Gjest Wolfmoon Skrevet 1. mai 2010 #4701 Del Skrevet 1. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 3. mai 2010 #4702 Del Skrevet 3. mai 2010 Verdens beste husmor! Jeg finner ikke reisebloggen din. Skal lete litt nøyere enn dag jeg ikke har åtti i tretthetspromille, men det er jo alltid greit å klage litt på forhånd, synes jeg. Må lese litt lenger bakover i boken for å få disse snuttene til å henge på greip, men jeg oppfatter økonomisk kjedsomhet og en...mann? Guri, jeg kan ingenting om noen av delene, så jeg skal gjøre mitt beste for å holde pølsefingrene unna tastene her, og så heller sitte klar med penn og papir dersom noen andre skulle være i besittelse av noen glupe gloser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. mai 2010 #4703 Del Skrevet 4. mai 2010 Bare innom med en og for å si at jeg er glad i deg! Utrolig takknemmelig for at jeg har blitt kjent med deg. Håper det går greit med deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4704 Del Skrevet 5. mai 2010 FAEN! jeg er så sint og forbanna og lei meg at jeg kunne seriøst drept noen. HELVETE ALTSÅ!!! jeg må få det ut på noen måte men jeg vet ikke hvordan og det gjør meg GAL! burde lagt meg og sovet men det vet jeg ikke går. FAEN I FAEN FAEI FAENFANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2010 #4705 Del Skrevet 5. mai 2010 Skriv det ned her til oss, det hjelper ofte det! Kom igjen Lekis, få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mai 2010 #4706 Del Skrevet 5. mai 2010 Signerer Marianne, det er derfor kg finnes. Du kan alltid slette det etterpå. Hvis du trenger noe, så er jeg alltid på pm og facebook om du skulle trenge å snakke kjære søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. mai 2010 #4707 Del Skrevet 5. mai 2010 Skjønner frustrasjonen din om dagen. Ikke så enkelt det der, men du vet hvor du finner meg om du skulle trenge det, og jeg er bare en tekstmelding unna så kommer jeg på nett om det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mai 2010 #4708 Del Skrevet 5. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4709 Del Skrevet 5. mai 2010 takk jenter.. dere har rett, dette er jo stedet for å få det ut, men ettersom at man har fått seg litt "venner" her også, så blir man jo litt redd for at de skal dømme en og tenke at du er spik spenna gærn i hodet men gode vesen så sint jeg var igår. beklager så mye til deg Enigma, mente ikke være så kort på msn men jeg klarte rett og slett ikke skrive og være rasjonell. iblant skulle jeg ønske jeg ikke hadde så mye temperament føles litt bedre nå som jeg har sovet på det, selvom jeg har sovet ganske dårlig. i dag har jeg ikke skole så skal prøve å være effektiv å få gjort unna en del ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mai 2010 #4710 Del Skrevet 5. mai 2010 Man har lov til å være sinna Men god morgen til deg! (Føles veldig feil å si når jeg selv skal legge meg, but still! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mai 2010 #4711 Del Skrevet 5. mai 2010 Håper dagen i dag blir god!! Nå skal jeg legge meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4712 Del Skrevet 5. mai 2010 er klokken 1 eller 2 hos dere nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. mai 2010 #4713 Del Skrevet 6. mai 2010 takk jenter.. dere har rett, dette er jo stedet for å få det ut, men ettersom at man har fått seg litt "venner" her også, så blir man jo litt redd for at de skal dømme en og tenke at du er spik spenna gærn i hodet men gode vesen så sint jeg var igår. beklager så mye til deg Enigma, mente ikke være så kort på msn men jeg klarte rett og slett ikke skrive og være rasjonell. iblant skulle jeg ønske jeg ikke hadde så mye temperament føles litt bedre nå som jeg har sovet på det, selvom jeg har sovet ganske dårlig. i dag har jeg ikke skole så skal prøve å være effektiv å få gjort unna en del ting. Overhodet ikke noe problem, LekeHusmor. Av og til er man bare så sint at man ikke orker å prate om det, så det forstår jeg godt. Du vet jeg er der om du trenger å prate om det. Håper dagen i dag blir litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mai 2010 #4714 Del Skrevet 6. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 6. mai 2010 #4715 Del Skrevet 6. mai 2010 Klokken var nesten 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #4716 Del Skrevet 9. mai 2010 jeg har et nytt mål her i livet. jeg skal finne john mayer og jeg skal bli sammen med han. herregud jeg er in love! var på konserten igår og han er så fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. mai 2010 #4717 Del Skrevet 9. mai 2010 Åååhh damn you girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. mai 2010 #4718 Del Skrevet 10. mai 2010 John Mayer Nydelige sanger og nydelig mann, jeg håper jeg også får sett han en dag.. han har ikke vært i Norge enda tror jeg, på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4719 Del Skrevet 10. mai 2010 får komme til sydney, han er her stadig vekk! nå kan dere få æren av å høre stemmen min også, har prøvd meg på litt videoblogging humøret litt bedre i dag, deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mai 2010 #4720 Del Skrevet 10. mai 2010 Stilig med video! For et flott sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå