Miss I.W. Skrevet 19. august 2011 Forfatter #1101 Del Skrevet 19. august 2011 Skjønner at det er skummelt å skulle fortelle, men det er jo stor sannsynlighet for at alt går bra da Her visste hele bygda om magen 3 dager etter at jeg visste det selv, takket være svigerfamilie, pluss ei venninne som jeg angra på at jeg hadde fortalt det til sekundet etter at jeg åpna kjeften Da jeg var 5 uker på vei skulle jeg i begravelse, og ble møtt med "blir det gutt denne gangen eller?" i kirka. Ble litt paff da ja! Oi, det gikk fort! Det blir gutt da! hihi Jeg tror ikke noe kommer til å skje (selv om jeg tenker det innimellom, men det er vel bare sånn vi er sammensatt... ), og hvis noe galt skulle skje vil jeg uansett at de nærmeste skal vite om det. Jeg er 8 uker på vei (etter siste mens) idag og mest sannsynlig går det bra. Og det er greit at noen vet det nå, uten at jeg er helt offisiell. Men magen er så stor nå at jeg må vel bare bli offisell snart! Ikke lett å la godsakene ligge når man er litt småsulten nei Er jo koselig å fortelle det til venner ansikt til ansikt da, men skjønner at du synes det er litt skummelt også Men det går nok så bra så og da er det jo lettere å snike seg unna en bytur også Nei, ikke lett! Men jeg vet at hvis jeg er mett så er det lettere å la være. Men noen ganger frister sjokolade mere enn skive... Gikk veldig fint i går i allefall. Men så er det helg igjen da! Jeg fortalte henne det, men det ble verken koslig eller ansikt til ansikt! Hun er kort i lunta og jeg bruker som regel å la henne rase ifra seg, men i går dukket visst hormontrollet opp og den gode nyheten kom som ei slegbemerkning i en krangel. Vi ble venner igjen og det er bare å le av det etterpå, selv om jeg følte meg urettferdig behandlet der og da. Vi skulle møtes men hun ble en time forsinket. Og da var jeg så trøtt og kvalm med en dundrene hodepine, så jeg sa at jeg ikke var i form og ikke orket å vente lengre på dem. Hun ble sur og sa at jeg burde ha sagt ifra at jeg var i dårlig form og ikke ville møte dem. Jeg sa at jeg kom for å møte dem og klar for det, men på den timen jeg hadde ventet på dem så hadde formen blitt dårlig og jeg var sliten. Hun ble sur og jeg ble fryktelig lei meg. Og så ble det hissig! Og så fortalte jeg nyheten før jeg slegte på røret... Hun er som sagt veldig kort i lunta, så jeg forstår ikke annet enn at hun må svelge en del kameler etter hun har fyrt på alle pluggene for småting. Men det er første gangen jeg har kranglet med henne og jeg synes ikke det var noe gøy. Men vi skal en liten tur ut. Dvs hun skal ut på en sikkelig runde, og jeg skal bare ut å hilse på. Planleggingsdag i bhg i dag og vi har bare slappet av og kost oss, men snuppa var supertrøtt og ville legge seg lenge før hun bruker. Lite middag og kvelds spiste hun også. Hun er litt snufsete, så kanskje er det noe med det. Kanskje tenner... Og jeg begynner på Ryggskolen allerede på mandag! Endelig skjer det noe! Noen hadde trukket seg og plutselig ble det min tur! Men det blir da noe å med 6-timersdager, pluss levering og henting av snuppa og så bussing hver dag for meg som har blitt vant til et bedagelig tempo om morgenen, samt er trøtt og kvalm om dagen. Men opplegget blir lagt opp for hver enkelt, så da blir det lagt opp etter formen min. Men det blir litt stress om morgenene og en del lengre dager i bhg for snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. august 2011 #1102 Del Skrevet 19. august 2011 Så kjedelig at det kom frem i en krangel med venninnen din da, men godt dere er venner igjen nå Håper dere får en fin kveld sammen i dag i allefall Flott at du kom inn på ryggskolen allerede fra mandag av da! Blir