Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboken min! Det er så koselig når noen stikker innom!

Håper du har hatt en god helg, og får en fin uke! Tenk så mange uker du har igjen! Maaaaaaange! Masse tid! Pust med magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg nå begynt å tvile på mitt kjolevalg....!!!!! :o

*camie irriterer seg over at det er så mye fine kjoler på nettet, som hun ikke klarer å la vær å se på*

Har enda ikke bestilt kjolen, så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg tviler....Det blir nok den jeg har sett meg ut, men man vet jo aldri....

Drømte forresten i natt at jeg var gravid og åtte uker på vei og at vi måtte avlyse bryllupet! Ungene våre skal angivelig være 6 og 7 år da ungen blir født. Det vil si utpå sensommeren til neste år! Håper at jeg ikke er sanndrømt denne gangen!! :-? Camie skal være mer forsiktig heretter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nå begynt å tvile på mitt kjolevalg....!!!!! :o

*camie irriterer seg over at det er så mye fine kjoler på nettet, som hun ikke klarer å la vær å se på*

Har enda ikke bestilt kjolen, så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg tviler....Det blir nok den jeg har sett meg ut, men man vet jo aldri....

Vet du, den tanken har jeg tatt litt i det siste også. Og jeg tror det er bare en råd med det, prøv mange andre kjoler også, og se hva du synes om de, er det ingen som virkelig er DEN kjolen du vil ha så tar du den du egentlig hadde tenkt... ;) Lurer på om jeg kanskje skal gjøre noe slikt...

Ellers er det koselig at du er tilbake. Alle trenger vi vel slike pauser innimellom. Nyt å ha litt fri fra planleggingen og kom sterkere tilbake når du føler for det. Om det så skjer mange ganger så må man ha litt fri også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...da er det godt å ha god tid da vettu, og bruke den godt slik at du finner den perfekte kjolen!

For hvis du tviler nå, forestill deg åssen det vil være om ti mnd og det er fjorten dager til du skal inn i kjolen.......

Det er ikke alle som kan velge to ganger, jeg blir mer og mer fornøyd med mitt valg, men det er ennå åtte mnd igjen til tilpasningstimen, så jeg har god tid å angre på. ( Kommer ikke til å angre!!!!! )

Og siden du ikke har kjøpt noe ennå, råder jeg deg til å ha is i magen en stund til.

De fleste juni bruder dukker opp i salongene i februar / mars.....

Klem fra ivrige Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiiii!! :o Har jo glemt å oppdatere dagboka mi hva jeg har gjort de siste dagen! KRIIIISE!!! :hoho:

På mandagen var vi hele gjengen i byen, mens ungene var på lekebutikken boltra jeg og min kjære oss på Til bords. Vi fant mye fint og noterte det ned på ønskelista vår. Skal tilbake dit etter jul, for da har de fått enda mer fint. Jeg kjørte gubben og ungene hjem og dro på shopping runde alene....

Jeg fikk kjøpt litt stæsj til bryllupet som nå er sirlig pakket ned i min "hemmelige eske"

* 10 stk kremhvite flytelys

* 1 eske med fake roseblader

* 2stk fake røde roser (nyyyyyyyydelige! ikke noen pingle roser)

* undertøy til meg.... :sjarmor:

- korsett med strømpeholdere og stringtruse, skikkelig sexy!!

Jeg tror jeg hadde verdens feteste glis da jeg gikk ut av butikken, folk

måtte jo tro jeg var gal!! Om det ikke passer til å ha under kjolen skal

det iallefall brukes når vi kommer på suiten vår på bryllupsnatta....

:sminkedokke:

Er akkurat kommet hjem, vi har vært hele gjengen, jeg, mamma, kjæresten og de 2 ungene våre, på befaring av lokale. Det er bare helt supert! dekktøy til 150 stykker, så plass mangel skal det nok ikke bli!! Deilig med stort kjøkken, egen del for middag, stor dansesal, scene og kjølerom. Det ligger ett stykke fra kirken ( ca.9km), men tror egentlig ikke det betyr så mye når lokalet er så bra.

Mamma sa forresten når vi var på befaring at hun hadde fikset oss barkeeper! Så nå er det problemet løst! Hun vi egentlig skulle ha skulle reise jorda rundt så vi hadde ingen i reserve! Men den biffen fikset mamma uten at vi engang hadde sagt at vi hadde "problemer" på det planet. Godt å ha en så snill og omtenksom mamma!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var oppdateringen jo :) Har kommet godt igang dere nå. Må lage meg en sånn hemmelig eske jeg også :sjarmor: Takk for påminnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig eske skaffet på Ikea, en hvit oppbevaringseske som står trygt ved siden av sengen, under nattbordet. Sambo har sett den og lurt fælt på hva det er ... fikk da streng beskjed om å holde seg unna og det har han gjort :) Best for han! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelige esker kan være greie, ja....

