Gå til innhold

Glabarn?


GlaJenta88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TIPPELISTE

Er det en :babygutt: eller ei :babyjente: i magen min?

_________________________________________________

  • imli: :babygutt:
    mjau-mjau: :babygutt:
    Cuba: :babygutt:
    Småkjekset: :babyjente:
    solsikkesøndag: :babyjente:
    babord: :babygutt:
    Kit: :babyjente:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjau-mjau: Det er noe greier med meg for tiden. Jeg blir jo aldri solbrent, men nå smører og smører jeg meg og blir fortsatt brent! :sukk: Jaja, det er ikke så ille da, men likevel irriterende! Ja, jeg tror pusen liker seg godt ute. Hun går ikke så langt at det gjør noe, og synes nok det er mer moro å løpe opp og ned den nye trappen. Inn og ut av verandadøren osv. :fnise: Så inn for å få litt kos, og så ut igjen.

babord: Tja, omtrent helfri. Jeg har de faste vaktene mine annenhver helg, også skal jeg jobbe til torsdag, men ellers har jeg fri, ja! :hoppe: Det er så diiigg!

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var greia med kg igår, da? :klø: Jeg kom ikke inn i alle fall! Jaja, da er jeg over i min attende uke allerede! Herreminhatt, dette går unna altså! Plutselig er det november/desember og jeg har blitt mamma. Kjære tid. Det er jo igrunn både skremmende og koselig på en gang, det. :rødme:

Det var sånn markedsdag her i byen på torsdag, så da fikk jeg handlet masse! Jeg kjøpte to par sko (en allstar converse-look-alike og et par sandaler) til hele 150,-! Haha, det er deilig når det er sånn altså. Dessuten kan det jo nevnes at jeg fikk over 15' igjen på skatten, så noe av det synes jeg at jeg kan bruke også. Ikke bare spare og spare. Ikke bra "å spare seg til fant" heller. ;) På HM fikk jeg meg masse mammaklær, både bukser og shorts. Er jammen digg med noe som ikke strammer rundt magen nå, ja. Selv om jeg egentlig ikke sliter nevneverdig med det enda.. :sjenert: Jeg må innrømme at jeg fortsatt bare føler meg feit. Glagutten blir litt irritert på det, da. Han bare; Du er ikke feit før man kan se det på anklene dine! Av alle ting.. Men det jeg mener er jo at jeg merker at magen blir større, men at den ikke er sånn "gravid-hard" enda. Jaja, shit au. Digg med bukser uten smekk og knapper da ;) Bare til å dra på seg.

Jeg er ikke noe særlig brent lenger heller, og håper på å kunne nyte solen i morgen! Muligens vi får til en tur på vannet etter arbeidstid også. For herlighet så varmt det har vært idag altså. Og på et sykehjem hvor hele klimaanlegget blir byttet ut atm, har det vært et sant hel**te. Men nå er jeg ferdig med det for idag. Sandefjord spilte uavgjort idag, så da fikk de i alle fall med seg et poeng fra Drammen, om ikke annet.

Jess! Da er det 4 dager igjen til ultralyd! Håper vi får vite kjønn da, ja. Da kan man begynne å planlegge innhandling osv også. :Nikke:

Nå skal vi se en episode til av Fringe! (Jeg har forresten kommet til sesong 4 av Grey's nå! Tenker jeg skal få sett alle av Private Practice også.) Dette blir en bra sommer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ultralyd! :hoppe: Gleder meg til oppdatering :)

Ja! Gleder meg til torsdag, jeg også! Blir moro å se den lille igjen, og da får vi sikkert se litt mer og litt lenger enn forrige gang også! :hoppe: 2 dager igjen!

:hallo:

Håper dere får vite kjønn på UL :hoppe:

:klem:

Det håper jeg også! Mamma skal ut og handle på torsdag sa ho ;) Men det er skuffende lite kjønnsnøytralt i butikkene nå synes, jeg.. Det er alltid noe som er litt for "guttete" eller så er det noen innslag av rosa på klærne.. Så jeg håper virkelig vi får vite kjønn altså. Dessuten drar mamma og pappa på ferie til helga, og da regner jeg med at de kommer hjem med mye fra det store utland også! :Nikke: Sånn sett er det fint å være den førstefødte egentlig. Det er nok stas hver gang, men litt ekstra stas første gangen blir det nok tenker, jeg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ekstra stas å bli førstegangsbesteforeldre ja :jepp:

Moro at de er så engasjerte! Jeg gelder meg til det blir min tur - forhåpentligvis om ikke altfor lenge... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjau-mjau: Hehe, ja. Det er helt merkelig rart å se. :Nikke: Tror de kommer til å elske den nye rollen i desember, ja.

