Gå til innhold

Glabarn?


GlaJenta88

Anbefalte innlegg

:fnise: Jeg må bare le av mannen din sin kommentar "Jeg erklærer herved dette barnet for åpnet..." Hahahaha... Utrolig bra sagt!

Så fin historie du hadde å komme med, Gladjenta! Og så fint bilde av krabaten 2 timer gammel! Herlig gutt, sikkert sin mors og fars øyesten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy å endelig å høre noe fra deg, og å få se bilde av lillegutten! Tenker du er stolt :D

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, så fint :rødme:

Kjekt å lese det du skriver! Artig :) Du får fortelle hvordan hverdagen med lisjeguten er en dag, gleder meg til å høre hvordan det går me den lille familien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kort innom for å fortelle at jeg ikke er borte igjen :goodbye:

Jeg er jo i praksis og drukner omtrent i oppgaver. I tillegg sliter jeg litt med magen visst. Natt til fredag/fredagsmorgen kom det ut alle veier omtrent, og jeg visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Å kaste opp er ikke noe kos nå heller for å si det sånn. Er fantastisk glad for at jeg ikke var så mye dårlig under svangerskapet altså! Men når jeg bare hadde "tømt meg" for alt som var, følte jeg meg mye bedre. Glagutten stakkar lå rett ut med full feber hele fredagen og ganske mye av lørdagen. Men også han kom seg ganske så fort. Heldigvis slapp Lillegutt unna!

Mandag var helt topp, tirsdag bra og helt frem til for et par timer siden var dagen idag også ganske god. Men nå har jeg jaggu startet på'n igjen! :sukk::spy::tristbla:

Håper virkelig dette gir seg og rett og slett er en merkelig form for "nervøs" mage altså. Ikke har jeg noe å være nærvøs for heller. Jeg har bare så sinnsykt mye jeg skulle ha gjort!

Gah, jeg har satt meg som mål å ikke legge meg før jeg er ferdig med alle praksisoppgavene! DET skal jeg klare. Om jeg spyr aldri så mye :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jaggu det hjalp å være sta! Her har jeg holdt nede alt jeg har fått i meg siden! Merkelig den magen oppfører seg for tiden altså. Det kan jo tenkes at jeg har påtatt meg litt for mye for tiden, men shit au. Bare 7 dager igjen av praksisen nå :jepp:

MEN, det er jo vilt mye jeg skulle ha gjort på den tiden.. Ah, jeg vil sooovaah!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, lørdag 1. mai! Jeg merker at jeg er litt glad for at jeg ikke er russ, og samtidig merker jeg at jeg savner den tiden litt når jeg ser de røde og blå tasse rundt i byen. :sukk:

For å oppdatere litt mer, så hadde vi dåp for lillemann den 18. april, men da satt jo utrolig mange askefaste rundtomkring. Søsteren til sambo med familie satt fast i Bodø, bestemor og tante til sambo satt fast i Harstad og min venninne, fadder og greier, satt fast på Mallorca :trist: Så vi hadde mer enn nok mat og kaker for å si det mildt! Men i alle fall, så kom venninna mi hit til byen igår, så vi skal få tatt oss en god trilletur nå om ikke så lenge! Det gleder jeg meg veldig til altså.

Sånn ellers har jeg gjort artige ting som å sette over en vaskemaskin og en oppvaskmaskin, rydda litt her og der og skal nå dusje litt før jeg begynner på flere praksisoppgaver. Er det noe stress lissom? :filer:

Snakkes plutselig! :klemmer:

Hvordan får jeg flyttet dagboken forresten? Eller må jeg bare starte helt på nytt?

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jessjess! Da sitter jeg og slaver over oppgavene igjen, så da kan jeg jo slå ihjel litt tid her inne istedet :fnise:

Jeg hadde en super dag igår faktisk! Jeg var sammen med venninna mi og hennes familie så og si hele dagen, og lillegutt storkoste seg. Vi var bl.a. sammen med niesa hennes på 2 1/2 som skal bli storesøster nå i mai, og hun var vilt opptatt av bebis :rødme: Skulle kose og stryke på Glabebis hele tiden :)

p05041015150001.jpg

Slenger med et bilde til av han. Det er tatt 05.04, så han har jo blitt en måned eldre enn dette også, men jeg får ikke inn bilder fra kameraet på den bærbare akkurat nå. Da får det blir med mobilbilder rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miam

Så søt han er! En liten sjarmør dette ;)

Hehe, likte genseren (bodyen?) da! Smoking og greier :fnise:

Lykke til med oppgaver! Jeg holder også på med en. Blir liksom aldri helt ferdig, hehe.

Håper du har en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...