Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Takk for referat del 2 :). Alltid hyggelig å høre om vellykkede bryllupsdager, for da gleder jeg meg bare enda mer til min egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for referat del 2 :). Alltid hyggelig å høre om vellykkede bryllupsdager' date=' for da gleder jeg meg bare enda mer til min egen.[/quote']

Den kom sent....men godt.

Må si det ringblomst at du har virkelig noe å glede deg til!! Om jeg kune gitt bryllupsdagen fler timer skulle jeg glatt ha gjort det, for tiden gikk alt for fort!

Så nyt de timene du har sammen med slekt og venner og gjør alle myter til skamme om bryllupsnatten!! :sjarmor:

Man er ikke så trøtt og sliten som alle skal ha det til.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nyt de timene du har sammen med slekt og venner og gjør alle myter til skamme om bryllupsnatten!! :sjarmor:

Man er ikke så trøtt og sliten som alle skal ha det til.... :wink:

Håper på det og gleder meg selvfølgelig til dagen :). Synes det er litt stusselig å høre om alle nye ektepar som ikke orker på bryllupsnatten, men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på en liten snarvisit sørpå, bryllup nå på lørdag.

Helt rart å ikke ha tilgang til min private mail så derfor MÅ jeg bare innom dagboka en tur innimellom å kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er vel naturlig at det ikke flommer over av innlegg fra meg lenger. Vi har jo i skrivende stund vært gift i 3 måneder og 6 dager.

Kjente det ei uke etter bryllupet at max grensa var nådd for alt som hadde med bryllup å gjøre. Men man når vel naturlig nok et metningspunkt når man er vel gift og alt er over.

Blir nok å stenge denne boka etterhvert, og opprette en vanlig dagbok hvor jeg kan rable ned mine tanker og frustrasjoner. En ting jeg skal gjøre før denne boka blir stengt, er å printe den ut og sette den i permen med resten av bryllupsstæsjet mitt, slik at jeg kan se hva og hvem som har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planla den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre planla dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Takk for hilsen i boka mi,er ikke så aktiv her inne lenger..Men alltid koslig med hilsen..

hvordan står det til med deg da...?

Klem :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei Camie.

På tide med ny bok? :ler: Kanskje du har ny bok, men at jeg ikke har funnet den?

Ha en god helg!

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

HuRRA for bryllupsdagen vår som var igår 26.juni!! Gift i 2 år!

Ble overrasket på jobben med en kjempefin blomsteroppsats med røde og hvite roser, hjerter og masse annet fint fra mannen! Kjempekoselig, for det var ikke forventet i det hele tatt. Mannen er i Oslo, så feiringa får vi ta når han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Dæven!! 3 år siden vi giftet oss!! Helt sykt hvor fort tiden går.

Ettersom kjæresten er borte, hadde barna tatt på seg å lage feiring for meg da jeg kom hjem fra jobben. Så søtt!!

Ble møtt av to glade barn i døra som hoppet på meg og overøste meg med klemmer! De hadde ryddet rommet vårt, kjøkkenet samt stua. Stekt pannekaker og dekt bordet så fint. Øverst på pannekakehaugen sto det et brudepar. Flinke ungene mine, synes de har vært kanonflinke, lagd røra og stekt alt selv, og de er nå bare 9 og 10 år....Slike overraskelser rører en mors hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...