Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler meg ikke stort bedre, men takk for omtanken Ingeborg og Tex!! :)

Har trøkt i meg begynnelsen på en penicillin kur, så håper dette funker kjapt, for nå er jeg temmelig lei av å være syk.

Spurte forresten ei venninne om hun ville være forloveren min, og det svarte hun raskt JA til. Hadde valgt ei fra før, men ville ha 2. Hadde 2 andre venninner som jeg kunne tenke meg, men på grunn av litt rivalisme dem i mellom fant jeg ut at jeg kuttet ut begge og blandet inn en tredje part i steden. Jeg var veldig sikker i mitt valg og synes jenta er grei, selv om vi ikke har vært så mye sammen de siste årene. Jeg er egentlig ikke så opptatt av utdrikningslag og sånt annet forlover-tull. Bare jeg har en person som jeg føler er meg verdig, og som kan skrive navnet sitt på papiret, så er jeg innmari fornøyd jeg.

Men.....

Fikk en telefon i fra ei av de to (heretter kalt Alex)som jeg vurderte som forlover i dag. Hun hadde vært på byen sammen med min forlover heretter kalt Lea) i helga. Begge hadde blitt innmari fulle og ting som ikke skulle komme frem, kom frem. (ikke ille for mitt vedkommende) Gud, veit ikke om jeg gidde å skrive om denne smørja!! Er jo helt sykt!! Jo, jeg fortsetter.

Saken er den at Alex er utro mot gubben og hun har hatt sex med en av gubbens kompiser. Lea har hatt sex med samme mannen, men ikke av følelsesmessige grunner men av ren lyst. Dette fikk Alex vite om i helgen og det ble et komers uten like!! For å gjøre saken kort og uten å gå inn på fler detaljer....

Alex ringte meg i dag og fortalte alt, pluss at hun kom med vanvittig mye negativt om Lea! Sitat Alex:"at du ikke har sett for lenge siden hvordan hun egentlig er? hun er jo så billig og ei løsaktig hore. Det som blir sagt til henne, er mye sannsynlig kommer videre. Hun er IKKE til å stole på!" Jeg er enig at Lea oppførte seg usømmelig, faktisk utrolig barnslig! Ved å si til sin venninne at Alex var utro mot gubben sin. Egentlig kunne jeg vært for uten den informasjonen, for nå har Alex hun egentlig fått meg til å tvile på mitt valg av forlover!!! Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg tviler!! Joda, hun er kanskje litt løsaktig av seg og oppfører seg som en fjortenåring med kjønnshormoner i opposisjon, men hun har ikke gjort meg noe vondt!

Nå er det sikkert noen som tror at jeg har forbyttet navnene Alex og Lea, det kan iallefall virke sånn på meg når jeg leser det selv. Men Alex som er utro ble temmelig lei seg og forbannet over at hun og Lea hadde hatt sex med samme mannen. Dette fordi Lea bare var ute etter sex mens Alex har utviklet følelser og blitt forelsket i denne mannen. Det hører jo også med til saken at Alex aldri har konfrontert Lea om hva hun mener om saken og at hun fyrer ut av seg all sin bitterhet til oss andre venner som sitter rundt. Nå har jeg ikke hørt Lea's side av saken og jeg vet at den kommer til å bli veldig annerledes fordi hun forteller saken til sitt eget beste. Måtte bare ut med dette, håper jeg får sove i natt.....

Må se ann saken og se hvordan det utvikler seg, kanskje ender jeg opp med bare forlover nummer en som kanskje ikke en gang er garantert å komme i kirken på grunn av spesielle arbeidsforhold i egen bedrift! HJELP!! Kunne ting blitt mer kompliserte?? Kanskje jeg bare driter i hele forlover greia og får mamma til å skrive under papiret!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk du skal se det an en stund, men jeg heller mot mamma-ideen. Damene skal faktisk være dine sannhetsvitner i kirken, der du lover evig troskap. Har du lyst til å stå der og vite det du vet nå...??

Jeg ville ikke fixa det, og jeg er en særdeles impulsiv person, som nok ville ha avsatt dem sporenstreks. Men kanskje angret etterpå. For i det øyeblikket du forteller dem din hjertens mening kan du ikke ta ordene tilbake.

Men disse damene har ikke særlig høye tanker om hverken trofasthet eller gode venninde-relasjoner, så derfor ville jeg ha betenkt meg på å bruke dem....

Du har ikke en søster eller kusine du er veldig glad i da...??

Ellers kan jeg komme en tur, jeg....??? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men disse damene har ikke særlig høye tanker om hverken trofasthet eller gode venninde-relasjoner' date=' så derfor ville jeg ha betenkt meg på å bruke dem....[/quote']

Det var jo min spontane reasksjon, ble helt sjokka og ganske forfjamsa og begynte med en gang å lete etter grunn til å bytte forlover. Ikke det at jeg behøvde å lete så lenge....

Men som du sier, jeg skal se det litt ann.

Har verken søstre eller kusiner.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli lenge mellom gangene man er her inne. Har ikke like mye tid til overs som jeg hadde før. Nå er vi tre av fire som går skole, så vi har mye å gjøre. Jeg begynte på sykepleien, det blir tungt, men jeg er innstilt på det.

Var forresten til legen igjen nå på fredag. Fikk ny penicillin kur, da jeg aldri ble frisk. Så nå håper jeg at denne kuren fungerer slik at jeg slipper å være i elendig form. Han rekvirete meg til CT-røntgen fordi jeg har vært innmari mye plaga med bihulebetennelse i de siste årene.

