superior Skrevet 14. april 2010 #261 Skrevet 14. april 2010 Hvis du bestiller i god tid kan du få dobbelrom (uten frokost) på Travelodge ned i £19. Det kan imidlertid være greit å være obs på at standarden visstnok varierer; de eldre hotellene er ofte temmelig slitte, men de nye er helt kurante. Vi har bodd på Travelodge City Road og Travelodge Southwark og vært godt fornøyde, særlig med sistnevnte. Ulempen med Travelodge er at de ikke oppbevarer bagasjen din, så hvis du skal reise med et sent fly kan det være litt kronglete. Sist løste vi dette med å bestille sen utsjekking; de £10 (?) dette koster var billigere enn å levere bagasjen til oppbevaring på togstasjonen, og det var en veldig grei løsning. Har de frokost der? Der var det veldig billig ifht. flere vi har sett på, og de to stedene du nevner ser ut til å ha fine rom ut fra bilder..
Nilma Skrevet 14. april 2010 #262 Skrevet 14. april 2010 Frokost er ikke inkludert, men du kan bestille det for 6-7 pund. Men det er ofte litt kø om morgenen, og frokosten deres er bare sånn midt på treet, så vi pleier heller finne oss en koselig kafé i nærheten.
superior Skrevet 14. april 2010 #263 Skrevet 14. april 2010 Da har vi bestilt på Chiswick Lodge Hotel. Litt utenfor, men har vært i Chiswick før, så vet hvordan jeg finner frem. Billig, og det ser også bra ut.
MissStiles Skrevet 2. mai 2010 #265 Skrevet 2. mai 2010 Reiser til London imorgen. Gleder meg veldig!!
meja Skrevet 4. mai 2010 #266 Skrevet 4. mai 2010 Håper du koser deg maks, MissStiles Lengter veldig etter London om dagen, spesielt etter å shoppe der.. begynne å spare tror jeg!
dulsidala Skrevet 6. mai 2010 #268 Skrevet 6. mai 2010 Så fint med londontråd! Reiser dit om litt under 2 månder. Tror kanskje jeg gjorde en bommert når det kom til hotell. Travelodge kings cross royal scot ble det, pga prisen og att jeg har vært i området før (veldig greit for to uten særlig stedsans!) og søkte ikke på omtaler, dumme meg.! Kribler i fingra etter å komme på oxford og primark ikke minst å svi av noen kroner;)
MissStiles Skrevet 6. mai 2010 #269 Skrevet 6. mai 2010 Håper du koser deg maks, MissStiles Lengter veldig etter London om dagen, spesielt etter å shoppe der.. begynne å spare tror jeg! Takk!! Storkoste meg!! Vil tilbake igjen snart!!
Rosebud Skrevet 6. mai 2010 #270 Skrevet 6. mai 2010 Å dette var en god tråd. Masse å lese her! Jeg skal til London med samboeren min i morgen og gleder meg masse Noen som har bodd på Grande Royale Hyde Park her, og vil si noe om hvordan det er der?
Pimp Skrevet 6. mai 2010 #271 Skrevet 6. mai 2010 abonnerer. Tror jeg skal på jentetur dit i juni. Vi er en jentegjeng som drar på sånne turer 1 gang i året, men det er bare noen som vet hvor vi skal (sånn blåtur opplegg) Håååper virkelig det er London denne gangen
Bithiah Skrevet 19. mai 2010 #272 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har et tips til dere som enten reiser flere sammen (3-5) eller med små barn/babyer. I steden for å bo på hotell, så lei en leilighet! Vi betaler ca 2500,- for 2 netter i en leilighet med 2 soverom, stue, bad, internett, tv, dvd-spiller, kjøkken +++ Plass til 5 voksne. Kan selvsagt få babyseng på rommet. For oss er det genialt, da småen legger seg kl 19, og vi ikke har lyst å sitte i senga ved siden av sovende baby med hver sin bok i flere timer på kvelden.. Her kan vi sitte i stua, se tv/film, spille noe, lage kveldsmat og frokost til både oss og småen etc etc. En av leilighetene med 2 soverom har også en liten "terrasse" utenfor,slik at om været er fint kan vi sitte ute på kvelden med en flaske vin Rolig strøk, men relativt sentralt! FInnes sikkert mange plasser, men vi skal altså bo på Castletown House.
superior Skrevet 19. mai 2010 #273 Skrevet 19. mai 2010 Hadde det heeeelt fantastisk. Billig hotell, masse shopping, engelske puber og bare kos. Sukk.