Jess, idag er det onsdag 1. juli! Og det er fortsatt grisevarmt her hjemme. Jeg var flink og gjorde rent nesten hele leiligheten i går (sånn at jeg har fri i helgen), men må fortsatt vaske gulvene på kjøkkenet, badet, soverommet og i gangen. Ellers så har jeg frii idag! :hoppe: Planen er å gjøre meg ferdig med dette nå, og så legge meg paddeflat ute på verandaen med ipoden i øret! Gleder meg til det. Dessuten kan det nevnes at jeg nå har sett ferdig Grey's sesong 4, og har dermed bare siste sesong igjen. Før sesong 6 starter opp igjen i september, da. Jeg håper at jeg klarer å ta igjen Private Practice og Supernatural også, men vi får se det litt an tenker jeg. Blir jo helt hekta, og det er nesten farlig! :ler: Kan jo ikke sitte på rumpa og se på serier hele dagen heller. Vi skal ut i båten sammen med svigers i ettermiddag, da. Så får jo litt frisk luft også. Så er det jobb i morgen på dagtid, hjem, dusje, vente på sambo, så skal han dusje, og så er det; *trommevirvel* ULTRALYD! :strix: Håper virkelig at de kikker litt etter kjønn også altså. Har lest så mye rart om det der nå. Er visst ikke alle som gidder å ta seg tid til å lete og sånn. Det er jo tross alt ikke derfor man er der, men likevel. Jaja, det får gå som det går. Bare det er en frisk og fin unge inni der, så skal jeg være fornøyd. (Men må nok ha en privat ultralyd, om han ikke gidder å sjekke tror, jeg.. :sjenert:)

Jessjess, da skal jeg begynne på gulvene her inne, jeg. Sånn at jeg blir ferdig. Sola er jo best nå i 12-tiden, så får bare feie litt fort over dem. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg masse i :sol:

Jeg vil og... *snurt*

Gleder meg til oppdatering etter UL i morra! :danse:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent på oppdatering ja!

Så flink du er som har ryddet og vasket! Det skulle jeg også ha gjort...;)

Men jeg har i alle fall fått vasket litt klær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ultralyd i morgen! Blir nesten enda mer virkelig når man får vite kjønnet :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du koser deg masse i :sol:

Jeg vil og... *snurt*

Gleder meg til oppdatering etter UL i morra! :danse:

:klemmer:

Spent på oppdatering ja!

Så flink du er som har ryddet og vasket! Det skulle jeg også ha gjort...;)

Men jeg har i alle fall fått vasket litt klær:)

Spennende med ultralyd i morgen! Blir nesten enda mer virkelig når man får vite kjønnet :danse:

:popcorn:

Tar meg en :popcorn: mens jeg venter, jeg også :)

Å, jeg gleder meg så fæælt! :hoppe: Dagen på jobb gikk veldig greit i dag. Jeg hadde tenkt å fortelle det til de jeg jobbet med idag, men så fikk jeg meg ikke til å si det. Det er bedre å ta det i morgen på sommerfesten uansett tenker, jeg. Det er jo tross alt en mer privat setting, samt at vi kanskje vet kjønnet! Så da kan jeg jo starte med "Ehrm, ja, Glagutten og jeg var på ultralyd i går, vi. Og det viser seg at vi venter en gutt/jente i desember! Så vet dere det.." :fnise: Gleder meg litt til reaksjonene da, ja! :Nikke: Jeg synes tross alt at graviditet er en privatsak, så det har jo strengt talt ikke så mye på arbeidsplassen å gjøre heller. Dessuten skal jeg jobbe så lite i sommer, og jeg vil gjerne fortelle det før magen vises og de begynner å spørre.. :ler: Håper jeg bare får vite kjønnet nå da. Sånn at jeg kan fortelle det på den måten jeg har "planlagt". Jeg har forresten vært flink og ikke spist så mye sukkerholdig igår og idag, da. Så vi satser på at den lille ikke spreller så mye at det blir vanskelig å se. :nigo:

Å, jeg gleder meg!! Kun halvannen time igjen nå! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...