Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hakeslepp: Dama på gullsmeden visste ikke hva det liggende 8-tallet var, hun hadde aldri sett det før!....Fikk tegnet og forklart henne det, så nå er de sendt avgårde til Trondheim for håndgravering. Trodde "evighetstegnet" var noe alle i gullsmedbutikkene visste om.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker også!! Vært lite bryllupsforberedelser her i det siste egentlig, og jeg er MØKK lei både skole og jobb! Skulle gjerne sett at jeg fikk bruke de siste 3 måneden bare til familien og våre bryllupsforberedelser....

Joben kaller.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOh what a beautiful morning, ooooh what a beautiful daaaay!...... :D

Livet er herlig dere!! Solen skinner fra skyfri himmel og i dag er det siste skoledag, så er det påskeferie!!! Nyyyydelig!! *gliiiise*

Har dessuten sett på bildene av kjolen min, og den er fortsatt like flott!! Gleder meg til å ta den på meg om...85 dager! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: Hei vennen. Ville bare si at jeg blir ikke noe mindre keen på å gifte meg etter og ha lest i dagboka di. :wink: Godt å lese at du har en god dag da. :-) Kos deg videre med dagen og påska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pling pling!!.....er nettopp kommet hjem fra byen, er vel på tide å finne senge. Skal opp i morgen tidlig, skal på fjellet å bli "svidd neger".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bestått :klappe: og kos deg i påsken med å bli "svidd neger" camie!!

Stor påskeklem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når blir det egentlig noe av den

OSLOTUREN DU DRIVER OG SKRYTER PÅ DEG???

*rope høyt*

:oops: hehheee....er ikke bare skryt du snuppa mi! Kommer....en gang.... :ler:

Ærlig talt så vet jeg ikke, men det blir iallefall før bryllupet deres og jeg hadde egentlig håpet på at det skulle passe slik at jeg kunne overvære denne begivenhetsrike dagen deres. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrevet lite om bryllupsplanleggingen i det siste....

En liten oppdatering...Jeg har kjøpt meg et til par sko, som ikke har så voldsomt med hæl. Har vært hjemme hos bartenderen vår og funnet ut hva som skal være i baren og hva vi må til innkjøp av. Vi skrev listen i går over hva vi skal ha, og det ble jammen en del liter sprit.... :hår:

Prøvde kjolen på prinsessa igår, med de nyinnkjøpte skoene hennes. Håper hun vokser en centimeter på de neste ti ukene for da slipper vi å legge opp kjolen. Vi helst slippe "sørge-render" nederst på kjolen i tilfelle den skal selges.

Prata med en kompis og broren i dag så nå har jeg nummeret til tre servitører jeg kan hyre til bryllupet, så det servitør styret ser uansett ut til å ordne på seg. Var skikkelig nerviss en periode.....

Det som bekymrer meg nå er klærne til lille-mann.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WEEEEHAAA!!!!

Synes at ting har "løsnet" for oss, og det skjer ting som gjør at det går fremover med planleggingen.

Fant ENDELIG glassboller til flytelysene som vi skal ha på middagsbordet. Etter mange månders søken og x-antall utslitte sko etter all traskingen, fant jeg drømmebollene!! Fant dem på Nille, og de hadde bare en igjen, men damen var så snill at hun bestilte inn 6 esker. Det er 3 assorterte farger i hver eske, og vi skal ha de som har et innslag hvit i seg, så det vil si at jeg får akkurat 13 stykker. Det er det jeg trenger og nå er jeg så lettet og veldig glad for at vi fant bollene, for det har plaget meg i lang tid.

Det minker betraktelig på "what to do" lista vår og ingenting er herligere enn det!!

Nå er alt bare herlig, og jeg stooooorkoser meg!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...