Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Gikk forholdsvis greit på jobb, og dagen gikk kjempefort. Tror jeg skal fikle litt med invittene i kveld hvis kjæresten klarer å hoste opp limen til limpistolen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savnet deg' date=' for du ble bare plutselig borte! Hva har du bedrevet tiden med Vimsevips?[/quote']

Først ble samboeren skikkelig syk, så vi måtte legge alle planer litt på vent. Så tok datamaskina kvelden. Og da den endelig kom opp igjen, så ødela jeg foten, og måtte hoppe rundt på krykker i 4 uker. :o

Men nå smiler sola igjen. Bryllupsdagen er riktignok flyttet, men det blir 1 uke før. Og det har jeg ingenting i mot :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alt som kunne gå galt har altså gått galt for deg Vimsevips....

Men nå er du endelig tilbake, og jeg krysser fingrene for at du ikke ødelegger beina eller "trasher" pc'n.

Hvorfor ble bryllupet flyttet frem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er du endelig tilbake, og jeg krysser fingrene for at du ikke ødelegger beina eller "trasher" pc'n.

Hvorfor ble bryllupet flyttet frem da?

Det er godt å vite, håper også at vi nå ikke har flere uhell av den sorten på lenge.

Vi flytter det en uke frem, fordi vi skal ha borgelig vielse.

I Oslo og der jeg kommer fra hadde de ingen lørdagsvielser i august. I hvertfall ikke avklart dette helt ennå. Der min mor kommer fra kunne de ikke svare på om de skulle ha lørdagsvielse i år eller ikke før i april/mai når de bestemte ferie.

Så da ringte vi her i distriktet, og her bestemte de seg nå rett etter nytt år. Så da slo vi til. :P

I tillegg er det veldig mye aktivitet den helga, så det var rimelig greit å få lokale. Overnatting blir litt mer komplisert, men det er mange hoteller, så det burde gå greit. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuu....Ble litt smånervøs da jeg leste at Tex var bekymret for at brudepikekjolen ble for liten. Tenkte fort på min egen lille brudepike og hennes kjole....

Så jeg klarte ikke å bare ha det med tanken, så nå i kveld måtte jeg bare prøve den på henne! Og den passet!!! :hoppe::danse:

Har endelig knipset bilder av henne, så når bildene kommer skal de inn i Kg's galleri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på hytta i kveld etter jobben og da tar jeg vinterferie! Er tilbake søndag 7.mars så for dere som savner meg sterkt (hint: Tex & bente4) kan sende meg en tekstmelding innimellom for å høre om jeg har gravd meg ned i tide. :kul:

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phuu....Ble litt smånervøs da jeg leste at Tex var bekymret for at brudepikekjolen ble for liten. Tenkte fort på min egen lille brudepike og hennes kjole....

Du må ikke bekymre deg vennen....

Men kjolen til min lille passer nå, selvom den var for stor før jul og for trang i januar..... så jeg tror vi skal krysse fingre og se etter i mai.... :ler:

Ellers er faktisk alt mitt utstyr så godt som ferdig, det står igjen en liten søm på capen og å feste kam påsløret..... Til og med blå sløyfer på undertøyet har jeg ordnet!

Ellers da? Ligger du passelig an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savna deg på msn Camie ;)

Ha iallefall en fin helg :D

Tar de igjen når jeg kommer hjem fra hytta. Nå skal jeg opp sammens med masse venner og uten unger, så i hlega blir det sjallabais!

God helg!! :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat sms av deg..... lider du stakkars.... :sjarmor:  :ler:

:eeeh: sånn var festen på fredag....

og slik hadde jeg det frem til klokka 18.30 på lørdag ettermiddag :kvalm:

Jævligste jeg har vært med på, men den fyllasjuka var jo selvfølgelig selvforskyldt, men jeg hadde det ikke inkludert i planene mine at jeg skulle ligge med hue ned i ei blå plast bøtte hele dagen derpå....

Festen fikk jeg ikke med meg for jeg sov... :wink:

Har som sagt vært på hytta og vi har storkost oss, ni dager borte fra byens kjas og mas, med et par avbrekk for å dra hjem å oppdatere kroppen litt.

Klærne til kjæresten kom på onsdag, og jeg måtte selvfølgelig ned på butikken for å se antrekket. Og han kommer til å bli alldeles nyyydelig og ingen andre har de samme klærne som han! Mannen i butikken sa følgende til kjæresten da han var å prøvde klærne senere på dagen; "du kommer til å bli årets brudgom, dere blir årets brudepar!"

Fyren var helt i ekstase over klærne, de er spesial bestilt fra italia og de har ikke hatt dem inne før, så det var like før han tok helt av!

Jeg gleder meg sånn til å se min kjære stå oppe i koret i kirken i sin ny-innkjøpte stas :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bursdag::gratulerer: Ungen min blir 7 år i dag!!!

Hun våknet til lys på kaka, pakke og synging fra 3 ivrige familiemedlemmer. Skal på på skolen hennes klokken 11 slik at ungene får sjokoladekake til lunsj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dro jeg på narvesen og kjøpte de nye bryllupsmagasinene som er kommet, mye nyttig men også vanvittig mye reklame i ditt bryllup. Liker best bryllupsmagasinet av dem to, av ovennevte årsak.

Invittene har jeg sendt ut med gubben nå i kveld og resterende blir sendt i morgen på posten.

Var å kjøpte maling så nå skal gangen til pers!! Skal bli godt å bli kvitt den mørke grønne fargen! Så derfor har jeg ikke tid til å sitte her hele kvelden, må male...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med stor prinsesse!!

Sender du nedover litt kake....? :sjarmor:

Kake er herved sendt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmmm..... :-?

har sendt ut invitasjonene for 9 dager siden og de som har svart har ikke ringt, de har sendt tekstmeldinger!....Er det normalt da? Hadde virkelig gledet meg til å prate med folk, men når folk sender tekstmeldinger istedenfor å ringe så blir det lite prating. Er bare en eneste en som har ringt!! *skuffa* :(

Blæææææææææh!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dete r kipt med folk som sender sms..Men desverre mener noen att det er ok..

Jeg syns det er litt fekt jeg da..Så upersonlig liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg Jea!! Hadde virkelig trodd at folk skulle ringe ved en slik anledning..... :-? Det hadde nå iallefall jeg gjort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...