nok noen hektiske uker, men håper det hjelper deg godt å være der da Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 23. august 2011 Forfatter #1103 Del Skrevet 23. august 2011 Ja, det er kjipt å krangle sånn, men jeg mistenker at hun må bli venner med flere etter sånne krangler mtp den korte lunta. Jeg er bare ikke vant til det. Var koslig ute på fredag, meg kom sent og gikk tidlig. Akkurat som snuppa i bhg. Lørdag var vi på konsert/piknik i regnværet, men barna storkoste seg. Snuppa så ut som en ekte hipphopper når hun danset til et lokalt hipphopp-band. Hun storkoste seg og syntes det var kjempemorsomt både med musikk og å ha mamma og pappa på bakken sammen med seg. Hun hylte og lo til ballonger og såpebobler, og laget et fint kunstverk på en vegg med maling og pensel. En perfekt familiedag! Søndag var vi på tur i marka, og selv om det ble litt slitsomt for meg med barnevogn var det en deilig tur. Ryggskolen har gått kjempefint! Det er et supert opplegg og en trivelig gjeng som går der sammen med meg. Og formen holder dagene ut og kvalmen har nesten ikke vært tilstede. Og kjære har på eget initiativ tatt ansvar for snuppa om morgenene og levert i bhg. Det sparer meg masse stress og busskifte. Hun får enda litt lengre dager, men det er rolig så tidlig at det går nok bra. Dessuten har hun tatt det igjen med å sove lengre dupp. Men jeg føler kanskje at hun er litt ekstra sutrete og mammasyk, men det er kanskje ikke så rart. Heldigvis har hun fri i morgen og skal vær sammen med kjære (hans første hele dag alene med henne) og neste uke har jeg "fri" før det blir en uke til på "skolen". Hadde en ekkel opplevelse i dag. Vi hadde vært ute å gått og når vi kom inn i gymsalen fikk jeg stjerner foran øynene, som om jeg hadde stirret lenge på ei lyspære. Jeg gjorde noen fysiske tester, men greide nesten ikke å lese anvisningene. Etter en liten stund ble det værre og jeg så bare stjerner/prikker, og gulvet begynte å gå i bølger. Jeg følte ikke meg svimmel, hadde ikke reist meg fort, og spist og drukket godt. Sykepleieren i gruppa ba meg om å legge meg ned med bena høyt fordi hun mistenkte blodtrykksfall. Har lest meg opp på det, og hun kan nok ha rett i sine antakelser. Etter en halv time var jeg fin, men hadde veldig vondt i hodet. Nå kjenner jeg ingenting. Sykepleieren er deltaker og vet om "tilstanden" min. Jeg fortalte også en av de ansvarlige fysoiterapeutene om det, men er litt usikker på om hun fortalte det til hun andre. Tror ikke de er helt inne på hvordan det kan være å være 8 uker på vei, men det har som sagt gått ganske så bra med formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. august 2011 #1104 Del Skrevet 25. august 2011 Høres ut som en herlig familiehelg dere har hatt Deilig med slike dager! Snille mannen som tar snuppa på morgenen da, godt for deg å slippe det også Herlig at du trives på ryggskolen, men vil ikke ha noen flere blodtrykksfall altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. august 2011 Forfatter #1105 Del Skrevet 25. august 2011 Det er godt med sånne koslige dager, spesielt før en sånn uke som dette har blitt, med trøtte foreldre og en trøtt og tidvis grinete snuppa. Nei, jeg får prøve å passe på litt. Kroppen er jo ikke helt som til vanlig. Det går fremdeles bra på Ryggskolen. Noe er litt kjedelig, mens annet er veldig interesant. Det har blitt noen late ettermiddager og kvelder da. Er heldigvis ikke fryktelig trøtt, men det er ikke noe energi igjen etter middag og jeg orker ikke stort. De lange dagene merkes på snuppa også. Godt det blir ei uke tilbake til normalen før hun får ei "lang-uke" igjen. Hun er mye sint og grinete, trassig og