Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Legger igjen en stor, varm klem til deg!

Håper du får en riktig fin helg. :-)

Mail er sendt til deg..... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Camie, stikker bare innom for å hilse på og holde meg litt oppdatert...

Det nærmer seg med stormskritt nå, kos deg videre fremover, og ikke stress på deg magesår nå da :)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke stress på deg magesår nå da :)

Klem fra meg

Heehe....Ett eller annet er alvorlig galt med magen,kasta opp blod i helga, så jeg havnet på sykehuset....Var innlagt til i dag og fikk "flytende plaster" intravenøst. Skal tilbake på torsdag på gastroskopi. Om jeg har magesår eller noe annet vil jo vise seg da. Er bare gira på å få vite hva som feiler meg for nå er jeg

:evil: j#!£* lei av å ha vondt i magen 24 timer i døgnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, hva er det du forteller...? :o

*engste seg for camers*

Hvordan har du det i dag da...?

Kaste opp blod er ingen spøk, jeg tror du skal roe ned både lesing og planlegging en liten stund, ihvertfall overlate en del av det til din kommende ektemann. Det er en ordre! *ser sint ut*

Kom med en oppdatering, da..... :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du det i dag da...?

Kom med en oppdatering, da..... :trøste:

Har det egentlig skikkelig dårlig fordi jeg klarer ikke å spise uten at jeg får vanvittig vondt i magen. Så blir jeg gretten fordi jeg ikke spiser....

Blir jo dessuten trøtt og uopplagt, så jeg sover ganske mye.

Skulle på Nille for å hente skålene våre i går....Det var bare kommet 4 stykker, har 5 med den de hadde i butikken. Så nå skal jeg sende alle jeg kjenner på jakt på Nille etter fler skåler. Det var en skikkelig nedtur fordi jeg trodde den saken var i boks, men så må vi jobbe mer med den saken. Får vi ikke tak i fler skåler får vi komplimentere med speilfliser og kubbelys og noe annen pynt.

Ringene våre er forresten kommet, men de var ikke polert og pusset, så jeg skulle komme tilbake i morgen. :sjarmor:

Var hjemme hos bestemor og sjekket at fargen på skoa ikke kræsjet helt med kjolen, men det gjør de ikke, så alt er i boks! Skal legge inn bilde av kjolen på KG's galleri, vel og merke uten meg i, da det er veldig vanskelig å ta bilde av seg selv i en kjole man ikke får lukket bak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg i badekaret og hør på Shania Twains up! up! up!

Slapp helt av, lukk øynene og tenk på at alt har en ende og at Gud bare gir deg prøvelser han vet du kan tåle.

Stor trøsteklem fra Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringene er herved hentet og de ble alldeles praktfulle!! Morgengaven til min kjære er nå innlevert til gravering. Skal bare gravere på lommeuret og lerka.

Var til gastroscopi i går og det er vel ikke noe jeg vil anbefale noen.... :kvalm:

Makan til galskap!! Skikkelig ekkel opplevelse....Fisj! Men han fant da delvis ut hva som feilet meg...Har noe som heter refluxøsofagitt og mellomgulvsbrokk. Reflux betyr at lukkemuskelen til magesekken ikke fungerer, så det er ofte sår på spiserøret pga magesyren som trekker opp. Men han fant ikke ut hvorfor jeg får så vondt i magen når jeg spiser. Så jeg er satt opp på ventelista på noen andre undersøkelser.

Var forresten på bryllupskveld hos "tilbords" i går kveld. Vi fylte ut lista, som etterhvert ble rimelig lang.... :oops:

Som takk for at vi leverte inn lista fikk vi en kakespade fra hardangerbestikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det med magen nå da...?

