Gå til innhold

En dråpe i havet


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Er sånn ca en mnd mellom hver gang du er i dagboken din, så ville bare minne deg på om at det er snart på tide igjen :ler:

Haha, ja du har kanskje rett! :ler:

Jeg er innom KG nesten hver dag, bare som regel ikke i dagboken. Har mistet "ånden" litt når det kommer til det der. Og det er jo så klar synd.

Men nå er det bare 3 uker til vi skal hente valpen vår i Oslo. Gleder oss masse! Hadde anatomieksamen i går. Utrolig deilig å bli ferdig. Tror det gikk bra også! :)

Hvordan går det der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oy!

Hvordan hund er det dere skal hente??

Jeg skal spise pizza akkurat nåh! så jeg må bare stikke :goodbye:

Det er en rhodesian ridgeback! :) Stor og flott rase!

Har jammen meg kommet meg til side 50..Brukte vel bare sikkert 3 mnd. på hele side 49 :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅå....! Det har du sagt før ja, de er jo så flotte! :hjerte:

Piffy kan passe den hunden når som helst! :jepp:

Hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅå....! Det har du sagt før ja, de er jo så flotte! :hjerte:

Piffy kan passe den hunden når som helst! :jepp:

Hatt en fin helg?

Hehe, ja vi får sende han med fly! :fnise:

Ja har hatt en rimelig grei helg! Bli kjentfest/julebord på nyjobben som åpner på fredag, hjemme og slappet av hele lørdag, malt lillestuen (ikke helt ferdig da) i dag, pluss hatt "playdate" med et vennepar og hundene deres plus Rambo. :) Nå ligger jeg og er ubehagelig mett. Kjennes ut som om jeg sprekker snart :ler:

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har slappet av hele helgen! :jepp: Fantastisk!

Å så var vi å så på Trolljegeren! Ordentlig kul film :fnise:

Så den var bra? Vi har tenkt på å se den, men har ikke komemt så langt enda. Vil jo se Harry Potter også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

Hvordan går det med deg, Teriyaki? Går det bra på skolen og med deg og samboeren?

Begynner dere å bli klar til jul?

Jeg har jobbet kjempemasse i det siste, men har fått god tid til venner også. Sånn er det når en ikke studerer. :nigo:

Jeg besøkte en venninne for en uke siden. Hun fortalte at hun er :gravid:. Jeg synes det var kjempegode nyheter, og hun og samboeren er også veldig glad for det.

På jobb går det bra. Er masse å gjøre, så tiden går veldig raskt. Var en skikkelig koselig dame som handlet lørdag. Hun manglet 50 øre, hun lovet å komme tilbake med den. Det gjorde hun også. Så sa hun: Butikken skal ikke gå konkurs på grunn av meg. :rødme:

Nytt om meg:

Jeg er invitert til å besøke en barndomskamerat i Roma i sommer. Vi ble kjent da familiene våew bodde i Texas samtidig. Egentlig ble storebrødrene våre kjent først, tror de gikk i klasse sammen eller noe slikt.

Vi besøkte dem i Tyskland for ti år siden, men bortsett fra det har jeg ikke hatt noe kontakt med ham. Dessverre, men jeg har tenkt mye på ham, og jeg savner ham veldig.

Brødrene våre har hatt en del kontakt da, de traff hverandre i vår, eller i fjor høst. Husker ikke helt.

Så nå skal jeg altså besøke ham i sommer. Da skal han være guide for meg, og tolk. Han er halvt italiensk (og halvt nederlandsk) så han snakker italiensk flytende.

Jeg gleder meg kjempemasse! :hoppe:

Håper du har det bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

Her går det bra! Vi venter på å dra til Oslo i morgen. Gleder oss veldig mye. Skal shoppe, dusje i en skikkelig dusj, kose oss på hotellrommet (jeg elsker hotell), treffe valpen vår og hele "flokken" og oppdretterene og så til slutt ta valpen med hjem. Blir så flott!!

Så mye du får reise du!! :) Så flott! Roma må være et veldig spennende sted å dra. :)

Jeg har også lyst på en veninne som er gravid!! Eller jeg vil helst selv være den som er gravid :fnise: Er så verpesjuk.

Virker som om du har det bra om dagen. Og det er bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

Her går det bra! Vi venter på å dra til Oslo i morgen. Gleder oss veldig mye. Skal shoppe, dusje i en skikkelig dusj, kose oss på hotellrommet (jeg elsker hotell), treffe valpen vår og hele "flokken" og oppdretterene og så til slutt ta valpen med hjem. Blir så flott!!

Så mye du får reise du!! :) Så flott! Roma må være et veldig spennende sted å dra. :)

Jeg har også lyst på en veninne som er gravid!! Eller jeg vil helst selv være den som er gravid :fnise: Er så verpesjuk.

Virker som om du har det bra om dagen. Og det er bra! :)

Ja, jeg har det bra om dagen. Veldig bra!

Så kjekt det blir å hente valpen. :jepp: Du må kose litt ekstra med den fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder er så utrolig skjønn!! Vi koste oss med ni valper da vi var og besøkte dem i dag! :hoppe: Gleder meg veldig til vi tar han med oss hjem i morgen. Men samtidig blir det jo litt trist å skille han fra søsknene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

:vinke:

Først av alt må jeg si unnskyld for at jeg ikke har vært her på evigheter, men jeg trodde jeg hadde svart på forrige innlegg du skrev. :klaske:

Hvordan går det med Balder? Er han snill og grei, eller finner han på masse fantestreker?

Har du det bra? Har det skjedd noe spennende i livet ditt?

- - - - - - - - - - - - -

Nytt om meg:

Jeg var på byen med noen venninner. Der traff jeg en fyr som jeg begynte å snakke med. Vi snakket helt til de stengte, og så utvekslet vi telefonnumre. Søndagen sendte jeg ham en melding og spurte om han ville finne på noe.

Det svarte han, så i går traff vi hverandre igjen, og det var kjempekoselig. Er jo ikke sikkert det utvikler seg til noe mer, men vi skal iallfall treffes igjen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei The Kitten! Her trodde jeg det samme som deg, at jeg hadde svart på siste innlegg!

Så spennende med date! Har det skjedd noe mer der da siden du skrev her?

Med meg går det vel bra, men er veldig mye fram og tilbake på hva jeg vil for tiden. Det kan eventuelt leses her: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=537270

Jeg vet ikke lenger hva jeg føler for R, men håper ting kan bli bedre. :) Ellers leser og styrer jeg. Har eksamen i morgen, er litt nervøs for hvordan det vil gå, føler ikke jeg har kontroll. Men satser på at det ordner seg. Balder er flink han, men merker energinivået stiger, så må nok begynne med litt mere turer og energikrevende aktiviteter nå ja. Hvis ikke blir han så destruktiv.

Jeg har endelig fått mer tid til trening igjen, og det stortrives jeg. Ettersom det ikke er så lenge siden, så kjenner jeg at kroppen fort tar seg tilbake til samme formen som den var for fire-fem måneder siden! Også trener jeg mye med noen kompiser fra jobben. De er så flinke til å presse meg til skikkelig styrketrening :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg skal lese i tråden du linket til senere, men tror neppe jeg har så mye å si.

Uansett, daten. Den gikk ganske bra, men jeg synes ikke vi helt har den rette kjemien. Så jeg vet ikke hva som skjer videre, eller hva jeg vil.

X for eksamen! Det kommer til å gå kjempebra. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Lenge siden! :fnise:

Gikk det bra på eksamen?

Jeg har lest to tråder du har startet der, den ene var vel før jul? :klo: Husker ikke helt. Og jeg svarte ikke for jeg vet ikke hva jeg skal si, prøver med klisjeen; du får prøve å ta tiden til hjelp? Rett og slett bare finne ut av hva du prøver, og bare "ta" en pause. Eksempelvis reise vekk til et familiemedlem eller venn. Kanskje en venninne en annen plass (slik at han ikke trenger å vite at du tar en pause, siden han ikke helt likte tanken på det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heihei! Her er det som vanlig lenge siden forrige oppdatering!

Har vel ikke skjedd så mye sist, eller jo en stor ting har skjedd, men det kommer jeg til snart. Vi bor nå i huset, har hunden vår, jeg studerer osv. osv. :ler:

De siste dagene har vært irriterende da vasken vår gikk tett, så nå når det er ordnet, driver jeg å ordner tonn med oppvask og to fulle maskiner fr å få ryddet opp! :)

Og så til den nyheten som er verdt å dele: I går testet jeg, etter misstanke i flere dager, positivt på en graviditetstest! Jeg tror jeg er ca. 6+2 uker på vei, men skal få tatt innvendig UL slik at jeg får vite sikkert! :)

Med andre ord; Ny dagbok i graviditetsforumet. Handler ikke BARE om lille frøbel, så dersom dere er interessert i å fortsette å følge meg, så vet dere hvr dere finner meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Her er det som vanlig lenge siden forrige oppdatering!

Har vel ikke skjedd så mye sist, eller jo en stor ting har skjedd, men det kommer jeg til snart. Vi bor nå i huset, har hunden vår, jeg studerer osv. osv. :ler:

De siste dagene har vært irriterende da vasken vår gikk tett, så nå når det er ordnet, driver jeg å ordner tonn med oppvask og to fulle maskiner fr å få ryddet opp! :)

Og så til den nyheten som er verdt å dele: I går testet jeg, etter misstanke i flere dager, positivt på en graviditetstest! Jeg tror jeg er ca. 6+2 uker på vei, men skal få tatt innvendig UL slik at jeg får vite sikkert! :)

Med andre ord; Ny dagbok i graviditetsforumet. Handler ikke BARE om lille frøbel, så dersom dere er interessert i å fortsette å følge meg, så vet dere hvr dere finner meg! :)

Gratulerer så mye! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Her er det som vanlig lenge siden forrige oppdatering!

Har vel ikke skjedd så mye sist, eller jo en stor ting har skjedd, men det kommer jeg til snart. Vi bor nå i huset, har hunden vår, jeg studerer osv. osv. :ler:

De siste dagene har vært irriterende da vasken vår gikk tett, så nå når det er ordnet, driver jeg å ordner tonn med oppvask og to fulle maskiner fr å få ryddet opp! :)

Og så til den nyheten som er verdt å dele: I går testet jeg, etter misstanke i flere dager, positivt på en graviditetstest! Jeg tror jeg er ca. 6+2 uker på vei, men skal få tatt innvendig UL slik at jeg får vite sikkert! :)

Med andre ord; Ny dagbok i graviditetsforumet. Handler ikke BARE om lille frøbel, så dersom dere er interessert i å fortsette å følge meg, så vet dere hvr dere finner meg! :)

Gratulerer så mye! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...