bestemt. Innimellom lurer jeg på hva det skal bli med henne, men jeg vet jo at det er en periode. Hun er frustrert over å ikke kunne å utrykke sin vilje som hun vil og er i tillegg ekstra trøtt og sliten. Det har blitt noen ukoslige ettermiddager, men vi skal ta igjen det til helga, håper jeg! Men hun er jo så søt også da! I morrest kom hun springende inn på soverommet med stor trutmunn for å kysse meg hade! Og i går kom hun og mamma imot meg når jeg kom hjem fra bussen og hun ble bare sååå glad for å treffe kjentfolk. Nei, nå må jeg ha mat igjen! Det kan ikke gå noe langt over tre timer imellom måltidene før jeg blir sulten og kvalm. *matvrak!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. august 2011 #1106 Del Skrevet 26. august 2011 Er nok ikke bare bare å være halvannet år nei Mye som skal testes ut og ikke alltid man forstår hva de ønsker å fortelle Men det blir bedre snart heldigvis....før det kommer en annen trass Herlig med slik gjensynsglede og kosete snuppa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. august 2011 #1107 Del Skrevet 26. august 2011 Hva gjør dere på ryggskolen? hehe... Klarer ikke heeelt se for meg hva dere driver med der. Godt at formen din høres noenlunde bra ut og at ukene skrider fremover... allerede 2 mnd på vei jo ;)snart iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. august 2011 Forfatter #1108 Del Skrevet 26. august 2011 Er nok ikke bare bare å være halvannet år nei Mye som skal testes ut og ikke alltid man forstår hva de ønsker å fortelle Men det blir bedre snart heldigvis....før det kommer en annen trass Herlig med slik gjensynsglede og kosete snuppa da Nei, jeg synes litt synd på henne innimellom. Som idag når hun prøvde å kle på seg. Hun vet hvor plaggene skal være, men ikke helt hvordan. Men hun fikk nesten på seg tightsen i dag! Skal bli godt når hun begynner å prate. Vi skal vel igjennom noen trasser ja! Gleder meg til tenårene! Tenker på gru hvordan jeg var selv! :gjeiper: Hva gjør dere på ryggskolen? hehe... Klarer ikke heeelt se for meg hva dere driver med der. Godt at formen din høres noenlunde bra ut og at ukene skrider fremover... allerede 2 mnd på vei jo ;)snart iallfall På Ryggskolen lærer vi masse om kroppen vår, spesielt ryggen da, prater om psykiske aspekter med å gå å ha vondt over lang tid, samt trening og tøying, m.m. Det er veldig interesant, men mange veldige dyktige mennesker. Jeg er 9 uker på vei dag, etter menstermin. Formen er det ingenting å si på! Jeg var myyyye dårligere når jeg gikk med snuppa! (Noe som gjør at jeg innimellom blir litt bekymret for at alt er som det skal... ) I morrest startet vi veldig tidlig, siden snuppa hadde hatt mareritt (eller noe) og havnet i senga vår. Hun synes jo det er fest på morgenen å våken sammen med oss. Litt slitsomt, men hun er jo så blid og glad for å våkne opp sammen med oss. Var veldig bekymret for om jeg ville komme meg igjennom dagen, og for at det skulle bli et lite mareritt med en trett og sur snuppe i ettermiddag, men det har gått så bra! Jeg er drit trøtt nå, men det går bra. Kjære har blitt vant til kvelds sofaslitingen min mens han jobber med huset. Tror han husker at det var en smule værre for to år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. august 2011 Forfatter #1109 Del Skrevet 29. august 2011 Denne uka er det hjemmetreningsuke på Ryggskolen. Har planer om å både gå igjennom treningsprogramet satt opp av teamet der og en, eller to bekkentreninger. Lurer litt på den der bekkenløsningen assa. Legen på sykehuset mente kanskje at det var mye som skjedde med kroppen akkurat nå og at det var derfor jeg hadde vondt i bekkenfestene bak. Men jeg skal få