg i alle fall. Det er jo mulig at jeg blir satt tilbake noe, slik som forrige gang, men vi får se. Det er jo rundt 19-20 uker uansett, da. Men da får jeg jo også termin mye nærmere jul enn jeg egentlig "vil ha". Jaja, barnet kommer nok det kommer uansett tenker, jeg. :ler:

Sånn btw, så tror jeg ikke at jeg skal poste noen flere emner med kokende hormoner i blodet! Haha, det har tatt helt av inne på samlivsforumet, så jeg måtte redigere vekk hele innlegget. Jeg tror kanskje noen har lest litt vel mye ut av og mellom linjene på et innlegg skrevet i total affeksjon. Eller så har jeg kanskje alvorlige kontrollproblemer? Jeg vet neimen ikke. Vi må nesten finne ut av det før barnet kommer i desember i alle fall. Det vet jeg. ;)

Ellers så kan det nevnes at jeg brukte hele dagen igår på Ikea. Så nå har vi fått satt sammen et nytt skrivebord og en kommode. Bare en reol og en kommode (som også skal fungere som stellebord når den tid kommer) igjen! Satser på at broren min tar turen innom for å hjelpe meg litt. De er så store og tunge disse delene at jeg klarer det neppe alene. Også er det markedsdag i byen idag! Så jeg må nok forsøke å få tatt en tur dit også. Bare for å kikke litt i alle fall. Kanskje de har noen tilbud på babyutstyr elns? :Nikke: Jeg får se hva jeg kommer hjem igjen med. Uansett så er det jo mye liv og røre i byen på sånne dager, og sola skinner også! Dette lover godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjenner ti det der med spesiell respons på innlegg man legger ut ja. Har opplevd en god del ganger at innlegga mine har blitt vridd og vrengt på så jeg har fremstått som ganske gæren ja. Huff, man må bare prøve å ikke ta det innover seg.

:hoppe: litt for 20 uker og halvveis! :hoppe:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også et ekstra godt øye til de kommende desembermammaene føler, jeg. Barnet kan jo fort komme både 14 dager før og 14 dager etter termin. (Satser virkelig ikke på å gå 14 dager over termindatoen da.)

I mammaklær tror jeg alle får skikkelig "gravidmage", jeg. :ler: Blir jo skikkelig rund med en gang! Nå har magen min begynt å bli ganske så hard egentlig, og jeg føler meg faktisk litt gravid også når jeg sitter!

Vi var på ultralyd den 2. juli, men pga at det egentlig var litt tidlig (etter menstermin så var jeg da 17+5, hodet målte derimot til 16+4), foranliggende morkake og litt annet, fikk vi ny time nå mandag 20. juli. Så da skal vi jo samme dag! Jeg håper jo da at jeg er 20+3 og ikke 19+2, da. Men man vet jo aldri. De vokser jo i rykk og napp de små i magen, så jeg synes det er litt unøyaktig når man blir flyttet frem og tilbake hele tiden. Men barnet kommer nok ikke før h*n er klar for å komme uansett tenker, jeg. Vi fikk jo konstatert at alt stod bra til i magen da, og h*n hoppet og spratt rundt der inne. Vi vil gjerne vite kjønn vi også. Synes det er så vanskelig å forholde seg til at alt skal være kjønnsnøytralt! Blir jo bare hvitt, sort og grått omtrent. (Har kjøpt litt brunt og oransje, også da. :Nikke:). Sambo mente han hadde sett noen ganske maskuline knær, da. Så det sier seg selv hva han tror det er. :ler:

Får vi ikke vite det nå på mandag, kommer vi til å bestille en privat ultralyd tror, jeg. Så nysgjerrige er vi! Bare det er et stk friskt barn i desember, så blir jeg fornøyd da. Det er jo det aller viktigste, tross alt.

