Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, da har jeg startet et nytt og bedre liv!! I går faktisk!

Var å trente i går i et par timer, så da er det bare å dra i vei i dag også. Var kjempeflink til å trene før jul, og nå har jeg fått "ånden" over meg så jeg skal fortsette med det.

Så da skal jeg trene hver dag. Får mer energi av trening, blir enda fastere i fisken åsså blir jeg jo så sprek!!

Skulle vel egentlig ha ført egen treningsdagbok...kanskje jeg må gjøre det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ jeg er så flink!! har vært å trent i dag også, og i dag joinet sambis meg og var enig at han også skulle ta seg selv i nakken. Så da blir det vel mer trening på oss begge to. Har begynt å føre treningsdagbok, men ikke på nettet. Lettere å ha oversikten i en bok.

Prata med mams'n nå i kveld og vi ble enige om at vi måtte ha en vin-drikke-kveld for å finne vinen til bryllupsmiddagen. Kirkeprogrammet og festprogrammet skal vi ta en eller annen lørdag i nærmeste fremtid, så da bærer det ned til meninghetskontoret i morgen for å få godkjent layouten på kirkeprogremmet.

Tok en telefon å ringte bestefar for å høre om han kjente noen med en standsmessig bil, og han lovte at han skulle forhøre seg litt. Om han ikke finner noen, har vi en i bakhånd med en djevelsk fin bil!

Føler at jeg har så knapt med tid og at det er SÅÅÅ mye som gjenstår, ikke vet jeg hvorfor jeg har den følelsen, men ubehagelig er den iallefall!

Er mye småtteri som skal fikses, så det er sikkert derfor jeg har litt småangst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos presten i dag å fått det nye oppsettet som skal brukes i vielsene etter 1.mai, det så kjempeinteressant ut.

Så dro jeg innom fotografen og sa hva jeg ville ha, men han kunne ikke ta bilde av meg og jentungen alene, sambo og guttongen alene, og ungene sammen.....Det var litt skuffende, men vi har jo et tidspress på oss, noen han også har. Han har satt av tid fra 13.45 til 15.15 1,5 time blir det...Og middagen er jo halv fire-fire tida så da må vi vel slutte i den tida...

Har også vært å kjøpt servietter til kaffen og nattmaten, og engangstallerkener til nattmaten, er ikke nok servise der vi skal være...er bare til hundre og vi blir 120.130 personer. Men det gjør jo ingenting, hovedsaken er jo at folk får nattmat!!! dessuten blir det mindre jobb for dem som skal være på kjøkkenet.

Føler at jeg har fått utrettet mye i dag. Så skal jeg å trene senere i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en skikkelig super bryllups-planlegggings-dag i dag!!

Er så fornøyd. Nå er fotograf til hele dagen og natta i boks, og DJ er også spikret!! Føler at jeg har fått nøstet ganske mye i floken min nå. :sjarmor:

Er så happy!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Ja, åsså har jeg jo trent, enda en grunn til å hoppe av glede! Er stolt av meg selv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo det viktigste!! har sett gjennom de nye vigselsrutinene og det blir såååå bra!! Gleder meg enda mer!..... :hoppe:

*sitter her med verdens største glis og sommerfugler i magen*

For den som er nysgjerrig på det nye vigsels programmet, finnes det å lese her!!

Les, nyt og fantaser!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, her kommer en snikleser og stikker nesa si fram... ;)

Det nye ritualet var fint, synes jeg. Liker at det er litt valgmuligheter, så kan man velge det man selv liker best...

.. men jeg så at man kunne gjenta etter presten noen ord? Huff, fikk klump i halsen da jeg leste det, jeg. Jeg tåler ikke sånn "dø om så det gjelder" eller "til døden skiller dere ad" - da griner jeg bare... Så tviler på at vi noen gang kommer til å velge akkurat DEN varianten.. :wink:

Gleder meg til å følge med fram mot bryllupet - jammen meg nærmer det seg med stormskritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så koselig at du stakk nesa di frem fra "snik-lese-skapet" da Imari!!

Alltid hyggelig når nye mennesker "popper" opp i dagboka mi. :D

Vi skal ha det ritualet du snakket om, med å gjenta etter hverandre.

Kommer sikkert til å tute, men det blir nok en fin og verdig vielse.

Så på den linken jeg har lagt ut, den stemmer ikke helt overens med de papirene presten skrev ut til meg, så det finnes tydeligvis en redigert utgave av dette ritualet inne på kirken.no men jeg kunne ikke finne det. Leita tulling ei bra stund. Skal sende dem en mail, slik at jeg slipper å ha feil link liggende. Blir ikke populært om vigselsritualet i linken jeg la ut ikke stemmer 100 % med hvordan det egentlig er.... :blunke:

*fikser den biffen i morgen, sove nå...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fikk sms av deg i går, men satt i møte på jobben..... :-?

Kult med fotografdealen du har skaffet deg!!!! :D

Må straks stikke på jobb, stikker innom her ikveld.

Klem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei!!! Har vært uten nettforbindelse i fler dager! :frustrert: til min store fortvilese......men nå er jeg her.... :D

Fikk jo som sagt pakke fra panduro, og jeg har testet ut gullbåndene på invittene og de blir sååååå fine!! Nydelig blir de! er iallefall 100 % fornøyd med det jeg fikk fra panduro, så nå er det bare å hive seg rundt med siste finishen på invittene.

Rosebladene som jeg bestilte kom ikke, fordi de var utsolgt....men bente4 tipsa meg om at de hadde samme typen rose blader på nille (av alle plasser....) så jeg sprinta til byen på lørdag og kjøpte 5 pakker. Og de er utrolig fine, så dette blir bra!

Takk for tipset bente-vennen, du er en knupp!! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp har sett på oppgaven, og det er mye av det samme som jeg har skrevet, men at du har det mer detaljert og det takker jeg for!! Skal bruke det du sendte til å fylle på oppgaven.

Så vi får nå se da hvordan karakteren blir tilslutt da...... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is now onsdag 11.02.2004 at 02:48:40

Event: Invittene skal sendes

Scheduled For 08.03.2004 12:00

26 days 9 hours 11 minutes 20 seconds or

4 weekends or

26 days or

633 hours (422 waking hours) or

37 991 minutes or

2 279 479 seconds

Holy cow!! :hakeslepp: er det bare 26 dager til???!!!!!......HJÆÆÆÆLP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Camie, måtte bare stikke innom for å se hvordan det går med deg. Jammen har du fått gjort unna enda endel siden sist jeg var inne her!

Vielsesritualet dere har valgt er jo flott :D Følger med videre jeg.... Ha det riktig godt så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mikkelbrud!! Koselig å se at du er innom av og til.

Ting begynner å dra seg til, og det er stort sett bare småplukk som gjenstår, og det er jeg jammen glad for...Nå er det under en måned til vi skal sende ut invittene, tiden går så utrolig fort. Synes ikke det er lenge siden vi bestemte datoen....

Om du har fler bilde Mikkelbrud, vil jeg gjerne se dem :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar på hytta i dag, så da blir vi borte til søndag ettermiddag. *KG-abstinenser allerede*

:hjerte: Happy valentines day :hjerte:

tar det på forskudd siden vi skal på hytta.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...