bekkenfysioterapeuten å sjekke det ut, og kanskje jeg bør bytte fra "med barn" til "gravid-gruppa"...? Vi har hatt en koslig, rolig helg hjemme. Bare kost oss, for uten en liten, nødvendig tur på kjøpesenter lørdagsmorgen. Snuppa ville absolutt ikke sitte i vogna eller handlevogna, men springe fritt og gjemme seg bak klesstativer, og smake på alt jeg la i handelvogna. Hun var så sint og vrang at det ble en kort tur. Hun kokte og jeg var helt utslitt og kvalm. Når vi kom hjem sov hun i TRE TIMER (og jeg i to ) )! Jeg har vært litt oppblåst og treg i magen i helga, men nå er den tilbake til normalen med to til tre runder på do med følelsen av en mini-omgangsyke, på morgenen. Puppene har vært sikkelig vonde de siste dagene, og jeg må innrømme at det er godt med slike gravidsymptomer! Jeg er ikke så dårlig som sist, så da er det litt for lett å bekymre seg for at noe er galt... Ikke at jeg innerst inne tror det, det er noe med disse teite tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. august 2011 Forfatter #1110 Del Skrevet 29. august 2011 Kvaaaaaaaaalm! Dårlig formiddag! Der får jeg for å "skryte" av formen i terminklubben... Har sovet, knasket sushi-ingefær, tatt på meg Seabands`n og spist saltmat, men enn så lenge funker det ikke. Har laget klart nesten alt til middag sånn at jeg slipper å lage mat og passe trass snuppe som skal ha full kontroll på hva som foregår på kjøkkenbenken og helst skal prøvesmake alt, samtidig. Så nå kan vi bare ta det med ro til kjære kommer og griller maten for oss. Vondt i hode og nakke har jeg også. Sistnevnte kan ha noe med gårsdagens trening å gjøre. *syte,syte,syte* Nei, nå får jeg ta meg sammen og gå å hente snuppa i bhg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 31. august 2011 Forfatter #1111 Del Skrevet 31. august 2011 Har vært hos bekkenfysioterapeuten idag og det var bare gledelige nyheter! Hun kunne ikke kjenne noe til bekkenløsning, hvilket jeg er enda bedre enn i sommer. Smertene jeg har i korsryggen/rompa er nok noe annet sånn som legen på ryggskolen mente. Og jeg fikk fortsette å trene på gruppa hennes! Jeg har jo ikke BL og er gravid, men hun syntes det var en god idè å fortsette. Snille, flinke fysioterapeuten min! Passer meg utmerket siden jeg har fått frikort ut året der og må trene uansett. Jeg har vært i litt dårlig form og dermed i dårlig humør. Ryggen og nakken vært veldig øm og kvalmen har vært ganske sterk. Men dagens gode nyheter skal jeg ta med meg! :D Kjære har endelig begynt med pappa-perm og skal jobbe 50% ut året og 20% i januar og februar. Vi måtte plutselig skynde oss å ta ut pappa-permen før jeg går ut i ny foreldrepermisjon. Han har vært flink med snuppa og tar litt mere ansvar på "sine dager". Snuppa er som natt og dag. Hun er stort sett så søt og snill, men den der 1,5års trassen kan du får billig av meg! Når vi gikk hjem fra bhg forrige dagen la hun seg plutselig rett ned på fortauet og sutret. Det syklet et mor med to unger i tilhengeren forbi og hun bare lo og ristet igjenkjennende på hode. Jeg orker ikke å bry meg så veldig om hva andre må tenke når det bare er trass, for jeg kan bare ikke gi meg bare for at folk ikke skal kikke, men det var litt godt med sånn støtte fra en fremmed mor. Hun er heldigvis mest blid da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. august 2011 #1112 Del Skrevet 31. august 2011 Høres ut som det skjer litt av hvert i livet deres nå ja... Kjekt og, til tross for trass og ryggplager.. Må vel uansett gjennom de der fasene, dessverre. Når kom kvalmen for deg? Er det sånn at nesten alle blir det? Håper det bedrer seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 1. september 