Gå til innhold

Kryss fingre og tær!

flowergirl777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, gjorde jo faktisk ikke det.

Nå har vi nesten bestemt oss for å vente til over nyttår med neste forsøk. For det første ville neste forsøk (hvis alt hadde gått etter planen) blitt "avgjort" omtrent på juleaften og jeg vil IKKE risikere å teste negativt på juleaften altså! Dessuten jobber jeg MASSE frem mot jul. Og jeg tenker kanskje at kroppen har godt av en liten pause nå, etter ett år sammenhengende på div. hormoner og dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prada: Ja.. det er det jeg prøver å si til meg selv også, men det var faktisk en tung avgjørelse å ta. Er jo bare å vente en måned eller to. I tillegg slipper jeg jo stresset med "nå MÅ jeg få mensen innen imorra, ellers må jeg vente uansett!" og sånn. Og det er litt deilig også, egentlig. Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det. Blir selv irritert når jeg "bare" må vente en syklus til. En syklus er mye for en prøver! ;)

Men, det må jo være deilig å slippe stresset rundt jul ja. Medisiner, "måtte" rekke det før datoer osv.

Da jeg endelig innfant meg med at vi ikke skulle ha forsøk i sommer, så var det faktisk en utrolig deilig sommer, uten noe stress og mas.

Hos meg er det litt uavklart nå :tristbla: Oppdatert bloggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg lever i beste velgående ;)

Tar en liten pause til over nyttår nå. Litt godt å ikke "gå på noe" for en gangs skyld også..

Regner med å fortsette å prøve på et fryseforsøk over nyttår. Starter med provera, så et østrogenplaster istedet for progynova-pillene.. så få vi er om det funker bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, vi valgte å utsette fryseforsøket til over nyttår...

Er litt godt å vite at man kan være hormonfri i jula...

Har vært et tøfft år for deg flowergirl så jeg skjønner godt pausen din! 2010 blir VÅRT år!! :opplyser:

da blir vi fryse buddies! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

er var det stille om dagen gitt..

ikke at det skjer så mye spennende heller. har blødd litt de siste dagene, eller.. blødd og blødd.. litt farget utflod heller kanskje. skiftet litt mellom friskt og gammelt blod også.. vet ikke helt hva det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner med provera til helga, tenker jeg. Så går det vel et par uker til jeg får mensen, så begynner jeg med østrogen-PLASTER! Blir spennende å se hvordan DET virker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny miks? plaster?

Håper det blir bra! du skal altså ikke gå på prgynova denne gangen?

Jeg har nå gått på progynova siden søndag.. Er litt mer hissig merker jeg.. hehe..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, litt spent på plasteret altså.. progynova virker jo ikke helt optimalt på meg dessverre, så da ville legen at jeg prøver plaster. sikkert mye av de samme hormonene i det. skal byttes annenhver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Håper du ikke blir så hormonell som meg... :sjenert: østrogen og SøsterLiten er tydeligvis ikke noen god kombi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Begynt med plaster nå?

Spennende med nye ting, håper det fungerer bedre for deg! :)

Vi er endelig i gang igjen etter noen måneders pause. Men det var deilig også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, begynte med det idag faktisk! Skal ringe til sykehuset imorra, er litt skeptisk om jeg har festet det riktig. Syns liksom det løsner hele tida. Har satt teip over for sikkerhets skyld da.. får håpe det virker, ja. Hvis ikke, kommer jeg til å spørre om vi ikke bare kan begynne på nytt med ferske egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...