Har alt bryllupsstæsjet ute hos mamma, jeg, og godt er det ellers ville det vel blitt "sett" i stykker.... :ler:

Så flott at mor ordner opp, da, kjekt med mamser som kan ta i et tak uten å stå tafatt med hendene i siden.....

Kult med lokal-avklaring også, godt med alt som er gjort....

Tror det blir vårt nye motto, jeg, camie-vennen,

godt med alt som er gjort... :hoho:

En liten unnskyldning for å "ta av" på et så tidlig tidspunkt som mulig....

Gleder meg veldig til du finner kjole, fikk du forresten mail av meg med min lille prinsesse i brudestas...??

Klem og suss og kos fra din venn i sør

TEX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du forresten mail av meg med min lille prinsesse i brudestas...??

Hmmmmm....... :sur:

Har du sendt det på privaten eller?? Lenge siden? Har iallefall ikke mottatt noen ting... :-?

Sender deg en mail på din private e-mail adresse for å være sikker på at du har den rette e-mail adressa mi.

*camie gleder seg til å motta bilde* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sier at man IKKElegger merke til detaljer i bryllup, de kan gå å gjemme seg!!!

Vi var i bryllup i går, i samme kirke som vi skal gifte oss i. Jeg vet i allefall hvordan jeg IKKE skal gjøre det!! Følte egentlig ikke at det var noe bryllup da bruden hadde på seg ett hvitt sett i tynt stoff (skjørt og topp) som minnet mer om en nattkjole. Brudepiken hadde på seg en blå kjole og en heklet jakke som var alt for lang i armene.....

Da de kom inn kirken nærmest løp de opp midt gangen, de var jo kommet opp til alteret før en tiende del av sangen var spilt!! Ikke hadde de pyntet kirken heller.....De hadde et solist innslag og det var kjempefint.

Ble mye negativt her.... :lol:

Jaja, men er litt kjekt å se hvordan andre gjør det, så går man ikke i de samme fellene selv. Vi var invitert på bryllupsfest, koselig det også, men.....

Baren var selvbetjent, både et pluss og et minus med det. Kjekt for de som vil blande drinker selv, kjipt for de som ikke kan lage annet enn brus og sprit, også blir det fort sølete og uoversiktelig.

Det ble ikke servert noe snacks, det var det mange som savnet.

Bandet som spilte var flinke men hadde bare en dur på det, enten kosedansing eller skikkelig sving, ikke noen mellomting. Vi tenkte vi skulle hyre dem, men det har vi gått bort fra nå.

Vi var hjemme 01.30 og da var faktisk flestparten dratt hjem.

Håper vi ikke får ett sånt bryllup.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med å gå å se på hvordan andre gjør det.. var i selskapslokalene våre idag og så hvordan brudeparet, som skulle ha festen sin der idag, gjorde det. Veldig spennende og inspirerende, også kunne jeg se hva jeg IKKE skal ha.. som du skriver :)

Sambo fikk maaaaaaaaange gode ideer til meny og bordkort, mens jeg så kikket på blomsterdekorasjonene og lyssettingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare lyst til å fylle i den forrige listen jeg hadde på side en.....

* Gjestelisten

* Funnet kjole, men ikke bestilt

* Strømpebånd

* Fotograf

* Fotoalbum, holder på å lage eget album

* Lokale

* Toastmaster

* Forlover til min kjære

* Den ene av mine forlovere, jeg skal ha 2!

* Bryllupskake, lager selv

* Andre kaker

* Kirke

* Solosang i kirken

* Inn/utgangsmusikk og salmer til kirken

* Leie av bil

* Monogram, har bestilt stempel fra Trondhjems stempelfabrik (Thanx Tex) :wink:

* Sko til meg

* Bestemt hvilke klær brudgrom og brudesvenn skal ha på seg. Men kjæresten har gitt klar beskjed; "jeg ordner antrekket til meg og guttungen!!"