Sheherasade Skrevet 10. juni 2010 #275 Skrevet 10. juni 2010 Skal til London neste helg. Aldri vært der før. Hvor er de beste shopping-strøkene? (Hvor man kan finne kule, unike klær. Dritt lei av store kleskjeder). Soho???
Gjest MorÅse Skrevet 10. juni 2010 #276 Skrevet 10. juni 2010 Skal til London neste helg. Aldri vært der før. Hvor er de beste shopping-strøkene? Shoppe: Covent Garden Jeg bodde på Caswell Hotell nå nylig. 5 etasje uten heis. 390 kroner natta imkl. grei nok frokost - kaffe toast melk og cornflaks. Men ble litt langt å gå til fra Victora station og flytoget/ Tuben (ca 10 min) Aldri vært på pub før. Det ble redningen for meg, med høyt stoffskifte/ må ete ofte. Dagens suppe pluss half a pint of London ale -- 5 pund. Uslåelig pris og mett.
Auri Skrevet 11. juni 2010 #277 Skrevet 11. juni 2010 Vi skal til London i september på bryllupsreise London er "vår" by, det blir fjerde turen for oss begge. Vi skal på Muse-konsert, spise på Jamie's Italian Place, spise Raw Cookie Dough på Pizza Hut, dra på Madam Tussauds for første gang, bruke masse penger i Camden... Å, jeg gleder meg
meja Skrevet 12. juni 2010 #278 Skrevet 12. juni 2010 Vi skal til London i september på bryllupsreise London er "vår" by, det blir fjerde turen for oss begge. Vi skal på Muse-konsert, spise på Jamie's Italian Place, spise Raw Cookie Dough på Pizza Hut, dra på Madam Tussauds for første gang, bruke masse penger i Camden... Å, jeg gleder meg Herlige planer! Vi spiste på Jamie`s sist vi var der, skal definitivt tilbake! London
SunAndMoon Skrevet 25. juni 2010 #279 Skrevet 25. juni 2010 Nå har jeg sittet og lest igjennom HELE tråden her!! Jeg og kjæresten skal til London 14-17 juli... gleder meg masse! Har fått mange gode tips. Hotellet er booket, får håpe det er bra/greit der. Queens Park Hotell, Bayswater. Noen som har vært der? Vi bestilte fly og hotell hver for seg, siden det knapt finnes pakketilbud fra rygge flyplass... noe som igrunn er litt kjedelig. jeg har lagret mange fine tips som er blitt skrevet her i london-tråden... så nå har jeg et london-dokument Jeg har vært i London før, men da på språkreise (var 13-14 år, så husker ikke stort), og kjæresten har aldri vært der. I utgangspunktet er det å oppleve og se ting som er det viktigste, og ikke shopping (men får vel sneket meg til litt for det, hehe). Hva er deres topp 5 (10) liste på hva man må se og gjøre?! Hva med litt alternative ting som denne London Duck Tours - buss/båt-guidet tur i london? Hvor langt er det til Notthing Hill? (buss-tog?) Hvilke lokale ting ligger rundt ved hotellet vi skal bo? (gangavstand) Hva med noen konsert/standup-tips? Ble mange spm men.... hehe
meja Skrevet 26. juni 2010 #280 Skrevet 26. juni 2010 Jeg har ikke bodd på det hotellet, men i samme området. Det er gangavstand til Notting Hill. Jeg trives veldig godt i Notting Hill. Litt for mye folk på lørdager, men koselig likevel. Nå er vel ikke dere der når det er helg (?) men anbefaler likevel en tur til Camden. Koselige puber og mye rart å se på. Litt alternativt. God stemning syns jeg. London Duck Tours har jeg ingen erfaring med. Jeg syns London Eye var kjekt, vær tidlig ut på morgenen så slipper dere forhåpentligvis den lengste køen. Vi var der da de åpnet. Vil også anbefale en tur til Greenwich (Meridianlinjen går gjennom parken der). Koselig bydel. Vi tok båttur på Themsen fra Greenwich til Embankment (Parlamentet). Shopping i Oxford Street er jo rene paradiset Mange andre plasser å shoppe også, men jeg kommer som regel alltid tilbake til Oxford Street da.. Carnaby Street/Soho var det også mange kjekke butikker Er man interessert i sportstøy/treningstøy/fotballtrøyer er Lilywhites i Picadilly Circus en plass man bare må innom! Hotellet deres ligger jo like ved Hyde Park, deilig å gå en tur der, en skikkelig grønn lunge midt i storbyen. Håper du fikk noen tips!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå