Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004


camie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Myyye finere enn i virkeligheten!
:hoho::hoho::hoho: åssn virkelighet er det du lever i da....??? :hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex....du mente vel at den er mye finere i virkeligheten enn på bildene....? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Opps!!

Har vel fremdeles jet-lag fra all champagnen..... :ler:

Mente selvsagt at bildene ikke yter kjolen rettferdighet

og at den er myyye flottere i virkeligheten enn på bildene.

Har rettet opp forrige innlegg og håper dette ikke har gått utover nattesøvnen din.....

Klem......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o å nei, Tex! Fikk ikke sove på grunn av trykkleifen din!!! :wink:

Vil også på tur til Danmark....*neida, ikke sjalu* :lol:

Hadde ikke du kjøpt slør??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.....

Men jeg var så misfornøyd med det når jeg målte det mot kjolen...

så jeg solgte det igjen....

Så nå angrer jeg bare masse på at jeg ikke

kjøpte det sløret jeg fant på Marc Lecomte....

Men kjæresten min har sagt at vi skal ta en tur igjen nærmere jul

så da har jeg sjans igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: åååhh, hvor irriterende er det vel ikke å vite at kjolen og det andre stæsjet befinner seg 10 mil fra meg???? Pakken kommer ikke for i morgen!! Klarer nesten ikke å vente, men blir nok pent nødt til det....

Men i morgen.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Klarer nesten ikke å vente' date=' men blir nok pent nødt til det....[/quote']

Kjenner veldig godt den følelsen, gitt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hentet pakken og prøvd kjolen på sukkerungen. Du og du....hun ble som en prinsesse....

Skal prøve hele utstyret i kveld når hun er nydusjet og med oppsatt hår og tiara. Kjolen er jo bare helt nyyyydelig!

Måtte innom naboen min (barndomsvenninne) og vise henne kjolen, hun ble bara stående og måpe. syntes den var utrolig vakker.

Har hengt opp kjolen i stua og sitter her med verdens største :D

Har en merkelig følelse i kroppen, tror det gikk opp for meg, først i dag etter at jeg hentet pakken, at vi skal faktisk gifte oss til neste år!!

Gleder meg!!

Jeg fikk tårer i øynene da jeg pakket opp eska og så kjolen til sukkerungen, tro hvordan det blir når brudekjolen kommer..... :-?

Jeg er nå den heldige eier av:

* ringpute

* brudepikekjole

* veske

* handsker

Om handskene blir brukt gjenstår å se når kjolen kommer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringputa var mye mindre enn det jeg hadde forestilt meg, så glad jeg ikke måtte betale bortimot 450 kroner for den, slik den koster enkelte plasser på nett. Hadde jeg betalt så mye for den puta hadde jeg blitt skikkelig sur!! Men nå har jeg ikke det, så alt er bare helt supert.

Deilig å tenke på at jeg har gjort et skikkelig scoop ved å handle med Lisbeth på BB Brud. Skal man sammenligne hennes priser med andre kommer hun kjempegodt ut. Ja, for ikke å glemme servicen da..... Stort pluss i boka mi i allefall. :P

Måtte sette opp et regnestykke for å sammenligne og se hva jeg har spart ved å handle hos Lisbeth.

På nett: *** Lisbeth, Bb Brud:

Veske: 475,- *** 198,-

Ringpute: 410,- *** 198,-

Brudepikekjole: 1200,- *** 1060,-

hansker: 560,- *** 235,-

SUM: 2645,- *** 1691,-

Jeg har altså med andre ord spart 954 kroner på å være nysgjerrig på andre leverandører enn de på nett...... :sjarmor:

Stolt eier er jeg iallefall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi oi oi!! var veldig langt ned på dagbok lista....Noe som betyr at jeg ikke har vært her på noen dager. *Fy skam, tenk å svikte KG på den måten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tar litt fri fra bryllupsplanlegging og sånt stæsj. Kjenner at jeg er litt sliten og lei. Gjeeeeeeeeesp! Legger meg nå jeg, god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bare hatt så innmari mye å gjøre på jobben, deltok på en stor festival, hus, hjem, gubbe og unger...Føler liksom at alt overskuddet som jeg skulle brukt på planlegging bare forsavant, men jeg lover, jeg kommer sterkere tilbake!!!

Sove litt nå.....sliten...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsessen

Kos deg og slapp av litt du da Camie...

Vi andre er her og venter spent på siste nytt når du kommer tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboken min. Virker som du har fått gjort mye da, ikke rart du fortjener en hvil :). Du sa at du hadde vært på en stor festival, var det Øya-festivalen. Jeg ville så gjerne gå jeg også, men så var det plutselig utsolgt :(. Lykke til med videre planlegging, og husk det er fortsatt hav av tid, ikke noe stress (enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra en "ikke-fullt-så-sliten-camie"

Kjæresten spurte for 2 dager siden hvordan bordkortene våre skulle se ut.....Helt forfjamsa jeg....Er liksom ikke en gutteting å bry seg om bordkortene!! :lol:

Men det viser jo at han bryr seg og lurer på om vi ikke skal sette oss ned og prøve oss frem til bordkort. Koselig!!

Etter helga skal jeg dra med meg kjæresten og mamma på "runde", vi skal kikke på 2 lokaler som er aktuelle. De er vidt forskjellige, men praktiske på hver sin måte. Egentlig kunne jeg tenkt meg å hatt middagen på det beste hotellet i byen, men det blir jo så himla dyrt! Har jo ett liv utenom bryllupet også da....er jo ikke meningen at man skal ruinere seg på å gifte seg, eller???

Etter helgen tror jeg at jeg skal bestille kjolen fra Usa, for jeg er temmelig, VELDIG sikker på at jeg har funnet kjolen med stor K!!

Mamma var forresten innom i kveld for å kikke på kjolen til sukkerungen, men hu blei skuffa!!! :-? Ja, riktignok over at sukkerungen ikke var hjemme slik at hun kunne se kjolen på henne......Men hun lovte at hun skulle komme tilbake i morgen kveld for å se både brudepikekjolen og skoleklærne til sukkerungen. Hun syntes alt var kjempepent.

Sitat mamma:"jeg må vel bestille meg kjole fra Usa jeg også skal jeg klare å holde oppe debn gode standarden du har satt"...... :hoho:

Tenker vi blir nydelige hele gjengen!

*kiler i magen, gleder meg masse sånn helt plutselig* :sjarmor:

Tusen takk til alle dere som kommer med oppmuntrende ord når jeg er trett, sliten og lei. Dere får meg til å innse at jeg faktisk ikke har det travelt.....og at jeg kan unne meg en liten "pust i bakken" innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...