Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Med andre ord, den falt så absolutt i smak og ble uten tvil godkjent!!

Skal legge inn bilde av henne så snart jeg får fremkalt bilde...

Så flott at hun likte den. :D

Jeg fortalte også at vi skal gifte oss til neste år og vi ble enige om at jeg skulle ta kontakt slik at hun kunne gi meg en "hel-renovering" før bryllupet.

Hørtes usedvanlig deilig ut.

Heldiggris....... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

........Syk.........

Så det blir dårlig med skriving i dagboka, men har proppet meg full av tabeletter så nå går det greit.

Prata med mutter'n i går så det ble nok engang snakking om bryllupet mitt. Hun skal jo ha begge ungene natt til den store dagen, og jeg skal antakeligvis legge borte eller få forloveren til å legge her.

Mutter'n overrasket meg stort da hun sa at hun skulle ta med seg sukkerungen til frisøren for å få satt opp håret hennes. Så da drar bestemor og barnebarn sammen til frisøren og får satt det opp på den store dagen....Kjempekoselig at hun tilbød seg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid hyggelig når noen man bryr seg om bryr seg om det samme som deg!

Og noe av det beste er besteforeldre-barnebarn-kombinasjonen.

Virkelig en knall-ide med besteforeldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho hoooi!! :P

Begynner å bli voldsomt lenge siden jeg var å skrev i min egen dagbok, kanskje på tide å skrive ned noen ord. Ikke det at jeg har så mye å tilføre men....

Printet ut et exempel på festprogrammet slik at kjæresten fikk si sin mening. Han var fullstendig enig at vi skulle ha det slik jeg hadde laget. Han var faktisk imponert over mine kreative evner....Skryte skryte..... :blunke:

Det blir liksom noe annet en hva "alle" andre har. Jeg har iallefall ikke vært i bryllup hvor festprogrammet er delt i 2 på langs. Blir jo litt søtere enn en stor og brautende blekke med x antall fulle a4 ark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir liksom noe annet en hva "alle" andre har. Jeg har iallefall ikke vært i bryllup hvor festprogrammet er delt i 2 på langs. Blir jo litt søtere enn en stor og brautende blekke med x antall fulle a4 ark.

Vi skal også ha det slik, blir mye stiligere liksom...

Hu mor har laget flere utgaver, så skal jeg og Gubben få titte og bestemme hva vi liker best.....

Og i dag er det bare to måneder til forhåndsvarslene

går i posten!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuddeluuuu!!!

Har plassert minstemann forran tv'en så mora får sitte alene forran pc'en å skrible og leke seg (skjønt han begynner jo å bli vant til at mora sitter lenka til monitoren :o )

Har lekt meg med layouten til festprogrammet og vet da akkurat hvordan jeg vil ha det! Mamma var innom idag og sa at de hadde masse forskjellige papirtyper, og annet fancy stæsj, så det blir gøy når vi skal trykke opp innbydelser, festprogram og kirkeprogram. Gleder meg!! :sjarmor:

Har vel kanskje ikke noe med bryllupet å gjøre, eller jo...skal jo inn i kjolen så da spiller kiloene inn. :hoho:

Begynte for fullt for 14 dager siden å ta opp treninga etter en måneds pause, skal da si at jeg virkelig har hatt utbytte av treninga!! Inn noen cm og ned 3,2 kilo......på 2 uker. Flinke Camie..... :hoppe:

Er så gøy, dessuten er det så sinnsykt godt å trene!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så gøy' date=' dessuten er det så sinnsykt godt å trene!! :enig:[/quote']

Hmmm, fikk stygge tanker da jeg så den smilien jeg hadde putta inn....

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Å så langt du har kommet. Du er garantert å slippe stress rett oppi selve dagen ja.

Kjolen du har bestemt deg for er nydelig! Noe slikt kunne jeg tenke meg om jeg var sommerbrud.

Brudepikekjolen var flott også. Og så kan jeg nesten se for meg prinsessen din når hun speilet seg med tiara. Herlig vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så langt du har kommet. Du er garantert å slippe stress rett oppi selve dagen ja.

Jepps, ingen planer om høy stress faktor.

en kan jo fort skje allikevel, men det er ingenting som er lagt inn i min beregning..... :lol:

Kjolen du har bestemt deg for er nydelig! Noe slikt kunne jeg tenke meg om jeg var sommerbrud.

Tusen takk!!! Slikt er alltid hyggelig å høre. Falt pladask for kjolen fordi skjørtet var så spesielt. Den er liksom ikke slik som alle andre kjoler. :D

Brudepikekjolen var flott også. Og så kan jeg nesten se for meg prinsessen din når hun speilet seg med tiara. Herlig vet du.

Hun var virkelig et skue der hun sto og beundret sitt eget speilbilde....

Gleder meg bare til jeg får kjolen i hus slik at hele stasen kan prøves!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Kan tenke meg det blir mye stas når kjolen skal prøves også ja. Har en 5 årig jente selv og det er jo rene pyntedokka når hun får noe nytt. Skulle gjerne valgt en lignende kjole til henne, men jeg må nok se om jeg finner noe med armer, eller noe med en fin jakke til.

Skjørtet på kjolen din var nydelig. Det er slike detaljer som gjør en kjole spesiell, og unik. Og det synes jeg er viktig. Mange har ganske like kjoler i dag, men alle har noe som er speiellt for å skille fra andre, men jeg har ikke sett noen som ligner på din. Min kjole er det vel heller ikke så mange som vil ha lik. Men jeg måtte ha noe med armer og da var den det eneste reelle valget i mine øyne. Moro når ingen man kjenner har hatt eller vil ha lignende kjole også, for da blir det mer "mitt" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter......venter på at klokka skal bli tolv slik at postmannen kommer....

Får pakke fra Bb brud og selskap i Hønefoss i dag....

:sjarmor: Ringpute, brudepikekjole, handsker og veske...

klarer nesten ikke vente..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tigergutt var å hentet brudepikekjolen i går. Og de var finere enn på bildene. Den satt som en drøm! Gled deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh.. trodde jeg hadde tenkt og styra mye jeg..

(vel,frem til jeg bestemte meg for at sommeren er bryllupspausetid i hvertfall)

kjempeimponert,kunne jo nesten ha giftet deg nå du jo ;)

Var liksom skikkelig ivrig først jeg,men som med alle prosjekter jeg styrer med så går det visst litt i rykk og napp.. :)

Nyt det som er igjen av sommeren,og kos deg med planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på posten i dag klokka halv ett, for det kom en annen pakke.

Men jeg fikk sendings nummeret til pakken jeg så spent venter på og fikk dama på posten til å undersøke hvor i landet den befinner seg.

Joda.... Den er i OSLO!!!!! :-? Hrmph!! jaja....kommer til meg over helga da...

Er jo ikke mer enn hundre mil å sende pakken da... :lol:

Så jeg må nok pent smøre meg med en stor dose tålmodighet og vente til mandag, for da...... :sjarmor: gleder meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du stakk innom dagboka mi :)

Det med å kjøpe ting litt etter litt har jeg også tenkt på,har faktisk handlet inn alt papirting og "buketter" til brudepikene,men så dabbet jeg liksom litt av i planlegging nå i sommer..

Lover å komme sterkere tilbake når jeg begynner på jobb,som uheldigvis bare er en uke til. :cry:

Så fint at du likte kjolen "min",måtte slenge meg innom å glo på din også.

Den var kjempeflott,brudepikekjolen var kjempesøt den også. Akkurat sånn passe pyntet til en liten frøken.

Det er sikkert ikke noe problem å bestille derfra,bare min innebygde bygdeskepsis som slår til sånn inniblandt. :wink:

Vel,først ville prinsen ha med seg niesa vår,men da ville jeg ha med jenta til forloveren min,og da ville jeg jo ha med jenta til en annen venninne og dside de ble tre stykker mellom 1,5 og 2,5 år,så tok vi med nabojenta på ni år også. I håp om at hun kanskje kunne holde litt styr på minst en av dem :hoho:

Hmm,ble en fryktelig lang og kronglette setning,punktum er oppskrytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg nå har jeg vært i Danmark og sett brudepikekjolen din in real life, og gurimalla så fin den er!

Myyye finere i virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...