Gå til innhold

En dråpe i havet


Teriyaki

Anbefalte innlegg

I dag er det rolig og behagelig. Da får man til til å ta seg av praktiske ting. Har en del av det og, men akkurat nå nyter jeg litt musikk på radioen og nyter å være tilbake på jobb. :)

Virker som du har en ganske grei jobb da. :) At det ikke er noen problemer å ta noen pauser her og der for å sitte på nettet og høre på musikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler at jeg er skikkelig effektiv da, men det høres ikke sånn ut :ler: Men det er et litt tungt ansvar å være teamleder, og samtidig få ferdig mine egne oppgaver, men jeg er omtrent i mål i dag om det ikke dukker opp noe uventet(som det alltid gjør :fnise: )

Nå er det tid for en liten :kaffekopp: igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg er skikkelig effektiv da, men det høres ikke sånn ut :ler: Men det er et litt tungt ansvar å være teamleder, og samtidig få ferdig mine egne oppgaver, men jeg er omtrent i mål i dag om det ikke dukker opp noe uventet(som det alltid gjør :fnise: )

Nå er det tid for en liten :kaffekopp: igjen! :fnise:

Men det er godt med pauser! :)

Jeg skal bare jobbe fra fire til åtte i dag, så i dag har jeg egentlig bare slappet av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg tror jeg fant adressen din så jeg kan sende deg kort fra Riga. :hoppe: Vil du ha kort forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

I dag er det :sol: her, men ikke spes varmt... enda.... Håper det endrer seg litt!

I natt var det 6 grader ute. Jeg måtte stjele termodyna av :mrgreen: som måtte ta sommerdyna :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

The Kitten: Så koselig med kort! :hoppe: Du må gjerne sende meg et! :klem:

Appy: Det var ikke så varmt her heller i natt, men nå er det veldig fint vær, så jeg venter bare på at solen skal komme på verandaen (ja, vi har dårlige solforhold :ler: ) slik at jeg kan sette meg ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En smule nervøs nå ja!! Skolen begynner om en time..Er liveredd jeg ikke skal få venner. Har brent meg sånn på dette med venner tidligere, at det er noe jeg har tenkt kjempemasse på. Er redd for å bli behandlet som dritt nå også. Men tror/håper det skal gå bra, så vi får se.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bare fint om dagen! Men også ganske travelt..:) Får se om det blir bedre etter hvert! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Ja det går veldig fint med meg! Jeg har mye å gjøre om dagen med skole, jobb, lesing, husskjøp (ja, har forresten kjøpt oss hud :) ) og sosiale greier. Så når jeg har fritid foretrekker jeg å bare se på tv framfor å lese og skrive enda mer. :)

Men ja, ting går veldig bra. Flytter inn i nye huset om litt under tre uker. Sådet blir bra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hud? Hvor får man det eller? :fnise:

Bra å høre at alt går bra :)

Hahaha, mente hus!! :ler:

Alt er supert og bra ja! Har nettopp vært på joggetur, også blir det fest om ikke lenge! :)

Grattis med nytt hus og ny hund :smilyblomst: Her har jeg ikke vært på kjempelenge, men ser ut til at du har det bra om dagen og det er så supert :klem:

Hehe, var nok en skrivefeil, skulle skrive hus, og ikke hund (hud) :ler: Har nok med de to jeg har! Men tusen takk!

Og ja, det er en stund siden, er også veldig lenge siden jeg har vært innom hos deg. :) Ting har vært utrolig travelt, har ikke lenger så god tid som jeg pleide å ha. Men det er jo litt deilig også. :)

Har det veldig bra! Har du det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lurer på om jeg har mistet denne fra mine innlegg, eller om det bare er så lenge siden det er skrevet noe her at jeg ikke klarer å spotte den min "mine innlegg" :ler:

Hvordan står det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann!

Neida er bare at jeg ikke har skrevet noe på lenge lenge, hehe.

Har mye å gjøre både med skole, jobb, hus og sånt. I tillegg har vi ikke internett enda. Kommer først på fredag.

Er veldig fornøyde med huset, men kommer nok ikke til å slappe helt av før taket er skiftet. Det blir vel gjort i løpet av en måned.

Ziko døde for to uker siden av noe veldig ukjent. Vetrinærene sa at de aldri hadde hatt et slikt tilfelle i hele Nord-Norge. Det var veldig tungt, men vi har kommet over sjokket og aksepterer det. Vi savner han veldig, men livet må gå videre.

Nesten litt for fort også da. Vi skal faktisk få en ny valp i desember. Han ble født for fire dager siden, og er av rasen rhodesian ridgeback. Skikkelig flott rase. Blir vel ca. 40 kg. Så trenger ikke Rambo å være helt alene når vi ikke er hjemme, heller.

Er veldig sliten i hodet for tiden. Jobber så mye med anatomien at selv det å gjøre underholdene ting på pc når jeg er innom skolen gjør meg ør i hodet. Så nå skal jeg ta bussen hjem (jepp, bilen streiket forrige uke). Men blir ikke avslapping, må fortsette med anatomien. Så sånn går dagene!

Hvordan står det til med andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så trist å høre om Ziko. :hug:

Måtte google rasen til den kommende :hund:.

Den var skikkelig flott! :jepp:

Med meg går det så-som-så. Har følt meg veldig nedfor i det siste, og var til legen i går. Ble diagnosert med depresjon, og skal begynne i terapi for det neste uke. Hun tok også blodprøve av meg. Fant en bilyd på hjertet, så nå skal jeg kanskje til hjerteundersøkelse. Sier kanskje fordi EKGen ikke viste noenting, så da er jeg usikker på om jeg fremdeles blir innkalt til undersøkelse. :klø:

Har ellers bestemt meg for å ta en pause fra studiene. Nå klarer jeg uansett ikke å konsentrere meg, og da er det like greit å utsette eksamen istedenfor å stryke. Er litt skummelt, men også godt å komme til den avgjørelsen. Mest godt!

Ellers reiser jeg en tur til Tallinn med ei venninne i morgen. Bare en liten storbytur! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Uff, det ser ikke ut til at du har det helt greit, nei! Ang. billyd så håper jeg det ikke er noe. Dersom det er vanlig hjerteflimmer som lager lyden, så skal de kunne fikse det. :)

Kos deg i Tallin i alle fall! Og ta vare på deg selv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er sånn ca en mnd mellom hver gang du er i dagboken din, så ville bare minne deg på om at det er snart på tide igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...