Gjest Ulva35 Skrevet 26. mai 2009 #201 Del Skrevet 26. mai 2009 Teriyaki Nå er det en stund siden jeg har vært inne hos deg, så nå er det jammen på tide. Har hatt litt mye styr de siste dagene med sykdom i familie. Nå ser det heldigvis ut til å gå rette veien, så da slapper jeg mer av. Takk for at du har vært med å holde liv i dagboka mi, selv om jeg ikke har vært flink til å være i andre sine de siste dagene. Så bra at mensen kom. Aldri noe kjekt å frykte at en er gravid når det egentlig ikke passer. Frykten i seg selv kan stoppe mensen. Ha en fin dag Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei Ulva! Det er jo ikke alltid man har tid til å dra innom alle da, ikke en gang alltid sin egen, men da er det vel ekstra koselig å se at noen har holdt den i gang. Det er jo stor aktivitet i dagboken din, så det er trivelig å være der. Ja det var bra når den først kom. Ble riktig nervøs etter en stund, så kan trygt si at jeg satt og tenkte på hvordan vi eventuelt skulle takle det hele om det "verste" hadde skjedd, om han kom til å være støttende, eller om jeg kom til å føle meg direkte presset til abort osv. Når man har sånne tanker så er det klart at tiden ikke er inne for barn, hehe. Nå var mensen riktignok bare litt over et døgn for sein, men den pleier å være skikkelig presis, og når jeg kom på at jeg hadde hatt dårlig mage flere dager i strekk, faktisk nesten en uke rundt eggløsningstider, så dermed ble jeg litt redd. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 26. mai 2009 #203 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har hatt norsk hovedmål, så har jeg sidemål i morgen og fysikk neste uke, og så den muntlige som jeg ikke vet ennå.. Gikk det bra med matten da? Hvilken matte har du? Gratulerer med ingen baby da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Såpass ja. De på min skole som har norsk sidemål har det også i morgen. Derfor har vi få som kom opp i matte, og dermed ikke norsk, fri i dag, og i morgen. Deilig. Tre skriftlige var jo litt mye da. Vi har bare to skriftlige og en muntlig. Matte gikk så som så. Hvis jeg består så blir det på håret. Er skikkelig dårlig i matte, rett og slett. Tror vi har praktisk matte? Er ikke sikker, jeg. Takktakk, det va enda godt det ja. Endret 26. mai 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 26. mai 2009 #205 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg føler alltid at realfagsprøver går dårlig, men de klarer ofte å samle så mye poeng fra her og der at det ikke blir så galt likevel Hva gjør du i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) I kveld gjør jeg ikke så mye. Har vært hjemme hos mamma en tur i noen timer og ryddet ut av skap og skuffer. Vi har kastet over tre søppelsekker med klær og ting. I tillegg har jeg fylt ut adresseendringsblankett, noe som får meg til å tenke litt. Jeg har faktisk flyttet helt hjemmefra. Det er litt spesielt, i grunn. Selv om jeg egentlig ikke har bodd noe særlig hjemme siden jeg var 16,5 år, og spesielt det siste året, så er det jo først nå at det er direkte offisielt. Så har jeg og kjæresten spist pizza, men travel som han er så dro han på fotballtrening klokken halv elleve. De siste ukene har han ikke hatt like god tid til meg, og han har ikke være like mye "der", hvis dere skjønner. Dette har han dårlig samvittighet for, så han spurte her om dagen om jeg var lei av han. Er jo så klart ikke det, men det er jo ikke til å stikke under en stol at jeg gleder meg til ting roer seg litt. Sitter så mye her alene på kvelden med hunden. Blir så ensomt. Er jo med venner og sånt også, men har i grunn ikke kjempemasse tid til dem. Jeg jobber, går skole, trener, prøver å finne litt kvalitetstid med kjæresten, hundene..Også vennene så klart. I morgen må jeg være til rådighet for mamma fordi hun skal på opperasjonsbordet og stefaren må reise bort, så jeg må hjelpe henne hjem og lage mat til henne og sånt. Så da går jo morgendagen bort til det, da. Men det må jeg si...At noen faktisk skulle ende opp med å være glad i meg, faktisk så glad i meg at han vil ha meg boende, det hadde jeg aldri trodd i en alder av 15. Litt trist egentlig, at selvbildet var så dårlig, men hva skal man forvente når den eneste positive oppmerksomheten man har fått fra gutter som femtenåring er negativ. Likevel får det meg til å virkelig sette pris på at jeg har en som er glad i meg. Det er jo ingen selvfølge, men noen tar det jo som en selvfølge, og det er vel kanskje dem som har svømt i gutter hele livet. Jeg håper bare kjæresten min en eller annen gang finner motet, eller hva jeg skal si, til å si "jeg elsker deg", eller "æ ælska dæ" som vi ville sagt her i Bodø. Jeg sa det til han for over et år siden, men jeg tror rett og slett han er redd for å si det. Det er flere ting som gjør at jeg tror at det er årsaken, for jeg er faktsik ganske så sikker på at han faktisk elsker meg, men..Han tør ikke si det i tilfelle ting går galt. Men man kan jo aldri ha noen garrantier, man må ta sjanse, rett og slett. Hehe, tror i grunn jeg hadde hatt godt av å gå til psykolog, eller en slags samtaleperson. Har så mange tanker og sånt som av og til dukker opp. Det jeg skrev nå for eksempel, det var ikke noe jeg planla. Jeg planla å skrive at livet er herlig, rett og slett. Livet ER herlig, men for å virkelig sette pris på det, så må man ha møtt litt motgang også slik at man kan virkelig sette pris på de gode tingene. Samtidig må man jo ha hatt gode perioder også, slik at i tunge perioder, kan man trøste seg med at det er ikke alltid slik, og at ting kan bli bedre. Jepp, det stemmer. Livet er herlig. Endret 26. mai 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallan Skrevet 27. mai 2009 #207 Del Skrevet 27. mai 2009 vi sier heller ikke at vi elsker hverandre. Og på svensk er det ikke vanlig at man sier "jeg er glad i deg". men jeg sier jeg er glad i deg, også har han lært at det kan man si. På svensk sier man "jag tycker om dig" eller noe sånt.. det er ikke det samme. Men men, jeg blir jo glad for hver gang han sier det for det, for som oftest er det jeg som sier noe, først;) Psykolog er faktisk ikke en dum ide, og det er ingenting man behøver å skamme seg for eller noe sånt. Folk går dit av forskjellige grunner. noen bare for å lette et hjerte, eller en bør på skuldrene. Andre fordi de trenger seriøs hjelp. Jeg synes folk burde hatt et forhold til psykolog, som de har med tannlegen. at man drar dit etter behov. I alle fall her i Oslo, er det ikke så veldig tabubelagt å treffe en psykolog. Kanskje nesten en trend? eller? Så fint at du tar vare på mammaen din da! Mamma hadde selv en operasjon, men jeg var ikke der å hjalp henne. Mammaen din setter sikkert stor pris på det! Går det bra med henne da? Jeg har hatt perioder der jeg har følt meg mye alene, selv om jeg slettes ikke har hatt grunn for det. Men samtidig orket jeg ikke ringe venner for å finne på noe heller. Men hva med å avtale på forhånd med noen venner at på torsdag drar dere hjem til deg og drikker te, spiller spill eller bare myshenger? Kanskje du etter hvert kan bryte noen mønstre:) stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hei Jeg sier av og til at jeg elsker han, men ikke så ofte siden han ikke sier det tilbake. Jeg bare håper at det ikke vil ta alt for lang tid før det skjer. Det ville betydd mye for meg. Jeg har tidligere vært til litt samtaler hos helsesøsteren, men. Til dags dato har jeg faktsik ikke særlig med tid, hehe. Joda det går fint å hjelpe mamma, og det går bra med henne også. Hun datt på isen for over et år siden, og da knakk hun lårhalsen. Det er noe at det verste man kan knekke. Så har det oppstått komplikasjoner, dermed må hun tilbake for å ta ut naglene, så nå går hun tilbake til å være handicappet igjen. Sist gang brukte hun krykker i tre-fire mnd. Og det tok lang tid før hun kunn gå mer enn et eller to skritt i slengen. Men tror ikke det blir like ille denne gangen. Jeg finner alltids på ting med venner når jeg har tid. Men det er vel tiden som er problemet. Jeg gidder liksom ikke å finne på noe klokken ni på en skolekveld, og det er som regel etter klokken ni at jeg er ledig. Nå på formidagen da, men vennene mine er på skolen, for de går verken på samme skole eller i samme klasse, så de har ikke fri samtidig som oss. Dessuten skal jeg bare slappe av en liten time nå før jeg skal til skatetetaten, på trening, hjem og rydde opp litt, gå litt tur med dyret og lage middag til kjæresten kommer hjem. Etter det må jeg til mamma. Endret 27. mai 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallan Skrevet 27. mai 2009 #209 Del Skrevet 27. mai 2009 Det hørtes koselig ut! Ikke alle kan ha tid til alt hele tiden. Og jeg forstår at etter ni blir det kanskje litt sent. Men bor de langt unna? kanskje du kunne spurt om de ville komme på en kopp te før du legger deg! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) De bor nok litt langt unna ja. nesten 1,5 mil. Dvs. to busser unna, eller 20 min. kjøretur, så...Blir nok ikke til sånne småturer... Eller mulig det var 2,5...Glemte meg litt av nå.. Endret 27. mai 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallan Skrevet 28. mai 2009 #211 Del Skrevet 28. mai 2009 I See! Jeg har mistet kontaktet med maaaange venner, fordi jeg ikke orker å ta kollektivtrafikk til hjembyen min...Kanskje tullete. Men.. ja! Hva har du gjort idag da? La deg til forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Blir vel gjerne sånn. Har ikke gjort så mye hittil. Vært på skolen en tur, også på trening. Nå slapper jeg av og skulle ønske jeg ikke måtte på jobb klokken halv tre. Bare ca. en time til jeg må dra..Blæ. Blir så sliten og trøtt av treningen, vil bare slappe av og lade batteriene Men når jeg omsider er ferdig klokken ni så skal jeg gå en liten tur med hundene før jeg skal slappe av. Det blir gooodt. Så du la meg til ja. Så pen du er Endret 29. mai 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. mai 2009 #213 Del Skrevet 29. mai 2009 Teriyaki Håper dere har like fint vær som vi her i sør Her har virkelig sommeren kommet for fullt og i dag har det vært hagedag. Blir ikke mye pc da. Har en laptop, men liker ikke sitte i hagen med pc en. Ha en fin kveld Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei Ulva! Nei været her er håpløst. Regn og MASSE vind. Håper det blir beder om ikke så lenge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallan Skrevet 29. mai 2009 #215 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) peen.. takk Höres ut som en fin dag egentlig da? Trening för jobb kan väre slitsomt. För trente jeg för jobben på morgenen, så hadde jeg hele dagen etterpå til å gjöre andre ting. Egentlig likte jeg det veldig godt, jeg ble supersprelsk på jobb! Men nå er jeg en latsabb, og tenker at jeg heller skal la väre å ta trikken, som jeg ofte glemmer at jeg har satt meg som mål, haha. Men åh, jeg misunner deg hundene dine. Jeg savner å ha hund å utrolig mye. Det er det jeg savner mest fra å bo hjemme. Vi har feiret joes bursdag idag! og jeg har mött pappa! og broren hennes har kommet på besök for å bo her over sommern. hihi:) Nå sitter jeg å skvulper litt rödvin i joggebuksen, og hörer på john mayer etter joes bror sitt önske;) Mon tro om han savner flickvänen sin Har du hatt en fin dag? Har du planer for helgen? Selv pleier jeg ikke legge så mange planer, med mindre det skjer noe spesielt.. hehe. raringen.. edit: oops, navnendring.. Endret 29. mai 2009 av Mallan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. mai 2009 #216 Del Skrevet 30. mai 2009 Hallo, nå har det vært lenge siden jeg har vært innom dagboken din. Får jo med meg litt i Ulva sin dagbok. Har du store planer for pinsehelga? Jeg syns det er litt lurt å ikke bruke opp "jeg elsker deg!. Håper du skjønner hva jeg mener. Hvis det blir sagt for ofte, får det liksom ikke helt samme meningen, skjønte du hva jeg mente?? :klø: Tror det var litt dårlig formulert. Så flink du er så trening før jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. juni 2009 #217 Del Skrevet 1. juni 2009 Teriyaki Håper du har en fin langhelg og koser deg masse. Har været blitt bedre hos dere da? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei alle sammen! Nå har jeg vært borte siden fredag, fikk vel kanskje ikke sagt noe om hva jeg har gjort heller. forteller etterpå.. Mallan: Helt grei dag antar jeg, men jeg liker ikke de dagene så godt. Dager som kun går til skole og jobb er ikke det jeg liker best. Men dermed stter jeg jo enda større pris på dager hvos jeg ikke jobber. Nå har jeg fri i dag og i morgen, så skal jeg jobbe onsdag, torsdag og fredag. Høres ut som du koser deg du da. Er selv ikke så glad i rødvin i grunn, men. Det med hundene skjønner jeg godt. Jeg har hund rundt meg hele tiden, men når eldstemann er hos moren min som han er kanskje 40% av tiden, muligens mindre, så savner jeg han en god del. Likevel så er det et lite slit med to stk, men de har selskap i hverandre, og det er jo fint. Trulta: Er jo ikke alltid man har like god tid. Jeg har hatt en veldig fin pinsehelg ja, skal fortelle om det etterpå. Neida jeg sier ikke at jeg elsker han så ofte. Ikke en gang så ofte som en gang i uka. Det går mest i "jeg er glad i deg", men av og til sier jeg elsker deg i stedet for. Men jeg skjønner godt hva du mener. Trening før jobb er i grunn ganske greit. Eneste som er irriterende er at jeg blir så utrolig trøtt den første timen etter trening. Jeg trener relativt hardt, så..Men det går seg til. Ulva: Hei du. Nei været har ikke vært til å skryte av. Lørdag hadde vi en liten stund med fint vær på ettermidagen, men så skyet det vel til. Så var været der vi var til klokken tolv på ettermidagen fint, men det blåste noe helt grusomt at det var ikke utevær. Deretter var været grått, men nå litt bedre igjen. Det er sol med litt skyer, men temeraturen er ikke noe å skryte av. Så til helgen min. Etter jobb på lørdagen dro jeg, kjæresten og hundene på hytten hans. Vi var bare der i to timer, for vi var invitert til stampfest til en kompis av kjæresten. Men hundene storkoste seg der de løp løs på tomta. Da vi kom til der festen var, satt vi først inne og drakk øl og spise litt mat. Deretter gikk guttene ut i grillhuset (vi var tre par), mens vi jentene satt igjen. Etter en stund ble vi med. Pga. drama og intriger som egentlig gjorde at festen ble avlyst, så ble ikke stampen fyrt opp før i totiden, og siden det tar godt over tolv timer å få den varm nok, så ble det rett og slett aldri varmt nok. Vi hoppet alle oppi kun fordi vi hadde bestemt oss for det, men det ble etter hvert for kaldt, så denne gangen var nok grillhuset det beste, men det er jo bra det også. Likevel surt med tanke på at det er så deilig og så artig å være i stamp. Så fort jeg var kjørbar i går på søndagen, så dro jeg og kjæresten tilbake til hytta hvor vi slappet av og koset oss med å spise godis, lage nachos, spise ost og kjeks. Dagen derpå består nemlig som regel kun av spising, spising og spising. Vi kom tilbake fra hytta i femtiden. Nå er han på glimtkamp, og jeg har vært på trening. Herlig. Når han omsider kommer tilbake så blir det wok til kvelds. Har vært en bra helg ja. Akkruat det vi trengte, for kjæresten ha r vært så travelt med alt annet i det siste enten det var jobb, trening, spilling osv. osv. at jeg har følt meg glemt, noe han har hatt dårlig samvittighet for. Men nå er alt tilbake til normalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 1. juni 2009 #219 Del Skrevet 1. juni 2009 Så deilig at dere har fått litt tid til å være kjærester da Hyttetur er noe av det fineste jeg vet! Er du helt ferdig med skolen utenom muntlig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jepp, er nok det. Dvs. må jo møte opp fordeom da, men har hatt de to skriftlige eksamnene, så det eneste som teller nå er muntligen. Endret 2. juni 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå