Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Jeg har spist:

1 youghurt

2 knekkebrød

1 gulrot

1 potet

en posjon hjemmelaget fiskegrateng

Hm. Litt lite kanskje?

*lyst på is*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica
Jeg ser på 6, altså den som går i Usa nå!

Ja okey, jeg hadde håpa sesong 6 var ferdig sånn at jeg kunne laste den ned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er 5 episoder eller noe igjen.. :klø: Men de har pause i 2 uker fra idag! Må vente helt til 8 februar!

uhørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg elsker michael bublé!! spesielt save the last dance for me :danse:

nå må jeg ut å være sosial. jippi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøssenamn :) her var det lite action. uvant! lurer på hva jeg gjør gærnt :fnise:

har vært med M og G, et vennepar av oss. spist taco, drukket et glass vin og sett håndballkamp og film. morsomt! så den nye filmen med al pacino og de niro, veldig bra :tommelsmil:

nå er jeg ganske sliten kjenner jeg, så skal hoppe i seng..

litt skuffa for har ikke fått noe svar av visnings-mannen :( ser ut som vi kan glemme den leiligheten.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi mim, den sangen var kul! har jeg ikke hørt før :danser:

koselig at du er innom ;) du også da, loffen!

i dag sov jeg til 10, så lå jeg og sløvet i sengen til halv 11, så har jeg dusjet og kledd på meg, og nå skal jeg spise frokost :nigo: deilig å begynne 1 iblant også! jobber fra 13-20 i dag, så skal jeg hjem og lage meg noe god mat og så er det TV kveld :hoppe:

nå har jeg en time før jeg må gå til jobb, så da skal jeg ta meg en ordentlig dagbokrunde :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Gærning, jeg blir alltid så forvirret etter å ha vært borte fra KG en uke, men når det i tillegg opprettes nye bøker og slikt så blir jeg helt koko!!

Men, her var du heldigvis, ikke så vanskelig å finne deg igjen nå siden du har beholdt navnet ditt ;)

Håper du har det kjempefint! Jeg legger meg nå, så ville bare si godnatta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wææ! må forte meg å lage ferdig maten til brothers and sisters begynner! dvs 2 minutter! :sjokk:

skal svare dere alle etterpå!

har vært på jobb og så personalmøte, veldig kjekt! har spikret fast alle vaktene mine frem til 17 mai. luksus! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off to work.

gleder meg til å komme hjem om 7 timer og dette ned i sofaen og se på tv :nigo:

Godt du har en plan for kvelden!

Hva slags mat har du laget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du marianne, i dag laget jeg ikke noe særlig spennende :ler:

jeg stekte noen spicy kyllingkjøttboller jeg hadde til overs i fryseren, sammen med sopp, tomater, rødløk, hvitløk og mais og så helte jeg en boks hakkede tomater over.. hadde en dæsj balsamico oppi. og så lagde jeg potetmos av noen poteter jeg hadde igjen. og så spiste jeg da dette sammen. måtte lage noe kjapt i dag, for jeg hadde bare 10 min på meg før B&S begynte! stress :dåne:

imorgen er det visning på en leilighet rett nedenfor her vi bor nå.. lurer jammen på om vi skal gå å se på den :) det er faktisk 50 meter fra her vi bor nå! så da slipper vi hvertfall å leie flyttebil om vi ender opp der :gjeipe:

men nå: Dirty Sexy Money! :hoppe:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...