Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Enig, med dere. Å sende tekstmelding, er litt for upersonlig, men da får vi i det minste svar på om de kommer eller ikke. Personlig synes jeg det er verre med de som ikke svarer i det hele tatt :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går kjøpte vi skoene til kjæresten og guttungen og idag fant jeg sko til snuppa. Lånte de med meg hjem slik at jeg kunne sjekke fargen opp mot kjolen. Har ikke sjekket matchen enda fordi jeg har vært å spist en bedre middag med kjæresten og guttungen, etter det har jeg bare "veltet" meg på sofaen! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekstmelding...?

HAR FOLK SVART PÅ SMS....??? :o

I alle dager......

Da trur jeg at jeg hadde blitt skuffa, ja.......

*riste på hodet*

Åssen går det med gangen...? :sjarmor:

*Ser for meg Camers i malesnekkerbukse*

Kommer du snart nedover eller?????

*tromme med fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekstmeldinger ja...vi har fått noen meldinger ja, en har sendt mail...resten har ringt...en ringte i fra England..han var helt i ekstase fordi han var bedt og seff skulle han komme :D

Sier som Tex; når kommer du nedover da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: ja, når kommer jeg egentlig nedover....det lurer jeg litt på selv også...Tidspunktet er så utrolig usikkert, men en ting er sikkert og det er at jeg kommer nedover! Kanskje jeg legger det slik at jeg får overvære bryllupet til Tex?...... :kul:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var forresten på brudeshow forrige lørdag (skriver mer om det senere) og skal på glassmagasinet på kveldsåpent i morgen.

Glemte jo helt at jeg skulle skrive mer om brudeshowet....Vi dro på show jeg, mams, sambo og to gode venninner. Utenfor selve salen hvor showet skulle være hadde de dekket festbord med flere ulike serviser, og det var kjempefint å få sett servisene fullt oppdekket.

Det var jo selve showet jeg hadde gledet meg til, men det ble en stor skuffelse.... :-? Det var fire menn og de hadde alle ulike antrekk, men de kunne da lettet litt på jakka slik at man fikk se vestene....Brudekjolene var veldig forskjellige og jeg er jammen glad at jeg har funnet meg min kjole viss ikke har jeg nok fått problemer med å finne....

Brudebukettene var nok det jeg hadde gledet meg mest til, men makan til stygge buketter!! :-x

De var så stygge at jeg tviler på at noen har tenkt at "åååh, den var pen, den vil jeg ha" Greit at det er er show og at bukettene kanskje skal være deretter, men det virket som de nettopp hadde vært på kurs og lært seg siste skrik. Eller kanskje de skulle spare på blomstene fordi det var et show.....

Lite positivt å si om det showet....annet enn at borddekkingen var bra og musikken skikkelig stilig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsk meg lykke til da jenter!! Skal ha praktisk prøve i dag, består jeg den ikke får jeg ikke gå ut i praksis....Tvi tvi..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det akkurat 3 måneder igjen!! Skremmende hvor fort tiden går!

Sko til alle sammen er kjøpt og bestefar har ordnet standsmessig bil til oss. Snille bestefaren min.... :klem2:

I kveld skal jeg på Morten Abel konsert med jentene, gleeder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅ, ikke lenge igjen nå... Begynner å nærme seg veeeeldig nå :D :D :D

Grattis med den praktiske prøven, nå er du snart kvartsøster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæææh!!! :-x Har skikkelig ikke noe lyst til å dra på jobb idag. Vil bare være hjemme, ligge på soffan å sløve og sitte å skrible på kg...men får jeg det? NEI!!!

Var til legen i dag og har fått vite at jeg har magekatarr. Ikke skjønner jeg hvorfor, trodde det bare var folk som er stressa som fikk det. Har iallefall fått noen tabeletter som skal rette det opp.

Må stikke, skal jobbe. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var til legen i dag og har fått vite at jeg har magekatarr. Ikke skjønner jeg hvorfor, trodde det bare var folk som er stressa som fikk det. Har iallefall fått noen tabeletter som skal rette det opp.  

Må stikke, skal jobbe.  :grine:

Daaaaaahhhh....!! :roll:

Ro ned, jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaaaaahhhh....!! :roll:  

Ro ned, jente

Men.....føler jo ikke akkurat at jeg stresser da....

Kanskje jeg er stressa uten at jeg merker det selv?.... :ler:

Jaja....det går over :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is now onsdag 31.03.2004 at 10:38:00

Event: bryllupet vårt

Scheduled For 26.06.2004 13:00

2 months 26 days 2 hours 22 minutes 0 seconds or

12 weekends or

87 days or

2 090 hours (1 393 waking hours) or

125 421 minutes or

7 525 319 seconds

Er egentlig ganske sjokka over at tida går i fra meg.....

Skal å levere inn ringene våre i dag, slik at de får pusse og gravere (og utvide sambo's ring) ringene våre. Lurer på om de kan gravere liggende 8-tall i ringene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...