Joda...Sånn passe, ettersom jeg nesten ikke spiser så har jeg sjeldnere vondt i magen. Men det går bra. Har vurdert å få praksisen utsatt til høsten, vil nødig gjøre magen enda mer irritert.

har vel egentlig hatt nok å styre med i det siste når jeg tenker etter.... :roll:

By the way Tex, du skulle ikke hatt et underskjørt til overs som du vil bli kvitt? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way Tex, du skulle ikke hatt et underskjørt til overs som du vil bli kvitt? :wink:

he he he nei dessverre..... :ler:

Men jeg kan kjøpe et på Kristins for deg hvis du vil. Eller ta kontakt med noen av alle de som selger kjoler og tilbehør......

Kan være lurt å få utsatt praksisen sin litt, fremfor å slite seg ut og ikke greie å fullføre. Tenk helse først, din egen altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan kjøpe et på Kristins for deg hvis du vil. Eller ta kontakt med noen av alle de som selger kjoler og tilbehør......

Kan være lurt å få utsatt praksisen sin litt, fremfor å slite seg ut og ikke greie å fullføre. Tenk helse først, din egen altså....

Hvor mye koster et slikt underskjørt du har?

Tror nok at det er smart å utsette praksisen og tenke bare på meg selv og ikke alle andre....Har da vel mer en nok å henge fingrene i nå fremover...I morgen er det faktisk bare 2 måneder til vi skal gifte oss! IIIIIIIIK!!!! :ler2:

Vi var forresten å tok bilder av kirka både innvendig og utvendig i dag, så nå vet vi hvor pynten tar seg best ut. Ska ringe kirkekontoret i morgen for å få navnene på de andre som skal gifte seg den dagen slik at vi kan gå sammen om pyntingen.

Har du sett, en liten sjarmør.... Lille-Prinsen min.... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener det underskjørtet koster ni hundre eller noe i den duren.....

Har du bestilt deg billetter snart eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært på runde jeg og sambo, og vi fikk jammen gjort en del.

Så nå har jeg fått strøket enda mer av "what to do" lista vår.

* vi leverte inn papirene til kirka

* var å prata med sydama

* kjøpte glass til velkomstdrinken

* henta "tilbudet" på blomster..... :roll:

* prata med en annen florist (som jeg regner med jeg bruker)

* kjøpte sinkbøtter for å ha bjørkerisen og flaggene i utenfor selksapslokalet

* henta morgengaven til sambo, som nå er ferdig gravert. Ble råålekkert!

* laga layouten på kirkeprogrammene

* printa ut bilder av blomsterbuketter jeg kunne tenkt meg

Ååååh! det er så deilig når ting virkelig minker på lista....

Fikk forresten vite idag at sambo skal ha utdrikkningslag den 15.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Lurer også på det*

Spøker litt for oslo turen ettersom jeg jeg har vært/er så syk som jeg er....Så jeg må nesten se det litt ann jenter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"nettet" snører seg sammen og det nærmer seg med raske skritt. Er begynt å gå inn skoene mine, og de er veldig lett å gå inn. Så jeg tror ikke det blir noe problem å svinse rundt med de skoene en hel dag.

Fikk kjøpt inn resterende flytelys i går, så nå slipper vi tenke mer på det.

Prata også med ei god venninne i dag og vi ble vel mer eller mindre enig om at vi skulle overnatte der natta til bryllupet (noen jenter) istedenfor å bruke pengene på hotellrom. Det kommer nok til å bli kjempekoselig, og det er noe jeg ser frem til.

I morgen skal jeg å sole kroppen min, noe trening blir det ikke noe av, da en fæl bassilusk har satt seg nede i halsen min. :-x

Skal også ned til mams med et lass med bryllups-stæsj, har ikke plass til å ha det hjemme....Må vel sånn smått begynne å "vaske rundt" til vi får bryllupsgjester på overnatting.

Sambo sa her om dagen, sånn helt "out of the blue"; "camie er du klar over en ting? vi skal faktisk gifte oss i neste måned"

Han er nå søt da....plutselig gikk det bare opp for han at vi skal gifte oss om en måned..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...