2011 Forfatter #1113 Del Skrevet 1. september 2011 Alt i alt er livet egentlig fantastisk, Aurelia! Det er bare litt for lett å fokusere på det som ikke helt går veien... Forrige gang ble jeg kvalm i uke 6 og den varte til godt over uke 12. Da var jeg så og si konstant kvalm og det minnet en sikkelig ille bakrus. Kastet ikke opp men var kvalm dagen igjennom. Jeg var veldig trøtt og hadde også mye vondt i magen (livmora som utvidet seg), som du har lest. Denne gangen har jeg vært litt kvalm nå og da, og har hatt dager hvor jeg har vært helt fin og andre dager hvor jeg har vært kvalm hele dagen. Det er ingenting mot forrige gang. Ikke alle blir like kvalme og noen heldiggriser slipper helt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #1114 Del Skrevet 1. september 2011 Så godt du har sluppet lettere unna i dette svangerskapet, får håpe det holder seg sånn Når begynte du å kjenne bekkenløsningen med snuppa da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. september 2011 #1115 Del Skrevet 1. september 2011 Alt i alt er livet egentlig fantastisk, Aurelia! Det er bare litt for lett å fokusere på det som ikke helt går veien... Forrige gang ble jeg kvalm i uke 6 og den varte til godt over uke 12. Da var jeg så og si konstant kvalm og det minnet en sikkelig ille bakrus. Kastet ikke opp men var kvalm dagen igjennom. Jeg var veldig trøtt og hadde også mye vondt i magen (livmora som utvidet seg), som du har lest. Denne gangen har jeg vært litt kvalm nå og da, og har hatt dager hvor jeg har vært helt fin og andre dager hvor jeg har vært kvalm hele dagen. Det er ingenting mot forrige gang. Ikke alle blir like kvalme og noen heldiggriser slipper helt unna. Høres mer enn ille ut å føle seg skikkelig bakrus.. da er det jo faktisk sånn at man VIL kaste opp da. Nei, er vel bare å håpe at man slipper unna. Deilig å føle seg fin form enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. september 2011 Forfatter #1116 Del Skrevet 2. september 2011 Så godt du har sluppet lettere unna i dette svangerskapet, får håpe det holder seg sånn Når begynte du å kjenne bekkenløsningen med snuppa da? Ja, veldig greit, siden jeg har ei lita ei fra før. Håper bare det fortsetter! Jeg husker ikke akkurat, men det var en god stund før ord. UL, mener jeg... Det var iallefall ganske tidlig og før magen ble stor og tung. Høres mer enn ille ut å føle seg skikkelig bakrus.. da er det jo faktisk sånn at man VIL kaste opp da. Nei, er vel bare å håpe at man slipper unna. Deilig å føle seg fin form enn så lenge Bakrusen vet du går over etter en stund. Og da kan de være "godt" å kaste opp. Men når en er gravid har en jo ikke spist eller drukket noe galt, så jeg vet ikke om det hjelper å tømme magen. Det er jo hormonene som har gått helt "loco". Jeg har vært sååå flink så langt i dag. Jeg startet med å jukse og kjøre snuppa til bhg istedet for å ta turen som trim, som jeg har begynt å gjøre. Men jeg har vasket og ryddet mere på kort tid enn jeg har gjort på lenge. Måtte bare utnytte at jeg hverken er trøtt eller kvalm, og så blir det jo så koslig etterpå. Har litt igjen, men måtte ha en liten pause. Neste uke er det på`n med ryggskolen, så det er litt godt å starte uke med et et shina hus. Ble stiv og støl etter bekkentreninga på onsdag, men ryggen har vært ganske fin. Nakken derimot har slått seg vrang igjen. Tror ikke den tåler så mye tøy og bøy, den. Har ikke vært veldig flink med øvelsene fra ryggskole-treningsprogrammet, men jeg har trimmet mere og vært flink med å strekke og tøye, og det har hjulpet mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. september 2011 Forfatter #1117 Del Skrevet 2. september 2011 Er ti