Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joa, fant en på Lisenett.no, men jeg har ikke knota meg til å sette inn pengene på kontoen hennes enda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokken kommer opp på hytta fredag' date=' og lager forretten og desserten til oss.... :hoppe: Gleder meg!![/quote']

:roll: Det ble en enorm skuffelse dere!!! Begynner nå å tvile på mitt eget valg på kokk... Er kanskje jeg som er perfeksjonist, men alt skal da være slik vi liker det på vår store dag.

Forretten var kjempegod så det skal han ha + i boka si for. vi hoppet over hovedretten siden vi var på fjellet Da forretten var spist skulle vi få dessert som iallefall jeg var himla spent på. Og det ble en MEEEEGA skuffelse!! :kvalm:

Det var ikke en eneste antydning til smak av baileys i parfaiten og den smakte som is som hadde tint og blitt fryst igjen! Nøttebunnen hadde ALTFOR store biter av nøtter, den var tørr og ramlet fra hverandre. Også hadde han altfor mye bringebærsaus på toppen, så det smakte jo ikke noe annet enn bringebær.

:sinna: Skal jeg ALDRI finne en kokk som er brukbar?

Vurderer nå å ha hel greie på hotellet slik at jeg er sikker på at alt smaker supert og blir helt perfekt!....

Blæææææhhh!!! Blir så irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde???

her er linken til tiaraen

Men jeg er faktisk litt usikker på om jeg vil ha den.....har ikke sett på den på 14 dager, og fikk litt sjokk når jeg nå så bildet.... :o

Følg med å se hva som skjer..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camie, sniker meg ein tur innom til deg eg! Trur eg har lese inne på forumet at du skulle ha Lilly-brurepikekjole? Har du kjøpt dei enno..og isåfall kvar kjøpte du dei og kva kosta dei?

Takk!

frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger med vettu.... Jeg syns tiaraen var fin, men den krever litt hår, ellers vil du se ut som Mette-Marit-wannabe.....

Men den passer jo fint til vesla sin da.....

Skal maile deg underskjørt bilde etterpå i dag, tipper sånn i sekstiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns tiaraen var fin, men den krever litt hår, ellers vil du se ut som Mette-Marit-wannabe.....
Mangler ikke akkurat hår...

Har tykt hår til langt nedpå ryggen. Tror det blir bra jeg. Skal sentte inn penger på kontoen hennes i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camie, sniker meg ein tur innom til deg eg! Trur eg har lese inne på forumet at du skulle ha Lilly-brurepikekjole? Har du kjøpt dei enno..og isåfall kvar kjøpte du dei og kva kosta dei?  

Takk!

frøken

Hei Frøken! Tusen takk for at du stakk innom, alltid koselig med nye fjes. Joda, det stemmer at jeg skal ha Lilly brudepikekjole, den er kjøpt og betalt og henger så fint her inne på rommet mitt. Jeg bestilte den fra BB brud og selskap i Hønefoss og betalte 1060,- for den, og den er ALLDELES nydelig! Her finner du kjolen Send meg en PM om det er noe mer du lurer på.

Skal jo være sagt at jeg kjøpte veske, ringpute og hansker i tilleg til kjolen. Sparte endel penger ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*maser*

Camers, har du fått mail eller???

Jeppers! Har fått mail og det så jo riktig så flott ut! Var jo helt utrolig at ringene ikke syntes....Kanskje du må ned en tur til for å kjøpe et til meg om jeg ikke finner her oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Camie, har nå lest gjennom dagboken din, kjempekoselig lesning! Dette MÅ jo bare bli et flott bryllup da, så gjennomtenkt og vel planlagt! Kjolen din er flott, og brudepikekjolen så fortryllende ut :D Får håpe det ornder seg med kokk da, menyen så i alle fall deilig ut på papiret! Lykke til med videre planlegging da, selv om det nærmest ser ut som du begynner å bli ferdig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få litt små-noia med tanke på kokken, så jeg har tatt en liten ringerunde i dag, men siden de er søndag er de ikke så innmari lett å få tak i....kanskje ikke så rart. :lol:

Kjempekos at du stakk innom Mikkelbrud! Har du lagt ut bilder fra bryllupsdagen på KG's bildegalleri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOI!! Hadde jo helt glemt at det i dag er akkurat 8 måneder til vi gifter oss!!... Så om 8 måneder akkurat på denne tiden står vi nok ved kaffebordet og skjærer det første stykket av bryllupskaken....:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haleluja som tiden flyr!!!!

Grattis med dagen!!!!

Har glemt å si at de underskjørtene kommer flatpakket, altså like store som et VG brettet en gang.....

Så det burde være null problem å sende i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bursdag i dag jeg.....

:bursdag: to me.......

skal sove nå, er akkurat kommet hjem fra ti timers nattevakt...gjeeesp! Natti....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Gratulerer med dagen camie :bursdag:

:bursdag::digge::digge::digge::digge::digge::digge::digge::digge::digge::digge:

Hurra for deg som fyller ditt år!

Ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se nå vil vi marsjere,

bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse så for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting,

og si meg så, hva vil du mere?

Gratulere!

:bursdag::digge::digge::digge::digge::digge::digge::digge::digge::digge::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...