Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk du noe fint igår??

Gidda ikke feire noe stort i går siden jeg hadde kjempekalas i fjor, men jeg fikk roser, og 2000 kroner, kjole og sko og roser fra min kjære.

Nå skal jeg på posten og hente tiaraen min..... *spent* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og minstemann var på posten i går å henta pakken fra Lisenett. Tiaraen var MEGET pen og mye penere i virkeligheten enn på bildet på nettet!! Vell anvendte penger vil jeg si! Kjempestolt, og den passer perfekt til smykkene mine! :hoppe: :D

*camie gliser bredt, og er kjempefornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde takk !
men.....jeg har jo vist den til deg en gang før....lider du av altzheimer light Tex'e vennen?? Her finner du den

Men oppdaget nå at tiaraen jeg har her hjemme IKKE er lik den jeg bestilte, men det gjør ikke noe for den jeg har er myyyye penere!!!

Men det som irriterte meg litt var at jeg ringte Lise og sa i fra oom at det ikke var samme bilde på siden hennes som den tiaraen jeg hadde fått. Hun påsto at det var samme, og hun ga seg ikke, "jo det er samme bilde som den tiaraen jeg sendte deg, og det synes så dårlig hvis du ikke holder dem tett opp mot hverandre"

Men helledussen, jeg holdte jo for pokker opp min tiara opp mot monitoren og bildet på siden hennes og så med mine egne øyne at det IKKE var samme tiara!!! Grunnen til at jeg ringte henne for å si fra (og til å gi henne anledning til å bytte bilde) og at jeg ville forhindre at andre bestilte den tiaraen fordi når de fikk pakken så var det en helt annen tiara. Ringte jo bare for å være grei......Men fikk bare en sur tone tilbake!! Makan til kjærring!!! :kjempesinna: Ikke fikk jeg avslag heller for at en sten var løsnet og at en til var løs..... :kvalm: MAKAN!!

Skal da lime på stenen selv, men det er en prinsipp sak!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente seff bilde av den oppå hodet ditt.....

Var det ikke Lisenett du handlet hoss da? Første gang jeg hører noe negativt om henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente seff bilde av den oppå hodet ditt.....

Var det ikke Lisenett du handlet hoss da? Første gang jeg hører noe negativt om henne....

ÅÅÅhhh....okeis, skal sende så snart jeg får tatt, har ikke diggi-cam jeg vettu.....

Jo jeg handlet hos Lisenett, og er litt småsnurt over oppførselen hennes. Men er det ikke rett og rimelig at man får litt avslag på tiaren når den ikke er som den skal (en sten som er falt av og ett par løse stener)?? Hun mente jeg kunne sende den tilbake, men det blir jo dyrer for både meg og henne...Er det urimelig av meg å ikke ville sende den tilbake og så kreve avslag på en vare som ikke er helt perfekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke var sikker på at dette var drømmetiaraen min ville jeg forventet at hun først sendte deg penger for returporto, slik at du kunne returnere den til henne, slik at hun fikk fikset den.

Hvis det er tiaraen over alle, og du fint kan fixe den selv, ville jeg klaget, fixet den selv, og fortalt alle hvilken elendig sørvis jeg fikk dersom jeg ikke fikk avslag. For klart du skal ha avslag når varen er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke var sikker på at dette var drømmetiaraen min ville jeg forventet at hun først sendte deg penger for returporto, slik at du kunne returnere den til henne, slik at hun fikk fikset den.

Hvis det er tiaraen over alle, og du fint kan fixe den selv, ville jeg klaget, fixet den selv, og fortalt alle hvilken elendig sørvis jeg fikk dersom jeg ikke fikk avslag. For klart du skal ha avslag når varen er ødelagt.

For det første, om jeg skulle returnere den, måtte jeg dekke returportoen selv....

Men, den er bare helt perfekt og etter min smak, så jeg skal IKKE returnere den! Men hun nekter å gi meg avslag. En liten avsporing; i mailen hun sendte meg sa hun at tiaren kostet 635,- og da jeg fikk den stor det 625,- på pakkseddelen. (hun tar bare i mot betaling på forhånd) Ikke at det gjorde så mye med ti kroner, men rett skal være rett.....

Ble litt småsur her.....Liker ikke sånne folk!! :sinna:

Har sendt en enda en mail til henne om at jeg ønsker å beholde tiaraen, men at jeg vil ha avslag. Vi får se hva hun svarer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge kjøpsloven skal selger dekke de utgifter kjøper måtte ha dersom det er feil på en vare.

Der er det ikke rom for tvil.

Stå på krava, du! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge kjøpsloven skal selger dekke de utgifter kjøper måtte ha dersom det er feil på en vare.

Der er det ikke rom for tvil.

Stå på krava, du! :evil:

Skal på skolen i morgen og lese kjøpsloven både fram og tilbake!! Skal da slå i bordet til henne! Slikt tull akspeterer ikke jeg, skal ikke komme her å pille meg på nesa!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke vente til i morgen med å lese kjøpsloven - du finner den her:

http://www.lovdata.no/all/nl-19880513-027.html.

Jeg er ikke sikker på om Lisenett er registrert som næringsdrivende, i så fall gjelder forbrukerkjøpsloven (fordel for deg). Her er den:

http://www.lovdata.no/all/nl-20020621-034.html

Litt i tvil om risikobestemmelsene i forbindelse med sendekjøp (som jeg har fått med meg at dette er), om skaden er oppstått under frakt etc. Bør kanskje spørre noen med mer peiling, som f.eks. Poirot. Lykke til med klagingen!

Hilsen Ingeborg (som hadde økonomisk rett forrige semester...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i dag å kjøpte linser til halloween partyet neste fredag....Gleder meg som en unge, det blir driiit kult. Ja da, vet at halloween er i dag, men lokalet var opptatt.... :wink:

Nå skal jeg bade.... :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Kreeemt....

Hallo!!

Oppdatering her du....??

Har du glemt oss eller??

Tiara?????

Fyllesjuk.....

Men angående tiaraen, jeg ga da faen i å sende den tilbake!! Men jeg skal da ALDRI handle noe mer fra LISENETT noe mer!! Limte selv de steinene som var løse, så nå er den alldeles perfekt! Skal ta bilde av den slik at du får se. Den er pen vettu.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo skal få lov til å sove helt alene. Skal da pent innhente meg på sofaen. Ble irritert på han, så nå gidder jeg ikke sove sammen med han. "du har vært hjemme fra skolen i hele dag, så du kunne da gjort noe husarbeid"

:kjempesinna: Var jo for pokker en grunn til at jeg ble hjemme!! Ikke fikk jeg sove i natt fordi jeg hadde vondt i magen og ryggen. Og da jeg endelig kom meg på bena var hverken ryggen eller magen noe bedre. Dessuten har jeg bekkenløsning, sykt vondt kne og ankel pluss at jeg var å ramlet rett på halebeinet i helga, så det er da ikke bare enkelt å være meg heller da. Høres jo ut som verste hypokonderen da.... Er bare å skyte å grave meg ned....

At han ikke kan skjønne at det er vondt og at jeg ikke finner på ting for å være morsom.... Blir lei meg når han er så lite forståelsesfull.....! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner sånn smått å glede meg til jul..... :nisse:

Planlegingen går det så som så med, men vi har det jo alldeles ikke travelt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...