Gå til innhold

En dråpe i havet


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hei Mallan, takk for svar. :)

Vi henger ikke sammen hele tiden, så langt derifra. Jeg har mitt liv, han har sitt, også er det oss. Å flytte ut eller lignende vil ikke være aktuelt, uansett så går det helt fint å bo sammen, selv om det hender at vi krangler. :)

Kommunikasjonen er ikke der når vi krangler. Vi er så forskjellige. Jeg er den veldig følsomme, mens han er den kalde. Hvis jeg sier noe, så føler jeg ikke alltid at det går inn, og han føler sikkert det samme tilbake, så..Vet ikke helt.

Må vel først komme inn på høyskolen før jeg finner ut hvor praksisen blir. :) Jeg vet ikke når vi får vite det.

Babord: Tror ikke alkoholen har så veldig mye med det å gjøre. At han har kortere lunte, ja. Men det får jo stort sett alle.

Han var ikke spesielt ydmyk, i grunn. Altså når jeg spurte om han ikke syntes han behandlet meg dårlig, så sa han jo, men han kom ikke med en ordentlig unnskyldning eller noe sånt, og det ble litt krangling igjen. Hva mener du med å ikke la han dø i synden?

Vi har vært på en koselig date på bighorne steakhouse i dag da. Så selv om jeg har mine tanker om gårdagen og sånt, så har vi det bra igjen nå da.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mente bare at du skulle ta det opp, og ikke bare la det gli forbi fordi det er så mye styr å begynne å snakke om det igjen..for det hadde jeg vært troende til...

Hvis kranglene er på samme måte når han/dere er edru så er det jo ikke alkoholen nei..

Jeg har lett for å bli skremt av ukontrollert oppførsel, og mange blir jo mer slik når de blir fulle. Men hvis kjæresten din blir kald når dere krangler så er det jo mer det motsatte..

Jeg vet ikke om du lurer på om dere egentlig bør være sammen, men jeg har hatt tvilsperioder med min kjære der jeg har tenkt at jeg ikke vil være sammen med han..men nå er jeg veldig glad for at jeg valgte å vente og se! Likevel må en jo passe på at et forhold er bra for en selv...

:klemmer:

Jeg og sambo krangler egentlig ikke sånn som jeg oppfatter krangling, med roping og å kalle hverandre stygge navn og slikt..

Vi er skikkelig konfliktsky begge to, så vi har mer lange triste diskusjoner der vi kritiserer oss selv og hverandre..sikkert ikke noe sunnere psykisk enn krangling akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han blir ikke særlig ukontrollert, han bare kan ha det med å lire av seg dumme kommentarer som kan være litt sårende hvis han blir irritert og sånt.

Jeg har ikke tenkt tanken at jeg ikke vil være med han, men jeg har tenkt tanken at vi ikke passer sammen. Men med tanke på at dette er ikke akkurat noe som skjer ukentlig, men max en gang i måneden, noen ganger sjeldnere, men også noen ganger oftere, så er det ikke en så veldig stor del av forholdet. Dermed er det foreløbig ikke noe som gjør at jeg kommer til å avslutte forholdet, men at det tærer når det står på, det er det jo ingen tvil om.

I dag skal jeg først på trening, så solarium, deretter husarbeid, så middag, så skal jeg enten til mamma, eller finne på noe med en veninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Hei Teriyaki :)

Kanskje problemene retter seg med tiden. Får håpe det, for at sånt tærer på er helt sikkert.

Det er iallefall bra at det ikke er alkoholen som forandrer personligheten hans.

Det har jeg opplevd selv, og det er slitsomt.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så blakk at for å få råd til å kjøpe brød og noe pålegg, måtte jeg ta av eikronerssamlingen, også kjøpte jeg det billigste brødet og et billig sjokoladepålegg. Middagen etter jobb i dag blir noe pastagreier som jeg fikk hos mamma. Kan trygt si at jeg gleder meg til lørdag for da får jeg endelig litt penger! Er så vanskelig å være blakk. Skal på jobb de neste tre dagene, og da er det vanskelig i og med at jeg må jo ha lunsj, men tørre brødskiver med nugatti, som fordøyes på en halvtime er jo ikke akkurat å foretrekke. Jeg pleier å kjøpe en liten boks med salat som regel. Menmen. Må vel bare bite tennene sammen, er ikke så lenge igjen nå. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: Teriyaki

Enig med Plingo, og det er mye bedre enn tørt brød med nugatti på iallefall.

Kjipt å være blakk ja. Har hatt mine perioder i livet med det ja.

Bra det ikke er så lenge til lørdag.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer vel at det er billigere, men ser nok ikke for meg at jeg kommer til å lage salat hver eneste uke, hehe. Har uansett ikke penger til å lage en komplett salat nå. I dag betalte jeg 24 kr, noe som var det siste jeg hadde av penger. For 24 kr. får man ikke salat om man skal lage den hjemme, så.. :)

Jeg får litt penger hos min samboer i morgen da, så det går sikkert greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Takktakk :) Går bedre nå :) Stakkar kjæresten min har det ikke helt grei for tiden. Jeg som selv har hatt depresjon, og i tillegg har lest litt om det, ser noen av symptomene på det hos han. Han sier han føler seg i et rart humør for tiden, og det har jeg merket. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre for han. Men det viktigste må vel være at jeg prøver å være der for han, og ikke mase eller noe sånt. Men det som gjorde at jeg ble i skikkelig dårlig humør i går, var at det ble krangel. Vet ikke hvordan det skjedde, men jeg sa jeg fikk dårlig samvittighet fordi jeg følte at måten han framla problemene sine på, gjorde at jeg følte at det var min feil. Slik begynte det, og siden han fra før av har så utrolig kort lunte om dagen pga. det han sliter med som han ikke vet hva er selv, så ble han svært urimelig, igjen.

Vi har hatt perioder som dette et par ganger før. Men vi har alltid kommet oss ut av det, og det gjør vi nok denne gangen også.

Den Hellasturen tror jeg blir den perfekte avveksling fra hverdagen, og to uker senere drar jeg til Danmark uten han, så da får vi savnet hverandre også. :)

Han var søt i kveld da. Da jeg var på vei hjem fra jobb, så sendte han meg melding hvor han spurte om det gikk bra. Jeg svarte at det gikk bra, men at jeg var sliten etter en veldig hektisk dag. Da svarte han meg: "Varm deg litt suppe og legg deg tidlig da :) ". Synes det var så koselig, var omsorgsfullt, på en måte. Og ettersom han har vært i dette depressive humøret i det siste, så har han vært litt lukket, og glemt meg litt av. Så det gjorde godt. Suppen er tom yum suppe, kjempegod suppe med masse ferske, kokte grønnsaker og kyllingfilet og en veldig god kraft som han laget i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Teriyaki

Så bra det er bedre med deg i dag, og med kjæresten også. Du har helt rett i at det beste du kan gjøre er å være der for han, og han for deg.

At dere snakker om ting som plager dere og setter ord på følesene.

Blir sikkert perfekt med Hellasturen. :rødme:

Ha en fin kveld Teriyaki :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Ulva! :)

Ja man må være der for hverandre! :)

I dag fikk jeg beskjeden jeg har fryktet. Jeg har strøket på matteeksamen. Dette gir jo en del spørsmål. Kan jeg komme inn på høyskolen, og bare ta opp eksamen til jul? Eller må jeg vente et helt år? Hva er rett og slett mulighetene mine? Alle disse spørsmålene. Men må vente med det til etter Hellas. Blir ikke tid nå. Så jeg har bestemt for å blokkere alle bekymringene slik at jeg får en fin tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
Tusen takk Ulva! :)

Ja man må være der for hverandre! :)

I dag fikk jeg beskjeden jeg har fryktet. Jeg har strøket på matteeksamen. Dette gir jo en del spørsmål. Kan jeg komme inn på høyskolen, og bare ta opp eksamen til jul? Eller må jeg vente et helt år? Hva er rett og slett mulighetene mine? Alle disse spørsmålene. Men må vente med det til etter Hellas. Blir ikke tid nå. Så jeg har bestemt for å blokkere alle bekymringene slik at jeg får en fin tur. :)

:troest: og :klem: for matteeksamen. Håper du får tatt den opp igjen så fort som mulig.

Men helt rikttig. Glem bekymringer og kos deg masse i Hellas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mallan

Åh! kjipt med matteeksamen! Jeg har selv strøket mattefaget fra 1.klasse videregående, og har aldri giddet å gjøre noe med det..uhm.

oooh, så koselig det kommer til å bli med Hellas! Jeg skjønner godt at du ser frem til det. Shitt, det er jo heelt fantastisk å reise vekk med kjæresten jo!

Håper det går bra med dere begge :klemmer: Alle har vel perioder, man får kanskje bare prøve å støtte hverandre så godt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Har hatt en kjempeflott ferie, men har ikke tid til å skrive så mye akkurat nå. Kommer sterkere tilbake i kveld eller i morgen. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...