Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER!!

Det er en kjempedeilig følelse å bestå eksamen! Da kan du jo senke skuldrene litt og kose deg på hytta i Valentine-helgen. Håper dere får en super helg!

Når det gjelder bildene, har jeg ikke tilgang på skanner for øyeblikket, men da jeg får skannet inn flere bilder fra bryllupet, skal jeg sende deg en "haug" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære gode Camersvenn, her har du bestått eksamen også titter jeg ikke innom her engang!!!

*smekke seg selv på fingrene*

Grattis!!!

Ha en fantastisk helg, og nyt din nyvunne status!!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme og tid til pc'n! :kul:

Reiste opp på hytta torsdag i et helsikkes vær, var så mye tåke at vi holdt på å kjøre av veien, men jeg sitter her nå, så det gikk bra.

Fredagen var været heller ikke noe å skryte av og lørdag var det valentins dagen så da dro vo til sverige på shopping (jeg fant eføy i silkeblomster, de er kjempefine) og jeg fikk roser fra min kjære og han fikk pakke da vi kom på hytta (hadde kjøpt han en genser og en jakke) Vi hadde besøk så vi laga bål og grilla pølser og ungen storkoste seg.

Vi skal på hytta igjen i vinterferien og det er faktisk bare 11 dager til, og jeg gleder meg. Det er sååå deilig å være på fjellet!

I går da vi kom hjem etter at jeg hadde rydda og slappa litt av leita jeg frem gulltråden, perlene og eføyen og prøvde meg frem. Ble kjempefint med perler surret på den ene tråden og den andre tråden kryssende over....Ble vanskelig å forklare..... :ler2: Men en ting er sikkert, det blir nyyyydelig og jeg gleder meg masse til å pynte bordene.

Har vært til fotografen nå i kveld, han som skal ta bilder gjennom hele dagen. Han skulle ha 1500 for eventuell brudeserie av oss og 1000 - 2000 for å følge oss hele dagen, fra sminking til bryllupsfest. Er ikke dyrt når jeg tenker på at det blir 4600 i studio for 20 bilder....

Men jeg sa at jeg skulle tenke på om vi vilee bruke han til brudeserien, så vi skal snakkes nærmere. De bildene som han hadde hjemme var kjempefine, men jeg trenger litt betekningstid.....

:kose: TUSEN TAKK for gratulasjonene jenter!!!

Jepp, det var medikament regninga jeg besto....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gubben la seg i "sinne"... :hoho:

Han ble så irritert på at jeg hadde stekt meg hvitløksbaguett gratinert med ost og med tzatsiki ved siden av...Han kan ikke fordra lukta!!....

Han gaulet at jeg måtte lukke soveromsdøra, sa det med han når jeg skulle lukke døra; "trodde du sove jeg" fikk i retur; "våkna av den discustinge stanken" :hoho::hoho::hoho:

Stakars mann.....Skal legge meg godt inntil han nå og puste den deilige hvitløksånden min rett i ansiktet hans....kanskje nusse litt på han også.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det ikke...er en drøm som fotfølger meg nå, og jeg lurer på om den betyr noe...

Drømmer ofte at jeg ikke har sendt ut invittene, har glemt å bestille time til frissan og glemt å bestille brudebuketten. Og når jeg kommer på at jeg har glemt å sende ut invittene, bestille frisørtime og brudebukett er det på morgenen den dagen vi skal gifte oss.

Sist drømte jeg at det ble for sent å sende invitt til kongen.... :hoho:

:husarbeid: skal henge opp klær, så skal jeg sove og forhåpentligvis ikke drømme ekle drømmer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart det derre med drømmer altså....

Mine drømmer er bestandig at jeg går opp kirkegulvet sammen med pappa, så kommer jeg på alt jeg har glemt. Sist natt drømte jeg at kjolen min ikke var tilpassa og at jeg hadde glemt å sy sløret.

Før der igjen klarte ikke papsen å gå ordentlig. Han skulle fortelle en mann som gikk ved siden av han igjen en morsom vits....grrr...

BRUDENS MARERITTER ER STARTET!!! Det er bare å innse det :roll:

Forresten: menn og hvitløk??? Er det noe som bare er hos meg og deg?? Neeeii, tror det er hos mange!!!!!!!!

*Bente elsker hvitløk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg mail bente4 på privaten. Så da får du bare sette deg ned sammen med sambo og planlegge hvordan dere vil ha det i kirken.... :P

Hvitløk er jo så godt! Men han takler ikke at det lukter skikkelig "jalla" i leiligheta.... :ler:

Skal hive meg rundt å gjøre noe husarbeid, selv om jeg egentlig har lyst til å gjøre ferdig invitasjonene.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så dette er dagboken din ja :-) Har selvsagt ikke fått lest alle sidene. Det var jo en haug :hoho: Super-flink til å skrive du. Er ikke noe flink til sånn dagbok-skriving jeg :tunge1: , så jeg tror jeg dropper å lage noe sånt. Men gøy å ta en titt "i dine innerste tanker" :kul:

Ser at du har bestilt monogram og stempel. Kan jeg spørre hvor du har bestilt slikt stempel? Og hvor har du kjøpt brudekjolene dine?

Tuuuuuusen takk for god hjelp med kirkeprogrammet hvertfall!!!!!!!! Du er en knuppelupp :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har bestilt monogram og stempel. Kan jeg spørre hvor du har bestilt slikt stempel? Og hvor har du kjøpt brudekjolene dine?

Tuuuuuusen takk for god hjelp med kirkeprogrammet hvertfall!!!!!!!! Du er en knuppelupp :blomst_opp:

lagde monogrammet selv og bestilte stempelet hos Trondhjems Stempelfabrik. Kjempeflott ble det! Jeg har bare en brudekjole og den har jeg bestilt fra bridesave.com, helt super service og nyyyyydelig kjole!!! Var meningen at jeg skulle bestille en selskapskjole derfra, men vi får nå se da.....

Bare hyggelig å hjelpe til med inspirasjon til kirkeprogrammet. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer

:klem: Tusen takk til deg Vimsevips og dere andre gratulanter!! Er skikkelig happy for at jeg klarte det på første forsøk. Har fler i klassen som nå skal ta et tredje forsøk....Det må være kjipt.

Savnet deg, for du ble bare plutselig borte! Hva har du bedrevet tiden med Vimsevips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg legge meg, skal kose meg med bryllupsmagasinet og en dose Nemi.....Hun er så kul, ler så jeg griner innimellom av den serien hennes!! :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thi hi.....Kjæresten begynner sånn smått å få litt "små kalde føtter".....

Hehehe....Har sagt det til han at morgengave, tale og sang er i boks og da fikk han helt noia! Så han er vel litt oppgitt over at jeg har vært så effektiv. Stakars..... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sinnatagg: blir så irritert når folk ikke kommer til avtalt tid!!!! I dag hadde vi studiedag og jeg avtalte med ei på gruppa at vi skulle møtes klokka 09.00, og her sitter jeg enda....mutters alene! Men har fått melding om at hun kommer snart, men uansett!

Bare tanken på at jeg faktisk kunne ligget i den deilige senga mi nå og sovet irriterer meg grønn!!!

:fy: misliker sterkt at folk ikke holder avtaler!!!

Litt kjefting på mårran må til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke gøy å gå på jobb når man overhodet ikke har lyst nei.....

Men du kan jo fylle hodet med bryllupstanker, du vet, det er alltids ett eller annet man kan pusle med.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...