Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:roll: Sorry Tex, men jeg er ikke så priviligert at jeg har digitalkamera......men jeg lover at det kommer så snart jeg har fått tatt bilde og fremkalt det.

*snur seg og sikler over kjolen sin* :hjerter: I'm in loooooove!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da voldsomt for en forskjell det var på fargene da!! Har sammenlignet brudepikekjolen, ringputa, hanskene og veska opp mot kjolen min. kjolen og alt tilbehøret er ivory, men det skiller da voldsomt på fargene. Det er jo helt harry, ser helt dust ut når alt blir holdt opp mot hverandre!!

Veska er HELT feil farge! passer mer til brudepikekjolen.

Ringputa matcher, bare det er mer skimmer i den.

Hanskene matcher nesten, men jeg vet ikke om jeg skal bruke dem.

Brudepikekjolen er bra mye hvitere enn brudekjolen og det er mer skimmer i den.

Det er nesten så jeg kanskje skulle hatt en hvit kjole istedenfor.... :lol:

Men det har vel mye å si at min er i matt sateng også da...

Alt i alt er jeg overlykkelig over at kjolen min er i hus, så egentlig skal jeg bare holde kjeft og være fornøyd. Henge seg opp i bagateller kan jeg gjøre når jeg blir gammal og grinete! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Prinesessen! Jasså du er en smugleser du? :blunke:

Koselig med besøk og særlig når du legger igjen en liten hilsen i boka mi. Kan du ikke skaffe deg en dagbok du også slik at jeg kan smuglese hos deg?.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at det ikke passet sammen i fargene! Ringputa spiller jo liten rolle, men du er ikke redd for at kjolen din vil se "møkkete" ut hvis din lille engel har hvitere kjole enn deg?

Da jeg skulle ha kjole nummer to hadde jeg med meg brudepikekjolen og målte mot, og det var jamen bra for en av kjolene jeg prøvde så helt utbrukt ut ved siden av.....

Du bør få tatt på dere kjolene begge to og se på det i ordentlig dagslys....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd at det ikke passet sammen i fargene! Ringputa spiller jo liten rolle' date=' men du er ikke redd for at kjolen din vil se "møkkete" ut hvis din lille engel har hvitere kjole enn deg?[/quote']

Jo, det var akkurat det jeg var redd for skjønner du, men det får bare våge seg. Kan vel ikke forvente at kjolen skal matche hverandre 100 % når de er kjøpt fra 2 helt forskjellige leverandører. Men som jeg sa i sta så har det mye å si at min er matt og hennes er litt skimmer i, om du skjønner. Hvis jeg skulle vært hundre prosent sikker på at fargene var like skulle jeg bestilit kjole fra Lilly, men jeg fant jo ikke kjolen med stor K der. Uansett så tror jeg det blir kjempebra! Tenkte at jeg skulle dra en tur på brudekjolesalongen i dag å kikke etter underskjørt med ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er morgengaven til sambis i hus. Han vet at jeg har handlet til han og han holder på å dø av nysgjerrighet. Også er han ganske oppgitt fordi han ikke finner ut hva han skal kjøpe til meg....Kan ikke skrive hva jeg har kjøpt ettersom det er fare for at sambo leser hva som står i dagboken min. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå nyyydelig!......den glitrer så fint i lyset....klarer ikke å la vær å kikke på den hele tida. Må kjøre den til bestemor i dag, slik at den får henge i fred. Blir bare mer og mer fornøyd jo mer jeg ser på den! Den er så lekker!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA!! glemte jo å si at jeg var på brudesalongen på fredag å lånte et underskjørt med 3 ringer. Og det er ingen tvil, jeg MÅ ha et slikt underskjørt i tillegg til den som er i kjolen, eller blir den ikke pen!

Men jeg er ikke helt fornøyd med underskjørtet. Syntes ringene var for "slappe", de ville liksom bøye seg fordi kjolen oppå var så tung. Ringene var sånne lange tynne stenger, som ble tredd inn i hullene i skjørtet slik at den ble en ring, skjønner? Litt teit å forklare men....

Hvordan er ditt underskjørt Tex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen henger nå pent innpakket i ett hvitt dynetrekk og på 2 kleshenger i bestemors store "walk in closet", så der har den ingen fare. :P

Måtte faktisk ha et helt dynetrekk, kjolen fylte hele greia! :lol:

I morgen skal jeg på juleshopping, håper jeg får unna noen julegaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er ditt underskjørt Tex?

Det er der mitt er så fantastisk, med det tyll-laget utenpå ringene. Jeg prøvde kjolen min igjen sist fredag, satt faktisk og så Skomakergata i brudekjolen, og uansett hvordan jeg rlrte på meg syns ikke ringene.....

Forøvrig burde alle bruder prøve å gå med kjolen sin en halv times tid, greit å bli litt vant til hvordan det er å ha den på seg....

Vi fant fex ut at jeg trenger mye mer plass enn de 60 tilmålte cm ved middagsbordet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ringene på ditt underskjørt mer stabile enn de ringene jeg har beskrevet eller er det samme? Hvilket merke er det?

Har også oppdaget at jeg trenger myyye større plass enn det som er "normalt" , kjolen er jo gedigen!!

Vært på shopping i dag, er helt utpeist. Skal sove nå, skribler mer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å jul med din glede...tra la la lala la!!... :nisse:

Nå mens aniskringle deigen hever har jeg og lille-mann laget skomakergata-appelsin, og han er veldig stolt, for den ble kjempefin også lukter den såååå godt!! Mmm, det er jul i vårt hus! Julemusikken jomer ut av høytalerne, vi koser oss i denne søte førjulstid.

Jammen var ikke aniskringle deigen ferdig hevet!!

*løpe på kjøkkenet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å innkreve mine utestående kringler da skjønner jeg!! :ler:

Jul i huset er deilig, i dag skal jeg og to små prinsesser kose oss meg julenam mens gubben er på julebord!

Fatter ikke at han foretrekker flatfyll fremfor gløgg og pepperkaker!!

Ha en koselig julehelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...