uker i dag, forresten! Og om noen dager begynner svangerskapspermisjonen, og det gir faktisk noen tusen ekstra i kassa hver måned. Men det beste er å ikke være sykmeldt lengre for det er ikke noe særlig, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. september 2011 Forfatter #1118 Del Skrevet 4. september 2011 Det har vært en ganske lat helg. Jeg har egentlig bare slappet av og kost meg med snuppa. Gjort litt husarbeid, laget mye god mat, hvilt når snuppa har sovet, latt kjære sove lenge, og ellers bare lekt og styrt med lille, store snuppa mi. Hun har ikke vært så trassig, men veeeldig bestemt. Og vi har ledd og tullet masse. I morgen er hun 19 måneder (og det er 7 måneder til min antatte nedkomst). Hun er min lille, store, flinke, morsomme, tullete, bestemte, snille, trassige pike. Hun har begynt å bli morgenfugl og har ikke noe imot å begynne dagen klokka seks, men vi kan gjerne ha et rolig tempo, med mye kos på morgenen. Hun sover en dupp på 1-2 timer og legger seg kl 19. Å legge henne er en fryd, untatt tannpussen. Hun velger smukk, kysser alle til stede og går mot trappegrinda. Vel nede er det litt flørting med bryna eller noe annet tøys, før vi legger dyna over henne og hun borer nesen inn i favorittbamsen og faller til ro. Hun har en stor posjon humor og vil ler og tuller mye. Hun har lagt til seg den søte vanen og legge hånda over munnen når noe er morsomt. Hun størst i grimaser og gjør så mye morsomt. Ønsker hun hjelp til noe, er sulten eller bare vil kose eller kjeder seg kommer hun og tar oss i hånden og fører oss dit hun vil ha oss. Hun er ikke så glad i å sitte i vognen, selv om det kan være veldig godt for en sliten barnehagekropp innimellom, men vil helst gå og småspringe selv. Språket har ikke løsnet helt enda, med det blir bedre og bedre. Hun synes små kryp som edderkopper og fluer er veldig stas til morens store fortvilelse, og kommer stadig med noe ekkelt klemt mellom fingrene. Hun er veldig omtenksom, og koser og pleier, mater og steller dukker og bamser. Middagen er en liten skattejakt, og hun jubler og må vise fram småskattene sine som erter, mais og bønner. Hun er stort sett flink til å spise, men er ikke glad i fisk (fiskeboller og makrell på skiva er ok), men så lenge hun kan spise godt av grønnsaker og annet tilbehør får hun ikke et annet alternativ, da vi ønsker sterkt at hun skal prøve å spise fisk og forhåpentligvis bli glad i det etterhvert. Trassen har blitt litt bedre, men noen (i bhg) har lært henne å kaste mat og bestikk over bordet. Dèt blir ikke akseptert! Hun er jo en stor hermegås og aper etter det meste. Spesielt morsomt er det når hun skal etterlikne noe vi voksne gjør, og det går ikke alltid like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. september 2011 #1119 Del Skrevet 5. september 2011 Snuppa høres helt herlig ut Tenk at du er 10 uker ja Er tickeren din feil? Permisjon snart du, hørtes ikke dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. september 2011 Forfatter #1120 Del Skrevet 5. september 2011 Takk, er så forelsket selv! Det er litt feil. Jeg har satt tickeren etter bergnet EL, men etter mens-termin er jeg 10+3, som er det "offisielle" fra til ny termin blir satt på ord.UL. Går ut i permisjon når vi er 10,5 uke på vei, så jeg går vel ut i permisjon så ca halvveis ut i dagen her. Klager ikke på den ordninga, nei! Ryggskole igjen idag og jeg gruer meg fordi jeg har så vondt i magen. MASSE luft og føler meg forstoppet, selv om jeg har vært på do. Har vonde luftsmerter og det passer liksom ikke magen og formen å gå rundt å holde seg i dag. :fise: Blir vel bare værre av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå