Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Ta deg en tur på Glitter, utsendt som spion, med digi-cammet beredt!! :sjarmor:

Kunnne jeg fått en bedre venn enn deg?? Du har jo planlagt alt fra ende til annen, både med husmorferie, deg på bryllupsbesøk, pluss bryllupsreise inkludert barnevakt! Supert, må si jeg gleder meg!! :wink:

Du er tilgitt med tanke på at du har sviktet meg grovt i dagboken, du har jo som sagt tatt det igjen på sms.

Oiii..... :o Tenk at jeg glemte å dra innom posten i dag!! Næææh...Tenk om de er fri for frimerkene jeg ville ha da??.... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WEEEEEHAAAAAAAAAAAA!!!!! :hoppe::hoppe::enig: Har fått bekreftet at kjolen min kommer i slutten av desember.............Er såååååååå glad.....!!!! Ser dere at jeg gliser??..... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare håpe at kjolen din ikke er for kort foran,  

slik min var.... :(

Skulle det vise seg at den er for kort, tror jeg at jeg tar det fatning....Er jo enda over et halvt år igjen til jeg gifter meg når kjolen kommer og jeg rekker isåfall å kjøpe meg ny kjole! (ikke at det er noe drømmesituasjon da...)

lønner seg å være tidlig ute med planleggingen..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på posten i dag å kjøpte 30 stk bryllupsfrimerker!! De er jo kjempefine!! Gleder meg til å klistre dem på, når den tid kommer..... :rosasmil:

Er stapp-mett, har nettopp spist middag, kylling tandori, og jeg er sååååå mett!! Må jo bare finne sofaen....Skal kose meg med diverse postordre kataloger mens jeg slapper av. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er såååå teit innimellom assa!! :frustrert:

Har nå endelig funnet ut hva vi skal servere i bryllupet vårt og ringte derfor til min mor etter en koselig samtale med kokken.

Ivrig og glad plinget jeg på til mamma for å fortelle at kokken skulle komme hjem til oss neste helg for å lage forretten og desserten til oss slik at vi skulle få smake. Da helt ut av det blå; "jeg synes du begynner å bli helt amerikansk jeg nå!"

GRRRRRRRRRRRR :kjempesinna: Skjønner hun ikke at vi er nysgjerrige på hva rettene smaker?!!! Jeg sa det med henne, og da mente hun at vi måtte jo ha noen overraskelser til bryllupet....PøøøhhH! :x

Frustret hilsen fra Camiesom sikkert ikke blir langvarig sint på mamma'en sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MENY

Forrett: Parmaskinke med pepperrot krem på urtetoast

Hovedrett: Kalvemedaljong med sesongens friske grønnsaker, peppersaus og fløtegratinert poteter

Dessert: Baileys parfait på nøttebunn og coulilokk

Nattmat: Lapskaus med urtebrød

Barnemeny: Svenske kjöttbullar med fløtesaus og kokte poteter

Barnedessert: Icecup med krem, kjeks og sjokoladesaus

Er så glad at dette er i boks nå!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har lest at du har kjøpt kjolen din på nettet (kjempefin, forresten :D! )

Har vurdert å gjøre det samme selv. og lurer på om du kunne være kjempegrei og svare på noen spørsmål...

Hva betalte du i frakt i tillegg til prisen for kjolen?

Hvor lenge måtte du vente fra du bestilte til du får kjolen?

Hvordan har de vært til å svare på henvendelser fra deg (svarer de raskt osv.)?

Hvordan gikk du fram da du først bestilte? (Er det sånn at man må registrere seg først, det så sånn ut)?

Takknemlig for svar! Og håper du blir fornøyd med kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har lest at du har kjøpt kjolen din på nettet (kjempefin, forresten :D! )

Har vurdert å gjøre det samme selv. og lurer på om du kunne være kjempegrei og svare på noen spørsmål...

1. Hva betalte du i frakt i tillegg til prisen for kjolen?

2. Hvor lenge måtte du vente fra du bestilte til du får kjolen?

3. Hvordan har de vært til å svare på henvendelser fra deg (svarer de raskt osv.)?

4. Hvordan gikk du fram da du først bestilte? (Er det sånn at man må registrere seg først, det så sånn ut)?

Takknemlig for svar! Og håper du blir fornøyd med kjolen!

Jeg har ikke fått min kjole enda, så den rette prisen på frakta vet jeg ikke før jeg har mottatt kjolen. Svarer på spørsmålene dine etter beste evne....

1. Har fått beskjed om at det vil koste meg $145 å frakte den hit til Norge, altså ca. 1100 kroner.

2. Det tar ca. 3-3,5 måned før min kjole kommer....lenge å vente.... :roll:

Men etter det jeg har forstått, kan det ta like lang tid i brudekjolesalonger her hjemme fordi de ofte må bestille dem. (også koster de jo 3 ganger så mye som når man bestiller dem selv...)

3. Alle henvendelser har jeg gjort til bridesave.com, har jeg fått super-kjapp respons på!! Har en e-mail adresse her du kan få....

4. Jepp, du må registrere deg. De må ha alle fakta på bordet. Hvor du bor, kreditkort nummer, diverse personlige opplysninger.

Går bare å tripper og venter...men det er jo såååååå lenge til!!

Håper du ble klokere av mine svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Har vært på bytur i dag sammen med minstemann og kjæresten! Vi tenkte vi skulle sjekke ut hvilken vest, skjorte og slips de skulle ha. Til vår store overraskelse hadde de inne et merke som vi har kikket på, på internett. Mannen i butikken brukte laaang tid og viste oss mange alternativer og at vi fikk se ting i virkeligheten gjorde bare ting enda penere! Jeg har sagt at jeg ikke blander meg inn i hva guttene skal ha på seg, men så lenge vi matcher hverandre og har en viss balanse, så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg var innom dagboken din var du litt lei av alt sammen, men ser klart og tydelig at du siden den gang har virkelig stått i. Regner med at du venter i spenning på kjolen. Menyen deres hørtes veldig bra ut, skulle gjerne ønsket at vi også kunne prøvesmake den maten vi skal ha også, men blir altfor mange retter for vi skal ha buffet.

Lykke til med videre planlegging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag den dag er det akkurat 9 måneder igjen til vi gifter oss.....Skal si tiden har flydd....Synes ikke det er lenge siden vi fastsatte dato, men det er jo faktisk over 3 måneder siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er en tiara til 650 kroner dyrt?....

Uansett, i morgen tar jeg høst ferie, og da pakker vi unger og alt pikk pakket vårt og drar opp på fjellet på hytta!! Gleder meg, ingenting er koseligere enn å sitte inne på hytta med varme på peisen og hylende høstvær utenfor hytteveggen. Blir sååå godt å komme seg bort.

Kjæresten sa i dag at jeg kom til å få KG abstinenser siden jeg ikke har tilgang på KG på 5 dager...Han har vel kanskje rett i det.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::ler: Jeg ble sensurert på pikk!! Er vel kanskje ikke så rart da, men det var jo ikke det jeg mente med ordet da jeg skrev det.....vi skal iallefall pakke alle tingene våre å komme oss opp på hytta....Sånn ingen grunner til å sensurere meg... :blunke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstferie hørtes deilig ut Camie, skulle ønske vi kunne gjøre det samme.... kanskje når det kommer barn med i bildet blir det enklere.. :)

Ha en fin høstferie og kos deg masse (med / uten bryllupsplanlegging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar på fjellet nå jeg jenter!! Skal kose meg masse! Kokken kommer opp på hytta fredag, og lager forretten og desserten til oss.... :hoppe: Gleder meg!!

Er tilbake på søndag om det vsr noen som kom til å savne meg!.... :blunke:

Til dere abdre som har høstferie, KOS DERE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...