Gå til innhold

En dråpe i havet


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Heihei!

Nå er jeg kommet hjem fra ferie. :)

Det har vært en veldig fin ferie med mye trasking i gamlebyen, god mat, snorkling (vi har blant annet sett mureneål og blekksprut), shopping og diverse.

Været var litt skuff da. Vi har bare hatt sol 6 av 10 dager, så fire av dagene har vært dårlig. Menmen.

I gamlebyen var det en stor nikebutikk, og der har vi tatt helt av!!

Jeg har kjøpt:

*Et par svarte sko

*et par treningssko som jeg skal bruke innendørs

*et par treningssko som jeg skal bruke ute (det kjøpte R til meg)

*en treningsbukse (slimfit med litt lilla på)

*en treningstopp

*en singlett

*en pengebok

*en t-skjorte-jakkegenser

R har kjøpt tilsvarende mengder. I tillegg har jeg fått smykke, øredobber og armbånd hos R. :) Og han har fått dykkerkniv hos meg.

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av den fine byen etter hvert. :)

Sto forresten opp klokken halv åtte i dag. R snorker alltid så fæøt, og i natt har det vært grusomt, så da han nok en gang vekte meg med lydene sine fikk jeg alt helt opp i halsen. Måtte bare stå opp. Det er helt håpløst.

Derfor ser jeg ikke så veldig fram til når vi skal til Sallangen i morgen og bli der til søndag. Han er allergisk mot polden, så det blir vel enda værre da. :sukk:

Nå skal jeg snart kjøre et eller annet sted og kjøpe meg noe mat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: hjem!

Høres ut som dere har hatt en fin ferie. :)

Jeg gleder meg til å se :foto:.

Ha en kjempefin dag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hjem!

Høres ut som dere har hatt en fin ferie. :)

Jeg gleder meg til å se :foto:.

Ha en kjempefin dag! :hug:

Takktakk! :)

Ja, men må finne ut hvordan man legger inn bildene først. Har kjøpt pappa sitt "gamle" speilreflekskamera, og der er det ikke bare å sette minnebrikken inn i pc sånn som jeg kan med det andre kameraet mitt.

Vært på første treningen etter ferien! :) Deilig å jogge i solskinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan står det til her?

Heihei!

Joda her står det bra til!

Har hatt mye å gjøre i det siste, og i dag blir ikke særlig anderledes. :) I morgen kommer fotografen for å ta bilder av leiligheten, så driver og vasker og rydder for å få den klar. :)

Kommer nok sterkere tilbake om ikke så lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

Hvordan går det med salget av leiligheten? Hva har du gjort på i det siste? Har det skjedd noe spennende?

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Jeg har omtrent bare jobbet. Det har vært greit, men litt kjedelig også. Det kommer få kunder i butikken nå, og vi får nesten ikke vareleveranser. Så det er ikke så masse å gjøre. :filer:

Kommer fremdeles godt ut av det med kollegaene mine, og trives sånn sett. Eneste unntaket er hun ene. Jeg irriterer meg grenseløst over henne, og tror hun mangler noen sosiale antenner.

Hun er inne fra NAV (det i seg selv er ikke nødvendigvis negativt)og jobber bare 50 %.

Dagen etter at vi har hatt nattåpent (hun jobbet ikke da) presterer hun å skryte av at hun går tidlig fra jobb og at hun har fri i tre og en halv dag. :klaske:

De andre deltidshjelpene og jeg var slitne, for vi hadde jobbet på nattåpent. Det hadde selvfølgelig ikke hun. Alle sammen ble skikkelig paff over uttalelsen hennes.

Faktisk holdt jeg nesten på å si noe som "vi er i hvert fall ikke sendt inn av NAV."

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

I går var jeg på båttur med mine foreldre. Det var veldig godt med en dag på sjøen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! :)

Her går det ganske greit! vi har hatt noen visninger, og det er vist en som er interessert, men som skal tenke på det og sånt. :) Så vi får se.

Det skjer egentlig ikke så mye. Jeg har 3,5 dag igjen før jeg slutter på felleskjøpet, også begynner jeg i ny jobb (deltid) på Elkjøp på mandag. :) Også gleder jeg meg så klart til skolen begynner. Blir spennende. :) Tre uker til i morgen.

Hehe, hun kollegaen din virket litt irriterende, men sansynligvis så tenker hun ikke særlig over at det kan virke demotiverende for andre å få slikt gnidd inn. Menmen. Du får bare gni det hardt inn en gang det er omvendt! :ler:

Nå skal jeg på spinning. :) Blir bra, for forrige uke kunne jeg ikke pga. visning, så det er to uker siden nå.

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg så på facebook at du hadde fått jobb. Gratulerer! :roser:

Blir spennende med ny jobb. :jepp: Husk å oppdatere oss om hvordan den første dagen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg så på facebook at du hadde fått jobb. Gratulerer! :roser:

Blir spennende med ny jobb. :jepp: Husk å oppdatere oss om hvordan den første dagen var.

Skal gjøre det!

Men jeg tror ikke det er noe oss..Tror det bare er deg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Teriyaki

Gratulerer så mye med ny jobb :roser:

Høres ut som dere har hatt en toppers ferie, selv med 4 dager med dårlig vær.

Ha en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Trivelig å se deg innom her! :)

Ja takk, det var kjempedeilig at jeg fikk jobb såppass fort! Er ikke lett å få jobb i disse dager, likevel fikk jeg jobb før jeg rakk å fullføre de siste dagene i nåværende jobb. :)

Det var en flott ferie ja! Uten tvil. Nå har R akkurat dratt på fjelltur, og siden han var borte nesten hele forrige uke (først fredag til søndag for to uker sien, så mandag, tisdag og kom hjem sent onsdag, dro igjen torsdag og kom hjem søndag), så kjenner jeg at jeg savner han allerede. Nå ses vi ikke før neste lørdag. Så får se hvordan det kommer til å gå. :)

I morgen har jeg siste vakten i gammeljobben, som er på fire timer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan går det i den nye jobben?

Heia!

Det går veldig bra, egentlig. :) De er veldig fornøyde med meg, og synes jeg lærer fort. Men nå er jeg veldig sliten i hode etter en uke i ny jobb. Så blir utrolig godt med lang helg nå, og lite jobbing neste uke! Nå er jeg bare deltidsansatt igjen! Må ikke lenger på jobb hver eneste dag. Godt. :)

Vi har fått solgt leiligheten! :hoppe: Så nå må vi bare finne oss et sted å bo! :)

Hvordan går det med deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Gratulerer så mye med solgt leilighet! :roser:

Kan jeg spørre hvor mye dere fikk, og om dere er fornøyd?

Så godt å høre at det går så bra i den nye jobben. Er kollegaene dine hyggelige? Er det mange på din alder der?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Med meg går det ganske bra. Vi har begynt å komme inn i en hektisk periode på jobb, og det er supert. I hele juli har det vært alt for stille på jobb, og da går tiden veldig sakte.

I går var jeg på avskjedsfest for ei venninne som flytter til Østlandet for å studere. Vi danset masse og koste oss. :danser:

Det var litt urettferdig da, for halvparten av dem som var der er afrikanere og de er kjempeflinke til å danse. De klarer å danse slik som jentene i

Slikt klarer ikke jeg. :sjenert:

Hva har du gjort i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fin en million og femti tusen for den. Var litt under takst, men vi er fornøyd med tanke på hvor lite en naboleilighet her ble solgt for! :)

Så gøy med fest!! Afrikanske folk er ofte veldig flinke å danse ja, de har skikkelig rytme. :)

I går var jeg i bursdagsfest hos en veninne! Så dro vi ut på byen, noe som var kjempegøy. Jeg blir jo ikke 20 før i desember, så man må trikse litt for å komme seg inn. :ler: I Bodø er det to plasser som har samme inngang. En kompis slapp meg opp på den øverste, som heter Bjørk. Men det er bare en kjedelig bar, så vi ville ned til minibaren, som er en ganske bra uteplass. Det vi gjorde var at jeg ringte en annen kompis som kom opp til oss. Vi ble enige om at han skulle avlede vaktene, noe som var helt komisk å se på :ler: Han hoiet og sprang, så snek vi oss ned mens de var opptatte med han.

Men jeg ble "busta" litt senere da vaktkompisen min kom ned, men han spurte om jeg fikk bli, og det fikk jeg! For jeg lovte å kun drikke øl. :)

Han andre kompisen har sett meg danse på den uteplassen før, og det falt jo tydeligvis i smak da, for jeg la merke til at han stod og pekte på meg og snakket om meg til andre kompiser. Etter det nistirret kompisene på meg, og siden det tok litt tid før jeg begynte å danse, så kom kompisen bort til meg og sa at de der to satt og ventet på at jeg skulle komme meg i gang med dansinga :ler:

Er litt flaut da. Det er liksom det som er min "curse" når jeg drikker. Blir helt galen på å danse....Og der har de en strippepåle :sjenert: Så hender jeg tar litt av. Men selv om det er litt flaut i etterkant, så er det jo skøy av folk kommer bort til meg og sier at jeg er utrolig flink, da.. :ler:

Herlig kveld! Så kom jeg hjem til min kjære halv fire, og vi spiste litt nattmat, så ferdig filmen og gikk og la oss. :)

Alt i alt en vellykket kveld! :hoppe:

Har vært i veldig festmood de siste ukene. Har vært skikkelig ute på byen de tre siste helgene. Tipper jeg kommer til å gå lei i løpet av fadderuka da.. :ler: Men må bare holde ut, for jeg vil få meg mange venner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå er jeg tilbake i jobb (les: KG) :fnise: Har hatt ferie i 4 uker ! :nigo: Og det har vært deilig!

Og det er ikke noe å være flau over å være litt full å galen en gang i blandt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Nå er jeg tilbake i jobb (les: KG) :fnise: Har hatt ferie i 4 uker ! :nigo: Og det har vært deilig!

Og det er ikke noe å være flau over å være litt full å galen en gang i blandt! :ler:

Velkommen! :hoppe:

Har du hatt en fin ferie da? :)

Haha, nei det er jo ikke det! Er egentlig bare gøy, så lenge man ikke driter seg for mye ut!!! :ler:

I morgen skal vi på første visningen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så skøy å dra på visning! :nigo:

God morgen :hoppe:

Jah, det blir gøy!

God morgen ja :)

Jeg har ferie nå da, foruten av et par vakter på deltidsjobben min da. Så begynner jo skolen om en uke. :) Nyter å slappe litt av nå ja. :)

Går det bedre på jobb i dag da kontra i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det rolig og behagelig. Da får man til til å ta seg av praktiske ting. Har en del av det og, men akkurat nå nyter jeg litt musikk på radioen og nyter å være tilbake på jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...