Gå til innhold

Den store London tråden


marsy

Anbefalte innlegg

Det er ikke kristent fordet... Men en søramerikansk stil.

Og det er absolutt ikke bilder av jesus og engler i alle rom.

Jeg har bodd på hotellet og på mitt rom var det hverken engler eller jesus - men mer kitch bilder av spanske senoritas!

Innemellon finner du både kors, ikoner og bønnekjeder. Og det er faktisk ikke kristent med katolsk. Men igjen - det er bare dekor for å skape en sør-amerikansk stemning.

Det er et litt anderledes hotell - for de som vil ha noe annet en vanlige kjedehotell. Jeg hadde ihvertfall et veldig fint opphold der!

Man får forresten kjøpt fantastiske spa-produkter der også, som også er på badene på hotellet!

Vi vurderte nemlig dette hotellet før forrige gang vi var i London, det hadde og fått god kritikk av tripadvisor. Men siden vi ikke viste om vi kunne "gjøre som vi ville" der, så bodde vi en annen plass i stedet. :nigo: Dette hotellet kommer vi sikkert til å teste ut neste gang, for det er jo ikke avskrekkende i pris heller :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vurderte nemlig dette hotellet før forrige gang vi var i London, det hadde og fått god kritikk av tripadvisor. Men siden vi ikke viste om vi kunne "gjøre som vi ville" der, så bodde vi en annen plass i stedet. :nigo: Dette hotellet kommer vi sikkert til å teste ut neste gang, for det er jo ikke avskrekkende i pris heller :lur:

Man kan gjøre veldig som man selv vil der. Gjester på hotellet kan fritt lage seg te, kaffe eller blande seg en drink selv i baren t.o.m.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan gjøre veldig som man selv vil der. Gjester på hotellet kan fritt lage seg te, kaffe eller blande seg en drink selv i baren t.o.m.!

Jøss :nigo: Så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_London_*

Anbefaler på det sterkeste hotell Hilton London Metropole.

Helt fantastisk fra ende til annen!

10 min gange til Oxford Street, og 1 min fra Edgware Station.

Skal jeg til London igjen blir det helt klart dette hotellet igjen.

Nydelig utsikt over London fra hotellets Thai-restaurant i 23 etg.

Alt du kan tenke deg til frokost, fantastisk service +++

Anbefaler også restauranten Rainforrest cafè for de som har barn med seg.

Her får man følelsen av å være midt i regnskogen, med masse dyr/figurer og lyder....utrolig bra laget til.

Er du så heldig å ha bursdag mens du er der, får servitørene hele restauranten til å synge bursdagssang for deg også. Artig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gro_*
Er Chiswick langt utenfor selve bykjernen?

Chiswick ligger sånn halvveis mellom sentrum og Heathrow flyplass. Sånn ca en mil fra Soho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Interessant tråd :)

Er det noen som ver on noe billig og god overnatting i Barbican området? helst under 2-300 NOK,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tråd :)

Er det noen som ver on noe billig og god overnatting i Barbican området? helst under 2-300 NOK,

Prisene svinger hele tida, avhengig av et utall faktorer, så anbefaler et søk på finn.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt et søk på www.expedia.no. Har kjøpt et par reiser derfra, og dem er pålitelig og billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt et søk på www.expedia.no. Har kjøpt et par reiser derfra, og dem er pålitelig og billig.

Expedia er blant alle de tilbyderne som finn.no søker gjennom ;) Så i praksis får du opp alle resultatene du får ved et søk på expedia i tillegg til et utall andre tilbydere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wiwiwao

Tog fra Gatwick flyplass til Victoria st. koster bare 3 pund, ifølge southernrailways sine hjemmesider. Det var jo utrolig billig! Er det virkelig så billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler på det sterkeste hotell Hilton London Metropole.

Helt fantastisk fra ende til annen!

10 min gange til Oxford Street, og 1 min fra Edgware Station.

Skal jeg til London igjen blir det helt klart dette hotellet igjen.

Nydelig utsikt over London fra hotellets Thai-restaurant i 23 etg.

Alt du kan tenke deg til frokost, fantastisk service +++

Anbefaler også restauranten Rainforrest cafè for de som har barn med seg.

Her får man følelsen av å være midt i regnskogen, med masse dyr/figurer og lyder....utrolig bra laget til.

Er du så heldig å ha bursdag mens du er der, får servitørene hele restauranten til å synge bursdagssang for deg også. Artig :D

Høres utrolig bra ut! Hvor mye koster det for natta?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tog fra Gatwick flyplass til Victoria st. koster bare 3 pund, ifølge southernrailways sine hjemmesider. Det var jo utrolig billig! Er det virkelig så billig?

Jeg har aldri betalt så lite, men kanskje dette gjelder forhåndsbetalte billetter? Jeg kjøper alltid bare billetter på Gatwick, så har aldri prøvd å booke på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Høres utrolig bra ut! Hvor mye koster det for natta?!

Vi betalte ca 7000,- for 3 netter.

Inkl. fantastisk frokost, med alt du måtte ønske...

vi var to voksne og to barn ( 8 og 13 år)

Stort rom med to doble senger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Vi betalte ca 7000,- for 3 netter.

Inkl. fantastisk frokost, med alt du måtte ønske...

vi var to voksne og to barn ( 8 og 13 år)

Stort rom med to doble senger.

Basseng der også, kjempekjekt med en dukkert etter mye trakking :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Noen som kan anbefale meg et billig hotell med enkel standard, grei service mm. ganske midt i byen? Dobbeltrom med bad.... Søker på finn.no nå, men er virkelig en jungel, aner ikke hva jeg skal velge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tog fra Gatwick flyplass til Victoria st. koster bare 3 pund, ifølge southernrailways sine hjemmesider. Det var jo utrolig billig! Er det virkelig så billig?

Det kan være så billig, ja, men da må du som sagt over her bestille på forhånd. Dessuten må du reservere billett til spesifikke tog, du kan altså ikke få åpen billett så billig. Men vi pleier alltid å reservere, og har ikke hatt noen problemer med det; vi vet jo omtrent når flyet lander og når vi må være på flyplassen for tilbaketuren, så jeg vil absolutt anbefale å forhåndsbestille. :)

Noen som kan anbefale meg et billig hotell med enkel standard, grei service mm. ganske midt i byen? Dobbeltrom med bad.... Søker på finn.no nå, men er virkelig en jungel, aner ikke hva jeg skal velge..

Hvis du bestiller i god tid kan du få dobbelrom (uten frokost) på Travelodge ned i £19. Det kan imidlertid være greit å være obs på at standarden visstnok varierer; de eldre hotellene er ofte temmelig slitte, men de nye er helt kurante. Vi har bodd på Travelodge City Road og Travelodge Southwark og vært godt fornøyde, særlig med sistnevnte. :)

Ulempen med Travelodge er at de ikke oppbevarer bagasjen din, så hvis du skal reise med et sent fly kan det være litt kronglete. Sist løste vi dette med å bestille sen utsjekking; de £10 (?) dette koster var billigere enn å levere bagasjen til oppbevaring på togstasjonen, og det var en veldig grei løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri betalt så lite, men kanskje dette gjelder forhåndsbetalte billetter? Jeg kjøper alltid bare billetter på Gatwick, så har aldri prøvd å booke på forhånd.

Vurderer å forhåndsbestille billetter for å spare tid. Men sparer man penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å forhåndsbestille billetter for å spare tid. Men sparer man penger?

Man sparer helt klart penger - se innlegget mitt litt ovenfor her. :)

Det beste er å bestille direkte hos Southern Railway; et kjapt søk tre uker frem i tid viste at de hadde billetter til £3 (en vei) på ganske mange ruter. Jeg tror billetter kjøpt på dagen koster rundt £10 en vei, Gatwick Express er enda en god del dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...