Ellers så har det blitt lite handling til bryllupet. Tenkte jeg skulle vente til panduro katalogen kom, men jeg fant ikke så mye der som jeg hadde trodd. *skuffa* jaja, får lete etter papir til innbydelsene og menyene en annen plass....

På fredags ettermiddag, tok vi med oss minstemann på runde. Vi spiste en bedre middag, så fant vi ut at vi kunne se på de ulike brudesuitene byen hadde å tilby. Vi så på tre stykker. På to forskjellige hotell.

*Den første var som et vanlig hotellrom, men med hjørneboblekar. Minuset var at gulvet var veldig slitt og stygt og at det hang ei lita white-board tavle midt på veggen!!!

*Den andre var i den eldste delen av hotellet og var kjempestoor. Med eget soverom og koselig bad, hvor taket var høyt,skrått, med spotter i taket. Det spesielle med taket var at det var blåmalt! råstilig og koselig! Badet hadde et stort hjørnebadekar uten bobler, men det gjør ingenting for jeg er likevel skeptisk til boblekar hvor jeg ikke har kontollen påom det er renset skikkelig eller ikke. Litt redd for legionella og andre basselussker!! :o

* Den tredje var i mer moderne stil, og den var kjempefin, men det var bare vanlig badekar og det likte vi ikke. Vi vil kose oss med champagne i badekaret sammen og komfortabelt. Ikke med føtter og armer i et eneste kaos!

Så da bestilte vi den nummer 2!! Gleder oss.... :sjarmor:

Prøvde forresten undertøyet mitt på fredag da gubben var ute. Det var rå-lekkert!! men han ble litt skuffa fordi han ikke fikk se. Han får pent innfinne seg med å vente i ti måneder!

I dag har jeg og minstemann baka muffins, mange muffins!! Vi har storkost oss, og nå mens jeg har sittet her har muffinsen rukket å bli kald, så nå skal vi smake på baksten!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ min gode venn, vi har det mer likt enn vi aner tror jeg :)

Du skal bli sykepleier og jeg er nettopp ferdig utdannet sykepleier.

Har også bestilt panduro for å sjekke litt stærsj til bl.a invitasjoner o. l, men ble skuffa jeg også....

Synes dette blir mer og mer utrolig jeg :D Morsomt er det iallefall :D

Håper du blir frisk Camie, og ikke stress med monogramet nå som du er blitt sykepleierstudent oxo :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dægger'n blir jo helt paff av alla likhetene mellom oss!! Kommer jeg sørover etter jul, skal jeg da få tid til å treffe både deg og tex: Det hadde vært koselig!! Alltid hyggelig med nye bekjentskaper!

Får spørre deg om råd om jeg står fast på noe under utdanninga.... :sjarmor:

Stresser ikke med monogrammet, (og det er ikke noe problem selv om jeg går skole) fordi jeg er opptatt av at det skal bli bra. Har prøvd meg fra med ulike ting nå i helga, så får se om jeg sender det til deg på epost i morgen..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboken min, Camie.

Brudepikekjolene fra Lilly fikk så masse skryt. Så din lille prinsesse kan bare glede seg!

Lykke til videre med forberedelser og selvsagt selve bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg sørover etter jul, skal jeg da få tid til å treffe både deg og tex: Det hadde vært koselig!! Alltid hyggelig med nye bekjentskaper!

WEEEE, det hadde vært vannvittig koselig :D Jeg og Tex (+ flere fra KG) skal møtes på lørdag. Da blir vi kjent mer oxo :D

Håper du kommer :hoppe:

Får spørre deg om råd om jeg står fast på noe under utdanninga.... :sjarmor:

Jepp, ingen problem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:( Huff!! Er litt redd nå.....har nettopp funnet to kuler i magen som er ca. 2cm i diameter og rett ved siden av hverandre. Ringte til legen og har fått time nå idag klokken 2.

Lurer på hva det er..... :roll:

Har aldri hatt noe lignende, så dette likte jeg dårlig! Skal holde dere informert om hva som skjer og hva legen sa. Ønsk meg lykke til da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei camie.

Det trenger ikke være noe alvorlig med de kulene vettu.

Håper det iallefall ikke er noe alvorlig og at det går bra med deg :)

Tenker på deg :)

Klem fra Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være noe alvorlig med de kulene vettu.

Du hadde rett...Fikk bare litt små-angst da det har vært mange tilfeller av kreft i familien.... :-? Men nå er alt bra. Skal på posten i dag å kjøpe bryllupsfrimerkene slik at jeg kan bruke dem på invitasjonene som skal sendes ut til neste år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte snille camie....

Jeg har sviktet deg på det grøvste i dagboken din.... :oops:

men vi har sendt noen sms da.....

Så fint at alt var i orden med deg!

Jeg var på Glitter og titta på tiaraer i dag, jeg..... masse fine, assa.......

Skal jeg ta meg en tur m digitalkameraet...?? :kul:

Ellers har jeg sjekket flytider, det passer perfekt!

Ditt fly ned hit til meg går fredag om fire og en halv uke, og retur søndag, akkurat hjemme til barne-tv

Jeg setter meg på Flytoget onsdag 23.juni rundt halvseks og er hos deg før midnatt. Så blir jeg med deg og camiemannen på bryllupsreise ned hit, vi henter Texas og flyr rett til Maldivene, flyet går herfra 30. juni.

Retur fra Malders 1. august. Barnepikene fikk plass på turistklasse med alle barna, mens vi har de seks første radene på 1. klasse for oss selv.

Sounds good....?? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...