* Brudepikekjole fra Lilly

* Ringpute

* Hansker (uten fingre) men er usikker på om jeg skal bruke dem…

* Undertøy til meg

* Div. trykksaker lager min mor (jobber på trykkeri)

* Pakkeåpnere

* 10 stk flytelys

* Fake røde roser og roseblader

* Funnet kokk

* Laget ferdig designet og ordlyden på invitasjoner, festprogram og kirkeprogram

* Funnet ut hvordan bordene skal pyntes

* Gjennomgangsfarger for bryllupet. Rødt, kremhvitt og gull, ja og en anelse grønt innimellom..... :hoho:

* Bartender

* Tiara til sukkerungen (som Tex kjøpte og sendte oppover, Takk igjen!!)

* Smykker til meg

* Hvordan brudebuketten skal se ut

* Har delvis satt sammen menyen

* Skal ha Martini Asti med jordbær til velkomstdrink

* Funnet ut hvordan og hvor mye snacks vi skal ha

* Hva vi skal ha til nattmat

Dæven!! :o ble jo jammen ei lang liste det her.....Oiiii, er ikke mye som gjenstår egentlig...... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy flate!!!

Jeg er så glad jeg våknet fra den drømmen, at det er det ingen som aner!!! Jeg sovnet på sofaen, og var helt utslitt når jeg våknet. Jeg har drømt om bryllupet mitt!! Phuuuu.....Blir det sånn den store dagen sliter jeg litt.

*det var plutselig isete og sørpete ute, og jeg drev å sprang som en gal for å finne tiara til håret. Først hadde jeg en solskjerm, så en hatt "a la Sonja, vår dronning" Så fant jeg ut at jeg ikke ville ha noe annet i håret enn tiara, men da jeg tok av hatten så håret mitt helt for jæklig ut!

Klokka var kvart på elleve og vi skulle gifte oss klokka ett, og jeg hadde enda ikke vært hos frisøren! Eller jo, men vel og merke hos ei i Holmestrand (!!) som jeg ikke var spesiellt fornøyd med. For å komme til frisøren måtte jeg springe gjennom en menge av fulle folk, trapper, betongklosser og masse is og sørpe. Mens vi forserte alle disse hindrene kom jeg på, at hverken våre papirer eller forlovererklæringen var sendt inn til menigheten. Skulle vi få gifte oss? var tanker som for gjennom hodet mitt hele tiden.

Jeg ringte hjem til min kjære og ba han om å komme å hente meg og skysse meg til frisøren. Han var ikke stått opp enda.... :hoho:

Jeg kom aldri frem til denne frisøren, men havnet isteden i et parfymeri og spurte etter tiara. "joda klart vi har" så drog hun frem en svart klump med noe stener på. Det var en sommerfugl som man kunne brette sammen. "men dette er jo ikke noe tiara, når skal dere få det da" ikke før på mandagen svarte damen bak disken.

Når jeg skulle ut derifra endte jeg opp som pakkeåpner i et bryllup jeg allerede har vært i, innimellom all pakkeåpningen ble jeg stående og ta i mot gratulasjoner fra folk som hadde sett annonnsen vår i avisa.

Fikk masse skryt fordi jeg var så pen, enda håret mitt så ut som ett kræsj og kjolen og skoene mine var bløte og sorte av skitten is og sørpe....*

Gud hjelpe meg!! :o Håper jeg ALDRI får et så livaktig mareritt igjen og at vi får gifte oss da vi har planlagt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her og tittet, jøss så mye dere har fått gjort allerede! :o Blir nesten litt "skjelven i buksene" siden vi har tenkt å utsette mesteparten til etter jul...

Flinke er dere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Marte.....Mamma har hele tiden sagt det at jeg kommer til å være ferdig med det meste før det blir jul, og det får hun vel kanskje rett i.....

Men skal ikke gjøre meg helt ferdig, må jo ha noe og kose meg med fra januar og frem til juni. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk en hentelappe i posten på lørdag, men rakk ikke nedover på posten. Dro nedover på mandag etter skolen og hentet pakken. Og hva ventet meg? Jo, et lekkert egen designet stempel med vårt monogram på....Ble kjempefornøyd med resultatet, så kanskje man bestiller noe mer derfra ved en senere anledning. Ellers så ligger vi sjuke hele gjengen, så det blir lite skriblerier i dagboka mi.

Natti..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som bruker å titte innom som kan hjelpe meg?? Jeg har skrevet sang til min kjære, men mangler en linje i ett vers.

Hva rimer på en, utenom ren, pen og sten?? Står helt bom fast oppi huet mitt!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda ikke sikker på hva den skal handle om, da jeg ikke har funnet noe som rimer på EN......

Gidder ikke skrive noe mer nå, er skikkelig syk....Har ørebetennelse, bronkitt og bihulebetennelse :(

Skriver mer når jeg er 100% frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...