Har du noen magefølelse av hva det blir, eller? :nigo:

Snart mandag nå :) Det blir spennende :) Godt at du allerede har fått konstatert at alt står bra til der inne, da blir jo ultralyden på mandag bare en veldig fin opplevlese der dere forhåpentligvis får vite kjønnet. Vi er også veldig nyskjerrige, så jeg håper den ligger slik til at vi får sett hva det er ;) Hvis ikke kommer nok vi også til å ta en privat ultralyd igjen litt senere. Jeg har ingen magefølelse på hva det blir. Først tenkte jeg gutt, men nå er jeg helt blank;) Mannen tipper på jente. Blir moro å høre om mannen din har rett i de "maskuline knærne" da :fnise: Men, jeg er helt enig med deg - det viktigste er jo at det kommer et friskt barn i desember.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber meg gjennom dagbøkene, og nå har tiden kommet for Glajenta sitt lille univers. Håper alt står bra til med deg og lillebebis i magen, utrolig koselig å lese om i alle fall! Gleder meg til å høre om UL og eventuelt hva slags kjønn det er. Håper du får en finfin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte kikke innom, ser du skal på Ul på mandag. Håper det går greit! Alltid spennende spesielt når du er usikker kor langt du er på veg. Håper du får vite kjønn!

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en flott helg :)

:klem:

Tusen takk! Det håper jeg også. Det har gått fint idag på jobben, men herreminhatt så sliten jeg blir for tiden! Håper at du også får en fantastisk flott helg med mye morsomheter. :Nikke:

Åh, kjenner ti det der med spesiell respons på innlegg man legger ut ja. Har opplevd en god del ganger at innlegga mine har blitt vridd og vrengt på så jeg har fremstått som ganske gæren ja. Huff, man må bare prøve å ikke ta det innover seg.

:hoppe: litt for 20 uker og halvveis! :hoppe:

God helg :klem:

Ja, det var ganske så spesielt det der synes, jeg. Men jaja. Har kommet over det nå, da. Må prøve å ikke la alt gå så inn på meg egentlig. Var flinkere til det før svangerskapet egentlig..

Ja! Det er det jeg håper i alle fall, men vi får se hva gynekologen mener til mandag. Jeg har jo egentlig ganske god kontroll på det selv føler, jeg. Men jaja. Håper jeg er nesten så langt på vei som jeg tror, da. Har ikke så lyst på termin nesten helt oppi jul heller. Greit i adventstiden på en måte, men ikke helt inntil juleferien. :hoppe: for halvveis jeg også!

:klemmer:

Snart mandag nå :) Det blir spennende :) Godt at du allerede har fått konstatert at alt står bra til der inne, da blir jo ultralyden på mandag bare en veldig fin opplevlese der dere forhåpentligvis får vite kjønnet. Vi er også veldig nyskjerrige, så jeg håper den ligger slik til at vi får sett hva det er ;) Hvis ikke kommer nok vi også til å ta en privat ultralyd igjen litt senere. Jeg har ingen magefølelse på hva det blir. Først tenkte jeg gutt, men nå er jeg helt blank;) Mannen tipper på jente. Blir moro å høre om mannen din har rett i de "maskuline knærne" da :fnise: Men, jeg er helt enig med deg - det viktigste er jo at det kommer et friskt barn i desember.

God helg :klemmer:

Ja, nå nærmer det seg virkelig med stormskritt. Nå har vi hatt så mye å gjøre i det siste, at jeg har ikke hatt tid til å ha ordentlig nedtelling heller. Og godt er det egentlig. For da kommer dagen mye raskere! Ja, jeg håper virkelig vi får vite kjønnet, men nå har det jo vært så mye rart også, så nå vet jeg ikke om jeg tør å stole helt blindt på det heller. Så sant jeg ikke selv tydelig kan se hva det er da.. Vi får håpe vi ser det begge to! :strix:

Selv blir jeg nok litt farget av sambo. Jeg har begynt å referere til den lille som han, og jeg har faktisk tenkt tanken på at jeg sikkert bare kan gå i gang med å kjøpe blått. Så jeg vet neimen ikke lenger. Men, blir det en frisk liten bebis i desember, så skal jeg bli fornøyd, ja. Haha, ja de maskuline knærne har allerede blitt litt av en "snakkis" innad i familien. :ler: Mamma og pappa stod og kikket på babytøy når de var på ferie, også fant de en kjempelekker kjole! De var jo enige om at de ikke kunne kjøpe sånne ting enda, mtp at vi ikke vet kjønn. Og så sier mamma; Neimen, selv om det blir ei jente, så kommer ho til å ha så maskuline knær, at hun neppe burde gå i kjole. :ler: Nei, han samboeren min altså! :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenkte bare jeg skulle ønske deg ei fin helg! Det høres jo ut som om du har bra planer :)

Heisann! :vinke:

Ja, jeg har masse planer hele helgen igjennom, jeg. Så bare jeg orker å holde tritt med alt sammen, så blir det nok bra. :nigo:

Håper du også har/får en flott helg!

:klemmer:

Jobber meg gjennom dagbøkene, og nå har tiden kommet for Glajenta sitt lille univers. Håper alt står bra til med deg og lillebebis i magen, utrolig koselig å lese om i alle fall! Gleder meg til å høre om UL og eventuelt hva slags kjønn det er. Håper du får en finfin helg :klemmer:

Så fint! Jeg må også forsøke å oppdatere meg litt etterhvert. Fra onsdag av har jeg veldig lite planer egentlig. Kanskje jeg skal forsøke å oppdatere meg i alle bøkene da. :Nikke:

Her står alt bra til, og på mandag vet vi jo enda mer forhåpentligvis! Helgen later til å bli bra!

:klem:

måtte kikke innom, ser du skal på Ul på mandag. Håper det går greit! Alltid spennende spesielt når du er usikker kor langt du er på veg. Håper du får vite kjønn!

Ja, det går nok bra skal du se! Det blir min tredje faktisk, så jeg "vet" jo at alt egentlig står bra til. Men jeg var ikke enig i termindatoen ved forrige ultralyd, så da håper jeg at h*n har hatt en liten vekstinnspurt nå, slik at datoene mine stemmer litt mer overens. For all del, det var jo bare snakk om 8 dager, men i julestria synes jeg det var nok, jeg. Barnet kommer nok ikke før det kommer uansett.

Vi håper virkelig vi får vite kjønn på mandag, ja!

:klem:

Lykke til på UL!! :)

Tusen takk! Jeg gleder meg sååå mye! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg på fest til ei venninne av meg, og nå fant jeg ut at det er temafest! Og temaet var noe så lett som SUPERHELTER! :hakeslepp: Jeg pleier ikke å se så veeldig godt ut i tricot fra før, og jeg gjør det i alle fall ikke nå. :ler: Men, jeg får lete igjennom skapet mitt og se hva jeg finner. Jeg tenker at jeg kanskje skal tre en hel badedrakt på utsiden av en tights/strømpebukse også et eller annet tull ekstra. Lurer veldig på hvilken superhelt som ser sånn ut da, men kanskje jeg skal komme som SuperGlajenta! :ler:

Også kom jeg inn på førskolelærer her i fylket! :hoppe: Så da har jeg de neste tre årene planlagt i alle fall! Gleder meg allerede til studiestart, jeg. :sjenert: Litt moro var det jo at mine poeng var det dobbelte av kvoten. :ler: Så jadda. Da vet dere det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med å ha kommet inn på førskolelærer! Og lykke til på ul på mandag :hoppe:

Gratulerer med studieplass :)

Grattis med studieplass!! :nigo:

Grattis med studieplass :)

Føyer meg til resten og gratulerer med studieplass :hoppe:

Gratulerer med studieplass!

Tusen takk dere! :klemmer:

Veldig deilig å få det bekreftet vet, jeg! Nå kan jeg begynne å handle inn pensumlitteratur også. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sommerferie, jenter!! :sol: Og kjære tid så deilig det er! :dåne:

Uff, men det er masse som må gjøres her hjemme nå, da. Jeg har jo vært på Ikea, det har vært markeds dag og vi har vært i Sverige. Og jeg har ikke helt hatt ork eller tid til å pakke ut enda, så det er masse bæreposer o.l. liggende strødd over hele leiligheten. Jeg håper jeg rekker å shine opp hele leiligheten før Glagutten kommer hjem i morgen i alle fall.

Også har pus fått en flått! Men jeg har ikke sånn tang til å ta den med! Så jeg må til byen for å kjøpe en sånn tang i morgen tidlig. Vil ikke at pus skal bli syk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...